Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Välkommen till oss på Erik Olsson i Malmö! Här träffar du några av marknadens kunnigaste mäklare och tack vare Erik Olsson-metoden kan vi ge dig, som så många andra, bäst betalt för din bostad! Vi tror inte på slumpen när vi förmedlar bostäder. Erik Olsson startades för att utmana branschkonventionen och vi jobbar proaktivt...

361 omdömen om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Marcus H

Silva var den sämsta mäklaren vi träffat. Hon gjorde allt som man inte önskar utav en mäklare. Vi försökte skriva på en lägenhet och hade lång restid. Men det blev ingen affär då Silva glömt att vi bokat möte för skrivning. Blev att vända hem igen.

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2267 omdömen 4.8 av 2267 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

ELVIN Z
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Vincent är smart, påläst, kunnig och dessutom trevligt samt väldigt engagerad. Han sköter affären på ett professionellt sätt från början till slut. Rekommenderas!

Faisal A

Vill varna alla köpare för denna mäklare, Veton! Han har lurat mig med en bostadsköp.

Svar från Veton Kolgjini

Hej Faisal. Vad tråkigt att du känner så. Men som jag förklarade för dig. Jag kan inte undanhålla ett annat högre bud till säljaren eller vilket annat bud som helst. Jag är professionell i mitt arbete och enligt lag så måste man förmedla alla bud som man får! Säljaren bestämmer alltid vem de vill sälja till. I detta fall så valde säljaren budgivaren med det högsta budet! Önskar dig all lycka och hoppas du hittar bostaden du söker efter! Hälsningar/Veton

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 440 omdömen 4.8 av 440 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Juha P
Limhamn

Sålt lgh .Blev mycket bra bemött!Han kom hem till oss,la upp hela processen,på ett tydligt vis.Allt har skötts professionellt ,och är 100%nöjd med ALLT!

Roger L
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Slottsstaden

Köpt affärsverksamhet i en bostadsrätt. Fick genast ett gott "första intryck" av Jan. Han höll kontakten med oss på en lagom nivå, alltid korrekt och trevlig. När affären skrevs var han proffsig, noggrann, och visade oss på ett väldigt bra sätt hur allt fungerade. Han, hann också med att vara lite privat, vilket gjorde att man fick en bra känsla. Tänkte direkt efter vår träff att skall jag sälja något i framtiden så kommer jag kontakta Jan.

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Anette H
Oxie

Sålt bostadsrättslgh. Fantastiskt trevlig och superproffsig mäklare. Kom till första mötet mycket väl förberedd och förklarade alla termer och steg så vi som lekmän kunde förstå. Jan överträffade verkligen förväntningarna med råge. 10 poäng av 10 möjliga.

Ann Katarina B
Kulladal

Sålde en villa på 150 kvm rekordsnabbt. Mäklaren var väldigt engagerad och kunnig och återkopplade hela tiden om processen. Jag kan varmt rekommendera honom.

Cristian Ezequiel P
Oxie

Har sålt en kedjehus i Oxie. Jan var ytterst professionell vad gäller lyssna på våran villkor och även mycket duktigt på att presentera hans sätt att jobba på. Även hur Erik Olsson jobbar. Ett stort plus är att Jan svara när man tog kontakt med honom. Vi kommer att rekommendera Jan till andra som skall sälja.

Sofie Micaela J
Oxie

Jätte nöjd Tar sig verkligen tid att förklara allt in i minsta detalj seriös i allt han gör o säger. Behjälplig så fort man ringer el mailar...inget vänta på svar där inte. Vi sålde ett parhus i Oxie.

Fanny S
Nobeltorget

Jan sålde min lilla tvåa vid Nobeltorget. Har verkligen bara gott att säga om Jan. En otroligt kompetent, noggrann och engagerad mäklare som överträffade mina förväntningar på den här försäljningen! Han var lätt att få tag på och tog sig alltid tid för att svara på mina frågor. Allt gick mycket smidigt och jag kan inte vara annat än en väldigt nöjd säljare.

Jerry S
Furulund

Sålt en villa. Blev mycket bra bemött. Mycket nöjd med att vi lyckades sälja vid förhandsvisning, innan det gick vidare till fotografering och allmän visning.

Natasa K

Vi kunde inte bett om en bättre och mer professionell mäklare. Vi valde honom för att han hade ett gott rykte. Och visst stämde ryktet! Allt gick så smidigt och Labinot är mycket kunnig! Han var genuint intresserad av vart vi skulle flytta och om vi behövde hjälp med att hitta något. Han var alltid tillgänglig, svarade snabbt på samtal, sms och mejl! Grymt!!! Labinot är bara bäst!

Angelique S
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Vi fick Martin som mäklare, toppen bra bemötande, god kontakt och sålde vår lägenhet dagen efter första visningen!

Jan R
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Ribersborg

Kort sagt. En mäklare som är dedikerad och påläst.

Josefin B
Ribersborg

Jag sålde min lägenhet med hjälp av Jan. Han är oerhört engagerad och svarar alltid på frågor över telefon. Man kan vara helt trygg i hans händer. Känner verkligen han arbetar hårt och snabbt. Vi ville hitta bra köpare och en smidig affär. Det blev väldigt bra på båda punkterna.

Johannes L

Super nöjd med Natalie! Hon skötte detta med bravur ut i fingerspetsarna! Min lojalitet kvarstår till henne i många år framåt avseende bostads försäljningar! Så lugn, tålamod, klipsk, pondus och erfaren! Hon jobbar dock inte kvar för Erik Olsson utan på Skandia mäklarna Landgren! Lycka till Millnell!

Cecilia C

Vi kan rekommendera Jan efter vårt första husköp. Genuin, seriös, kunnig, tillmötesgående och oerhört service minded mäklare som verkligen var ett stort stöd i vår största affär.

Olof B

Sålt vår bostadsrätt genom Jan och kan bara säga positiva saker. Det är tydligt att Jan lyssnar in vad säljaren vill och prioriterar sitt arbete därefter. Förutom att sälja vår bostad så hjälpte han oss även att utvärdera alternativ för vårt nästa boende. Tog verkligen hand om oss genom hela flytten. Rekommenderas!

Åsa J

Upplevde Jan som mycket aktiv och engagerad vid vår försäljning. Bra förmedling mellan säljare/köpare. När intressent hört av sig blev vi snabbt meddelade. Bra info innan fotografering sedan gick allt snabbt. Sålt innan visning-Skönt! Ingen väntan på köpare när Jan är anlitad. Tummen upp!

Ulrika L

Jan är engagerad, lyhörd och tydlig. Lätt att kommunicera med, snabba svar när frågor uppstod. Rekommenderas varmt."

Tiina V

Rebecka hjälpte mig att sälja min tvåa i Rörsjöstaden. Jag valde henne för att hon hade ett antal i förväg intresserade köpare, och jag ångrar mig inte! Hon guidade mig och köparna väl genom hela processen och var väldigt bra på att kommunicera under budgivningen. Innan försäljningen var jag lite skeptisk mot mäklare generellt, men Rebecka gjorde ett superbra jobb och jag skulle gärna använda hennes hjälp igen.

Axel S

Köpte lägenhet i Malmö. Väldigt professionell och framförallt inte pushig. Rekommenderas!

Kira H

Rebecka var saklig och bemötte min sambo och mej som köpare med likvärdig "uppmärksamhet" och gav ett sakkunnigt intryck

Jonny Z

Köpte lgh I Rörsjöstaden Bra bemötande samt snabb återkoppling kan rekommendera Rebecka samt kommer även ge henne en chans att sälja min när de blir dags.

Hans Tommy Egon E

Köpt EM 2 rummare Rebecka agerade proffsigt Vi fick ett positivt bemötande och affären var effektiv utförd

Magnus S

Sålde en bostadsrätt. Bra bemötande. Rebecka gjorde det hon skulle. Trevligt bemötande.

Helena M

Rebecka sålde vår bostadsrätt i Rörsjöstaden. Vi blev mycket nöjda med affären i stort och Rebeckas professionella sätt att hantera t.ex. dolda bud.

Danielle G

Min bostadsrätt köpte jag under sensommaren 2017, en välplanerad yteffektiv 1,5:a på lugna Håkanstorp/Kirseberg i Malmö. Rebecka Ovesen Wågert var en synnerligen engagerad, kompetent & professionell mäklare. Bemötandet var personligt och med fingertoppkänsla lotsade Rebecka mig, som förstagångsköpare, igenom hela processen. Hon överträffade alla förväntningar. Min upplevelse av hela köpeprocessen var/är oerhört positiv och jag rekommenderar varmt Rebecka Ovessen Wågert som mäklare...!

Pauline J

Sålde vår lägenhet väldigt snabbt och smidigt tack vare Rebecka. Hon va lyhörd och lyssnade på vad vi ville samtidigt som hon kom med bra förslag. Kan absolut tänka oss att anlita henne i framtiden.

Anna Susanne F

Vi har sålt en villa. Rebecka är pålitlig, proffesionell och lyhörd för våra förslag och idéer kring försäljningen. Vi fick även många tips och information om hur vi skulle gå till väga. Hon fanns tillgänglig under hela processen och besvarade våra frågor vi hade, samt uppdaterade oss vad som hände. Kan varmt rekommendera

Annica I

Så himla bra! superduktig på att styla och fixa. Slog säljarnrekord på gatan tack vare henne

Mattias H

Rebecka är mäklaren med det lilla extra. Löste visning samma dag jag ringde. Köpte min första bostadsrätt utav henne och ser ingen anledning att sälja med någon annan. Supernöjd.

Caroline G

Rebecka sålde vår villa i Malmö på ett mycket trevligt och proffesionellt sätt. Rebecka och hennes kollega Anna Danielsson överträffade våra förväntningar i alla delmoment en husförsäljning innefattar och rekommenderas varmt!

Maia A

Har både köpt och sålt av Rebecka! Hon är trevlig, professionell, kvick och smart. Hon känns genuin i sitt arbete och är ett toppen mäklare på alla sätt och vis! Bättre affärer än med Rebecca är de nog svårslaget att få till!

Joakim N

Sålde bostadsrätt i Malmö centralt. Hon var professionell och effektiv, vilket var förväntningarna. Jag hade en mycket bra upplevelse.

Louise H

Natalie är en väldigt driven mäklare, det märks att hon kan sitt område och har ra kontakt med intressenter

Lennart L
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Mycket positiv, glad och kunnig person. Hon var mycket effektiv men ändå lugn. Höll oss uppdaterade hela tiden. Jag hade mycket höga förväntninga på henne som hin också levde upp till med råge.

Viken M

Proffsig, kunnig, väl påläst

Ann-Christin H

Du som ska köpa eller sälja lägenhet kan med förtroende anlita Veton Kolgjini, Erik Olssons fastighetsförmedling. Snabba affärer till bra priser, bra service, hjälpsam och omtänksam om sina kunder. Tack Veton jag är supernöjd 😊

Patrik L

Det var min dotter som mötte Rebecka, men allt var till belåtenhet och enligt förväntan

Nicolina L

En kunnig mäklare som är väl påläst och strävar efter att nå bästa möjliga resultat!

David N
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Professional. No problem. Easy to talk to. Answered all questions when we asked them. I trust her.

Ann-Christine  L

Innan jag blev förpensionerad satt jag med 32 anställda och har under min tid som arbetsledare sett och hanterat en del inom finansvärlden. Natalie är allt utöver den vanliga mäklaren vi har stött på! När vi var som mest stressade i vårt liv, kom hon med en lugn tillsats som gav oss tryggheten att släppa allt och låta henne leda oss fram dit vi önskar. Natalie har sålt vårt hus och hjälpt oss köpa lägenhet. Det märks att hon är extremt välbegåvad utan att behöva anstränga sig för sitt yrke, hon utför sina arbetsuppgifter...

Vibeke S

Hon är ambitiös och klok. Under det initiala mötet kände vi att hon sa rätt saker och att hon på ett bra sätt redovisade vilket pris hon tyckte att vi kunde ta för lägenheten. Under säljprocessen och visningarna kände vi oss dock en aning stressade. Marknaden började gå ner lite efter en sommar med någon slag all time high, så det gällde att sälja fort förstod vi på Natalie, även om vi inte kommit upp precis i det vi hade hoppats på. Vi sålde ändå över utgångspris så det är vi självklart glada för. Men det var lite jobbigt...

Malin B
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Driven. Ambitiös. Kunnig. Trevlig.

Stacey W

Natalie är trevlig, professionel och ligger alltid steget före. Snabb och enkel process! Önskar endast lite mer kommunikation.

Kerstin B
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Ett proffsigt och bra bemötande som fixade ALLT på distans.

David D

Vi är verkligen nöjda med Natalie som mäklare. Hon ger en tydlig beskrivning kring processen och förväntat utfall, är mycket engagerad i sitt uppdrag, och "alltid tillgänglig". Rekommenderas varmt!

Theresa U

Natalie Millnell gav ett professionellt bemötande, med en tydligt säljinriktad approach. Hon klarade försäljningsprocessen bra, och följde upp och återkopplade.

Björn R

Natalie och hennes team genomförde vår försäljning med stort engagemang och proffsighet. Vi som säljare var hela tiden uppdaterade i processen med potentiella köpare och visningar. Trots de snäva utbudet av möjliga köpare lyckades Natalie hitta en stabil kund som var snabb till kontraktstecknande, till en attraktiv affärsnivå.