Excellent Skin

Excellent Skin

Ring 08-26 04 40 www.excellentskin.se

Excellent Skin är salongen som ger dig professionell hud och hårvård.

19 omdömen om Excellent Skin

Jakob D
Skrev om Excellent Skin

Nu har jag varit hos Petra två gånger och båda gångerna jag har gått därifrån mycket nöjd. Jag har fått riktigt bra tips om hur jag ska sköta mitt hår och vilka produkter som jag ska använda. Rekommenderas

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 296 omdömen 4.7 av 296 omdömen
BadgeTwoYears

Alla borde klippa sig hos Dijana. Hon har bra känsla, är trevlig och kommer med goda råd om hår!

Gunnela R

Varje gång jag går för att få mitt hår fixat hos Petra på Excellent skin i Bromma så blir jag nöjd. Petra har koll på senaste trenderna och klipper så att jag inte behöver fixa så mycket:). Kanonbra!

Julia W

Petra är helt otrolig! Så sjukt duktig och kunnig! Har aldrig gått från Petra onöjd! ☺

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1043 omdömen 4.8 av 1043 omdömen

Lotta W

Duktig frisör, bra med kontinuerlig utbildning, lär sig nytt! Bra på att ta kunder och våra önskemål. Kan även tala om när våra önskemål inte kommer att passa oss! Glad, positiv och väldigt trevlig!

Jonas S

Bra bemötande, trevlig och professionell.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Tina D

Jag rekommenderar Petra varmt. Hon är lyhörd för kundens önskemål och mycket skicklig med saxen.

Agnes E

Jag älskar Petra och skulle aldrig kunna tänka mig att gå till någon annan frisör. Hon är helt enkelt bäst

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
Rebecka E

Petra är den bästa frisören! Hon lyssnar, ger råd och tips. Säger vad som passar och vad som kommer att fungera med klippning/färgning. Hon är väldigt glad och trevligt och man har kul när man går till henne. Hon är kunnig och stylar ens hår väldigt fint. Ger även tips på produkter som passar ens hår

Jimmy P

Jag har alltid varit noga med hur mitt hår ser ut och bytte ofta frisör för att jag aldrig blev nöjd. För cirka fem år sedan så klippte jag mig dock för första gången hos Petra och sedan dess har jag klippt mig ungefär var fjärde vecka och varit hundra procent jättenöjd varje gång! Rekommenderar Petra varmt till alla! /Jimmy

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Heléne S

Proffsig och ger synpunkter råd både vad gäller skötsel av hår samt vad man bör tänkta på gällande egna ideér av val av frisyr och färg. Haft både min tonårsdotter samt kompis till dotter där som är supernöjda gällande slingor och klipp. För egen del alltid nöjd. Petra är noggrann och lyssnar vad man vill. Har rekommenderat Petra till kompis som är mycket nöjd och trogen kund till Petra sedan flera år.

NOEL H

Jag bor i stan men det är väl värt omvägen till Brommaplan för att få klippa sig hos Petra. Som vanligt med skickliga frisörer är det inte alltför gott om tider, men det får man leva med! :)

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Petra K

Petra är en lyhörd, glad och idérik frisör som verkligen har känsla för vad kunden vill ha. Petra har lyckats rädda mitt hår ett flertal gånger då jag på egenhand har experimenterat hemma. Jag har lärt mig min läxa och kommer aldrig mer låta mig någon annan fixa mitt hår, Bara BARA Petra. Vill man ha ett extremt bra resultat och en frisör som kan genomföra det man själv har lite svårt för att sätta ord på så är det hos Petra du ska boka tid.

Sara K gillar detta
Mats O

Jättenöjda! Trevligt bemötande en person som är mån om sina kunder

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Jerry K

Petra är en väldigt duktig frisör. Hon är kreativ och inspirerande. Hon har hjälpt mig få rätt produkter till håret och man märker en tydlig skillnad. Rekommenderas varmt!!!

rebecka n

Jag hatade att gå till frisören och jag kände mig alltid missnöjd när jag gick därifrån! Innan jag gick till Petra gick jag till en frissa som blonderade sönder min skalle, slutade med att håret gick av på flera ställen, en lipande Rebecka pratade med en vännina som sa "jag ska ta dig till den bästa frisören (Petra)." Nu har jag gått hos Petra i 9 månader och jag har aldrig känt mig så fin som jag gör nu. Skulle aldrig gå till någon annan än henne, hon är min gud, min blomma, mitt allt! LOVE HER! <3

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Annika A

En duktig, trevlig, service inriktad frisör som är mån om sina kunder.

Annette A

Fräscha lokaler, trevlig personal, Petra lyssnar och ger förslag och resultat blir alltid över förväntat!! Så toppen nöjd varje gång jag varit på Excellent Skin, Bästa!!!

Sara K gillar detta
Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Sara K

Bästa frisören någonsin! Petra är noggrann och helt fenomenal när det gäller färgning, slingor och klippning. Har gått hos Petra i 4år och kommer aldrig byta till någon annan! Alla vänner/kollegor jag rekommenderat Petra till, har alla blivit stamkunder!

Jenny A
Skrev om Excellent Skin

Här får du de snyggaste naglarna i stan, jag kommer aldrig att gå någon annanstans igen. Boka i god tid dock, det är ganska ont om tider... (Vet tyvärr ej hur de andra behandlingarna/frisörerna är)

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen