Duktiga

duktiga.se

12 omdömen om Duktiga

Emil P
Skrev om Duktiga

Vi har städtjänst och det fungerar jättebra. Vi är nöjda med utförandet av arbetet. De är flexibla gällande tider och vad som ska städas. Det känns som de har kunskap och lägger energi på rätt saker.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Berit A
Skrev om Duktiga

Helt nöjd med bemötandet. Vi är nöjda med företaget. Helt nöjda med städningen som vi köpte av företaget.

Frida K
Skrev om Duktiga

Efter att varit kund i flera år slutar jag aldrig förvånas över hur noggranna och professionella Duktiga AB är. Maria är väldigt snabb på att svara och försöker fixa tid så snabbt som möjligt. Bästa städhjälpen jag har haft!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Madeleine E

Mycket bra och proffsiga. Vera är toppen! Rekommenderar Duktiga varmt! Köpte storstädning till att börja med och därefter städning varannan vecka.

Maria L
Skrev om Duktiga

Duktiga har städat hemma hos oss i flera år. De är kunniga noggranna och flexibla.

Svar från Duktiga

Tack Maria , ditt omdömet är viktig för oss .

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
VICTOR K
Skrev om Duktiga

Vänliga och varsamma med ett kanonbra resultat! Kan varmt rekommendera.

Anna M
Skrev om Duktiga

Städning. Maria är alltid snabb på att återkoppla och alltid tillmötesgående när jag ibland med kort varsel behöver boka om.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Malin N
Skrev om Duktiga

Köper städtjänst. Är mycket nöjd. Det är alltid välstädat. Trevlig och duktig personal . Mycket välorganiserat, pålitligt och ordentlig.

Sandra M
Skrev om Duktiga

Vi är jättenöjda! Personlig och trevlig service och bra kommunikation. Flexibelt och kundvänligt. Trevlig städerska som gör ett jättebra jobb! Kan varmt rekommendera Duktiga AB.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Erik G
Skrev om Duktiga

Vi har varit kunder i 8 år och är väldigt nöjda med tjänsterna städning, fönsterputs och strykning. Kan varmt rekommendera!

Eva B
Skrev om Duktiga

Jag köper städning. De som utför arbetet är inte bara väldigt duktiga utan och mycket noggranna och trevliga. Företaget är väldigt kundinriktat med fokus på att alltid hitta lösningar. Jag är oerhört nöjd med Duktiga AB.

Hej Eva, stor tack för feedback! Trevlig att höra , Mvh Maria Isayeva

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Sylvia K
Skrev om Duktiga

Städning i hemmet. Trevligt bemötande, punktliga och jättefint städat. Vi är väldigt nöjda!

Hej Sylvia, tack för feedback . Så trevlig ! mvh Maria Isayeva