Alla kategorier Övrigt Stockholms län Nacka Easyclean Stockholm

Easyclean Stockholm

Sickla Strand 47, 131 34 Nacka — Visa karta

Easyclean Stockholm är den lilla städfirman som satsar på personlig service, kvalitet och nära kommunikation. Bland tjänsterna finns hemstädning, företagsstädning och fönsterputsning. Målet är att Du som kund ska vara nöjd med allt genom hela städprocessen, från utfört arbete till att fakturan kommer.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om Easyclean Stockholm

• Anders Å
    Anders Å skrev om Easyclean Stockholm
    Robert/Easyclean är den bästa städtjänst jag utnyttjat. Robert är otroligt snabb, effektiv, lyhörd och noggrann. Hans servicemindedness är second to none! /Anders
  • Helena T
    Helena T skrev om Easyclean Stockholm
    Toppen! Anlitar Easyclean både på min firma och privat.
    Alltid lyhörd för vad jag som kund vill ha. Tryggt att det alltid är samma person som kommer.
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Easyclean Stockholm
    Supernöjd med utfört arbete. Fönsterputsningen mycket bra trots krångligt placerade fönster. Dessutom hade jag beställt städning av badrummet och så skinande kakel har jag aldrig haft tidigare. Skönt att man kan få hjälp med den jobbiga städningen framöver, kommer definitivt att anlita Robert igen.
  • Helene-Ice A
    Helene-Ice A skrev om Easyclean Stockholm
    Precis det jag efterfrågade!
    Ett skinande rent hem, blanka fönster & allt i din ordning när man själv inte har tiden.
    Detta är guld värt, hade inte gjort det bättre själv!

Trevlig, personlig & trygg kille som tar reda på alla ens specifika önskemål ang städningen innan han börjar. Men vet att det som sagts levereras!
    Tack!

Rekommenderas varmt.
  • Monica A
    Monica A skrev om Easyclean Stockholm
    Superbra städfirma! Skönt att det är samma kille som kommer varje vecka och som vet hur vi vill ha det. Bra bemötande. Rekommenderas varmt! :)

Sickla Strand 47, 131 34 Nacka