Clean Homes

Dollargatan 10, 414 81 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Clean Homes!

Vi på Clean Homes har städat rent i Göteborg med omnejd sedan 1999. Hos oss hittar du en rad tjänster inom städ, såsom byggstädning, hemstädning, skolstädning, kontorsstädning och golvvård.

Vi som jobbar här arbetar alltid i team om två och två och har gått internutbildning inom städ. För att du som kund ska känna dig nöjd så erbjuder vi möjligheten att samma team städar vid varje städtillfälle. På så sätt kan vi se till att du får den bästa möjliga städhjälpen då vi lyssnar på dina unika behov. Varmt välkommen till Clean Homes!

Läs vad 5 kunder tycker om Clean Homes

• 2019-12-26

Sven H skrev om Clean Homes
    -Bra bemötande
    -Väldigt bra service
    -Duktig städerska som alltid är på plats!!! Läs mer
  • 2019-12-11

Britt-louise H skrev om Clean Homes
    Har anlitat Clean Homes städtjänster i ca 3 år och är mycket nöjd. Skulle det uppstå problem på något sätt erbjuder företaget alltid lösningar som är tillfredsställande. Kan verkligen rekommendera Clean Homes för städning i hemmet. Läs mer
  • 2019-12-10

Susanna E skrev om Clean Homes
    Bra resultat på städning och är alltid tillmötesgående!! Läs mer
  • 2019-12-06

Anders M skrev om Clean Homes
    Städservice
    Trevliga och pålitliga. Väl utförda jobb.
    Enkla och flexibla att jobba med
    Använt bolaget i säkert 15 år regelbundet och har aldrig funderat på att byta leverantör. Läs mer
  • 2019-12-05

B. E skrev om Clean Homes
    Jag har anlitat Clean Homes som städare på mitt företag under 10 års tid och de utför ett utmärkt arbete. Läs mer
    Esther Doreen W gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte