Fastighetsbyrån Borlänge

Fastighetsbyrån Borlänge

• BadgeTenYears
Ring 0243-141 15 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Borlänge! Här har vi funnits sedan 1960-talet och vi är en ledande aktör här i Dalarna. Några fördelar med att anlita oss är att vi har mycket erfarenhet av den lokala bostadsmarknaden här, vi kan vårt område väl och vårt nära samarbete med Swedbank kan gynna din bostadsaffär på många sätt....

693 omdömen om Fastighetsbyrån Borlänge

Sedan starten hos Reco 2013

Rolf S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Nja, inte riktigt koll på marknaden.

Åke A
Vikmanshyttan

Trevligt, hjälpsamt och informativt bemötande. I i linje med vad som förväntades.

Pär N
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Lite rörigt och stundtals dålig återkoppling. Snabbt och bra avslut när det väl blev klart.

Åsa A
Vikmanshyttan

Utmärkt! Positiv och informativ.

Jhan S
Bullermyren

Lugnt bemötande men samtidigt aktiv. Uppdateringar varje vecka med hemnetvisningar, även när tilltänkta köpare hört av sig. Saklig genomgång av kontrakt. Lyckades driva i genom en försäljning även under en viss lågkonjunktur, försäljningsperiod nov-mars 23/24.

Fredrik B
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge
Nya Stan

Bra engagemang från mäklaren. Kunnig och påläst.

Anita J
Gamla Dalsbyn

Mäklaren var kunnig, tydlig, rak, tillgänglig, drivande och trevlig. Vi kände oss trygga genom hela processen.

Pernilla R
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Mäklaren upplevdes tillmötesgående. Som köpare uppfyllde han våra behov genom att återkoppla till oss innan, under och efter köpet

Linn L
Nygårdarna

Nouhad hjälpte mig med min bostadsförsäljning på ett exceptionellt sätt! På en väldigt sval marknad lyckades han styra ihop en försäljning vi är mycket nöjda och glada med. En väldigt ödmjuk och genuin mäklare som hela tiden gjorde det lilla extra förr oss. Tack!

Rami E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Otroligt smidig affär, engagerad och kunnig mäklare. Har ingenting att anmärka på.

Oscar L
Åselby

Utmärkt bemötande och väldigt stort engagemang. Vi hade höga förväntningar och de blev mer än väl överträffade. Hela processen var smidig rakt igenom.

Tack så mycket Oscar. Det har varit en ära att få samarbeta med er! / Nouhad

Mats L
Forssa

Trevligt och sakligt bemötande. Bra med privat visning och förväntningarna motsvarades. Smidigt köp av lägenheten.

Tack så mycket Mats! Hoppas du kommer att trivas i nya lägenheten! / Nouhad

Jerker K
Kvarnsveden

Jag blev bra bemött av mäklaren. Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara professionell men ändå lättsam att prata med och det var han. Upplevelsen blev bra av köpet eftersom mäklaren lyckades få ihop så vi kunde köpa huset tillslut, något som inte kändes möjligt ett tag men tackvare mäklarens hårda jobb så lyckades vi kunna köpa huset.

Jerker K
Tallmon/Övre Tjärna

Jag blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Jag hade inte direkt några förväntningar men jag blev glatt överraskad hur hårt mäklaren verkade jobba för att sälja våran bostad. Sammanfattningsvis så är jag nöjd med hur mäklaren hjälpte oss att sälja bostaden. Han kom med förslag hur man ska tänka, man fick tag på han istort sätt vilken tid på dygnet som helst, han var enkel att prata med och det var väldigt bra eftersom en annan inte vet hur en försäljning av ett hus går till.

Carl Leo Jonathan U
Forssa

Mycket bra! Nouhad var väldigt professionell genom hela försäljningen!

Kerstin Gunilla S
Kvarnsveden

Mycket bra bemötande, uppskattade att hon ringde innan visning för att fråga om jag hade frågor o funderingar. Allt jättebra hittills.

Tobias V
Hagalund

Nouhad hjälpte oss med stor kunnighet. Rekommenderas.

Karin F
Gylle

Nouhad har varit till stor hjälp. En utomordentlig mäklare. Kan varmt rekommendera

Ingrid V
Hagalund

allt har gått snabbt o smidigt. Det är mitt första bostadsköp så jag hade inga speciella förväntningar.Det enda jag är besviken på är HSB.

Anna B
Hagalund

Trevlig, tillmötesgående, pålitlig och har gett kompetent intryck.

Juhani Kaarlo Yrjö V
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Hittills verkar det fungera enligt våra önskemål. Fast försäljningstillfället inte var så bra, semestertid och endast ett möjlighet att se på objektet. Vi hoppas det blir ett bra avslut.

Monika Linn? Y
Forssa

Jag är mycket nöjd med det trevliga och professionella bemötandet jag fick. Jag hölls också informerad på ett sakligt och vänligt sätt, genom hela förloppet. Bra var också att min mäklare inte pressade mig till något, utan att jag kände att som kund var det jag som bestämde, men mäklaren fanns där som en påläst och kunnig person, som kunde hjälpa, stötta och svara på frågor. Mäklaren jobbade effektivt och såg till att utnyttja de möjligheter till fördelar som fanns, både för säljare och köpare.

Birgitta K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Jag har fått god hjälp av Fastighetsbyrån vid försäljning av min lägenhet. Jag var rädd att försäljningen skulle bli en krånglig och långdragen historia, men det blev den inte. Min mäklare Emma Larsson har skött försäljningen på ett professionellt sätt. Hon har lugnt och sakligt förklarat de olika stegen vid försäljningen och kontraktsskrivningen och genomfört visningarna på ett smidigt sätt. Jag har hela tiden hållits uppdaterad om vad som hänt under försäljningens gång. Emma har ett trevligt och behagligt sätt och...

Kristina S
Nygårdsdalen

Mäklaren bemött oss otroligt fint vi har känt oss väldigt trygga Fått svar o råd på våra frågor .

Rune H
Hagalund/Dagny

Mycket bra bemötande av mäklaren Höga förväntningar som mäklaren levde upp till Mycket trevlig och gjorde ett bra jobb

Madeleine E
Forssa

Mycket bra bemötande av mäklaren som agerade tryggt och korrekt.

Victor G
Domnarvet

Bra samarbete med mäklaren. Villig till att sälja utan att samtidigt vara girig för att få ut ett högre arvode.

Linda H
Domnarvet

Emma är en trevlig & tillgänglig mäklare som vill både säljare och köpare dess bästa. Oerhörd trygghet för oss som köpte bostad för första gången. Kan varmt rekommendera Emma!

Conny P
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Jättebra bemötande toppen med allt

Christer D
Bullermyren

Toppenupplevelse vid köp av lägenhet!

Jessica G
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Snabbt, proffsigt och personligt bemötande i alla våra frågor.

Bengt Thomas A
Gylletäppan

Extremt hjälpsam och tillmötesgående. Extra visning för oss och därefter kontraktsskrivning kl 21.00.

Inger Kristina S
Kvarnsveden

Allt var toppen,bra jobbat.Rekomederar dom gärna.

Ingrid Kristina H
Skrev om Fastighetsbyrån Borlänge

Man anlitar en mäklaren för att få bästa försäljningspris och så visar det sig att mäklaren står på köparens sida.

Kenth Jonas Jörgen T
Domnarvet

Bra bemötande. Snabbt agerande och väldigt tillmötesgående. Tillgänglig för frågor och hjälpsam. Mycket nöjd med hanteringen från mäklarens sida

Erik Gustav Martin L
Östermalm

Min upplevelse var att mäklaren hade full focus på säljarna, flera försök gjordes att få upp priset från mitt absolut sista bud. Fastigheten som köptes ligger mitt i en central stad, när vi sitter och skriver kontrakt så framkommer det att det inte finns fiber i fastigheten, då det visade sig att några fastigheter på denna gata återstår pga en anledning jag inte vet ännu. Självklart när man läser prospektet så står det inget om fiber, men heller ingen info om att det ej finns. Hade önskat att man delgetts den informationen....

Marcus Å
Hagalund

Efter att ha visat oss ett par lägenheter i området tipsade Nouhad oss om en lägenhet som han tänkte skulle passa oss efter samtal vi haft under de tidigare visningarna. Det gjorde den och det blev snabbt ett köp för oss, redan innan den officiella visningen. Under hela processen har Nouhad varit lyhörd och engagerad, vilket har fått oss att känna oss mer trygga i detta köp - vårt första bostadsköp. Nouhads roll som mäklare har gestaltat begreppet "det lilla extra", och han har gjort ett extraordinärt jobb. När...

Siv Sump Genom Karl Erik Sjösten I E
Skenshyttan

Mycket bra bemötande och engagemang. Återkopplade under hela processen.

Per Erik J
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Hej! Väldigt bra bemötande och information. Allt löpte på bra. Saknar dock lite uppföljning av mina frågor efter signeringen. Men det kommer kanske.

Bo Göran M
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Mycket bra är jättenöjd snabbt och enkelt kan rekommendera Christer 👍

Nils Edvin Marcus W
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Engagerad och driven mäklare som inte verkade ha någon som helst fritid!

Svar från Fastighetsbyrån Borlänge

Tack så hemskt mycket Marcus! Jag får jobba lite på att skapa lite fritid i framtiden! :) Mvh, Nouhad Noah Jalloul

Lindahl J
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Mäklaren skötte sin del korrekt, men jag har lång erfarenhet av liknande affärer och såg till att det mesta blev gjort utifrån mina direktiv.

Sauli Juhani L
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Centrum

Trevlig och pålitlig mäklare rekommenderas.

Pär Olof S
Centrum

Mäklaren Noa förstod min besvärliga ekonomiska situation. Jag hoppades på att kunna få lösa mina skulder, trots att vi är mitt i sommaren. Så blev det och lite pengar över. Han lyckades leta upp en köpare, som jag tror kommer att bli lika lycklig som jag.

Tack så mycket Pär Olof för de fina orden. Mvh, Nouhad Noah Jalloul

Inga-Lill F
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Mycket bra bemötande och processen har som helhet varit utmärkt. Det enda som är en brist är att jag inte fått återkoppling som utlovats vid ett par tillfällen. Men huset är sålt och jag är mycket nöjd!

Marcus L
Hagalund

Lättsamt men proffsigt bemötande som skapar förtroende och tillit till mäklaren. Uppriktiga tips och råd som mynnade ut i ett oväntat bra slutpris!

Fastighetsbyrån B och Gunilla G gillar detta
Svar från Fastighetsbyrån Borlänge

Tack så mycket Marcus, det var kul att få jobba med er! Vad glad jag blir att ni kände er nöjda med slutpriset! :)

Börje Olov Mauritz B
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Bra bemötande med viktig information. Enkelt med besiktning och energideklarationen. Försäljningen gick snabbt!

Stefan H

Allt funkade bra ! Nu är lägenheten såld 😀👍

Carolina S
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Rätade inte ut frågetecken. Fanns obesvarade frågor.

Frida K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Borlänge

Väldigt nöjd! Har känts tryggt från start, fått bra information och uppdateringar kring försäljningen.