Dolores Service

3.3

29 omdömen om Dolores Service

JENNY U
Skrev om Dolores Service

Vi blev supernöjda med både resultat och service! Enkelt att boka och vår lägenhet såg som ny ut efter städningen.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

ANNELI L
Skrev om Dolores Service

Vi flyttade två bohag samtidigt. Båda fick nedslag av nya ägarna med dåligt städat i kök och badrum vilket syntes tydligt på bilder. Mycket besviken.

Emma S
Skrev om Dolores Service

Måste tyvärr säga att jag är besviken. Personen som städade hos mig kunde varken svenska eller engelska. Hon förstod inte mig och jag inte henne ( klandrar dock inte henne för detta. Tycker SYND om henne som blir iväg skickad helt ensam utan att kunna göra sig förstådd ) städningen va fruktansvärd. Ringde och blev dåligt bemöt. De va som att de inte litade på vad jag sa trotts bildbevis. Inte vill jag att de kommer och gör om de heller för tror tyvärr inte att dom skulle göra de bättre. Känner mest att om dom inte kunde...

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Tove E
Skrev om Dolores Service

Jag är verkligen jättenöjd med allt som har haft med min flytt att göra, även fakturan. Alla kontakter med Dolores Service och Karavan Point Nordic har varit så bra. Snabb, tillmötesgående, trevlig och korrekt återkoppling både på telefon och mail. Fantastiska packmästare och de som kom och bar alla kartonger - effektiva, hjälpsamma, starka och snabba - de slet verkligen på jättebra. Arbetsledaren, var en mycket trevlig, effektiv, flexibel och professionell person. Han hjälpte mig, till och med att snabbt skruva upp några...

VALERIYA P
Skrev om Dolores Service

Dolores service är suveräna. Mejlsvar får du oftast inom en halvtimme, och de gör ett toppenbra jobb till lågt pris. Vi har två kompisar som bytt till dem och alla är lika nöjda. Litet bolag och de är mycket engagerade.Tack Dolores!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

valeria k
Skrev om Dolores Service

Our mäklare Dolores. I was very satisfied with their help and professionalism. The new owners seems pleased too. I spoke to several of the "known" names of other cleaning companies and found them to be very inflexible and impersonal. Dolores Service was a bit cheaper, though they agreed to the partial need we had rather than the straight off per sq. meter calculation the others insisted on.

Nara H
Skrev om Dolores Service

Jag kan starkt rekommendera Dolores Service, de har bra priser och gör ett bra jobb. De har städat hos oss nu ett tag och även hos våra grannar som rekommenderade dem.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2183 omdömen 4.7 av 2183 omdömen

Henrik A
Skrev om Dolores Service

Jag vill utföra en ordentlig VARNING för Dolores Service. Som köpare av fastighet fick jag oturen att se resultatet av deras så kallade flyttstädning. Det är med fullaste allvar som jag påstår att en blind hade gjort det bättre. Jag är inte särskilt pedant av mig men när toalettstolen är full med gammalt upplöst papper ackompanjerad av en gyllengul sjö, där går ändå gränsen. Utöver detta lilla epos så kan jag också nämna damm/skräp på golv och lister, smuts/fett i spis och micro, brödsmulor på hyllor i kök, damm på lister,...

Tilek T
Skrev om Dolores Service

Vi har anlitat dem för storstädning och resultatet blev över all förväntan. Vi är mer än nöjda med städningen....Verkligen toppen..

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Anna O
Skrev om Dolores Service

Inte så lätt att hitta en rätt städfirma bland tusentals företag som erbjuder tjänsten ” Flyttstäd ”. Vi anlitade Dolores Service för flyttstädning och blev inte besvikna. De har gjort ett fantastiskt och professionellt jobb. Inga anmärkningar alls, rekommenderar varmt!

Albin L
Skrev om Dolores Service

Jättebra flyttstädning! Det blev renare än vi trodde var möjligt med våra gamla slitna lister och skåpsluckor :) Lämnade tejprester, men det håller jag med om att det inte borde ingå i flyttstädning, så vi tog dem sen istället. Rekommenderas :)

Anna O gillar detta
Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Daniel K
Skrev om Dolores Service

Jag har beställt hemstädning hos Dolores service under en längre tid och jag är väldigt nöjd. Trevligt bemötande, flexibla och alltid väl genomförd städning.

Julia L
Skrev om Dolores Service

Jag beställde flyttstädning hos Dolores Service och jag är jättenöjd med flyttstädningen.Jag är mer än nöjd och kommer säkerligen att återkomma när det är dags igen.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Josefin
Skrev om Dolores Service

Vi har haft Dolores i 3 år nu, hemstädning varannan vecka + fönsterputs + flyttstädning. Det fungerar bra. Bra priser och bra städning. Vi har rekommenderat dem till många vänner och bekanta. Dock något virriga på huvudkontoret, svårt att beställa extra tjänster eftersom inkommande mail ibland glöms bort. Tror Dolores som företag skulle gynnas av en mjukvara/tjänst som håller koll på inkommande förfrågningar.

Andrey K
Skrev om Dolores Service

Proffsigt arbete Tack för en mycket bra och proffsig flyttstädning, det blev skinande rent. MVH Andrey.k.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Lena M
Skrev om Dolores Service

Toppen Företag!!! Vi har anlitat Dolores Servise flera gånger nu och har alltid fått lika proffsigt städat. Dolores Service kan varmt rekommenderas! Lena M.

Lisa H
Skrev om Dolores Service

Extremt dåligt städat och dessutom går det ej att lita på dom då dom slarvade bort vår hemnyckel.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

anders w
Skrev om Dolores Service

Mycket väl utförd städning!

Kajsa A
Skrev om Dolores Service

Jag tycker de gjorde ett jättebra jobb till ett jättebra pris. Vart faktiskt förvånad, hade låga förväntningar pga alla dåliga omdömen på denna sida. Men jag är positivt överraskad!

Svetlana K gillar detta
Anna
Skrev om Dolores Service

Jag skulle ALDRIG rekommendera detta företag för någon. De var anlitade att flyttstäda den lägenhet jag sedan flyttade in i. Det jag möts av när jag kommer med mitt bohag på inflyttningsdagen är bland annat hårstrån i kyl och dusch, en dammig badrumshylla någon bara har dragit ett snabbt tag med trasa över och gamla schampo- och hudavlagringar i duschen. Jag kontaktar den utflyttade tjej som hade beställt flyttstädningen, som i sin tur kontaktar företaget. De ringer upp mig och jag förklarar läget och den jag pratar med...

Krister Ronald J och Anette S gillar detta
Terra T
Skrev om Dolores Service

vilket skämt! vi anlitade dem för att måla om i vår lägenhet. redan efter ett par veckor upptäckte vi sprickor i färgen. de skickade ngn för att rätta till men han orkade tydligen inte göra färdigt jobbet. nu har vi en ospacklad grop i väggen som är övermålad med en helt annan nyans än resten av väggen samt sprickor lite varstans. good job!

Niklas P
Skrev om Dolores Service

VARNING för detta företag! Gör inte sitt jobb och tar sedan betalt för att rätta till det! Responsen från företaget nedan säger kanske det mesta. Omöjligt att kommunicera med städarna och mycket otrevlig, på gränsen till psykopatisk, respons från chefen. Anlita inte om du inte är beredd att gå till KO några vändor efteråt.

Bea
Skrev om Dolores Service

Jag vill absolut avråda från att anlita detta företag. De gjorde ett dåligt jobb med flyttstädningen och när jag klagade skickade de 3 personer och debiterade sedan för dessa! Förfärligt dåliga!

Jonas Ö gillar detta
Pavi
Skrev om Dolores Service

En fusk företag Fick fakturan - nästan dubbel vad de lovade... ABSOLUT INTE ANVÄND!!

Sara F
Skrev om Dolores Service

Jag hade anlitade detta företag för fönsterputsning och flyttstädning . Tycker dom var skickliga på det dom gjorde. Jag är helt nöjd med det jobb dom utförde och kan tänka mig anlita dom vid behöv i fortsättningen!

Niklas B
Skrev om Dolores Service

Jag har anlitat er till både flyttstädning och köksrenovering i min nya lägenhet på söder. Tack för era mycket professionella och prisvärda tjänster. Köket ser mycket bra ut och städningen blev finare än förväntat då lägenheten var gammal och sliten. Jag återkommer om jag behöver mera hjälp och kommer definitivt att rekommendera er för vänner och bekanta!

Helena A gillar detta
Michael L
Skrev om Dolores Service

Hade detta bolag hemma för fönsterputsning. Fick först ett positivt intryck av killen som var hemma och putsade, det gick lite långsamt men han var väldigt noga och resultatet blev jättebra. Det som sedan gör att jag vill varna för detta bolag är att chefen senare ringde och sa att vi hade fler fönster än dom trodde vi skulle ha och att dom ville att vi skulle betala dubbelt så mycket från vad dom skrivit i offerten. När min Fru sa nej så skrek chefen åt henne i luren och betedde sig riktigt otrevligt. Jag fick sedan...

Krister Ronald J gillar detta
Michelle J
Skrev om Dolores Service

Lite småstruliga med tider men städningen blev helt ok ville ha mer pengar för att det var stökigt på en flyttstädning??

Sara E
Skrev om Dolores Service

Rekommenderar verkligen inte detta företag! De gör allt fel och är så oprofessionella! Ett riktigt pajasbolag!