Malin Klebe
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 15 kunder tycker om Malin Klebe

• Malin L köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-14

42m²
    Riksby
    Köpte en lägenhet vid Brommaplan 2 rok 42 kvm.

Malin var mycket trevlig och professionell. Jag fick ett intryck att hon verkligen försökte hjälpa till så gott hon kunde.

Det som jag hade önskat att hon kunde gjort utan att jag skulle behöva fråga (det anser jag att alla mäklare borde hjälpa till med):
    - Ordna fram riktiga våtrumsintyg enligt BBV
    - Hjälpa till med att ta fram områdes- och anläggningsID för att kunna teckna el
    - Ta reda på om och vilken försäkring bostadsrättsföreningen har (ifall man måste teckna bostadsrättstillägg på sin hemförsäkring)

Överlag anser jag att hon gjorde ett bra jobb. Jag anlitar gärna Malin den dag jag ska sälja lägenheten. Läs mer
  • Lars G köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-05

3:a
    64.5m²
    Bromma-Ängby Park
    Malin kunde på kort varsel ordna med visning av bostaden, och hon har ett trevligt och proffsigt bemötande. Malin skötte Hela affären på ett snyggt sätt.
    Malin levde verkligen upp till Mina förväntningar jag hade på henne som mäklare av bostadsaffären.
    Jag gör gärna affär med Malin i framtiden igen nästa gång jag ska göra bostadsaffär.
    Lars Läs mer
  • Tomas H köpte sin bostad med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-01-31

Hon var suverän och hjälpsam under hela processen, och skulle jag sälja eller köpa igen så skulle jag anlita henne utan att blinka. Läs mer
  • Thomas N köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-01-30

52.5m²
    Traneberg
    - Vi köpte en lägenhet i bromma.
    - Mycket professionell och vänlig, hjälpte oss att förmedla vårat bud till säljarna när dom ville ta bort bostaden från marknades.
    - Höll oss uppdaterade av processen och tydlig om vad som behövde göras Läs mer
  • Hannah Christine B köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-01-29

52.5m²
    Traneberg
    Extremely friendly and approachable service. Everything went perfectly because of Malin's work. As first time buyers we are very grateful for her help. Läs mer
  • Saini B köpte sin bostad med hjälp av Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-01-21

Malin var tillmötesgående, insatt i föreningen och dess ekonomi och var snabb på att svara! Läs mer
  • Emma H skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-28

Supertrevligt bemötande, så hjälpsam och tillgänglig och jättebra kommunikation! Läs mer
  • Niklas B skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-12

Lägenhet 2 rok
    Det märktes att mäklaren jobbade hårt åt oss och verkligen ville hjälpa oss med vår försäljning. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Emelie B skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-06

Jag har sålt en 2a i Traneberg med hjälp av Malin Klebe på Fastighetsbyrån. Malin har varit väldigt tillmötesgående, informativ, tydlig, glad och proffesionell under hela processen. Lägenheten såldes till ett högre pris än vi hade förväntat oss, så vi är väldigt nöjda med Fastighetsbyrån och med Malin som mäklare. Läs mer
  • Tomas H skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-06

Malin var transparent och tillmötesgående genom hela processen och vi kan gott rekommendera henne vid försäljning eller vid köp av bostad. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg