Alla kategorier Mäklare Skåne Staffanstorp Fastighetsbyrån City & Country Homes

Pers Väg 3, 245 63 Hjärup — Visa karta

Tegnérgatan 35, 21614, LIMHAMN
Fastighetsmäklare Mitzi Frändevi AB
Roland L:
Jag upplevde Mitzi som mycket professionell, mycket chick, välklädd och representativ. Allt genomfördes med noggrannhet, snyggt upplägg på ...

Mäklare nära Fastighetsbyrån City & Country Homes:

Stora Södergatan 61, LUND
Emil G:
Vi var mycket nöjda med Magnus Nilsson. Tog sig tid att få rätt på detaljer inför visning och var snabb att kommunicera med. Rekommenderas!

Mårtenstorget 6, LUND
Varmt välkomna till Erik Olsson Fastighetsförmedling i Lund! Läs mer ›
Sharam G:
Fick bra intryck av Puya vid värdering av min lgh. Jag valde att avvakta med försäljningen av min lägenhet och förmedlade hans uppgifter til...

Mårtenstorget 8, LUND
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Lena H:
Gunnar Enlund: Om Sara Gustavsson på Fastighetsbyrån. Det vi var överens om från början, har Sara skött på ett mycket bra och engagerat sätt...

Klostergatan 2, Lund
Vi är ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och ... Läs mer ›
Agnes A:
Ewa bidrog till att bostadsaffären blev en mycket trevlig tid. Förmedlingen mellan säljare och köpare var mycket professionell.

Läs vad 10 kunder tycker om Fastighetsbyrån City & Country Homes

• Mile P
    Mile P skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Jag har haft mycket gott samarbete med mäklare Peter Hassel i många år. Han har sålt flera objekt åt mig genom åren både från denna mäklarbyrå och även tidigare från annan där han varit verksam.
    Det är inte en slump att jag väljer honom gång efter gång. De som är missnöjda med honom (har sett några sådana fall här) borde tänka vad de har för ansvar och vad de gjort för fel om något inte funkat. Peter är mest noga mäklare jag träffat på som gör allt enligt regelverk och lite till. Jag kan skriva mycket beröm om honom och kan rekommendera honom varmt. Oftast säger man att priset följer kvalitet men här får man mycket för pengarna bra mäklare till ett förmånligt pris.
    Mile P gillar detta
  • ingemar g
    ingemar g skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Tack Peter, vi är mkt nöjda med vårt samarbete vid försäljningen av vårt fina sommarhus på Österlen i okt 2015. Du har lagt ner mkt tid och möda på försäljningen och har bistått oss mycket på ett trevligt och vänligt sätt.
  • Peter V
    Peter V skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Hej Patrik J, Madelene F och Sven L Har talat med Peter H om det ni skriver om och han har inte ens haft kontakt med er, så detta är rent påhitt och ett allvarligt påhopp, som kan göra stor skada för honom med oroliga kunder. Har ni inget bättre för er än att göra skit för andra på nätet? Oerhört låg nivå.
  • Ann S
    Ann S skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Mycket nöjd med bemötandet ifrån Peter Hassel som både var engagerad och kunnig långt utöver det vanliga. En mäklarfirma som jag rekommenderar starkt!
  • Ulla
    Ulla skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Är mycket nöjd med Peter Hassel. Han är mycket kompetent och kommunikativ. Har blivit uppdaterad under hela försäljningen om "senaste nytt". Peter har svarat på alla frågor på ett trevligt sätt. Kommer att anlita honom igen om det skulle bli aktuellt.
  • Ingemar J
    Ingemar J skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Noggran och kunnig mäklare. Ställde upp i alla lägen i säljprocessen. Ingemar Johansson Säljare av fritidshus i Mellbystrand
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Se upp för denna mäklarbyrå! Denna mäklar byrå är inget vi rekommenderar!. Skyller ifrån sig om saker inte fungerar. Mäklare som går in i bostaden utan bokade visningar. Bara bokade visningar trots dåligt intresse från marknaden. Märkligt man inte har öppna visningar. Redosvisar inte vilka som varit och tittat. All kontakt sker via sms, svarar sällan eller aldrig i telefon när man ringer. Rekommenderar andra bostäder då spekulanter ringer för att fråga om objektet. Visar som inget helst engagemang att vilja sälja ens bostad. Efter drygt tre månaders passivt agerande från mäklaren fick vi nog! Tycker denna firma kan se över sina rutiner!
  • Madelene F
    Madelene F skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Peter Hassel är mäklare. Han svarar alldrig i telefonen. Svår att få tag i.
  • Sven L
    Sven L skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    En skojare av riktigt hög klass ta på sig märkliga uppdrag.Lita aldrig på den firman.
  • Annette P
    Annette P skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Rekommeras varmt. Vi har fått proffsig och imformativ hjälp i samband med vårt köp av vår bostad i Hua Hin, Thailand.
    Annette och Stefan/Furulund

Pers Väg 3, 245 63 Hjärup