El Diablo

4.0

5 omdömen om El Diablo

Josefine G
Wrote about El Diablo

Först tyckte vi att vi fick lokalens sämsta bord, vi blev nämligen placerade bakom ytterdörren i en liten vrå. Det visade sig dock snabbt att det snarare var det bästa bordet: lokalen blev snabbt full (man avvisade gäster som inte beställt bord hela tiden) och ljudvolymen steg för varje minut. Vårt lilla hörn agerade som en härlig oas dit kaoset inte nådde fram. Personalen var ojämn. Killen som först mötte oss var trevlig, effektiv och duktig. Killen som blev vår servitör var rörig, hade ingen koll och var långsam. Att...

Nikke L gillar detta
Paraden
4.2/5 i betyg av 4742 omdömen 4.2 av 4742 omdömen

Trevlig personal med en god mat, andra gången vi gick hit på Amex Platinum det säger allt att vi återvänder.

Tobias B
Wrote about El Diablo

En extremt bra restaurang med en prisvärd meny. otroligt roliga rätter och extremt trevlig personal. Är man ute efter tequila så är detta stället att gå till. huvudrätterna ligger vanligtvis mellan 200-300 kronor.

Ulrika S
Wrote about El Diablo

En gourmetrestaurang i kvarterskrogskostym. Mysigt och surrigt - härlig atmosfär med helt fantastisk mat. Personalen är trevlig, tillmötesgående och personlig. Vill man inte dricka tequila till maten så erbjuds bra viner och goda drinkar. Rekommenderas varmt!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4121 omdömen 4.0 av 4121 omdömen

Jessica I Jessica I
Harry B
Wrote about El Diablo

Åt avsmakningsmenyn med min hustru.Möte mina högt ställda förväntningar. Mycket bra. Rekommenderas.

Viktoria E
Wrote about El Diablo

En ganska liten men mysig restaurang som har tequila som specialitet. Personalen som är mycket trevlig och professionell presenterar och rekommenderar gärna olika lagrade tequila till de olika rätterna, alltså inte en tequila som dricks med salt och citron. Maten var mycket god och vällagad, bra utbud av vegetariskt och deras margueritas rekommenderas. Prisvärt och mycket trevligt! Boka bord i tid, då det kan vara svårt att få plats.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4175 omdömen 4.0 av 4175 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N