Fastighetsbyrån Bollebygd

Fastighetsbyrån Bollebygd

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • Badge2022
4.5

Välkommen till Bollebygd och Borås mest anlitad fastighetsbyrå! Vi hjälper årligen över tusen familjer med bostadsaffärer och förmedlar allt från lägenheter och villor till hyrehus eller lantbruk. Vi har ett brett kontaktnät här i området och vi har lång erfarenhet av branschen. Fastighetsbyråns kunniga mäklare hjälper dig...

155 omdömen om Fastighetsbyrån Bollebygd

Sedan starten hos Reco 2013

Susanne B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
Centralt

Mycket bra bemötande och jag upplever att Christer lyssnade in och var ett mycket bra stöd i processen. Tydlig kommunikation! Det var en mycket effektiv process allt från första möte, genom förberedelser och fotografering till det att det blev försäljning.

Daniel P
Köpte sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
Bollebygds Kommun

Jag tycker att Christer gör en jätte bra jobb Jag fick svår snabbt på alla mina frågor när det gäller hus, Det kan jag rekommendera utan problem,

Johannes S
Sålde sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
Bollebygds Kommun

Väldigt nöjd. Christer är kompetent och helt transparant i alla steg. Vi kände oss väl omhändertagna

Susanne B
Töllsjö

Jag har alltid blivit bemött på ett genuint och uppriktigt sätt av Christer. Har köpt och sålt fem hus och han är helt klart enda mäklaren jag hade rekommenderat andra att anlita.

Siavash S
Centralt

Jag och min fru har gjort affärer med Christer tre gånger. Vi köpte hus, vi sålde hus och vi köpte hus igen från han som mäklare. Blir vi tvungna att sälja huset igen så det är Christer som Skall ta han om det igen. Jag hoppas inte på den dagen, förstå.

Jouline K
Bollebygds Kommun

Christer Bertilsson är en rutinerad mäklare som kan sin sak. Det är andra gången vi anlitat honom för en husförsäljning och precis som då, gick försäljningen väldigt bra.

Emma L
Bollebygds Kommun

Vi är väldigt nöjda och han har hela tiden följt oss i processen. Förtroendegivande och har koll på marknaden. Väldigt bra service och kontakt med honom.

Hossin T

Hej på dig Vi tacka dig att köpa o sälja vårt huset. Lycka till Mvh Hossin

Eridjon S
Olsfors

detta är det andra huset jag köper av Christer jag måste säga att han är väldigt duktig på sitt jobb han hanterar alla frågor på ett professionellt sätt

Isabelle B
Centralt

Vi tycker att Christer har varit mycket hjälpsam hittills under vår process och är väldigt rak och ärlig i kommunikationen vilket vi uppskattar! Vi får känslan av att han vill vårt bästa i det här och är transparent om det är något. Han skapar tillit till att han har koll på läget och att vi kan luta oss tillbaka och agera när det behövs.

Arturo H
Hultafors

Very good communication and service

Linda G

Bra bemötande, smidigt förfarande. Vi är nöjda.

Mikael W

Flexibel med tid för visning, uppskattat. God kommunikation med alla berörda parter. Trevligt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor. Rekommenderas.

Peter L
Olsfors

Proffsigt bemötande och saklig i sin genomgång vid köpet.

Anne-Marie E
Olsfors

Mycket trevlig o lätt att prata med. Han lyssnar o han engagerar sig i husaffären. Han håller kontakt (vi var säljare) och har förslag på hur vi går tillväga. Han är lätt att få tag i och svarar snabbt på sms och mail. Vi skulle utan tvekan välja honom igen och kan varmt rekommendera honom!!

Martin T
Bollebygds Kommun

Är väldigt nöjd med Christer är lätt att prata med. Återkoppla med information mm väldigt snabbt. Skulle inte tveka att ta Christer igen om det skulle bli aktuellt

Roger M H
Hultafors

Mycket trevlig och lätt att prata med.

Mike P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
Bollebygd

Christer tog sig tiden att svara på frågor och bemötandet var toppen!

Johan K
Töllsjö

En mycket bra mäklare! Jordnära & professionell. Trevligt bemötande och hjälpsam.

Stellan G
Centralt

Blev mycket bra bemött. Försäljningen av huset gick mycket snabbt och smidigt.Är mycket nöjd med BERTILSSON.

Marie L
Olsfors

Mycket bra mäklare som gjorde ett bra jobb. Huset såldes fort och lätt. Rekommenderar gärna honom till andra.

Anna M
Olsfors

Känslan var att Christer inte ville sälja huset för mycket pengar, drog hela tiden ner på vad vi kunde göra för att visa upp huset. Vi fick sätta utgångspriset - han ville sätta ett mycket lägre. Ingen person som vill sälja "dyrare" hus. Missade hela tiden att vi var två säljare, all kommunikation fördes genom mig - trots att vi påpekade att vi var två som sålde huset. Anlitade bra besktningsfirma och duktig fotograf.

John S
Bollebygd

Kompetent, ambitiös, förtroendeingivande och trevlig. Toppbetyg!

Siavash S
Centralt

Allt gick väldigt fort. Något som jag inte förväntade mig.

Anders S
Centralt

Jag blev trevligt bemött. Han gav en bra bedömning av lägenheten och vad värdet kunde vara. Så det blev bättre än vad vi förväntade oss.

Björn S
Bollebygds Kommun

Det var väldigt roligt att bli mötas upp av mäklaren, arkitekt och bostadsplanerarna vid markvisningen. Vi fick bra hjälp och ett glatt bemötande. Det tråkiga började efteråt när vi knappt fick tag på mäklaren med våra frågor vilket inte har varit en trevlig upplevelse. Det har varit oerhört svårt att få svar på frågor i tid vilket gör att vi inte har kunnat hålla en bra dialog med bostadsplanerarna heller. Känslan är att vi som köpare har lämnats utanför under en väldigt kritisk period då vi hade velat lägga fram våra...

Caroline L
Bollebygds Kommun

Det var en väldigt bra första bemötande och välkomnande. Men blev svårare och svårare att få tag på mäklaren eller svar på frågor och funderingar, vilket var tråkigt

Fredrik A
Töllsjö

Mycket bra, hjälpsam samarbetsvillig och förstående.

Anna S
Töllsjö

Trevlig och ödmjuk.Han lyssnade in mina önskemål och ingav förtroende.

Linda L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Bollebygd
Bollebygds Kommun

Otroligt dålig återkoppling från mäklare. Förstår att nyproduktion ”säljer sig självt” och att det inte är samma möjlighet till bonus för mäklaren. Men som köpare som köper sitt första hus är det ändå en stor affär och det minsta man kan önska är svar på de få frågor man har för att komma vidare i processen.

Lisbeth Britt-marie A
Bollebygds Kommun

Ett bra bemötande. Förväntningarna uppfylldes.

Sanna W
Bollebygds Kommun

Svår att få tag på men vid kontakt mycket bra. Förhandsbokat nyproduktion av parhus nyligen. Hade önskar kontakt mellan avtal o nu efter avtal, allt Gick väldigt fort. Men vad händer nu, när får man veta tillval o så. Van vid det vid tidigare köp av nyproduktion. Känn helt okej annars. Ser fram emot köpet o flytten, tillval o att ge form åt ett så häftigt hem. ❤

Ulf A
Bollebygds Kommun

Bra bemötande. Eftersom detta var vår första husaffär så var våra förväntningar att vi skulle få så relevant information som möjligt så att vi kände trygghet att göra affären, och det fick vi. Dessutom kommer fastighetsbyrån att hjälpa till när vi ska sälja vår nuvarande fastighet, de har även gjort värdering av densamma.

Hannes W
Bollebygds Kommun

Vi får aldrig någon återkoppling när vi försöker komma i kontakt med mäklaren. Efter otaliga försök tog vi istället kontakt med kontoret och där var upplevelsen och responsen bättre. Vi är verkligen inte imponerade över responsen och skulle därför själva aldrig vända oss till fastighetsbyrån om vi skulle sälja i framtiden.

Jimmy G
Centralt

Bra bemötande och väldigt trevligt

Emelli L
Bollebygds Kommun

Kanonbra bemötande och ett bra samarbete. Man känner sig trygg i hela processen

Emanuela J
Töllsjö

Christer är en mäklare som bemöter alla med glädje och respekt. Han anpassa sig i alla situationer.

Ingegerd B
Centralt

Jag är mycket nöjd med Christer Bertilsson som mäklare. Fick ett bra bemötande. Försäljningen av min lägenhet gick snabbt och okomplicerat. Christer är kunnig och noggrann och kan varmt rekommenderas! Ingegerd Björk

Petra S
Bollebygds Kommun

Vi fick ett otroligt bra bemötande utav Christer. Han var väldigt jordnära och bra på att kommunicera på en vanlig persons nivå. ( altså mäklar språk är svårt. Vi har bara positiva saker att säga. Från att vi var och kollade på en fastighet tills att vi skrev kontrakt. Så har vi fått all hjälp vi behövt.

Mauri V
Centralt

Christer är en seriös och engagerad mäklare. Han tog sig tid att förklara när mina föräldrar inte alltid hängde med i våra samtal. Affären gick smidigt och utan krångel.

Waltraud H

Bästa tänkbara. Snabb, påläst o effektiv +++++++++++++++

Simon J
Köpte en tomt med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
Töllsjö

Jag blev bemött på ett professionellt, trevligt och engagerat vis. Jag fick det mesta av den viktiga informationen angående tomtköpet presenterad redan vid ett första möte. Mycket nöjd!

Frida T
Centralt

Christer är trevligt och lätt att prata med. Förklarar saker bra och försäljningen gick smidigt. Jag är väldigt nöjd!

Peter T
Centralt

Christer sålde vårt hus i Bollebygd. Han är en pålitlig och erfaren mäklare som jag varmt kan rekommendera.

Anette L
Bollebygd

Köpt fastighet. Fint bemött påläst. Trygg mäklare.

Shahryar S
Skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd

aldrig rekommenderas, otillgänglig, oansvarig mäklare ni som säljare, aldrig skriv kontrakt med en oansvarig mäklare med fast arvode, de bry sig inte på prisförsäljningen

Magdalena C
Töllsjö

Jag har köpt ett hus, mäklare var jätte tydlig och förklarat allt som jag behövde veta. Toppen bemötandet!

Anders T
Bollebygd

Mycket trevlig, korrekt och flexibel. Gjorde verkligen allt för att saker skulle flyta bra.

Jörgen F
Bollebygd

Vi har sålt en villa. Vi är mycket nöjda med bemötandet från mäklaren, han motsvarade helt våra förväntningar. En enbart positiv upplevelse och vi kan rekommendera honom. Betyget blir UTMÄRKT!!!

Mikael S
Bollebygd

Bra mäklare och samarbetsvillig, saklig och gav bra med dokument på försäljningen.