Eget Hem AB

Läs vad 9 kunder tycker om Eget Hem AB

• Mikael J

2017-04-17

Mikael J skrev om Eget Hem AB
    Köpte radhus genom Eget Hem. Proffsigt. Tydligt att både säljare och köpare var lika viktiga. Bra hjälp ang vissa saker som hände på vägen. Rekommenderas! Läs mer
    Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    4.8 / 5 i betyg — 692 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi sålde vår villa i Bromma Kyrka under Coronatid och där Tobias med sin positiva inställning smittade av sig både på oss som säljare och up"
  • Monica P

2016-02-04

Monica P skrev om Eget Hem AB
    Vi är mycket nöjda med "Eget hem"! Eftersom hon hade goda erfarenheter av "Eget Hem" sedan de sålde sin förra villa valde min mamma att anlita dem även vid försäljningen av sitt senaste hus. Vi fick ett professionellt och vänligt bemötande och hjälp med alla frågor som uppstod under tiden. Tack Christer Blomberg!
    /Monica och Berit Läs mer
  • 2016-01-22

Susanne J skrev om Eget Hem AB
    Tack Kenneth för all hjälp när vi sålde vårt hus i Trollbäcken. Vi trivs mycket bra i vår lägenhet men skulle vi vilja flytta igen kommer vi självklart välja dig som mäklare även nästa gång. Vi rekommenderar Eget hem till alla våra vänner. Mvh Susanne och Mats. Läs mer
    Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    4.8 / 5 i betyg — 1883 omdömen
    fiveYearsBadge
    "James höll en god kommunikation genom hela processen. James kan Bromma och är lite av en specialist i området."
    Michael N
  • Jonas N

2016-01-20

Jonas N skrev om Eget Hem AB
    Top notch! Otroligt proffsigt bemötande och utförande från början till slut. Jag och sambon kunde inte vara nöjdare med vår mäklare Kenneth och vill verkligen rekommendera Eget Hem.

Stort tack från Jonas och Sophie! Läs mer
  • 2016-01-20

Linnea J skrev om Eget Hem AB
    Tack för att ni hjälpte oss med vår försäljning. Vi kände oss nervösa inför allt som hade med flrsäljningen och flytten att göra, men ni gjorde att vi kände oss trygga hela vägen. tack igen. Med vänliga hälsningar fam Johnsson Läs mer
    HusmanHagberg Sollentuna
    4.6 / 5 i betyg — 167 omdömen
    Badge2020
    "Ludwig Brundin lyckades sälja vår lägenhet på toppen av Edsberg inom några dagar efter annonseringen för ett pris som var väl över utgångspr"
  • 2016-01-16

Axel J skrev om Eget Hem AB
    Tack Krister och Kennet för all hjälp med försäljningen! Det här var tredje gången ni hjälpt oss och ni är bäst!
    Hälsningar Axel Läs mer
  • 2015-11-16

Maria L skrev om Eget Hem AB
    Vi vill varmt rekommendera Eget Hem! Upplevde att vi fick stort stöd och professionell vägledning då vi skulle sälja vår villa i Tyresö och istället köpa lägenhet! Vi hade även kontakt med andra mäklare i Tyresö men tyckte att vi fick den bästa servicen av Eget Hem!
    Maria L. Läs mer
    Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    4.8 / 5 i betyg — 490 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt smidig och enkel affär, samt att man fick all hjälp man behövde och alla frågor besvarade!"
    Филип Б
  • 2014-03-06

Stefan B skrev om Eget Hem AB
    Varning utfärdas. Har endast samarbetat med en av de manliga mäklarna där, men han var en katastrof. Vänlig, omöjligt n på det läskiga bilhandlarsättet, tills det blev något problem (vi fick mängder med problem efter att vi köpt huset). Då ville han inte hjälpa till längre. Vi letar nu hus igen men klickar omedelbart bort de som denne mäklare säljer. Köp inte hus av Eget hem Tyresö. Läs mer
  • 2009-04-27

T L skrev om Eget Hem AB
    Rekommenderar inte den här mäklaren, otroligt arrogant och dryg mot kunder (om han nu vet vad det är). Exempel på beteende och förhållanden: mäklaren är aldrig tillgänglig, har alltid långa svarstider via mail, ringer inte tillbaka trots meddelande på mobilsvar, dåliga bilder i prospekt, undermåliga kalkyler, oklara kontraktsvillkor, och ett allmänt osäkert intryck som skrämmer bort potentiella köpare. Alltså ett bottenbetyg, no more - no less. Läs mer
    HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    4.9 / 5 i betyg — 1007 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte lägenhet på Södermalm. Josefine var toppenbra på alla sätt."

Bästa Mäklarna nära Eget Hem AB:

Locus Advice (1.8km)
Romeo M Romeo M tycker:
“Mycket bra att ha med att göra...” Läs mer