Emil Simonsson

Emil Simonsson

Emil Simonsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Emil Simonsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Emil Simonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 5.0. Emil Simonsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Emil Simonsson

Sedan starten hos Reco 2017
Daniel L
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hedesunda

Utan några igentligen stora förväntningar blev vi otroligt överraskad av en klockren försäljning som Emil styrde på ett fantastiskt bra sätt!! Bara positiva känslor kring denna i vårat tycke "toppmäklare"

Svar från Emil Simonsson

Stort tack för det fina omdömet! Det var väldigt trevligt att få hjälpa er. /Emil

Anders S
Köpte sitt hus med hjälp av Emil Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hedesunda

Köpt hus i Kågbo. Jon Persvägen 54. Mycket bra bemötande! Väldigt trevlig att prata med och tillmötesgående. Kan inte anmärka på något alls.

Kul att höra! Hoppas ni kommer att trivas! /Emil

Rolf S
Sålde en tomt med hjälp av Emil Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hedesunda

Mycket trevlig och engagerad med kunden i fokus.

Svar från Emil Simonsson

Tack Rolf för förtroendet och ditt omdöme!

Karl Gunnar E
Sålde sin stuga med hjälp av Emil Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hedesunda

Har sålt ett litet fritidshus, har blivit väldigt väl bemött av Emil, beträffande förväntningarna vi hade har Emil levt upp till 100%. Det hel är inte riktigt slutfört än men vi litarhelt på Emil att det blir en bra o positiv upplevelse. Vi haranlitat Emil tidigare o medsamma positiva resultat o upplevelse!

Svar från Emil Simonsson

Tack för förtroendet och det fina omdömet!

Ulrika R
Köpte sin stuga med hjälp av Emil Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Gävle

Köp av fritidsbostad. Trevligt bemötande vid visningen. Lättillgänglig via tel vid frågor.. Lugn och bra genomgång vid kontraktsskrivandet. Trevligt bemötande vid alla kontakter.

Svar från Emil Simonsson

Tack Ulrika! Hoppas ni kommer att trivas i stugan!

Helen S
Gävle

Sålde sommarstuga och blev väldigt bra bemött. Mäklaren var lugn och saklig, lätt att få tag på vid frågor.

Svar från Emil Simonsson

Tack Helen för omdömet! Jättetrevligt att få hjälpa er sälja fina stugan.

Lisa B
Gävle

Bästa mäklarupplevelsen! Emil var jättetrevlig, rak och tydlig i kommunikationen men med ett personligt bemötande. Han gav ett förtroendefullt intryck och hade god lokalkännedom. Han var mån om att vi skulle känna oss delaktiga och det kändes tryggt och proffsigt! Bara plus!

Svar från Emil Simonsson

Stort tack Lisa för Ditt fina omdöme!

Helén H

Vi har sålt vårt fritidshus med hjälp av Emil Simonsson. Han har varit "superbra ", tillgänglig nästan när som helst , bra på återkoppling, påläst och kunnig, en mäklare som vi varmt kan rekommendera! Fam Hedlund i Gävle

Svar från Emil Simonsson

Tack så hjärtligt! Har varit supertrevligt att få hjälpa till att förmedla ert fina torp.

Stephanie L

Mycket trevligt och lugnt bemötande. Han var mycket väl informerad om objektet och omgivningen, och flexibel för att möta ens behov.

Tack Stephanie! Så roligt att ni hittade ett hus som passade Er. /Emil

Tommy W

Sålt villa. Mycket bra bemötande och professionell.

Svar från Emil Simonsson

Tack för ditt förtroende Tommy!