Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

På Erik Olsson tror vi inte det är slumpen som avgör en bostadsförsäljning. Istället tror vi att en fastighetsmäklare som gör sitt yttersta i varje detalj och en försäljningsprocess i många, väl övervägda, steg är det som gör skillnad. Det är det som gör att du med oss kan få Bäst Betalt i din stad! Vårt team här i Göteborg...

678 omdömen om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

First-Name L
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Bokade en värdering. Tog dem för det första två veckor att skriva tillbaka till mig. Sedan när värderingen skulle äga rum så fick de omboka på grund av vabb, sånt händer, så det gjorde mig inte så mycket. Vi avtalade tid en vecka senare på vilken de inte dök upp och när jag frågade var de tagit vägen så svarade de att de trodde vi sa torsdag. Jag tvivlar på det då jag skrev upp det nya datumet när vi talades vid i telefon, men det skulle kunna ha varit mitt misstag. När sedan torsdagen kommer så kommer mäklaren inte i tid,...

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Gunilla M
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Mäklaren Monika Tanko som säljer på Guldheden lämnar övrigt att önska, sålde innan visning och framförde inte bud, hörde inte av sig till oss som ville vara med och buda, mycket lurigt agerande, undrar om säljarna vet om att de kunde fått mycket mer för sin bostad? /Gunilla

Nils A
Nedre Johanneberg

Sålt lgh Fint bemötande, tillgänglig & kunnig Levde upp till förväntningarna Jag rekommendera Christian

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2213 omdömen 4.7 av 2213 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Anton M
Krokslätt

Köpt bostadsrätt med utmärkt serivce AB mäklare

Marcus W
Vasastaden

Jag har köpt en bostadsrätt som har förmedlats av Christian. Jag blev trevlig och professionellt bemött och Christian var alltid tillgänglig per telefon för mina frågor och funderingar. Rekommenderar Christian för framtida fastighetsaffärer och jag kommer själv att vända mig till honom igen för frågor om framtida bostäder.

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 998 omdömen 4.8 av 998 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Tobias K
Centrum

Pålitligt och förnuftig mäklare. Mycket nöjda!

Gun P
Nedre Johanneberg

Mycket bra mäklare! Snabb, trevlig, serviceinriktad, förtroendeingivande och allmänt proffsig. Rekommenderas.

Maya Nissrine K
Solängen

David, vilken mäklare! Professionell och mycket kompetent inom sitt yrke. Dessutom har han världens tålamod. Jag kan säga att han äger marknaden och med honom kan du känna dig lugn för han vet vad han gör. Jag rekommenderar honom starkt.

Anna L
Annedal/ Vasastaden

Köpt lägenhet, bra bemötande och han kan sin sak.

Emelie S
Johanneberg

Vi anlitade Christian som mäklare för försäljning av lägenhet i Johanneberg. Vi gick in i processen med höga förväntningar på honom som mäklare och är trots det över förväntan nöjda. Alla steg i processen har flutit på bra och vi har såhär i efterhand inget vi inte varit nöjda med. Bara kommunikation, snabb respons, bra på att informera oss säljare, ger seriöst och professionellt intryck. Vi kan varmt rekommendera honom till andra bostadsrättssäljare.

Selma A
Linné/ Annedal

Vi köpte en 4:a i Annedal. Han var jordnära med bra bemötande och i tillägg var han lättillgänglig. Det blev en trevlig kontraktpåskrivning.

Peter T
Linné

Köpt bostadsrätt på Risåsgatan i Göteborg. Christian har varit väldigt bra på att ha en dialog med, oerhört informativ och trevlig.

Linda R

jag fick snabb respons och ett trevligt bemötande

Johan K
Bosgården

David har verkligen varit en enrom hjälp genom hela försälningen av min bostad! Han är otroligt engagerad, positiv och kunnig och vill att både köpare och säljare skall gå glada ur affären. Han var rak och tydlig med vad jag kunde förvänta mig och har på ett fantastiskt sätt löst sitt uppdrag med bravur. Kommer definitivt att anlita David igen när jag skall sälja nästa gång!

Ida A
Köpte sitt hus med hjälp av
Kikås

David är en fantastiskt duktig och lyhörd mäklare! Han får en som både köpare och säljare att känna att man är i väldigt trygga händer. Definitivt den bästa mäklaren vi har haft kontakt med!

Sofia D
Majorna

Mycket proffsig och smidigt skött. Trevlig och hjälpsam under hela processen. Lätt att komma i kontakt med. Själva kontraktskrivandet var mycket pedagogiskt och proffessionellt genomfört. Det kändes enkelt och begripligt.

Lavinia L
Majorna

Vi har köpt en bostadsrätt i Majorna. Kontakten med Christian var smidig, han är jättetrevlig, hjälpsam och lösningsorienterad. Han har hjälpt oss köpare och säljare att mötas halvvägs, så att båda parter blev nöjda. Tack vare Christian engagemang och snabba agerande lyckades vi köpa ett framtida hem.

Lisa E
Vasastaden

Sålt lägenhet 100m2 , tvåa i Göteborg . Fantastiskt bra bemötande , kändes som att han verkligen slogs för att få till en så bra affär som möjligt. Alltid tillgänglig och fixade med det mesta, även saker som låg utanför mina förväntningar.

Suzan G
Vasastaden

Christian har bemött mig på ett ytterst professionellt och trevligt sätt. Jag upplever att han har tagit både säljaren och mitt intresse på största allvar vilket har gjort att det kändes tryggt att genomföra köpet.

Jonas F
Örgryte Bö

David Lundgren har hjälpt oss att sälja vårt radhus och vi har bara goda saker att säga om hans arbete och bemötande. Mycket bra mäklare!

Karin S
Örgryte Bö

Kompetent och förtroendeingivande mäklare! Kändes tryggt att sälja!

Anders N
Linné/ Annedal

Bra bemötande inget hetsande. Gällde köp av BR.

Johan F
Skår

Tveklöst den bästa mäklare jag stött på. - Lugn - Saklig - Trovärdig - Kunnig

Johannes V
Johanneberg

Ärlig och mycket trevlig mäklare, långt ifrån klichéebilden av yrkesrollen. De förändringar och renoveringar i föreningen och intilliggande sliten fastighet han beskrev som kommande i framtiden har mycket riktigt inletts nu, det var alltså inte något tomt säljsnack. Tycker även att processen var tydlig och bra och kontakten mellan oss som köpare och säljaren förmedlades på ett föredömligt sätt. Skulle definitivt kunna anlita Christian i framtiden för en försäljning.

Domenico M
Krokslätt

Tydlig, effektiv, pålitlig och engagerad mäklare. Bäst!

Karin L
Kviberg

Jag sålde min 2a i Kviberg med hjälp av Christian och är så nöjd med samarbetet. Christian har varit otroligt engagerad från första mötet, han är varm och ödmjuk samtidigt som han är en mycket bra försäljare. Han ser detaljer i lgh, kunnig på marknaden och lyhörd till mina idéer samtidigt som han kommer med bra råd. Jag har känt mig så trygg med Christian och han levererade verkligen under hela processen, även i dessa lite svåra tider på marknaden lyckas han sälja min lgh på två veckor till ett väldigt bra pris. Helt enkelt en kanonbra mäklare som jag absolut skulle anlita igen.

Marie-Louise H
Toltorp

Sålde en lägenhet på 67 kvm. David var lyhörd, tålmodig men också rak och tydlig i sin kommunikation. Noggrann och hjälpsam.

Henrik U
Linné/ Annedal

Mycket nöjd med Christians insats då han sålde vår bostadsrätt. Professionell, strategisk och höll oss väl informerade genom hela processen. Rekommenderar honom varmt!

Emma P
Krokslätt

Effektiv och trevlig. Proffsig hantering av ärendet.

Eva-Mari K
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Besviken att vår mäklare inte tog upp vikten av att teckna en säljaransvarsförsäkring( mot dolda fel). Nu har problemet uppstått och vi har fått jätteproblem! Varken besiktningsfirman som hon rekommenderade eller mäklaren tog upp detta. Detta har fått stora ekonomiska påföljder för oss som säljare.

Kenny R
Kungshöjd

Christian har sålt min lägenhet på Kungshöjd och han har varit mycket engagerad i att få den såld

Pontus L
Vasastaden

Sålde precis min lägenhet i Vasastan med Christian, och är grymt nöjd. Alla mina förväntningar gick i uppfyllelse och mycket mer. Kan starkt rekommendera Christian, inte träffat någon mäklare som är så engagerad och driven. Han håller det han lovar! 10/10

Jessica C
Krokslätt

Sålde en 2a i Krokslätt. Mäklaren var kunnig och engagerad. Jag är nöjd med hela processen och slutpriset.

Malin L
Olskroken

Christian har sålt min lägenhet. Han var väldigt tillmötesgående och förstående vad gällde mina önskemål och uppfyllde mina krav. Jag kan varmt rekommendera Christian som er mäklare.

Niklas S
Krokslätt

Duktig, kunnig och professionell mäklare. Bra klientbemötande och delaktig och hjälpsam i alla steg av köp av bostad.

Fabian D
Olskroken

Efter att ha träffat honom bara på en visning visste han exakt vad jag ville ha och löste en snabb och smärtfri affär. Som gynnade alla parter.

Madelene J
Bosgården

Proffesionellt och trevlig. Snabb och smidig affär!

Edward B
Krokslätt

Jag har köpt en bostadsrätt och fick ett mycket trevligt bemötande av David. Affären gick snabbt och smidigt och utan några problem. Sammantaget väldigt bra jobbat.

Madiha W
Köpte sitt hus med hjälp av
Lindome

Vi har köpt hus. David är trevlig, duktig och professionell i sitt arbete. Det har kännts tryggt och vända sig till David när man haft frågor. Att köpa hus har varit ett stort steg för oss men med Davids hjälp har det gått smidigt och enkelt.

Henrik J
Krokslätt

Försäljningen skedde snabbt och smidigt, mäklaren höll mig uppdaterad under hela processen.

Jan Fredrik J
Lindome

Sålt villa. Mycket bra bemötande och driv genom hela försäljningsprocessen, noggrann och tar sig tid att prata. Rekommenderas!

Lotta S

Sålt lägenhet. Tycker vi fått det stöd vi förväntade oss att få och att Michaela varit tillgänglig och återkopplat till oss under processens gång, med svar på frågor och hållit oss uppdaterade med senaste info kring försäljningen! Vi känner oss nöjda över att vi valde Michaela!

Niklas B
Vasastaden

Fantastiskt duktig och lyhörd mäklare! Extremt påläst om närområdet och föreningarna!

Viktor A
Annedal/ Vasastaden

En mycket bra försäljningsprocess. Christian får en att känna att man är i trygga händer från start till mål.

Stefan N
Centrala Hisingen

Fick bra hjälp och det jag hoppades på att få för min gamla lägenhet. Dvs. jag kan rekommendera Michaéla Löfgren. Ha en bra dag!

Dennis L
Kvillebäcken

Mycket proffsig och driven med kunden i fokus!

Fredrik L
Kviberg

Jag och min sambo sålde vår lägenhet med Christians hjälp. Christian är oerhört proffesionell och kunnig. Alltid bra svar på våra frågor. Vi nådde vårt försäljningsmål och är oerhört nöjda med resultatet. Vi träffade Christian under sensommaren när vi var på jakt efter en lägenhet. När vi sen skulle sälja kände vi att det var självklart vilken mäklare som vi skulle kontakta!

Rebecca R
Kviberg

Sålt en lägenhet i kviberg. Mäklaren har varit toppen från start till slut, vi Fick sålt lägenheten för mer än förväntat och Vi är så glada att vi valde Christian som mäklare. Vi skulle välja honom om och om igen om vi hade kunnat.

Mikael S
Annedal/ Vasastaden

Christian sålde vår lägenhet som är 92 m2 på Västergatan 4A Christian var mycket noggrann och pålitlig som person. Han var otroligt engagerad och motiverad när han sålde vår lägenhet. Det var enkelt att få tag på Christaian och han återkopplade hela tiden hur det gick under hela försäljningsprocessen. Våra förväntningar på Christian var att intre stressa igenom en försäljning utan göra det på ett lugnt och metodiskt sätt och få ut så mycket pengar som möjligt för lägenheten. Vi tycker Christian lyckades med detta och det kände tryggt hela tiden med Christian och vi är så nöjda med honom.

Malin S
Annedal/ Vasastaden

Seriöst bemötande, lyhört och god kommunikatör. Lätt att få förtroende för och lätt att prata med. Svarar alltid och snabbt. Ger realistiska förväntningar på försäljningen och upplever att han även har god kontakt med de olika spekulanterna