Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

www.cleanforetagsstad.se
4.2

Välkommen till städfirman Clean Företagsstäd! Företaget startat sin verksamhet 2018. Vi är en städfirma som älskar att städa och göra fint hos både privatpersoner och på företag. Bland våra tjänster finns även byggstäd, storstäd, flyttstäd, trappstäd, trädgårdstjänster och möbeltvätt. Vi väljer att konkurrera med att leverera...

15 omdömen om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Artemis S
Skrev om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Bra bemötande och städ. Levde upp till förväntningarna.

Dreamclean Sweden AB
4.7/5 i betyg av 383 omdömen 4.7 av 383 omdömen

Tjänsten jag köpt är städ varannan vecka och jag är nöjd med den, även om tre timmar ibland känns som för mycket. Jag hade önskat att det gi

Ing-gun O Ing-gun O
Linda J
Skrev om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Jag har haft städföretag hemma tidigare, aldrig någonsin varit så nöjd som med Clean! Vi hade höga förväntningar, företaget levde mer än väl upp till dom.

Maria P
Skrev om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Vi är nöjda med bemötande och bra dialog när vi rengjorde soffa och matta. Mycket trevlig personal.

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Hans D

Allt fungera utmärkt. Glada Hälsningar Dahlberg

Svar från Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Vad roligt att du är alltid nöjd Hans! Tack för ditt fina omdöme! Vi är så glada att ha dig som kund hos oss😊

Henry E
Skrev om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Trevligt bemötande. Mitt önskemål, m2 pris på beskrivna städuppdrag. Kunde inte lämna förväntade anbud ??? Beställde, trots detta två jobb av Clean. Första jobbet, miss i alla fönsterkarmar. Andra jobbet, efter besiktning, tillsammans med min kund, delar Clean ut broschyr från sitt företag till min kund !!! Absolut mot alla affärsregler, alla måste veta sin roll i en affär !! Framtiden, mycket oviss. Mvh. Henry, Seniorflytt AB.

Svar från Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Hej Henry, vi är glada att du upplevde vårt bemötande som trevligt då första intrycket är a och o. Vi ber om ursäkt att vi inte kunde lämna förväntat anbud, men som vi berättade för dig så behövde vi se mer noggrant på projektet först. Vi tar tacksamt emot din feedback gällande misstagen med fönsterkarmarna och kommer fortsättningsvis kontrollera jobben bättre innan vi lämnar. Gällande broschyren, så är detta mer av ett tackkort som vi lämnar till alla kunder efter utfört flyttstäd så att de har våra kontaktuppgifter...

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Tina H
Skrev om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Det var den inledande storstädningen - och gisses så fint vi fick. De som var hemma hos oss var superduktiga, trevliga, service minded och noggranna. Så nöjd!

Svar från Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Hej Tina! Stort tack för ditt fina omdöme och fina ord! Vi är så glada att du är nöjd och vi vill också tacka dig för trevligt bemötande 💖

Sina M
Skrev om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Ganska trevliga personal dom har.

Hej Sina! Tack för ditt fina omdöme för trevligt samarbete. 🥰

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Hans B

Proffsigt bemött Bra återrapportering Flexibla Väldigt 😌 nöjd

Svar från Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Hej Hans! Stort tack för ditt fina omdöme! Roligt att allting gick så bra och vi vill också tacka dig och ditt härliga team för ett gott samarbeta. 😊💪

Marie J
Skrev om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Jag är nöjd med städet från Clean.

Svar från Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Tack snälla Marie! Vad glada vi blev när vi hör att du är nöjd! Tack för att du är en kund hos oss💖

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Kajsa L
Skrev om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Vi är mycket nöjda med köpt tjänst. Vi har använt dem både som företagstäd och privat flyttstäd och har fungerat utmärkt i båda fallen. De är noggranna och följer upp utfört uppdrag. Prisvärda!

Svar från Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Hej Kajsa! Tusen tack för ditt fina omdöme och vad roligt att ni är böjda! 🥰 //Clean företagsstäd i Sjuhärad AB

Ana P
Skrev om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Trevliga, effektiv och rättvist pris.

Svar från Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Hej Ana P! Tusen tack för dina fina ord! Och tack för att du alltid skriver gott om oss och att du är mycket nöjd med det jobbet som vi utför hos er! 💖. Vi uppskattar det jättemycket! //Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Annalena A
Skrev om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Har månadsstäd. Trevligt bemötande av samtliga jag träffat. Fungerar bra. Är man missnöjd med något så löses det på allra bästa sätt!

Svar från Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Tack så mycket Annalena för ditt fina omdöme! Vi ser fram emot ett fortsatt trevligt samarbete! 💖 //Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Jeanette L
Skrev om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Fönsterputs och städ! Vi är nöjda med putsning och städ

Svar från Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Tusen tack Jeanette för dina fina ord och vad roligt att ni är nöjda med oss! Vi ser fram emot ett fortsatt trevligt och fint samarbete 💖 //Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Marcus R
Skrev om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Hade en förväntan att få ett flyttstäd. Men det missades väldigt mycket. Inte ens luddet i torktumlaren hade de tagit bort.

Svar från Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Hej Marcus! Tack för ditt omdöme! Vad tråkigt att höra att du fortfarande inte är nöjd även efter att vi hade löst detta problemet. Vi har värderat tiden för de saker som vi missade på 45 minuter ( lite damm på ett hörn plus filter på torktumlaren samt en fläck på golvet). Vi har erbjudit er att komma tillbaka samma dag ni hört av er och rätta till allt men ni valde att göra det själva och få debitering av fakturan. Och då fick ni en debitering på 1,5 timmar på fakturan. Vi ber om ursäkt ännu en gång för att vi inte uppfyllt eran förväntningar! //Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Lars-erik M
Skrev om Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Ledningen var lyhörda om mina önskemål.Tiderna hålls allt till belåtenhet.Det gjorde inget om dom kolla upp de som utför jobbet med en städledare mvh Lars E .

Svar från Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB

Hej Lars-Erik! Tusen tack för ditt fina omdöme och för förtroendet! Det är så trevligt för oss att ha dig som våran kund 🥰. //Clean Företagsstäd i Sjuhärad AB