Markus Westblad
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 8 Läs vad Markus Westblad

• Anders Viktor T köpte sitt hus med hjälp av Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-07

Lärkebo
    Vi har köpt ett hus på landet. Markus var väldigt trevlig och tillmötesgående och det kändes som att han var mån om att både säljare och köpare skulle vara nöjda. Läs mer
  • Frida Evelina T köpte sitt hus med hjälp av Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-05

Lärkebo
    Köpte hus genom Markus och allt fungerade väldigt smidigt och enkelt. Markus gav ett professionellt och trevligt bemötande, vilket uppskattades då undertecknad har dåliga erfarenheter av andra mäklare som har varit stressade och oprofessionella. Markus gav mig nytt hopp om mäklarbranschen.

Jag kan varmt rekommendera Markus Westblad på Fastighetsbyrån i Gävle. Läs mer
  • Ing-Marie K köpte sitt hus med hjälp av Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-17

Axmar
    Bra bemötande, kunnig, snabb återkoppling. Markus tog själv kontakt med mig eftersom jag visat intresse för annan fastighet i området tidigare, vilket nu ledde till affär. Glad för det. Läs mer
  • Farhad B köpte sitt hus med hjälp av Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-02

Furuvik
    Ett parhus
    väl bemött
    Det gjorde han.
    Allt var tydligt och affären gick smidigt. Läs mer
  • Hans Olof S sålde sitt hus med hjälp av Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-21

Lärkebo
    Sålt ett hus, Markus var väldigt noggrann och intresserad . En riktigt bra mäklare. Läs mer
  • Angelica Roshini L sålde sitt hus med hjälp av Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-09

Axmar
    Sålt fritidshus med mäklare Markus Westblad som har varit positiv under hela processen och lätt att kommunicera med. Proffsig mäklare med stort kontaktnät inom branschen som möjliggör en snabb och bra försäljning. Rekommenderar varmt Markus som mäklare! Läs mer
  • Helen P
    Helen P sålde sitt hus med hjälp av Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-29

Lärkebo
    Sålt en villa. Ödmjuk , lyssnar noga på kundens önskemål, lättillgänglig Läs mer
  • Sven Erik W sålde sitt hus med hjälp av Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-13

Bomhus
    Insåg att tiden var inne att se sig om efter annat boende. Sökte olika mäklarfirmor, men stannade för Fastighetsbyrån. Lände att de kunde motsvara mina förväntningar.
    Första kontakten med mäklaren övertygade mig, att det var rätt val.
    Mina förväntningar att det skulle vara en korrekt genomförd försäljning där både parter blir nöjda.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med det arbet,e och sätt mäklaren gnomfört. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson