Collins Solutions KB

Collins Solutions KB

Ring 073-645 16 36 www.collinssolutions.se
4.3

Välkommen till Collins Solutions! Collins Solutions KB startades 2009 och är serviceföretag som verksam mest inom hushållsnära tjänster, lokalvård för företag och föreningar, trädgårdsskötsel och sten-/plattsättning samt lättbygg, målning, tapetsering. Vårt företag anpassar sig alltid efter kundens individuella behov och...

13 omdömen om Collins Solutions KB

Lucas C
Skrev om Collins Solutions KB

Bra service, rimligt pris och Tatiana Collins är kundfokuserad på ett bra sätt. rekommenderas. /Mvh Lucas

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Fredrik L
Skrev om Collins Solutions KB

Vi är jättenöjda med Collins Solutions. De har gjort ett väldigt bra jobb och har varit lätta att kommunicera med. Den utlovade garantin infriades också vilket vi var mycket positiva till.

Dag S
Skrev om Collins Solutions KB

Bra. Gör utmärkta jobb i trädgården.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 228 omdömen 3.7 av 228 omdömen

Björn S
Skrev om Collins Solutions KB

Trevliga och pålitliga i alla lägen. Bra kommunikation.

Petra V
Skrev om Collins Solutions KB

Mkt bra. Fungerar alltid utan problem. Extra eloge till Natasha som är fantastisk!!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Sofia A

Pålitliga och flexibla!

Representant för Collins Solutio gillar detta
Charlotte O
Skrev om Collins Solutions KB

Vi har haft städning under ett år. Generellt har det fungerat bra. När städningen varit dålig har de skickat en annan person. Städdag är något oregelbunden eftersom vi har städning var tredje vecka. Duktig tjej som städar hos oss nu.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 448 omdömen 4.6 av 448 omdömen

Dana E

Rolf Å
Skrev om Collins Solutions KB

Mycket bra! Punktliga effektiva och slutför jobbet med att städa fint efter sig. Kommer att utnyttja dem igen.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Arne L

Proffsigt och prisvärt

Representant för Collins Solutio gillar detta
Birger S
Skrev om Collins Solutions KB

Kom inom överenskommen tid och blev klar snabbt. Hade bra egna förslag på lösningar som fungerade fint och gjorde ett mycket bra jobb med bra slutligt resultat. Vi hoppas att får möjlighet att anlita Collins Solutions fler gånger.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Victoria
Skrev om Collins Solutions KB

Vi är mycket nöjda med såväl städning och kontakter - allt funkar toppen!

Eva F
Skrev om Collins Solutions KB

Vi är mycket nöjda med Collins Solutions. De arbetade professionellt och var trevliga att ha att göra med.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2178 omdömen 4.7 av 2178 omdömen