Alla kategorier Lokalvårdare Jönköping Jönköping Creativ Lokalvård

Creativ Lokalvård

Huskvarnavägen 105, 561 32 Huskvarna — Visa karta

Vi på Creativ Lokalvård tycker att du ska slippa att tänka ordet “städning” någonsin igen efter att du anlitat oss. Det ska bara funka och det ska vara rent omkring dig. Vi anpassar städningen efter dig och dina behov och håller alltid högsta klass!

Oavsett om du är privatperson eller företag hjälper vi dig gärna med allt från kontors- eller hemstädning till fönsterputs, fasadtvätt eller flyttstädning i Jönköpingsområdet. Vi gör också golvslipning på både trä- och stengolv.

På vår hemsida kan du räkna ut vad just ditt städjobb kommer kosta - både inklusive och exklusive RUT-avdrag. Allt för att göra städningen till ett icke-problem för dig!

Läs vad 16 kunder tycker om Creativ Lokalvård

• Pernilla P skrev om Creativ Lokalvård
    Vårt första möte med Malin har varit mycket bra. Sedan tycker vi att kvalitén städningen har varit väldigt mycket. Hon som jag tror är vår "ordinarie" då har det varit väldigt bra. Men senast var det flera ställen som det inte var dammsugat på. Tycker inte att man dagen efter städningen ska hitta stora dammtussar.
    Tror v har haft städning 6 gånger, 3 gånger har varit mycket bra och 3 gånger har varit sådär. Läs mer
  • Monika P skrev om Creativ Lokalvård
    Väldigt bra bemötande. Vi köper städtjänster. Bortsett från små problem i början av sammarbete finns inget att klaga på just nu. Läs mer
  • Kalle L skrev om Creativ Lokalvård
    Bemötandet är alltid bra och städningen är för det mesta helt okej men vid några tillfällen så fallerar det ganska ordentligt tyvärr ser nästan värre ut efter en innan. Detta har vi påtalat och då har det rättats till lite jobbigt med personalbyte mellan varven. Läs mer
  • Marie L skrev om Creativ Lokalvård
    Mycket bra med henne vi har nu perfekt :) Läs mer
  • Elaine G skrev om Creativ Lokalvård
    Har hjälp med hemstäd. Mycket trevlig och bra personal. Läs mer
  • Christian T skrev om Creativ Lokalvård
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Rosie Å skrev om Creativ Lokalvård
    Hjälper gärna till om det blir problem, hade för några år sedan problem med en lokalvårdare men Creativ Lokalvård tog hand om detta på bästa sätt och vi blev nöjda.
    Nu fungerar allt bra och vi köper tjänsten lokalvårdare och nu köper vi också lite varor t.ex toalettpapper, tvål m.m. och vi är nöjda. Läs mer
  • Pernilla G skrev om Creativ Lokalvård
    Vi köper städtjänst för kontor. Läs mer
  • Lisa A skrev om Creativ Lokalvård
    Hemstäd och storstäd.
    Alltid bra bemötande. Dock ej så nöjd när det gäller kvaliteten på arbetet. Läs mer
  • Johan S skrev om Creativ Lokalvård
    Bra bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • Tomas A skrev om Creativ Lokalvård
    De xsenate två åren sedan vi flyttat in i nya lokaler har vi haft nära sammarbete med Creativ Lokalvård. Det har fungerat bra, inga problem och dom extra önksemål vi haft har fungerat Läs mer
  • Per A skrev om Creativ Lokalvård
    Har haft Creativ Lokalvård som leverantör sedan 2010, är fullt nöjda. Läs mer
  • Per L skrev om Creativ Lokalvård
    Alltid trevligt bemötande, och en vilja att rätta till det som ej fungerat. Läs mer
  • Patrik E skrev om Creativ Lokalvård
    Bra service, snabbt återkoppling och kvalitativ städning. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Creativ Lokalvård
    Fungerade bra tills för någon vecka sen då en ny städare kom på annan tid än vanligt och städade slarvigare och på halva tiden än vanligt Läs mer
  • Marre skrev om Creativ Lokalvård
    Ett bra företag som vet vad dom sysslar med vill ni ha ett rent och blankt golv ska ni anlita creativ/ nöjd butiksägare Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Jönköping: