Markus Westblad

Markus Westblad

Markus Westblad är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Markus Westblad har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Markus Westblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.8. Markus Westblad har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

20 omdömen om Markus Westblad

Margareta W
Köpte sitt hus med hjälp av Markus Westblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Gävle

Påläst, ödmjuk, trevlig, kunnig!

Svar från Markus Westblad

Tack för ditt fina omdöme Margareta! Jag tror och hoppas att ni ska trivas framöver!

Dick W
Sålde sitt hus med hjälp av Markus Westblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Forsbacka

Professionell o lyhörd och noggrann i sitt uppträdande.

Svar från Markus Westblad

Stort tack för dom fina orden Dick! Snart ses vi för tillträde :)

Lena A
Gävle

Marcus är så professionell och duktig, kan varmt rekommendera honom.

Svar från Markus Westblad

Tack för dom fina orden Lena! Hoppas på att få hjälpa till ännu en gång framöver :)

Olle A
Gävle

Mycket bra!!! Min syster hade honom när hon sålde sitt hus och var så nöjd med Markus så därför valde vi honom. Så trevlig och serviceinriktad!

Svar från Markus Westblad

Tack Olle för de fina orden! Kul att du känner så efter avslutad affär, snart tar vi deklarationen också ;)

Lisa B
Gävle

Väldigt kunnig och återkom snabbt vid funderingar, vi är väldigt nöjda!

Svar från Markus Westblad

Tack Lisa för dom fina orden, jag hoppas ni ska trivas! Jag finns tillgänglig för er framöver om ni önskar en ny värdering eller dylikt. Önskar er all lycka till!

Anders J
Bomhus

En trevlig och trygg mäklare har jag känt under denna resa

Svar från Markus Westblad

Tack Anders för dom finas orden, riktigt kul att du känner så efter avslutad affär! :)

Lena Birgitta M
Bergby

Tydlig, informerande och mycket gott bemötande.

Svar från Markus Westblad

Tack för dom fina orden Lena och ett fint samarbete! :)

Mona H
Axmar

Vi har haft stort, kunnigt och engagerat stöd av Markus redan från början av vår husförsäljning. Allt har löst sig smidigt snabbt under processen. Vi kan verkligen rekommendera Markus inför kommande försäljningar.

Svar från Markus Westblad

Vilka fina ord Mona! Det har varit jättekul att få hjälpa er med försäljningen utav fritidshuset som jag vet att ni lagt mycket tid, själ och energi på!

Lennart M
Gävle

Jag kan verkligen rekommendera Markus Westblad som mäklare. Försäljningen av vår bostad gick smidigt och mäklaren var tillgänglig och informativ under hela säljprocessen, alltid med ett trevligt bemötande. Mikael M.

Svar från Markus Westblad

Stort tack för dom fina orden Micke! Hoppas dina föräldrar trivs i det nya radhuset! :)

Magnus T
Gävle

Bra bemötande, alltid tillgänglig och snabb återkoppling

Svar från Markus Westblad

Tack för den fina rekommendationen och ett gott samarbete! Hoppas ni trivs i erat fina radhus!