Duktiga

duktiga.se

12 omdömen om Duktiga

Emil P
Escribió sobre Duktiga

Vi har städtjänst och det fungerar jättebra. Vi är nöjda med utförandet av arbetet. De är flexibla gällande tider och vad som ska städas. Det känns som de har kunskap och lägger energi på rätt saker.

Rena Hem Stockholm
3.6/5 i betyg av 239 omdömen 3.6 av 239 omdömen

Berit A
Escribió sobre Duktiga

Helt nöjd med bemötandet. Vi är nöjda med företaget. Helt nöjda med städningen som vi köpte av företaget.

Frida K
Escribió sobre Duktiga

Efter att varit kund i flera år slutar jag aldrig förvånas över hur noggranna och professionella Duktiga AB är. Maria är väldigt snabb på att svara och försöker fixa tid så snabbt som möjligt. Bästa städhjälpen jag har haft!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1251 omdömen 4.7 av 1251 omdömen

Madeleine E
Escribió sobre Duktiga

Mycket bra och proffsiga. Vera är toppen! Rekommenderar Duktiga varmt! Köpte storstädning till att börja med och därefter städning varannan vecka.

Maria L
Escribió sobre Duktiga

Duktiga har städat hemma hos oss i flera år. De är kunniga noggranna och flexibla.

Svar från Duktiga

Tack Maria , ditt omdömet är viktig för oss .

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 451 omdömen 4.6 av 451 omdömen

VICTOR K
Escribió sobre Duktiga

Vänliga och varsamma med ett kanonbra resultat! Kan varmt rekommendera.

Anna M
Escribió sobre Duktiga

Städning. Maria är alltid snabb på att återkoppla och alltid tillmötesgående när jag ibland med kort varsel behöver boka om.

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Malin N
Escribió sobre Duktiga

Köper städtjänst. Är mycket nöjd. Det är alltid välstädat. Trevlig och duktig personal . Mycket välorganiserat, pålitligt och ordentlig.

Sandra M
Escribió sobre Duktiga

Vi är jättenöjda! Personlig och trevlig service och bra kommunikation. Flexibelt och kundvänligt. Trevlig städerska som gör ett jättebra jobb! Kan varmt rekommendera Duktiga AB.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Erik G
Escribió sobre Duktiga

Vi har varit kunder i 8 år och är väldigt nöjda med tjänsterna städning, fönsterputs och strykning. Kan varmt rekommendera!

Eva B
Escribió sobre Duktiga

Jag köper städning. De som utför arbetet är inte bara väldigt duktiga utan och mycket noggranna och trevliga. Företaget är väldigt kundinriktat med fokus på att alltid hitta lösningar. Jag är oerhört nöjd med Duktiga AB.

Hej Eva, stor tack för feedback! Trevlig att höra , Mvh Maria Isayeva

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Martina N Martina N
Sylvia K
Escribió sobre Duktiga

Städning i hemmet. Trevligt bemötande, punktliga och jättefint städat. Vi är väldigt nöjda!

Hej Sylvia, tack för feedback . Så trevlig ! mvh Maria Isayeva