Fastighetsbyrån Gnesta

Fastighetsbyrån Gnesta

• BadgeEightYears
Ligue 0158-216 50 Compartilhar

About company

Välkommen till Fastighetsbyråns glada mäklarlag i Gnesta! Drömmer du om att flytta bort från storstadens stressiga vardag, men behålla närheten till jobb och festligheter? Många som väljer att flytta hit till Gnesta har just den tanken för ögonen. Härifrån tar du dig in till Stockholm city på under timmen samtidigt som du har...

983 omdömen om Fastighetsbyrån Gnesta

Sedan starten hos Reco 2013

Hanna Rihan G
Vendeu a sua casa com a ajuda de William Bemarre uma parte de Fastighetsbyrån Södertälje
Glasberga Sjöstad

William var/är en grymt duktig mäklare som lyckades sälja vår villa till ett bra pris, innan visning. Det gick snabbt, smidigt och han var en lugn och trygg genom hela köpet. Ingav gott förtroende, kommer definitivt köpa och sälja genom William igen! Trotts det ekonomiska läget så gjorde han en grym affär för oss. Kan varmt rekommendera William om du vill köpa eller sälja bostad utan huvudvärk och få en trygg affär!

Kosay Samir N
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de William Bemarre uma parte de Fastighetsbyrån Södertälje

Tack William! Du är grymt och duktig

Yaqueline G

Han är lyhörd och hjälpsam. Rekommenderas!

Björn A
Dammkärr

Bra kommunikation och trevligt bemötande 👍

Linnea G
Vendeu a sua casa com a ajuda de Danny Ishak uma parte de Fastighetsbyrån Södertälje
Grusåsen

Nu har Danny hjälpt till att både sälja mitt hus och i köpet för kommande bostad. Jag är mycket nöjd. Danny har agerat lyhört på mina tankar och funderingar samtidigt som han ger sina professionella råd. Allt detta gör bara pluss så jag rekommenderar honom verkligen.

Åsa S
Geneta

Vi är väldigt nöjda med det proffsiga och vänliga bemötandet ifrån William genom hela säljprocessen. Våra förväntningar infriades till fullo och vi är mycket nöjda med kommunikationen, planeringen och genomförandet av försäljningen av våran bostad. Vi rekommenderar varmt att välja William när det är dags för försäljning.

Netelin A
Comprou a sua casa com a ajuda de William Bemarre uma parte de Fastighetsbyrån Södertälje
Geneta

Bra service,bra kontakt under hela ärendet ..mycket trevlig ..rekommenderar starkt Wiliam!

Kuryakos B
Geneta

Jättebra kundkontakt. Förklara , återkopplar, informerar hela tiden. Man känner sig säker från visningen till kontraktskrivning. Väldigt nöjd med William

Josef S
Vibergen

Toppmäklare, lugn och väldigt ärlig i sitt sälj. Uppskattas verkligen.

Julian Benjamin D
Vibergen

Grymt mäklare william bemarre fashighetsbyrån Södertälje

Ivana M
Escreveu sobre William Bemarre uma parte de Fastighetsbyrån Södertälje

Vi vill tacka William för den fantastiska hjälpen med försäljningen av vårt hus och köpet av vår nya egendom. Hans kunskap om området och rätt kontakter gjorde att försäljningen gick smidigt och effektivt. William är en pålitlig och engagerad mäklare som arbetar hårt för att ta hand om allt på ett snabbt och professionellt sätt. Vi är mycket tacksamma för hans hjälp och rekommenderar honom varmt till alla som letar efter en mäklare.

William B gillar detta
Conteúdo desagradável
Escolher razão:
Compartilhar
Fanar S
Hölö

Engagerad mäklare i topp klass. Bemötet var professionalt med mycket energi och possitivitet. Förväntningar var höga eftersom vi har hört mycket positivt om William, vi känner att de höga förväntningarna överträffades enkelt. Mäklaren hade bra koll på bostaden och kunde svara på frågor och ge råd och tips angående bostaden.

Niclas H
Hölö

Proffsig mäklare Mycket trevlig och seriös.

Noran D
Comprou a sua casa com a ajuda de Tobias Bemarre uma parte de Fastighetsbyrån Södertälje
Brunnsäng

Professionell approach och påläst som mäklare. Återkopplar snabbt, saklig och hjälpsam som mäklare. Lugn och förklarar innehållet i dokumenten på ett enkelt sätt. Jag tackar honom för att hjälpa med köpet.

Munir H
Ronna

William Bemarre är hjälpsam person som har kämpat med oss att köpa huset. Han bemötte sina kunder på ett professionellt sätt. Vi upplevde med honom trygghet och säkerhet.

Markos Sabo V
Lina Hage

Han mycket bra o trevlig jättebra bemötande

Sandy Paula A
Lina Hage

William är en lyhörd person som gör det lilla extra för att man ska bli nöjd! Vi är super nöjda med hans insats och kommer med stor glädje rekommendera honom!

Tobbe S
Hållsta

En trevlig och mycket kompetent mäklare. Hade en lugn framtoning som gav ett stort förtroende. Han använde sin humor på ett väl avvägt sätt.

Marianne S
Hållsta

Trevlig, bra bemötande, bra och tydlig information. Kompetent!

Majd A
Glasberga Sjöstad

Mycket Bra bemötande,kändes tryggt med William. Enkel att kommunicera med. Väldigt nöjd med köp och med William som mäklare. Försänar mer än 5 stjärnor och jag rekommenderar honom till alla som vill köpa eller sälja.

mattias r
Vendeu a sua casa com a ajuda de Tobias Bemarre uma parte de Fastighetsbyrån Södertälje
Björnlunda

Toppen jobb med försäljningen an mitt hus i en tuff maknad. Tobias gjorde ett bra jobb och var ett bra stöd genom detta. Tack för hjälpen.

Jenny Maria Sabina E
Björnlunda

Tobias är en mycket trevlig och öppen herre med humor. Han är dessutom tydlig och talar ett enkelt språk i en annars byråkratisk bransch. Vi rekommenderar Tobias!

Mauro S
Björnlunda

Mycket uppmärksam och professionell!

Niclas H
Hölö

Väldigt trevlig och proffsig mäklare. Mycket hjälpsam😃

Jens Marcus H
Hölö

Trevlig och proffsig. Alltid på gott humör

Prasanth B
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Tobias Bemarre uma parte de Fastighetsbyrån Södertälje
Mariekäll

Does a good assessment of the situation and tries to be fair on all possible occasions. We wanted transparency from the broker, and we felt comfortable from the moment we met him. Every aspect was noted down, discussed and it was easier to communicate and talk. This made the overall experience very pleasant, and made us trust Tobias.

Yaqueline G
Pershagen

Trevligt och bra bemötande.

Lars Rickard B
Järna

Jag och min fru ville sälja vårat hus Men det är just nu väldigt tuffa tider att försöka sälja ! Jag visste att vi behöver den bästa mäklaren man kan få i Södertälje om vi överhuvudtaget ska kunna sälja vårat hus.Jag googla runt såg alla recensioner och tänkte vi bjuder in honom och hör vad han har och säga!! Allt stämde en riktig säljare som brinner för sitt jobb och lätt att få tag i när man behöver. Social och trevlig och kompetent. Finns många mäklare i Södertälje men tror det räcker med den bästa som i dom svåraste...

Narmadha S
Rosenlund

Tobias is our broker for both selling our apartment Liljevalchsgatan 22A and also for the house which we bought in Hasselstigen 48. He was pretty easy to work with and easy to approach for discussing the questions we had. He was very professional and we are very satisfied.

Kosay Samir N
Pershagen

William super snäll och trevlig person och han duktig på sitt jobb vi är så nöjda med honom 🌟🌟🌟🌟🌟.

Lars Rickard B
Escreveu sobre William Bemarre uma parte de Fastighetsbyrån Södertälje

William B gillar detta
Conteúdo desagradável
Escolher razão:
Compartilhar
Anna Maria B
Järna

Informativ, alltid tillgänglig och service inriktad

Humam R
Järna

Bra bemötande, kändes tryggt med William. Enkel att kommunicera med. Väldigt nöjd med köp och med William som mäklare. Försänar mer än 5 stjärnor

Mina S
Järna

William Bemarre med stort engagemang och effektivitet utfört de arbetsuppgifter som ingätt hans tjänst. Vi vill skicka våra varmaste rekommendationer och önskar William all lycka med sitt framtida arbetsliv.

Patric L
Gnesta

Han var Vänlig, informativ, tydlig och proffesionell, jag fick ett gott förtroende för honom.

Kerttu Annikki J
Vendeu um terreno com a ajuda de William Bemarre uma parte de Fastighetsbyrån Södertälje
Hölö

William överträffade alla mina förväntningar. Han fick mig att känna mig trygg och lugn i min försäljning och han vad lyhörd och hjälpsam i alla steg av processen. Rekommenderar varmt William!

Dejan M
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Tobias Bemarre uma parte de Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Tobias är en väldigt trevlig mäklare. Tar reda på saker om man har funderingar och stöttar en som köpare under hela processen.

Peter Tapio N
Enhörna

Mäklaren William Bemarre hade ett trevligt och professionellt bemötande i samtliga kontakter. Han gav användbara råd till mig som säljare och jag ger honom mina varmaste rekommendationer.

Johanna Anneli N
Enhörna

Mäklaren William Bermarre var trevlig och lättillgänglig och svarade snabbt på våra frågeställningar. Han var lyhörd för våra önskemål och gav oss användbara råd kring försäljningen.

Hanna G
Centrala Södertälje

Oerhört engagerad, förtroendeingivande och tillmötesgående. Hela processen har fungerat mycket smidigt och jag känner mig väl bemött längst vägen. Jag har fått svar på alla frågor jag haft och det känns tryggt att ha lämnat försäljningen i Tobias händer. Många tack!

Claudia D
Glasberga Sjöstad

Vi blev rekommenderade utav våra vänner att anlita William som mäklare och det är vi väldigt tacksamma för vi är mycket nöjda och kan rekommendera honom starkt.

Robert L
Glasberga Sjöstad

Vi är glada att vi har träffat William och fått honom som våran mäklare. Han är väldigt professionell och vi kan rekommendera honom starkt.

Johannes S
Glasberga Sjöstad

Proffisionel mäklare, vill köparen och säljaren det bästa, enkelt och smidigt med William

Lina A
Enhörna

En mycket duktig, trevlig och proffsig mäklare.

Daniel E
Östertälje

Väldigt trevlig och tillmötesgående. Förstod vårt behov och avslutade en affär snabbt. Rekommenderas varmt.

Mattias Q
Järna

William arbetade fram en affär mellan mig och säljaren trots att vi började långt ifrån varandra prismässigt. Upplevde ett genomgående professionellt bemötande och en vilja att få till en accept.

Margareta G
Gnesta

Bra bemötta, allt fungerade utan krångel.

Benny P
Comprou o seu apartamento com a ajuda de William Bemarre uma parte de Fastighetsbyrån Södertälje
Brunnsäng

trevlig att möta hjälpsam på läst men inga förslag på andra lägenheter om jag inte visade vilka som fans

Fredrik N
Comprou a sua casa com a ajuda de Danny Ishak uma parte de Fastighetsbyrån Södertälje
Enhörna

Danny, var kunnig, trevlig och hade mkt hög servicenivå. Vi rekommenderar honom !

Aldiyar V
Lina Hage

Han var otroligt hjälpsam , snäll , trevlig och kunnig. Vi förväntade oss att allt skulle ta längre tid . Men han levererade väldigt snabbt. Hans pris uppfattning stämmde . Ha låg förväntning Men sikta högre . 👍👍👍👍👍