Eget Hem AB

4.1

9 omdömen om Eget Hem AB

Mikael J
Skrev om Eget Hem AB

Köpte radhus genom Eget Hem. Proffsigt. Tydligt att både säljare och köpare var lika viktiga. Bra hjälp ang vissa saker som hände på vägen. Rekommenderas!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Monica P
Skrev om Eget Hem AB

Vi är mycket nöjda med "Eget hem"! Eftersom hon hade goda erfarenheter av "Eget Hem" sedan de sålde sin förra villa valde min mamma att anlita dem även vid försäljningen av sitt senaste hus. Vi fick ett professionellt och vänligt bemötande och hjälp med alla frågor som uppstod under tiden. Tack Christer Blomberg! /Monica och Berit

Susanne J
Skrev om Eget Hem AB

Tack Kenneth för all hjälp när vi sålde vårt hus i Trollbäcken. Vi trivs mycket bra i vår lägenhet men skulle vi vilja flytta igen kommer vi självklart välja dig som mäklare även nästa gång. Vi rekommenderar Eget hem till alla våra vänner. Mvh Susanne och Mats.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Jonas N
Skrev om Eget Hem AB

Top notch! Otroligt proffsigt bemötande och utförande från början till slut. Jag och sambon kunde inte vara nöjdare med vår mäklare Kenneth och vill verkligen rekommendera Eget Hem. Stort tack från Jonas och Sophie!

Linnea J
Skrev om Eget Hem AB

Tack för att ni hjälpte oss med vår försäljning. Vi kände oss nervösa inför allt som hade med flrsäljningen och flytten att göra, men ni gjorde att vi kände oss trygga hela vägen. tack igen. Med vänliga hälsningar fam Johnsson

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Axel J
Skrev om Eget Hem AB

Tack Krister och Kennet för all hjälp med försäljningen! Det här var tredje gången ni hjälpt oss och ni är bäst! Hälsningar Axel

Maria L
Skrev om Eget Hem AB

Vi vill varmt rekommendera Eget Hem! Upplevde att vi fick stort stöd och professionell vägledning då vi skulle sälja vår villa i Tyresö och istället köpa lägenhet! Vi hade även kontakt med andra mäklare i Tyresö men tyckte att vi fick den bästa servicen av Eget Hem! Maria L.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Stefan  B
Skrev om Eget Hem AB

Varning utfärdas. Har endast samarbetat med en av de manliga mäklarna där, men han var en katastrof. Vänlig, omöjligt n på det läskiga bilhandlarsättet, tills det blev något problem (vi fick mängder med problem efter att vi köpt huset). Då ville han inte hjälpa till längre. Vi letar nu hus igen men klickar omedelbart bort de som denne mäklare säljer. Köp inte hus av Eget hem Tyresö.

T L
Skrev om Eget Hem AB

Rekommenderar inte den här mäklaren, otroligt arrogant och dryg mot kunder (om han nu vet vad det är). Exempel på beteende och förhållanden: mäklaren är aldrig tillgänglig, har alltid långa svarstider via mail, ringer inte tillbaka trots meddelande på mobilsvar, dåliga bilder i prospekt, undermåliga kalkyler, oklara kontraktsvillkor, och ett allmänt osäkert intryck som skrämmer bort potentiella köpare. Alltså ett bottenbetyg, no more - no less.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2926 omdömen 4.8 av 2926 omdömen