Excellent Skin

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

4.9 i betyg av av 19 omdömen

Excellent Skin är salongen som ger dig professionell hud och hårvård.

Läs vad 19 kunder tycker om Excellent Skin

• Jakob J

2015-09-03

Jakob J skrev om Excellent Skin
    Nu har jag varit hos Petra två gånger och båda gångerna jag har gått därifrån mycket nöjd. Jag har fått riktigt bra tips om hur jag ska sköta mitt hår och vilka produkter som jag ska använda.
    Rekommenderas Läs mer
    Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    4.7 / 5 i betyg — 410 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har köpt flera olika tjänster som omfattat klippning, färgning och nyansering, behandling/inpackning. Har även köpt olika produkter som scha"
  • 2015-07-02

Gunnela R skrev om Excellent Skin
    Varje gång jag går för att få mitt hår fixat hos Petra på Excellent skin i Bromma så blir jag nöjd. Petra har koll på senaste trenderna och klipper så att jag inte behöver fixa så mycket:).
    Kanonbra! Läs mer
  • 2015-06-27

Julia W skrev om Excellent Skin
    Petra är helt otrolig! Så sjukt duktig och kunnig! Har aldrig gått från Petra onöjd! ☺ Läs mer
    Deevi Sthlm
    4.8 / 5 i betyg — 237 omdömen
    Badge2018
    "Proffsig och personlig! Klipper, färgar och gör mig glad😍"
    Caroline P

Lotta W skrev om Excellent Skin
    Duktig frisör, bra med kontinuerlig utbildning, lär sig nytt! Bra på att ta kunder och våra önskemål. Kan även tala om när våra önskemål inte kommer att passa oss! Glad, positiv och väldigt trevlig! Läs mer
  • Jonas S

2015-06-24

Jonas S skrev om Excellent Skin
    Bra bemötande, trevlig och professionell. Läs mer
    Lazy Barber and Coffee
    4.8 / 5 i betyg — 227 omdömen
    Badge2020
    "Vände mig till Lazy Barber, på prov, efter att ha tröttnat på att antingen betala 650kr för en klippning jag inte kände var prisvärd eller b"

Tina D skrev om Excellent Skin
    Jag rekommenderar Petra varmt. Hon är lyhörd för kundens önskemål och mycket skicklig med saxen. Läs mer

Agnes E skrev om Excellent Skin
    Jag älskar Petra och skulle aldrig kunna tänka mig att gå till någon annan frisör. Hon är helt enkelt bäst Läs mer
    Sonder
    4.9 / 5 i betyg — 204 omdömen
    Badge2020
    "Väldigt avslappnad och trevlig upplevelse. Rebecca gav mig en ny frisyr och klippte bort det sorgliga i att ha drabbats av håravfall. Jag ha"
  • 2015-06-23

Rebecka E skrev om Excellent Skin
    Petra är den bästa frisören! Hon lyssnar, ger råd och tips. Säger vad som passar och vad som kommer att fungera med klippning/färgning. Hon är väldigt glad och trevligt och man har kul när man går till henne. Hon är kunnig och stylar ens hår väldigt fint. Ger även tips på produkter som passar ens hår Läs mer
  • Jimmy P

2015-06-23

Jimmy P skrev om Excellent Skin
    Jag har alltid varit noga med hur mitt hår ser ut och bytte ofta frisör för att jag aldrig blev nöjd. För cirka fem år sedan så klippte jag mig dock för första gången hos Petra och sedan dess har jag klippt mig ungefär var fjärde vecka och varit hundra procent jättenöjd varje gång!
    Rekommenderar Petra varmt till alla!

/Jimmy Läs mer
    WAU Notuddskajen
    4.8 / 5 i betyg — 477 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Linnea is very talented at eyelash extensions and is a very sweet person!"
  • Heléne S

2015-06-23

Heléne S skrev om Excellent Skin
    Proffsig och ger synpunkter råd både vad gäller skötsel av hår samt vad man bör tänkta på gällande egna ideér av val av frisyr och färg.
    Haft både min tonårsdotter samt kompis till dotter där som är supernöjda gällande slingor och klipp.
    För egen del alltid nöjd. Petra är noggrann och lyssnar vad man vill.
    Har rekommenderat Petra till kompis som är mycket nöjd och trogen kund till Petra sedan flera år. Läs mer
  • Noel H

2015-04-13

Noel H skrev om Excellent Skin
    Jag bor i stan men det är väl värt omvägen till Brommaplan för att få klippa sig hos Petra. Som vanligt med skickliga frisörer är det inte alltför gott om tider, men det får man leva med! :) Läs mer
    ScissorHands
    4.9 / 5 i betyg — 321 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en hårklippning av Kim. Trevlig, vänligt bemötande och väl omhändertagande. En av mina absoluta bästa klippningar. Kim duktig och"
  • 2015-04-11

Petra K skrev om Excellent Skin
    Petra är en lyhörd, glad och idérik frisör som verkligen har känsla för vad kunden vill ha.
    Petra har lyckats rädda mitt hår ett flertal gånger då jag på egenhand har experimenterat hemma.
    Jag har lärt mig min läxa och kommer aldrig mer låta mig någon annan fixa mitt hår, Bara BARA Petra.
    Vill man ha ett extremt bra resultat och en frisör som kan genomföra det man själv har lite svårt för att sätta ord på så är det hos Petra du ska boka tid. Läs mer
    Sara K gillar detta
  • 2015-04-08

Mats O skrev om Excellent Skin
    Jättenöjda! Trevligt bemötande en person som är mån om sina kunder Läs mer
    BangerHead Studio
    4.8 / 5 i betyg — 441 omdömen
    Badge2020
    "Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden är alltid i fokus. E"

Jerry K skrev om Excellent Skin
    Petra är en väldigt duktig frisör. Hon är kreativ och inspirerande. Hon har hjälpt mig få rätt produkter till håret och man märker en tydlig skillnad.

Rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • rebecka n

2015-04-07

rebecka n skrev om Excellent Skin
    Jag hatade att gå till frisören och jag kände mig alltid missnöjd när jag gick därifrån!
    Innan jag gick till Petra gick jag till en frissa som blonderade sönder min skalle, slutade med att håret gick av på flera ställen, en lipande Rebecka pratade med en vännina som sa "jag ska ta dig till den bästa frisören (Petra)."
    Nu har jag gått hos Petra i 9 månader och jag har aldrig känt mig så fin som jag gör nu.
    Skulle aldrig gå till någon annan än henne, hon är min gud, min blomma, mitt allt! LOVE HER! <3 Läs mer
    O Frisör
    5.0 / 5 i betyg — 70 omdömen
    Badge2019
    "Har länge letat efter en frisör som förstår och lyckas skapa det resultat jag vill åt! O Frisör lyckas med det varje gång! O Frisör är he"

Annika A skrev om Excellent Skin
    En duktig, trevlig, service inriktad frisör som är mån om sina kunder. Läs mer

Annette A skrev om Excellent Skin
    Fräscha lokaler, trevlig personal, Petra lyssnar och ger förslag och resultat blir alltid över förväntat!! Så toppen nöjd varje gång jag varit på Excellent Skin, Bästa!!! Läs mer
    Sara K gillar detta
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 832 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Linnea is very talented at eyelash extensions and is a very sweet person!"
  • 2015-03-10

Sara K skrev om Excellent Skin
    Bästa frisören någonsin! Petra är noggrann och helt fenomenal när det gäller färgning, slingor och klippning. Har gått hos Petra i 4år och kommer aldrig byta till någon annan!

Alla vänner/kollegor jag rekommenderat Petra till, har alla blivit stamkunder! Läs mer
  • Jenny A

2008-01-06

Jenny A skrev om Excellent Skin
    Här får du de snyggaste naglarna i stan, jag kommer aldrig att gå någon annanstans igen. Boka i god tid dock, det är ganska ont om tider... (Vet tyvärr ej hur de andra behandlingarna/frisörerna är) Läs mer
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 124 omdömen
    Badge2019
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"

Bästa Frisörerna nära Excellent Skin:

Eva G Eva G tycker:
“Får alltid ett väldigt varmt o...” Läs mer
Salong Cupcake (5.1km)
O Frisör (5.8km)