Malin Klebe
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 71 Läs vad Malin Klebe

• Emanuel W köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-19

Abrahamsberg
    Jättebra o trevlig mäklare, lätt att få tag på dessutom Läs mer
  • Karin B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-18

Beckomberga
    Sålt en lägenhet. Snabb och bra kontakt med mäklaren. Hon har gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Martin A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-18

Abrahamsberg
    Vi sålde vår 3a i Abrahamsberg, Malin hjälpte till på ett mycket professionellt och effektivt sätt. Både tidsplan och prisläge stämde bra med var hon informerat oss om.
    Malin som person är mkt trevlig och utstrålar både kunskap och trygghet.
    Vi rekommenderar henne varmt till alla som är i köp eller sälj tankar.
    /Ciamé & Martin Andersson Läs mer
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-17

Förtroendeingivande och lättillgänglig! Läs mer
  • Jimmy O sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-07

Åkeshov
    Malin är väldigt professionell under samtliga faser i försäljningen. Hon inbringar ett lugn och är väldigt lösningsorienterad. Jag rekommenderar starkt att ta hjälp av henne när du ska sälja. 6 av 5! Läs mer
  • Emma J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-29

Åkeshov
    Jag och min sambo sålde vår tvåa i Bromma till ett kanonpris tack vare Malin! Malin var väldigt trevlig, positiv och lätt att ha att göra med. Hon gav information under hela processen och var även noga med att följa upp efter affären för att se att allt kändes ok och att vi förstått allt. Vi rekommenderar verkligen Malin och anlitar henne gärna igen vid eventuella framtida försäljningar!

/Emma och Ted Läs mer
  • Helena J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-15

Abrahamsberg
    Bästa mäklaren jag haft att göra med någonsin! Malin gjorde allt man förväntar sig av en mäklare, gjorde det snabbt och noggrant, och alltid med glatt humör. Hon fick mig att känna mig lugn och bekväm i den stressiga situation som en lägenhetsförsäljning är.

Bilderna (som togs av fotograf som Malin valt) blev fina, och texten som Malin skrev kund jag godkänna i princip oredigerad, vilket jag tycker är fantastiskt!

I samband med visning och budgivning var Malin aktiv och ringde spekulanter, samt kontaktade mig med deras frågor.

Jag kan varmt rekommendera Malin, både för att hon var duktig och noggrann, men dessutom väldigt positiv och trevlig. Läs mer
  • Petra L köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-06

Abrahamsberg
    Jag har köpt en tre rumslägenhet i Abrahamsberg av AMlin. Malin var proffsig mot både mig som köpare och, uppfattade jag, företrädde säljaren på ett korrekt sätt. Hon var snabb och vänlig i all kommunikation och kunde svar väl på alla frågor jag ställde. Det var en trevlig upplevelse att köpa lägenhet via Malin! Läs mer
  • Lina D köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-12-28

Traneberg
    Professionell, super trevlig och otroligt hjälpsam. Alltid bra på att återkoppla och noggrann i varje steg. Hon var ett väldigt bra stöd genom hela köpet och även efteråt. Uppskattar all hennes hjälp! Läs mer
  • Michael W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-12-20

Traneberg
    Femte gången gillt med Malin och även denna gång över förväntan. Att sälja dagen efter man fotograferar till det pris man önskar är inte ofta man lyckas med. Malin är bra på det andra är mindre bra men bäst är hon i slutet av affären då det verkligen gäller. Med Malin kommer du känna dig trygg då du säljer! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg