Creativ Lokalvård

Creativ Lokalvård

Ring 036-71 17 04 www.creativlokalvard.se
3.9

Vi på Creativ Lokalvård tycker att du ska slippa att tänka ordet “städning” någonsin igen efter att du anlitat oss. Det ska bara funka och det ska vara rent omkring dig. Vi anpassar städningen efter dig och dina behov och håller alltid högsta klass! Oavsett om du är privatperson eller företag hjälper vi dig gärna med allt från...

16 omdömen om Creativ Lokalvård

Pernilla P

Vårt första möte med Malin har varit mycket bra. Sedan tycker vi att kvalitén städningen har varit väldigt mycket. Hon som jag tror är vår "ordinarie" då har det varit väldigt bra. Men senast var det flera ställen som det inte var dammsugat på. Tycker inte att man dagen efter städningen ska hitta stora dammtussar. Tror v har haft städning 6 gånger, 3 gånger har varit mycket bra och 3 gånger har varit sådär.

Dreamclean Sweden AB
4.7/5 i betyg av 383 omdömen 4.7 av 383 omdömen

Tjänsten jag köpt är städ varannan vecka och jag är nöjd med den, även om tre timmar ibland känns som för mycket. Jag hade önskat att det gi

Ing-gun O Ing-gun O
Monika P

Väldigt bra bemötande. Vi köper städtjänster. Bortsett från små problem i början av sammarbete finns inget att klaga på just nu.

Kalle L

Bemötandet är alltid bra och städningen är för det mesta helt okej men vid några tillfällen så fallerar det ganska ordentligt tyvärr ser nästan värre ut efter en innan. Detta har vi påtalat och då har det rättats till lite jobbigt med personalbyte mellan varven.

Marie L

Mycket bra med henne vi har nu perfekt :)

Elaine G

Har hjälp med hemstäd. Mycket trevlig och bra personal.

Christian T

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Rosie Å

Hjälper gärna till om det blir problem, hade för några år sedan problem med en lokalvårdare men Creativ Lokalvård tog hand om detta på bästa sätt och vi blev nöjda. Nu fungerar allt bra och vi köper tjänsten lokalvårdare och nu köper vi också lite varor t.ex toalettpapper, tvål m.m. och vi är nöjda.

Pernilla G

Vi köper städtjänst för kontor.

Lisa A

Hemstäd och storstäd. Alltid bra bemötande. Dock ej så nöjd när det gäller kvaliteten på arbetet.

Johan S

Bra bemötande och kunnig personal.

Tomas A

De xsenate två åren sedan vi flyttat in i nya lokaler har vi haft nära sammarbete med Creativ Lokalvård. Det har fungerat bra, inga problem och dom extra önksemål vi haft har fungerat

Per A

Har haft Creativ Lokalvård som leverantör sedan 2010, är fullt nöjda.

Per L

Alltid trevligt bemötande, och en vilja att rätta till det som ej fungerat.

Patrik E

Bra service, snabbt återkoppling och kvalitativ städning.

Fredrik S

Fungerade bra tills för någon vecka sen då en ny städare kom på annan tid än vanligt och städade slarvigare och på halva tiden än vanligt

Marre
Skrev om Creativ Lokalvård

Ett bra företag som vet vad dom sysslar med vill ni ha ett rent och blankt golv ska ni anlita creativ/ nöjd butiksägare