Easyclean Stockholm

Sickla Strand 47, 131 34 Nacka — Visa karta

5.0 i betyg av av 5 omdömen

Easyclean Stockholm är den lilla städfirman som satsar på personlig service, kvalitet och nära kommunikation. Bland tjänsterna finns hemstädning, företagsstädning och fönsterputsning. Målet är att Du som kund ska vara nöjd med allt genom hela städprocessen, från utfört arbete till att fakturan kommer.

Läs vad 5 kunder tycker om Easyclean Stockholm

• 2016-10-03

Anders Å skrev om Easyclean Stockholm
    Robert/Easyclean är den bästa städtjänst jag utnyttjat. Robert är otroligt snabb, effektiv, lyhörd och noggrann. Hans servicemindedness är second to none! /Anders Läs mer
    Viklunds Städ i Sverige AB
    4.6 / 5 i betyg — 88 omdömen
    Badge2020
    "Vi har hemstädning via Viklunds städ och är så nöjda! De är flexibla, noggranna och alltid trevliga. Rekommenderas!"
  • Helena T

2014-10-02

Helena T skrev om Easyclean Stockholm
    Toppen! Anlitar Easyclean både på min firma och privat.
    Alltid lyhörd för vad jag som kund vill ha. Tryggt att det alltid är samma person som kommer. Läs mer
  • Agneta W

2014-06-18

Agneta W skrev om Easyclean Stockholm
    Supernöjd med utfört arbete. Fönsterputsningen mycket bra trots krångligt placerade fönster. Dessutom hade jag beställt städning av badrummet och så skinande kakel har jag aldrig haft tidigare. Skönt att man kan få hjälp med den jobbiga städningen framöver, kommer definitivt att anlita Robert igen. Läs mer
    Service Lösningar Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 629 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder."
  • Helene-Ice A

2014-05-26

Helene-Ice A skrev om Easyclean Stockholm
    Precis det jag efterfrågade!
    Ett skinande rent hem, blanka fönster & allt i din ordning när man själv inte har tiden.
    Detta är guld värt, hade inte gjort det bättre själv!

Trevlig, personlig & trygg kille som tar reda på alla ens specifika önskemål ang städningen innan han börjar. Men vet att det som sagts levereras!
    Tack!

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2013-10-30

Monica A skrev om Easyclean Stockholm
    Superbra städfirma! Skönt att det är samma kille som kommer varje vecka och som vet hur vi vill ha det. Bra bemötande. Rekommenderas varmt! :) Läs mer
    Hygienteknikerna i Stockholm AB
    4.6 / 5 i betyg — 218 omdömen
    Badge2020
    "Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan fotografering av läge"

Bästa städhjälpsfirmorna i Nacka:

Danielle H Danielle H tycker:
“Idag kom jag återigen hem till...” Läs mer