Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Hammarby allé 33,, 120 32 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad!

Hos oss får du hjälp att hitta allt från radhus, villa och lägenhet till fritidshus, tomtmark eller gård. Vi på Erik Olsson jobbar lite annorlunda jämfört med andra mäklare i branschen. Vi ser till att tillhandahålla dig med en engagerad mäklare som är expert på just sitt fokusområde vilket i slutänden genererar ett bättre resultat och bättre betalt - 5.1 % bättre resultat än övriga mäklarfirmor.för att vara exakt. Med oss på Erik Olsson Fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad kan du vara säker på ett tryggt och familjärt omhändertagande.

Läs om våra skickliga mäklare här nedan och hur de kommer att hjälpa dig på bästa möjliga vis. Välkommen!

Läs vad 362 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• 2019-04-03

Nathalie H skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpt lägenhet på Södermalm
    Tycker att vi fått en bra dialog samt att han löpande hållit oss underrättade under pågående process Läs mer
  • 2019-04-02

Juan Manuel B skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Målinriktad, lätt att prata och att ta kontakt med. Föståndig och vettig. Theo är en väldigt bra och tillrådlig mäklare Läs mer
  • 2019-03-18

Isabelle N skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpt bostad, Gamla Huddingevägen 457.
    Blev bemött väldigt bra av mäklaren. Första köpet för mig och min pojkvän, och vi kände oss väldigt trygga med mäklaren. Han gick igenom tydligt och kontrollerade att vi förstod allting innan vi skrev på. Läs mer
  • Filip K

2019-03-18

Filip K skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpt en lägenhet av Theo. Blev bra bemött från början till slut. Var väldigt tydlig och gick igenom hela processen för oss. Svarade på alla möjliga frågor vi hade. Från början till slut en toppen mäklare Läs mer
  • 2019-02-21

Alexander Asplund skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Linda levde upp till våra högt ställda förväntningar på en lyckad säljprocess. Hon har ett starkt engagemang för uppdraget och för säljaren. Hon är mycket noggrann vad gäller förberedelser och insamling av kunskap kring objektet. Hon säkerställde en mycket professionell och fin presentation av vår lägenhet i prospektet, inför och vid visning. Linda är också mycket driven och skicklig vad gäller budgivningsprocessen och hon jobbar hårt för att maximera antalet budgivare och för att få upp budnivåerna. Hon är flexibel och tillgänglig vilket är viktigt för oss som säljare. Dessutom är Linda mycket trevlig, optimistisk, saklig och hjälpsam vilket skapar ett positivt samarbete och i slutändan ett lyckat resultat. Vi rekommenderar varmt Linda som mäklare. Läs mer
  • 2019-02-09

Mattias A skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Han var kanon! Skulle rekommendera honom till alla jag känner och han får gärna sälja min nästa lägenhet också. Läs mer
  • 2019-02-09

Zoe Mary H skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Theo helped me purchase my first apartment in Stockholm, incredibly helpful as I am new to the Swedish property process and only speak English. Very patient and always available for questions and help. Läs mer
  • 2019-02-09

Jessica E skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Theo är en trevlig professionell och ger ett väldigt tryggt intryck. Läs mer
  • 2019-02-09

Laura N skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket trevligt bemötande, tog sig tid att visa runt och svara på frågor även efter visningens slut. Läs mer
  • Mathias Joakim H

2019-02-07

Mathias Joakim H skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpte en 1:a på Södermalm, blev väldigt proffsigt och varmt bemött. Väldigt avslappnat, seriöst och förtroendeingivande. Hade inga förväntningar men blev oerhört positivt inställd att till nästa sälj/köp så är det Theo jag kontaktar först! Läs mer
  • Björn L

2019-02-07

Björn L skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Theo är en kompetent och trevlig mäklare som både kom med kloka råd och stöttade mig genom hela den många gånger påfrestande process det är att sälja en lägenhet.
    När säljare och köpare till en början inte riktigt vill gå varandra till mötes är en mäklare som Theo ovärderlig eftersom det inte blir någon affär förrän båda parter är nöjda. Läs mer
  • 2019-02-07

Jonas C skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Theo sålde min bostadsrätt på södermalm för ett par månader sedan. Efter att ha kontaktat Erik Olsson på rekommendation av en bekant ringde Theo upp mig. Han var artig och professionell genom hela säljprocessen och lyssnade till mina önskenål och förväntningar. Själva säljprocessen gick snabbt och smidigt.
    Som helhet uppfattade jag Theo som lyhörd, professionell och kunnig. Jag rekommenderar honom gärna till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-02-07

Peter S skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Noggrann snabb, , serviceinriktad och kunnig på området Södermalm Läs mer
  • Sabina D

2018-12-21

Sabina D skrev om Alexander Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har precis köpt min första lägenhet och tycker att Alexander skötte allt så bra.
    Gav mig infon jag behövde, va otroligt proffesionell och trevlig!
    Jag kände mig trygg!
    ❤️ Läs mer
  • 2018-11-29

Rasmus V skrev om Maximillian Broman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en bostad i nacka och en i Solna. Båda med hjälp av maximilian. Maximilian är verkligen en premium mäklare. Jag fick hjälp med allt. säljmatrial var jättefint och proffsigt. Riktigt nöjd med bilderna. Maximilian kom med goda råd och sålde min båda våra bostäder över vad jag trodde var en för hög förväntan. Hoppas verkligen att flera får nöjet att anlita maximilian. Läs mer
    2018-12-04 Maximillian B svarar Rasmus V
    Tack för dina varma rekommendationer!
    Alltid roligt att hjälpa dig och jag hoppas på ett långt och positivt samarbete!
  • 2018-11-29

Alejandra N skrev om Maximillian Broman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    We have bought a 2 bedroom apartment in Asppuden and we were treated super well and diligently by Maximillian Broman. I would really recommend him as a broker for future buying/selling. Läs mer
    2018-11-29 Maximillian B svarar Alejandra N
    Thank you Alejandra and I hope you will enjoy your new apartment!
  • 2018-11-28

Fredrik K skrev om Alexander Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Alexander fick vår lägenhet såld på rekordtid till ett superbra pris. Världsklass, 5-stjärnor. Läs mer
  • 2018-11-22

Magnus K skrev om Maria Björn en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket trevlig, kunnig och lyhörd, kändes tryggt att sälja bostaden via Maria. Skulle definitivt anlita henne igen. Läs mer
  • Sara B

2018-11-18

Sara B skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Linda var den mäklare som kom hem till mig på intervju som på en gång utmärkte sig som oerhört kompetent och proffsig.
    Hon var tydlig med vad vi kunde förvänta oss i säljpris och levererade på det högt satta priset.
    Linda var alltid tillgänglig från start till mål i affären oavsett dag eller tid.
    Hon har ett öga för detaljer i lägenheten och förstår vad som gör den speciell. Läs mer
  • Erik W

2018-11-16

Erik W skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag både mött och anlitat en del mäklare genom åren – men ingen så noggrann, ambitiös och hängiven som Linda. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2018-11-05

Alicia M skrev om Maximillian Broman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Härlig okomplicerad mäklare som förmedlade en 3a i Årstaberg. Köpet gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-11-05 Maximillian B svarar Alicia M
    Tack så mycket för dina vänliga ord!
  • 2018-11-05

Dennis L skrev om Therese Jarmunger en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag kan varmt rekommendera Therese. Hon är mycket trevlig och duktig. Hon har den sällsynta förmågan att få gott förtroende hos både säljaren och köparen. Läs mer
    2018-11-14 Therese J svarar Dennis L
    Stort tack Dennis för de fina orden! Det var en ära att få sälja din bostad!

Vänligen,
    Therese
  • 2018-11-05

Tobias W skrev om Maximillian Broman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tillmötesgående, tydlig och konkret! Läs mer
    2018-11-05 Maximillian B svarar Tobias W
    Tack Tobias!
    Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
  • Emilio F

2018-11-01

Emilio F skrev om Therese Jarmunger en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    När jag sålde min bostadsrätt så valde jag Therese Jarmunger som min mäklare vilket jag är glad över. Hon är väldigt hjälpsam, engagerad och jag känner att jag fick bra återkoppling under hela vägen. Jag fick dessutom bra tips och råd från henne. Om jag undrade över något så fick jag ett snabbt svar.

Jag känner att hon gjorde ett utmärkt arbete i att hitta en bra köpare där både jag och köparen var nöjda med affären.

När det blir dags att sälja igen så kommer jag definitivt att använda mig av Therese. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • NikoIina B

2018-10-26

NikoIina B skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag sålde min bostad och mäklaren Linda Yu hjälpte mig med det. Linda var otroligt kunnig och professionell i allt från första mötet till avslut. Det var alltid lätt att nå Linda och hon besvarade alla frågetecken jag hade. Jag upplever att hon gjorde allt och lite till för att ro hem försäljningen trots att marknaden var lite svajig. Priset hon sålde för var över förväntan. Linda rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-07 Linda Y svarar NikoIina B
    Tusen tack för bästa rekommendationen Nikolina! : ) Hoppas att ni stortrivs i ert nya hem och att vi hörs eller ses snart igen!
  • 2018-10-25

Adam W skrev om Alexander Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En engagerad mäklare som håller dig uppdaterad hela vägen oavsett tid på dygnet. Jag skulle starkt rekommendera Alexander till alla som letar efter en mäklare! Läs mer
  • 2018-10-25

Ulrica Å skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Linda är en väldigt engagerad mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Alltid anträffbar och otroligt bra på återkoppling.
    Linda har sålt en 4:a på Södermalm före visning åt oss och vi är verkligen så nöjda.
    Linda lovar heller inte mer än hon håller, utan överträffar istället, vilket är en väldigt bra egenskap.
    När vi skall sälja nästa gång hoppas jag att Linda vill sälja åt oss igen - det tycker jag är det bästa betyg en mäklare kan få. Läs mer
    2018-11-07 Linda Y svarar Ulrica Å
    Det är verkligen det bästa betyget en mäklare kan få! Varmaste tacken för dina fina ord och det fortsatta förtroendet Ulrica : ) Jag är så glad att ni är nöjda och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi får samarbeta på nytt. Ha det gott och lycka till med renoveringen av huset!
  • 2018-10-18

Magnus Ö skrev om Maximillian Broman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpte en 3:a. Trevligt och proffsigt bemötande. God kommunikation. Läs mer
    2018-10-18 Maximillian B svarar Magnus Ö
    Hej Magnus,
    Tack så mycket för din rekommendation!
    Jag hoppas ni trivs i er nya lägenhet.
    Mvh Maximillian Broman
  • 2018-09-20

Ruth J skrev om Maria Björn en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    I dag är första gången jag kom i kontakt med Maria Mycket bra väl bemötande. Maria verkar vara mycket engagerad och lyhörd. Läs mer
    Ruth J gillar detta
  • 2018-09-04

Jerker E skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde min lägenhet i Hornstull och Linda har varit fantastisk hela resan.
    Hon har varit klar över hur vi ska göra för att få ut mesta möjliga av min lägenhet och jag är klart nöjd med att ha anlitat henne! Läs mer
    2018-09-28 Linda Y svarar Jerker E
    Största tacken för din fina rekommendation Jerker! Hoppas att renoveringen av huset går bra och att du stortrivs där : ) Vi ses på tillträdet!
  • 2018-08-27

Malin N skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Karismatisk, punktlig och engagerad Läs mer
  • 2018-08-20

Anders D skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande och bra service vid köp av bostadsrätt i Älvsjö Läs mer
  • Hildegunn F

2018-06-29

Hildegunn F skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Velbemötande och trevlig. Jag köpte min första lägenhet, och tyckte mäklaren var mycke trevligare än jag hadde trodd. Läs mer
  • 2018-06-15

Michael E skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Han är det bästa jag har sett och jag är så tacksam för att han förstår Läs mer
  • Daniel C

2018-05-31

Daniel C skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig, social och uppmärksam.
    Proffsig.
    Köpt lgh i Rågsved Läs mer
  • 2018-05-28

Arne T skrev om Kerstin Svensson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi, min fru och jag har sålt flera fastigheter med hjälp av Kerstin Svensson.
    Vi har fått en 100% service vid försäljningarna. Skall vi sälja något kommer vi att vända oss till Kerstin.
    Ett proffsigt och serviceinriktat arbete.

Arne Törngren Läs mer
  • 2018-05-09

Jonny N skrev om Malin Karlsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Riktigt dåligt: Malin ljög för oss under lägenhetsvisningen om att hon inte hade nycklar till förrådsutrymmen bägge gångerna vi var där, andra gången vid återbesöket så bad vi specifikt om att få se förrådsutrymmet, men även då hade hon ”glömt” nyckeln. Det visade sig sedermera att hon visst hade nyckeln hela tiden, som dessutom var samma som till både port och ytterdörr.

Men hon inte ville visa upp att förrådet endast var en liten bur som stod mitt i ett garage och riktigt snuskigt skitigt med grus och avgasdamm och än värre att det var helt översvämmat av skitigt vatten, dvs helt otjänligt som förråd. Dessutom så var ytan endast ynka en kvm, inte de 4 som hon påstod.

Att hon därefter av någon anledning hellre försöker dumförklara oss än att erkänna att hon ljugit, känns riktigt illa. ALDRIG att vi gör affär med henne eller denna bluff-mäklarfirma igen.. Ni borde skämmas! Läs mer
  • 2018-04-17

Eva M skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket vänlig och tillmötesgående. Hjälpsam.
    I samband med kontraktsskrivning förtroendeingivande. Verkade kunna sin sak.
    Pålitlig. Läs mer
  • 2018-03-27

Jesper H skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi rekommenderar varmt Linda Yu. Vi träffade tre mäklare där Linda stack ut. Hon tog god tid på sig vid vårt första möte och har en jättefin känsla för detaljer. Hon är ärlig (både mot säljare och köpare), arbetar stenhårt och lämnar inget åt slumpen. Hon var inte billigast i jämförelse med de andra mäklarna men väl värd varje krona. Utan henne hade det inte blivit en rekordförsäljning i vårt hus i en osäker marknad. Tack Linda för en utmärkt arbete och ett fint samarbete så ses vi vid nästa försäljning :) Läs mer
    2018-04-16 Linda Y svarar Jesper H
    När tre perfektionister går all in så kan resultatet inte bli annat än bäst! : D Otroligt tacksam för att ni styrde upp lägenheten så att den var i toppform inför försäljningen och för ett väldigt roligt och givande samarbete! Varmaste tacken för era fina ord, blev jätteglad : ) Vet att ni inte ens har flyttat in i den nya bostaden än men jag hoppas att nästa försäljning inte dröjer alltför länge : ) Ha det så himla gott!
  • 2018-03-21

Hunor K skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    är en mycket engagerad och professionell mäklare som hanterade min lägenhetsförsäljning på bästa sätt. Läs mer
  • 2018-03-01

Petter B skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Kan varmt rekommendera Linda som mäklare. Professionellt genomfört arbete från första till framförallt sista stund, syftar då speciellt på budgivningen där hon gjorde sitt yttersta för att få så bra betalt som möjligt vilket jag också fick och jag är mer än nöjd med slutpriset på lägenheten. Bästa möjliga betyg! Läs mer
    2018-03-16 Linda Y svarar Petter B
    Tusen tack Petter för det bästa betyget! Det värmer i vinterkylan : ) Vi ses på tillträdet i april. Ha det gott så länge!
  • 2018-02-25

Andreea M skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Linda har hjälpt mig att sälja på en jätte svår marknad. Hon har alltid varit tillgänglig och gjort sitt absolut bästa för att få bäst betalt. Hon är en fantastisk mäklare och hon har jobbat dag och natt för att få ett jättebra pris på min lägenhet. När man anlitar Linda så vet man att försäljningen kommer gå jätte bra, jag rekommenderar Linda till alla som behöver en duktig mäklare som kommer göra allt för att kunden ska vara nöjd! Läs mer
    2018-03-16 Linda Y svarar Andreea M
    Tack så otroligt mycket för dina fina ord Andreea! : ) Det var extra roligt att göra dig nöjd då jag vet hur orolig du var efter en mindre lyckad omgång på denna tuffa bostadsmarknad med en annan mäklare. Stort lycka till med bostadsjakten och hoppas ni hör av er snart igen!
  • 2018-02-22

Andreas S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Hon gav ett professionellt och personligt intryck så jag som förstagångsköpare kände mig trygg genom hela processen. Läs mer
  • 2018-02-12

Olivia E skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag fick ett väldigt trevlig och bra bemötande. Samt en väldigt bra och snabb kontakt genom hela processen. Läs mer
  • 2018-02-10

Nikolaos Z skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Från första stund kände jag att detta kommer gå till väga!!!!!!!!!!
    Informationen som jag va ute efter behövde jag knappt fråga efter,väl förbered i objektet och avslappnad!
    Kände att han skulle ge sitt allt för att få mig över på hans sida,UTMÄRKT!!!! Läs mer
    2018-04-18 Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad svarar Nikolaos Z
    Tack Niko för din fina kommentar och till en jättefin bostad :)

Mvh, Adi
  • 2018-02-09

Leila R skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket bra bemötande. Var alltid tillgänglig, svarade på alla frågor på ett sätt jag förstod, då detta var mitt första bostadsköp på egen hand. Kände mig otroligt trygg med honom. Hade det oerhört stressigt dagen då lägenheten skulle bli min då jag samma dag hade överlåtelse på min tidigare sålda bostad och fick full förståelse för detta och bokade om tiden ett par gånger utan som helst problem och han la även in tips till mig för hur jag själv skulle gå tillväga i den affären trots att de gällde annan mäklarfirma, vilket jag verkligen behövde. Är mer än nöjd, rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-04-18 Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad svarar Leila R
    Tack Leila för dina fina ord!
    Hoppas verkligen du trivs i nya bostaden! :)

Med vänlig hälsning,
    Adi
  • 2018-02-09

Emma E skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Slutpriset av lägenheten motsvarade inte våra förväntningar (å andra sidan började priserna rent generellt falla just då).

Annars var allt med Ali verkligen toppen: trevlig, energiskt och respektfullt bemötande, han var snabb med ta kontakt och höll oss väl informerade genom hela processen. Vi kände att han verkligen ansträngde sig och gjorde sitt yttersta. Läs mer
    2018-04-18 Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad svarar Emma E
    Tack för din fina kommentar och ett trevligt samarbete med hela familjen Emma! :)

Med vänlig hälsning,
    Adi
  • 2018-01-31

Eva I skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Högsta betyg till Linda Yu.
    Mycket professionell handläggning av mitt ärende angående försäljning av en bostadsrätt på Södermalm under en period när priserna var i sjunkande. Linda Yu gav mig goda råd angående styling av lägenheten. Presenterade lägenheten på ett attraktivt sätt för köparen. Föreslog ett rimligt pris. Hanterade information och dokument på ett professionellt och begripligt sätt. Arbetade mycket effektivt. Kom punktligt till avtalade möten. God fingertoppskänsla och psykologisk närvaro i förhållande till mig som säljare och i kontakten med köparen. Synnerligen förtroendeingivande. Alla pluspoäng! Läs mer
    2018-02-06 Linda Y svarar Eva I
    Tusen tack för det bästa betyget Eva! Är så glad att jag kunde ro i hamn affären åt dig efter ett mindre lyckat försök med en annan mäklare. Tack för ett givande uppdrag och strålande samarbete! : ) Hoppas du har det underbart i drömhuset på Gotland!
  • Cristina B

2018-01-08

Cristina B skrev om Kerstin Svensson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag hade kontakt med Kerstin Svensson när jag köpte min lägenhet för drygt 1 år sedan.
    Det här var min 6 bostadsrätt jag köpte och jag har aldrig råkat ut för en så dålig mäklare. Hon hade inte kontrollerat att säljarna hade begärt tillstånd av föreningen för renovering innan lägenheten lades ut till försäljning och det fanns inga bevis för att det var behöriga hantverkare som anlitats. Jag efterfrågade en handling som angav vad säljarna åtgärdat och vilka behöriga hantverkare som de anlitat, men det påstod hon inte fanns. Det var rena råttboet som jag köpte och det kostade mig åtskilligt att få ordning på framför allt det elektriska, där det var risk för mitt eget liv, men även vvs och ventilation. Kerstin Svensson har även varit rent otrevlig mot mig och inte velat förstå de felaktigheter som fanns i lägenheten hon sålde. Skickade även kopia direkt till Erik Olsson men inte heller där har jag fått någon positiv reaktion. Jag kan därför höja ett varningens tecken för den här mäklare som jag aldrig kommer att anlita igen. Läs mer
    2018-01-08 Kerstin S svarar Cristina B
    Nu är du faktiskt väldigt orättvis Cristina. Jag har lagt ner åtskilliga timmar på att försöka hjälpa dig men du ville inte medverka själv alls. Jag är ledsen att du blev så besviken.
  • Adisa J

2017-12-21

Adisa J skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Väldigt trevlig och professionell! Gav tydliga svar när man undrade något, verkade kunnig och bekväm med att förklara och hjälpa en att förstå och känna sig trygg när mycket kändes krångligt. Gjorde ett strålande jobb med visning osv, levde absolut upp till mina förväntningar! Läs mer
    2018-01-30 Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad svarar Adisa J
    Stort tack för dom fina orden Adisa!

Hammarby allé 33,, 120 32 Stockholm