Malin Klebe
Registrerad mäklare sedan 2018-04-10
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 82 Läs vad Malin Klebe

• Isabel M sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-28

4:a
    Johannesfred
    hardworking and enthusiastic professional with in depth market knowledge Läs mer
  • Malin S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-15

Riksby
    Sålt 2 i Bromma Riksby. Mycket bra bemött av mäklaren som under hela försäljningen hade tajt kontakt med oss och en bra dialog. Mycket nöjd! Läs mer
  • PAUL R skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-03

Malin Klebe var:
    Väldigt trevlig,
    Väldigt bra råd
    bra strategiskt

Väldigt bra med kommunikation och hantering av corona tiden.

Hon löser allt lätt! Läs mer
  • Björn H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-03

3:a
    Abrahamsberg
    Jag har sålt en trea i Bromma och Malin var min mäklare.
    Jag blev rekommenderad Malin av Fastighetsbyrån i Nacka.
    Malin visade sig kunnig och engagerad, min lägenhet såldes till normalpris inom en vecka mitt i Coronatider. Det får ses som mycket bra. Läs mer
  • Leif J köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-05-23

3:a
    Beckomberga
    Köpt lägenhet och sålt villa. Lägenhetsmäklaren var utmärkt. Saknade dock skala på planlösningen. Allt pappersarbete sköttes utmärkt. Bilplats tycks alltid vara problematiskt men det var inte mäklarens fel snarare säljaren som inte hade koll på reglerna. Största problemet var Corona mitt i alltihop som gjorde att jag. Inte hade hjälp med rensning och delvis flytt från villan. Min fru är dement och delvis handikappad så där fanns inte heller någon hjälp.
    Mäklaren utförde sitt jobb föredömligt och höll mej informerad om allt under processen Läs mer
  • Orion A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-05-05

Abrahamsberg / Åkeslund
    Sålde en lägenhet i Abrahamsberg/Bromma, en 2a på 50kvm.
    Sålde för en summa över värdering via privatvisning, slapp därmed visning och budgivning. Guld värt dessa speciella tider.
    Mäklaren var den perfekta kombinationen av rakt på sak, trevlig, positiv och även realistisk. Hade inga förväntningar, har aldrig haft höga tankar om Mäklare osv innan. Allt sköttes proffsigt och snyggt och det är också en bra sammanfattningen av hela min upplevelse. Kommer att rekommendera Malin Klebe till vänner och bekanta. Välkommen åter! Läs mer

2020-04-25

Abrahamsberg / Åkeslund
    Vi sålde en lägenhet med Malin och är hur nöjda som helst. Malin är rak, ärlig, genuin och har ett stort engagemang. Vi fick mer än förväntat för vår lägenhet och dessutom innan visning.

Kan varmt rekommendera Malin som mäklare! Läs mer
  • Eric T sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-04-22

5:a
    Proffsig, trygg och trevlig. Vi nådde våra förväntningar mycket tack vare Malins kloka råd. Läs mer
  • Nils Fredrik B
    Nils Fredrik B köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-04-04

Traneberg
    Köpte en lägenhet i Traneberg med Malin som mäklare. Proffsigt bemötande redan på visningen, hon återkom senare över telefon med svar på frågor som jag ställde på visningen.
    Malin var vägledande genom hela köpet för en förvirrad förstagångsköpare som mig.
    Rekommenderar Malin alla dagar i veckan! Läs mer
  • Lars G sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-04-01

Abrahamsberg
    Lätt att komunicera med, positiv och engagerad.
    Får mina rekommendationer alla dar i veckan.
    /Lasse Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna