Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda

Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda

Flygfältsgatan 23-25, 423 37 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling i Torslanda!

Med oss på Eriks Olsson fastighetsförmedling i Torslanda nöjer vi oss inte med ett helt okej resultat utan strävar mot att få ut högsta möjliga försäljningspris. Detta är möjligt genom att vi använder oss av Erik Olsson metoden som är utvecklad för att kundnyttan ska bli så stor som möjligt och att priset på såld bostad ska får möjligheten att maximeras.

I Göteborg med omnejd har det resulterat i 8.7% mer betalt än hos andra fastighetsmäklare. Letar du bostad i Amhult, Hästevik, Mellangård, Tumlehed, Lilleby med mera. Låt någon av våra experter ta hand om försäljningen. Hos oss på Erik Olsson i Torslanda minimerar vi pirret i magen och maximerar försäljningen.

Välkommen in till oss!

Läs vad 7 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda

• 2018-12-14

Daniel G skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda
    Oseriösa. Undanhåller information. Läs mer
  • 2016-05-12

Marie-louise L skrev om Martin Sundarp en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda
    Svår att nå. Jag lämnade meddelande under budgivning men det tog väldigt lång tid, 1 dag, innan han ringde tillbaks. Kanske har sin naturliga förklaring till det. Trevligt bemötande för övrigt. Läs mer
  • 2016-05-11

Magnus N skrev om Martin Sundarp en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda
    Väldigt kunnig och trevlig . Mycket vältalig Läs mer
  • 2016-05-09

Emma R skrev om Martin Sundarp en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda
    Noggran och kunnig. Trevligt bemötande Läs mer
  • 2016-05-09

Alf G skrev om Martin Sundarp en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda
    Tydlig och klar. Allt fungerade enligt den plan vi hade gjort upp. Under försäljningen var jag hela tiden uppdaterad. Upplyste om försäkringar som ger ett bra skydd ifall nåt går fel. Jag har väl inte så mycket att jämföra med men jag tyckte det flöt på bra hela vägen. Till sist fick jag deklartionshjälp, också bra om man är osäker. Läs mer
  • 2016-05-09

Marita B skrev om Martin Sundarp en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda
    Tror att det är den sämste mäklare jag har varit i kontakt med. När vi skulle skriva på överlåtelsen så hade han glömt det så vi fick sitta minst en timme och vänta på honom .Han lovade oss en flaska champagne som vi aldrig fick. Så av mig får han -5 Läs mer
  • 2016-05-09

Kristian S skrev om Martin Sundarp en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda
    Martin är påläst och lägger ned sitt fulla engagemang för att ge mig bästa möjliga pris. Han inger stort förtroende för mig som säljare och jag var trygg under hela säljprocessen. Läs mer

Flygfältsgatan 23-25, 423 37 Göteborg