Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Coffeehouse By George

Coffeehouse By George

Karlbergsvägen 8, 113 27 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Coffeehouse By George

• Hanna S
    Hanna S skrev om Coffeehouse By George
    Nej tack. Det enda som är positivt är uteserveringen. Men då sätter jag mig hellre ett kvarter upp på Tranan och spenderar samma pengar på ett glas vin. Läs mer
  • Juliana M
    Juliana M skrev om Coffeehouse By George
    Hit går jag inte igen. Tycker väldigt synd om tjejen som jobbar där och måste arbeta med en så otrevlig människa. En av killarna som jobbar vid kassans bemötande är uselt och har ingen respekt för kunderna. Har även andra gånger upplevt otrevligt bemötande. Sådan behandling är inte värd mina pengar. Läs mer
  • Björn
    Björn skrev om Coffeehouse By George
    Helt OK, lite opersonligt men gott kaffe och gott om utrymme. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Coffeehouse By George
    Den där George skulle man vilja snacka med. Visst, jag ska inte vara ogin. Klart alla ska få trivas och folket få det folket betalar för. Gillar man gott kaffe finns det ungefär 100 andra fik på en radie av lika många meter; där man för färre slantar får riktigt kaffe gjort med någon form av självrespekt och inte bara av någon som hjälpligt lärt sig hantera espressomaskinen. Läs mer
  • Nina L
    Nina L skrev om Coffeehouse By George
    Har bara varit här en gång och då med båda barnen, gott om plats för barnvagnen bredvid bordet (nej vi störde ingen för bebis sov hela fikat igenom :)). Jag tog citron cheesecake och den var verkligen inte god, ska testa nåt helt annat nästa gång! Den hade torkat runtom så hela kakan hade en seg hinna, bitarna har varit utskurna läänge... Den varma chokladen var jättegod iaf. Vi kommer tillbaks! Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Coffeehouse By George
    Besöker stället för att äta lunch eller ta en paus med kaffe och något gott. Mycket trevlig personal. Salladerna är upplagda på ett smaklfullt sätt. Mycket tillbehör hittar man på disken. Lite för mycket barnvagnar mellan bord och barnskrik. Priserna är lite höga men allt smakar så gott. Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Coffeehouse By George
    Vid första anblicken kan det här stället se opersonligt ut, men låt dig inte luras. Det är mysigt men STORT; vilket givetvis innebär att du kan ta med dig så många vänner du vill, barnvagnar, alla dina rullstolar. Salladerna är riktigt matiga, vi vet vad vi får när vi bestället en kaffe från Coffeehouse By George och personalen gör vad de kan för att charma dig. Lungt och trevligt för en lunch eller fika vare sig det är på helg eller vardag. De stora fönstren är också ett plus. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Erendira V Erendira V tycker:
“Mycket bra servis på restauran...” Läs mer

Stora Nygatan 19, 11127, STOCKHOLM