Alla kategorier Mäklare Skåne Staffanstorp Fastighetsbyrån City & Country Homes

Pers Väg 3, 245 63 Hjärup — Visa karta

Läs vad 14 kunder tycker om Fastighetsbyrån City & Country Homes

• Lillemor E
    Lillemor E skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Nu har vi både köpt och sålt vår lägenhet i Florida, Palm Springs, med hjälp av Peter Hassel samt hans mäklarkollega på plats i Florida. För att vara privatpersoner har vi relativt stor erfarenhet av mäklare i både köp- och säljsammanhang och jag kan jag med handen på hjärtat säga att Peter och hans kollega tillhör de absolut bästa vi stött på. Mkt snabb återkoppling, kloka och rimliga råd och lösningsorienterad. Vi ger Peter Hassel våra absolut bästa rekommendationer. Läs mer
  • Rita L
    Rita L skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Känner stor trygghet och har fått mycket bra och professionell hjälp av Peter och hans kontakter med sina italienska kollegor och har nu köpt en bostad i vackra Italien. Så fort något varit oklart, har Peter hjälpt oss med alla möjliga frågor och svarar mycket snabbt på mailen. Kan varmt rekommendera Peter och City & Country Homes! Läs mer
  • Titti U
    Titti U skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Rekommenderas varmt. Köp och försäljning sker på ett bekymmersfritt sätt. Stöd och hjälp i hela processen och snabb återkoppling. Vi återkommer Läs mer
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Vi hade kontakt med Peter innan vi åkte ner för att titta på diverse objekt. Väl nere på plats så hade Peter satt oss i kontakt med lokala mäklare som genomförde visningar av lägenheterna men också lite hur det såg ut runt omkring. Vi bestämde oss för att köpa när vi hittat vår drömlägenhet och tittat på den igen. Från allra första stund har vi fått väldigt god service från Peter och hans kollegor. Vi har under hela processen kring köpet känt oss trygga och vi har alltid kunnat ställa frågor "mellan himmel och jord" - det är ju inte varje dag man skaffar sig ett semesterboende utomlands. Nu är processen klar och lägenheten vår och vi ser fram emot många härliga år på Algarve. Ska vi byta lägenhet, sälja eller köpa en till så kommer vi självklart vända oss till Peter och hans kollegor. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Mile P
    Mile P skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Jag har haft mycket gott samarbete med mäklare Peter Hassel i många år. Han har sålt flera objekt åt mig genom åren både från denna mäklarbyrå och även tidigare från annan där han varit verksam.
    Det är inte en slump att jag väljer honom gång efter gång. De som är missnöjda med honom (har sett några sådana fall här) borde tänka vad de har för ansvar och vad de gjort för fel om något inte funkat. Peter är mest noga mäklare jag träffat på som gör allt enligt regelverk och lite till. Jag kan skriva mycket beröm om honom och kan rekommendera honom varmt. Oftast säger man att priset följer kvalitet men här får man mycket för pengarna bra mäklare till ett förmånligt pris. Läs mer
    Mile P gillar detta
  • ingemar g
    ingemar g skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Tack Peter, vi är mkt nöjda med vårt samarbete vid försäljningen av vårt fina sommarhus på Österlen i okt 2015. Du har lagt ner mkt tid och möda på försäljningen och har bistått oss mycket på ett trevligt och vänligt sätt. Läs mer
  • Peter V
    Peter V skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Hej Patrik J, Madelene F och Sven L Har talat med Peter H om det ni skriver om och han har inte ens haft kontakt med er, så detta är rent påhitt och ett allvarligt påhopp, som kan göra stor skada för honom med oroliga kunder. Har ni inget bättre för er än att göra skit för andra på nätet? Oerhört låg nivå. Läs mer
  • Ann S
    Ann S skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Mycket nöjd med bemötandet ifrån Peter Hassel som både var engagerad och kunnig långt utöver det vanliga. En mäklarfirma som jag rekommenderar starkt! Läs mer
  • Ulla
    Ulla skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Är mycket nöjd med Peter Hassel. Han är mycket kompetent och kommunikativ. Har blivit uppdaterad under hela försäljningen om "senaste nytt". Peter har svarat på alla frågor på ett trevligt sätt. Kommer att anlita honom igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • Ingemar J
    Ingemar J skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Noggran och kunnig mäklare. Ställde upp i alla lägen i säljprocessen. Ingemar Johansson Säljare av fritidshus i Mellbystrand Läs mer
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Se upp för denna mäklarbyrå! Denna mäklar byrå är inget vi rekommenderar!. Skyller ifrån sig om saker inte fungerar. Mäklare som går in i bostaden utan bokade visningar. Bara bokade visningar trots dåligt intresse från marknaden. Märkligt man inte har öppna visningar. Redosvisar inte vilka som varit och tittat. All kontakt sker via sms, svarar sällan eller aldrig i telefon när man ringer. Rekommenderar andra bostäder då spekulanter ringer för att fråga om objektet. Visar som inget helst engagemang att vilja sälja ens bostad. Efter drygt tre månaders passivt agerande från mäklaren fick vi nog! Tycker denna firma kan se över sina rutiner! Läs mer
  • Madelene F
    Madelene F skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Peter Hassel är mäklare. Han svarar alldrig i telefonen. Svår att få tag i. Läs mer
  • Sven L
    Sven L skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    En skojare av riktigt hög klass ta på sig märkliga uppdrag.Lita aldrig på den firman. Läs mer
  • Annette P
    Annette P skrev om Fastighetsbyrån City & Country Homes
    Rekommeras varmt. Vi har fått proffsig och imformativ hjälp i samband med vårt köp av vår bostad i Hua Hin, Thailand.
    Annette och Stefan/Furulund Läs mer

Bästa mäklarna i Staffanstorp: