Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö Eget Hem AB

Vendelsövägen 12, 135 51 Tyresö — Visa karta

Kungsgatan 18, 18534, Vaxholm
ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
Rebecca C:
Min erfarenhet av att ha Björn Westerberg som mäklare har varit mycket bra. Han har skött sitt jobb mycket väl genom att ständigt hålla oss ...

Mäklare nära Eget Hem AB:

Kyrkogränd 14, Tyresö
Jessica B:
Jag och min Sambo valde att ta hjälp av Ankie i försäljningen av vår bostad då vi fått ett mycket gott intryck av henne vid ett flertal till...

Bollmora Allé 9, 1 tr, TYRESÖ
Funderar du på att byta, köpa eller sälja en fastighet i Tyresö? Vi på Fastighet... Läs mer ›
Maud Elisabet �:
Bra och personlig kommunikation.

Skogåsplan 9, Skogås
Gunilla N:
Engagerad, proffsig och tydlig. Fick suverän hjälp under hela processen.

Ältavägen 202, ÄLTA
Varmt välkomna till Mäklarhuset! Läs mer ›
Andreas A:
Väl genomförd försäljning, trevlig och kunnig visning, alltigenom 5+

Läs vad 8 kunder tycker om Eget Hem AB

• Monica P
    Monica P skrev om Eget Hem AB
    Vi är mycket nöjda med "Eget hem"! Eftersom hon hade goda erfarenheter av "Eget Hem" sedan de sålde sin förra villa valde min mamma att anlita dem även vid försäljningen av sitt senaste hus. Vi fick ett professionellt och vänligt bemötande och hjälp med alla frågor som uppstod under tiden. Tack Christer Blomberg!
    /Monica och Berit
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Eget Hem AB
    Tack Kenneth för all hjälp när vi sålde vårt hus i Trollbäcken. Vi trivs mycket bra i vår lägenhet men skulle vi vilja flytta igen kommer vi självklart välja dig som mäklare även nästa gång. Vi rekommenderar Eget hem till alla våra vänner. Mvh Susanne och Mats.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Eget Hem AB
    Top notch! Otroligt proffsigt bemötande och utförande från början till slut. Jag och sambon kunde inte vara nöjdare med vår mäklare Kenneth och vill verkligen rekommendera Eget Hem.

Stort tack från Jonas och Sophie!
  • Linnea J
    Linnea J skrev om Eget Hem AB
    Tack för att ni hjälpte oss med vår försäljning. Vi kände oss nervösa inför allt som hade med flrsäljningen och flytten att göra, men ni gjorde att vi kände oss trygga hela vägen. tack igen. Med vänliga hälsningar fam Johnsson
  • Axel J
    Axel J skrev om Eget Hem AB
    Tack Krister och Kennet för all hjälp med försäljningen! Det här var tredje gången ni hjälpt oss och ni är bäst!
    Hälsningar Axel
  • Maria L
    Maria L skrev om Eget Hem AB
    Vi vill varmt rekommendera Eget Hem! Upplevde att vi fick stort stöd och professionell vägledning då vi skulle sälja vår villa i Tyresö och istället köpa lägenhet! Vi hade även kontakt med andra mäklare i Tyresö men tyckte att vi fick den bästa servicen av Eget Hem!
    Maria L.
  • Stefan  B
    Stefan B skrev om Eget Hem AB
    Varning utfärdas. Har endast samarbetat med en av de manliga mäklarna där, men han var en katastrof. Vänlig, omöjligt n på det läskiga bilhandlarsättet, tills det blev något problem (vi fick mängder med problem efter att vi köpt huset). Då ville han inte hjälpa till längre. Vi letar nu hus igen men klickar omedelbart bort de som denne mäklare säljer. Köp inte hus av Eget hem Tyresö.
  • T L
    T L skrev om Eget Hem AB
    Rekommenderar inte den här mäklaren, otroligt arrogant och dryg mot kunder (om han nu vet vad det är). Exempel på beteende och förhållanden: mäklaren är aldrig tillgänglig, har alltid långa svarstider via mail, ringer inte tillbaka trots meddelande på mobilsvar, dåliga bilder i prospekt, undermåliga kalkyler, oklara kontraktsvillkor, och ett allmänt osäkert intryck som skrämmer bort potentiella köpare. Alltså ett bottenbetyg, no more - no less.

Vendelsövägen 12, 135 51 Tyresö