Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Ciao Ciao IV

Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Ciao Ciao IV

• Søren R
    Søren R skrev om Ciao Ciao IV
    Anländer till Ciao Ciao IV Vanadisplan. Med mig har jag 25 hungriga kursdeltagare och två lärare från två olika kurser. Våra ordinarie lunchrestauranger har tyvärr sommarstängt. En av våra kursadministratörer har ringt både i fredags och idag på förmiddagen och förvarnat om att vi dyker upp. Lite efter lunchrusningen dessutom för att det ska gå så smidigt som möjligt.

Var kan vi sätta oss? frågar jag och blickar ut över den nästan tomma restaurangen. Ja, ni kan ju inte sitta tillsammans. Jag har ju sagt att vi inte tar emot bokningar, svarar servitrisen och ser ut som om hon hart ätit en sur disktrasa till frukost. Fel svar och fel attityd! Undrar just om hon någonsin funderat över sambandet mellan hennes lön och de där jobbiga typerna som kommer och stör hennes lugna tillvaro med orimliga krav på att bli serverade mat och få ett trevligt bemötande.

Bläddrar igenom kursutvärderingarna på onsdagen efter kursernas slut. Toppbetyg som vanligt, utom för luncherna vars tråkiga bemötande drar ner totalbetyget. Ingen hurrade heller för maten. Trist!
  • Dan K
    Dan K skrev om Ciao Ciao IV
    Det sämsta bemötandet jag någonsin varit med om! Personalen är under all kritik. Vi lämnade restaurangen innan maten ens kommit in pga. "hovmästaren".

Undvik till vilket pris som helst eller varför inte bjuda din värsta fiende på en restaurangkväll?

Vanadisplan 1, 114 24 Stockholm