Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Hammarby allé 33,, 120 32 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad!

Hos oss får du hjälp att hitta allt från radhus, villa och lägenhet till fritidshus, tomtmark eller gård. Vi på Erik Olsson jobbar lite annorlunda jämfört med andra mäklare i branschen. Vi ser till att tillhandahålla dig med en engagerad mäklare som är expert på just sitt fokusområde vilket i slutänden genererar ett bättre resultat och bättre betalt - 5.1 % bättre resultat än övriga mäklarfirmor.för att vara exakt. Med oss på Erik Olsson Fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad kan du vara säker på ett tryggt och familjärt omhändertagande.

Läs om våra skickliga mäklare här nedan och hur de kommer att hjälpa dig på bästa möjliga vis. Välkommen!

Läs vad 437 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• Sabina D

2018-12-21

Sabina D skrev om Alexander Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har precis köpt min första lägenhet och tycker att Alexander skötte allt så bra.
    Gav mig infon jag behövde, va otroligt proffesionell och trevlig!
    Jag kände mig trygg!
    ❤️ Läs mer
  • 2018-11-29

Rasmus V skrev om Maximillian Broman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en bostad i nacka och en i Solna. Båda med hjälp av maximilian. Maximilian är verkligen en premium mäklare. Jag fick hjälp med allt. säljmatrial var jättefint och proffsigt. Riktigt nöjd med bilderna. Maximilian kom med goda råd och sålde min båda våra bostäder över vad jag trodde var en för hög förväntan. Hoppas verkligen att flera får nöjet att anlita maximilian. Läs mer
    2018-12-04 Maximillian B svarar Rasmus V
    Tack för dina varma rekommendationer!
    Alltid roligt att hjälpa dig och jag hoppas på ett långt och positivt samarbete!
  • 2018-11-29

Alejandra N skrev om Maximillian Broman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    We have bought a 2 bedroom apartment in Asppuden and we were treated super well and diligently by Maximillian Broman. I would really recommend him as a broker for future buying/selling. Läs mer
    2018-11-29 Maximillian B svarar Alejandra N
    Thank you Alejandra and I hope you will enjoy your new apartment!
  • 2018-11-28

Fredrik K skrev om Alexander Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Alexander fick vår lägenhet såld på rekordtid till ett superbra pris. Världsklass, 5-stjärnor. Läs mer
  • 2018-11-22

Magnus K skrev om Maria Björn en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket trevlig, kunnig och lyhörd, kändes tryggt att sälja bostaden via Maria. Skulle definitivt anlita henne igen. Läs mer
  • Sara B

2018-11-18

Sara B skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Linda var den mäklare som kom hem till mig på intervju som på en gång utmärkte sig som oerhört kompetent och proffsig.
    Hon var tydlig med vad vi kunde förvänta oss i säljpris och levererade på det högt satta priset.
    Linda var alltid tillgänglig från start till mål i affären oavsett dag eller tid.
    Hon har ett öga för detaljer i lägenheten och förstår vad som gör den speciell. Läs mer
  • Erik W

2018-11-16

Erik W skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag både mött och anlitat en del mäklare genom åren – men ingen så noggrann, ambitiös och hängiven som Linda. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2018-11-05

Alicia M skrev om Maximillian Broman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Härlig okomplicerad mäklare som förmedlade en 3a i Årstaberg. Köpet gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-11-05 Maximillian B svarar Alicia M
    Tack så mycket för dina vänliga ord!
  • 2018-11-05

Dennis L skrev om Therese Jarmunger en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag kan varmt rekommendera Therese. Hon är mycket trevlig och duktig. Hon har den sällsynta förmågan att få gott förtroende hos både säljaren och köparen. Läs mer
    2018-11-14 Therese J svarar Dennis L
    Stort tack Dennis för de fina orden! Det var en ära att få sälja din bostad!

Vänligen,
    Therese
  • 2018-11-05

Tobias W skrev om Maximillian Broman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tillmötesgående, tydlig och konkret! Läs mer
    2018-11-05 Maximillian B svarar Tobias W
    Tack Tobias!
    Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
  • Emilio F

2018-11-01

Emilio F skrev om Therese Jarmunger en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    När jag sålde min bostadsrätt så valde jag Therese Jarmunger som min mäklare vilket jag är glad över. Hon är väldigt hjälpsam, engagerad och jag känner att jag fick bra återkoppling under hela vägen. Jag fick dessutom bra tips och råd från henne. Om jag undrade över något så fick jag ett snabbt svar.

Jag känner att hon gjorde ett utmärkt arbete i att hitta en bra köpare där både jag och köparen var nöjda med affären.

När det blir dags att sälja igen så kommer jag definitivt att använda mig av Therese. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • NikoIina B

2018-10-26

NikoIina B skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag sålde min bostad och mäklaren Linda Yu hjälpte mig med det. Linda var otroligt kunnig och professionell i allt från första mötet till avslut. Det var alltid lätt att nå Linda och hon besvarade alla frågetecken jag hade. Jag upplever att hon gjorde allt och lite till för att ro hem försäljningen trots att marknaden var lite svajig. Priset hon sålde för var över förväntan. Linda rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-07 Linda Y svarar NikoIina B
    Tusen tack för bästa rekommendationen Nikolina! : ) Hoppas att ni stortrivs i ert nya hem och att vi hörs eller ses snart igen!
  • 2018-10-25

Adam W skrev om Alexander Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En engagerad mäklare som håller dig uppdaterad hela vägen oavsett tid på dygnet. Jag skulle starkt rekommendera Alexander till alla som letar efter en mäklare! Läs mer
  • 2018-10-25

Ulrica Å skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Linda är en väldigt engagerad mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Alltid anträffbar och otroligt bra på återkoppling.
    Linda har sålt en 4:a på Södermalm före visning åt oss och vi är verkligen så nöjda.
    Linda lovar heller inte mer än hon håller, utan överträffar istället, vilket är en väldigt bra egenskap.
    När vi skall sälja nästa gång hoppas jag att Linda vill sälja åt oss igen - det tycker jag är det bästa betyg en mäklare kan få. Läs mer
    2018-11-07 Linda Y svarar Ulrica Å
    Det är verkligen det bästa betyget en mäklare kan få! Varmaste tacken för dina fina ord och det fortsatta förtroendet Ulrica : ) Jag är så glad att ni är nöjda och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi får samarbeta på nytt. Ha det gott och lycka till med renoveringen av huset!
  • 2018-10-18

Magnus Ö skrev om Maximillian Broman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpte en 3:a. Trevligt och proffsigt bemötande. God kommunikation. Läs mer
    2018-10-18 Maximillian B svarar Magnus Ö
    Hej Magnus,
    Tack så mycket för din rekommendation!
    Jag hoppas ni trivs i er nya lägenhet.
    Mvh Maximillian Broman
  • 2018-10-17

Rebecka F skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Rebeccas försäljningen av min lägenhet var en positiv erfarenhet och slutpriset översteg förväntan. En energisk, lyhörd och ärlig mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • 2018-10-08

Amanda N skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Med en enormt positiv energi, engagemang, servicetänk och vänlighet gjorde Rebecca säljandet av min lägenhet i midsommarkransen till en lätt match. Kan varmt rekommendera Rebecca! Läs mer
  • 2018-09-28

Victoria F skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi anlitade Rebecca för att sälja vår lägenhet. Hon bemötte oss med professionalitet, engagemang och ett stort leende. Rebecca infriade våra förväntningar och bidrog med en trygghet i vår bostadsförsäljning. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare och kommer att rekommendera henne till både nära och kära. Läs mer
  • 2018-09-20

Ruth J skrev om Maria Björn en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    I dag är första gången jag kom i kontakt med Maria Mycket bra väl bemötande. Maria verkar vara mycket engagerad och lyhörd. Läs mer
    Ruth J gillar detta
  • 2018-09-16

Steffi S skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en tre:a och jag blev bemött på ett fantastisk sätt. Rebecca var utsluten trevlig och tillmötesgående. Jag upplevde hela tiden att Rebecca var ärlig och jobba för att båda, säljaren och köparen blir nöjda.
    Jag hade helt andra förväntningar efter att ha mött många andra mäklare och blev väldigt positiv överraskad. Om en skulle bli bemött och hjälpt av en person som Rebecca i andra områden av livet, skulle livet vara en walk in the park. Läs mer
  • 2018-09-14

Birgitta H skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Från en tvåa till en trea har Rebecca både hjälpt mig köpa och sälja. Jag har mycket goda erfarenheter om hennes personliga omhändertagande.Snabb och adekvat service.
    Ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Andy A

2018-09-13

Andy A skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi har sålt en trea på Hägerstensåsen. Rebecca är alltid trevlig glad possetiv och förmedlar mkt energi.
    Vi har anlitat henne tidigare så vi visste att hon skulle klara av att sälja vår lägenhet till önskat pris. Hon gav oss till och med mer än vad vi ville ha för lägenheten . Så vi kan starkt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2018-09-13

Jessica A skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag fick ett så varmt och personligt bemötande av Rebecca Vitai Johnsson. Hon är skicklig, snabb, lyhörd och levererar det hon lovar. Jag upplevde att hon månade lika mycket om mig som köpare som om säljaren. Rebecca satte guldkant på lägenhetsköpet - ett riktigt proffs 💎 Läs mer
  • 2018-09-04

Jerker E skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde min lägenhet i Hornstull och Linda har varit fantastisk hela resan.
    Hon har varit klar över hur vi ska göra för att få ut mesta möjliga av min lägenhet och jag är klart nöjd med att ha anlitat henne! Läs mer
    2018-09-28 Linda Y svarar Jerker E
    Största tacken för din fina rekommendation Jerker! Hoppas att renoveringen av huset går bra och att du stortrivs där : ) Vi ses på tillträdet!
  • 2018-08-27

Malin N skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Karismatisk, punktlig och engagerad Läs mer
  • 2018-08-23

Elenor L skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Rebecca sålde min 2:a vid Telefonplan och hon var otroligt seriös och ambitiös genom hela processen. Jag fick ett mycket gott intryck redan första gången vi träffades och jag som säljare har känt mig i trygga händer under hela tiden, vilket var ett av de viktigaste kriterier jag hade när jag valde mäklare. Hon är väldigt noggrann och tänker på minsta detalj, inget lämnas åt slumpen. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2018-08-20

Anders D skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande och bra service vid köp av bostadsrätt i Älvsjö Läs mer
  • 2018-07-02

Stefan S skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Adi är en trevlig och bra mäklare. Jag upplever också Adi som ärlig och duktig på att få ut det pris som man vill ha för sin lägenhet. Läs mer
  • 2018-06-29

Ron M skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpt en bostadsrätt och är nöjd.
    Adi är kunnig och trevlig.
    Jag rekommenderar honom .
    Adi är lugn och åter igen trevlig. Läs mer
  • Hildegunn F

2018-06-29

Hildegunn F skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Velbemötande och trevlig. Jag köpte min första lägenhet, och tyckte mäklaren var mycke trevligare än jag hadde trodd. Läs mer
  • 2018-06-15

Michael E skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Han är det bästa jag har sett och jag är så tacksam för att han förstår Läs mer
  • Daniel C

2018-05-31

Daniel C skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig, social och uppmärksam.
    Proffsig.
    Köpt lgh i Rågsved Läs mer
  • 2018-05-28

Arne T skrev om Kerstin Svensson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi, min fru och jag har sålt flera fastigheter med hjälp av Kerstin Svensson.
    Vi har fått en 100% service vid försäljningarna. Skall vi sälja något kommer vi att vända oss till Kerstin.
    Ett proffsigt och serviceinriktat arbete.

Arne Törngren Läs mer
  • 2018-05-27

Julia B skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Rebecca var otroligt hjälpsam och trygg i sitt bemötande. Gjorde allt för att underlätta för oss och var tillgänglig hela tiden för både tips och konsultation. Vår relation var väldigt naturlig och samarbetet flöt på superfint. Vi blev väldigt nöjda med resultatet och försäljningen och använder oss gärna av hennes expertis igen! Rekommenderar starkt! Mvh Julia Bryngelsson Läs mer
  • 2018-05-22

Matilda S skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Rebecca var så bra och lätt att ha att göra med! Vi köpte Fastlagsvägen 61 via henne och vi hade inte kunnat haft en bättre mäklare. Hon var väldigt ärlig och proffsig samtidigt som hon var personlig och ville vårat bästa.

Om jag skulle behöva ha en mäklare i framtiden så skulle jag anlita Rebecca! Läs mer
  • 2018-05-17

Hanna U skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag tycker att Rebecca var en väldigt trevlig, informativ och tillmötesgående mäklare. Läs mer
  • 2018-05-09

Jonny N skrev om Malin Karlsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Riktigt dåligt: Malin ljög för oss under lägenhetsvisningen om att hon inte hade nycklar till förrådsutrymmen bägge gångerna vi var där, andra gången vid återbesöket så bad vi specifikt om att få se förrådsutrymmet, men även då hade hon ”glömt” nyckeln. Det visade sig sedermera att hon visst hade nyckeln hela tiden, som dessutom var samma som till både port och ytterdörr.

Men hon inte ville visa upp att förrådet endast var en liten bur som stod mitt i ett garage och riktigt snuskigt skitigt med grus och avgasdamm och än värre att det var helt översvämmat av skitigt vatten, dvs helt otjänligt som förråd. Dessutom så var ytan endast ynka en kvm, inte de 4 som hon påstod.

Att hon därefter av någon anledning hellre försöker dumförklara oss än att erkänna att hon ljugit, känns riktigt illa. ALDRIG att vi gör affär med henne eller denna bluff-mäklarfirma igen.. Ni borde skämmas! Läs mer
  • 2018-05-08

Peter H skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde min lägenhet i vintras med bästa hjälp från mäklaren Adi Stukan, allt fungerade perfekt, och jag kan bara ge de allra bästa rekommendationer till Erik Olsson fastighetsförmedling, och i synnerhet Adi Stukan och alla hans hjälpsamma och professionella kollegor. När jag nästa gång behöver hjälp med köp/försäljning så kommer jag självklart att anlita Erik Olsson igen! Läs mer
    2018-05-25 Adi S svarar Peter H
    Tack för dom fina orden Peter, det värmer! :)
    Adi S gillar detta
  • 2018-04-17

Eva M skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket vänlig och tillmötesgående. Hjälpsam.
    I samband med kontraktsskrivning förtroendeingivande. Verkade kunna sin sak.
    Pålitlig. Läs mer
  • 2018-04-13

Matilda L skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Rebecca har varit professionell i hela skedet av försäljningen. Har förmedlat bra tips och trix och varit glad och positiv. Jag kommer absolut att rekommendera henne vidare till andra vid försäljning. Läs mer
  • 2018-04-13

Malin S skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag är väldigt glad över att vi valde att jobba med Rebecca och låta henne och Erik Olsson fastighetsförmedling sälja vår lägenhet. Rebecca uppfyllde alla de förväntningar vi hade och skulle jag sälja eller köpa igen hade jag direkt vänt mig till Rebecca. Hon fick oss att känna oss väldigt trygga i hela säljprocessen! Ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2018-04-10

Aldijana O skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En helt otroligt bra mäklare! Från första stunden vi ringde till Adi fick han oss att åter känna hopp om att få vår bostad såld. Han var utförlig med att förklara allt som ska ske, han höll allt han sa att han ska göra och gjorde det i tid. Samt att han överraskade oss med hur snabbt han fick bostaden såld för det priset vi ville ha. En otrolig mäklare helt enkelt. Kan varmt rekommendera Adi och Erik Olsson Fastighetsförmedling till alla. Läs mer
    2018-04-18 Adi S svarar Aldijana O
    Stort tack Aldijana för ett lyckat samarbete!

Med vänlig hälsning,
    Adi
    Adi S gillar detta
  • 2018-04-06

Shara S skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Rebecca är en mycket ambitiös, driven och serviceminded mäklare som på ett lättsamt sätt och med ett positivt fokus hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hon var noga med att hålla oss uppdaterade och försäkrade sig om att vi var nöjda i varje steg och att hon förstod vad vi ville.
    Vi kan varmt rekommendera Rebecca! Läs mer
  • Josephine E

2018-03-27

Josephine E skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Rebecca är en riktig toppen-mäklare! Hennes kunnighet, sprudlande energi och engagemang, varma personlighet samt snabba återkoppling vid frågor och funderingar gjorde mig som förstagångsköpare mycket trygg hela vägen från visning till tillträde. Kan varmt rekommendera Rebecca som mäklare! Läs mer
  • 2018-03-27

Jesper H skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi rekommenderar varmt Linda Yu. Vi träffade tre mäklare där Linda stack ut. Hon tog god tid på sig vid vårt första möte och har en jättefin känsla för detaljer. Hon är ärlig (både mot säljare och köpare), arbetar stenhårt och lämnar inget åt slumpen. Hon var inte billigast i jämförelse med de andra mäklarna men väl värd varje krona. Utan henne hade det inte blivit en rekordförsäljning i vårt hus i en osäker marknad. Tack Linda för en utmärkt arbete och ett fint samarbete så ses vi vid nästa försäljning :) Läs mer
    2018-04-16 Linda Y svarar Jesper H
    När tre perfektionister går all in så kan resultatet inte bli annat än bäst! : D Otroligt tacksam för att ni styrde upp lägenheten så att den var i toppform inför försäljningen och för ett väldigt roligt och givande samarbete! Varmaste tacken för era fina ord, blev jätteglad : ) Vet att ni inte ens har flyttat in i den nya bostaden än men jag hoppas att nästa försäljning inte dröjer alltför länge : ) Ha det så himla gott!
  • 2018-03-22

Ingegerd K skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Rebecca är trevlig och kunnig och väldigt lätt att samarbeta med, kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-03-21

Hunor K skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    är en mycket engagerad och professionell mäklare som hanterade min lägenhetsförsäljning på bästa sätt. Läs mer
  • 2018-03-01

Petter B skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Kan varmt rekommendera Linda som mäklare. Professionellt genomfört arbete från första till framförallt sista stund, syftar då speciellt på budgivningen där hon gjorde sitt yttersta för att få så bra betalt som möjligt vilket jag också fick och jag är mer än nöjd med slutpriset på lägenheten. Bästa möjliga betyg! Läs mer
    2018-03-16 Linda Y svarar Petter B
    Tusen tack Petter för det bästa betyget! Det värmer i vinterkylan : ) Vi ses på tillträdet i april. Ha det gott så länge!
  • 2018-03-01

Emelie A skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag kanske inte fick drömpriset i dessa skakiga tider men jag är nöjd och kunde inte ha haft en bättre mäklare än Rebecca! Lyhörd, proffsig och otroligt flexibel efter mina önskemål. Kan inte annat än ge henne mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2018-02-25

Andreea M skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Linda har hjälpt mig att sälja på en jätte svår marknad. Hon har alltid varit tillgänglig och gjort sitt absolut bästa för att få bäst betalt. Hon är en fantastisk mäklare och hon har jobbat dag och natt för att få ett jättebra pris på min lägenhet. När man anlitar Linda så vet man att försäljningen kommer gå jätte bra, jag rekommenderar Linda till alla som behöver en duktig mäklare som kommer göra allt för att kunden ska vara nöjd! Läs mer
    2018-03-16 Linda Y svarar Andreea M
    Tack så otroligt mycket för dina fina ord Andreea! : ) Det var extra roligt att göra dig nöjd då jag vet hur orolig du var efter en mindre lyckad omgång på denna tuffa bostadsmarknad med en annan mäklare. Stort lycka till med bostadsjakten och hoppas ni hör av er snart igen!

Hammarby allé 33,, 120 32 Stockholm