Fastighetsbyrån Gnesta

Fastighetsbyrån Gnesta

Välkommen till Fastighetsbyråns glada mäklarlag i Gnesta!

Drömmer du om att flytta bort från storstadens stressiga vardag, men behålla närheten till jobb och festligheter? Många som väljer att flytta hit till Gnesta har just den tanken för ögonen. Härifrån tar du dig in till Stockholm city på under timmen samtidigt som du har närhet till naturen och småstadskänsla där du bor.

Vi har varit verksamma här sedan 70-talet, med ett fysiskt kontor i runt 10 år, och vi har alltid åtminstone en fastighetsmäklare på plats för att kunna hjälpa dig hitta rätt på bostadsmarknaden i området. Främst förmedlar vi olika typer av villor och fritidshus, men vi har även förmedlat jordbruksfastigheter och kommersiella fastigheter av olika slag genom åren.

Har du frågor eller funderingar om fastigheter i Gnesta-området? Tveka då inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån, vi svarar gärna på dina frågor!

Läs vad 297 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gnesta

• 2020-11-25

Madelene W skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Vi köpte nyligen Granvägen 2 i björnlunda. Har alltid fått ett trevligt och professionellt bemötande dels i denna affär men även på tidigare visningar och värdering utav bostad.
    I det stora hela, supernöjd! Läs mer
  • 2020-11-19

Maria H skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Som köpare av min nya villa är jag mycket nöjd av Fastighetsbyrån Gnesta. Mäklaren var mycket professionell och trevlig. Jag upplevde att alla steg i processen genomfördes pa ett transparent och korrekt sätt. Komminikationen var utmärkt, jag behövde aldrig oroas av att inte nå mäklaren eller att inte få nödvändig information i tid. Jag upplevde mäklaren som ärlig, professionell och ärlig . En mäklare som jag kunde lita på. När det blir dags att sälja min nya villa, vet jag vilken mäklare jag ska vända mig till. Läs mer
  • 2020-11-04

Malin K skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Sålt min 2:a och var jättenöjd med både slutpriset och allt som Rebecka gjort! Hon har varit enkel att nå och alltid återkopplat så fort det dykt upp nu info så jag har aldrig behövt ”jaga” henne först. Kändes tryggt med henne, alltihop. Läs mer
  • 2020-10-12

Lena Christina A skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Sålt hus. Trevlig, hjälpsam och proffsig. Läs mer
  • 2020-10-11

Eric G skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Sålt fritidshus i Gnesta kommun. Rebecka är väldigt kompetent, proffsig och bra på att löpande hålla dig som säljare uppdaterad kring vad som händer i processen. Vi kan varmt rekommendera hemma som mäklare! Läs mer
  • 2020-09-25

Seth Christer Wilhelm H skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • Jag har sålt mitt sommarställe "Stjärnhov 3:5" och fått ut ett pris
    över förväntan.
    • Jag har blivit bemött av mäklaren på ett proffsigt och korrekt sätt.
    • Jag och min hustru har blivit bemötta av mäklaren över förväntan.
    • Vi har haft detta sommarställe sedan mars 1996 och känner oss
    väldigt nöjda med avslutet på denna affär. Köparna gav ett väldigt seriöst intryck. Det känns som om stället har hamnat i rätta händer. Läs mer
  • 2020-09-25

Richard D skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Har både sålt och köpt hus via Rebecka och det har känts tryggt från start till mål varje gång. Läs mer
  • 2020-09-24

Daniel L skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Det blev en långdragen lägenhrtsförsäljning men Rebecka var med oss hela vägen. Läs mer

Magnus K skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Rebecka var hjälpsam, trevlig och vägledde oss genom vårt första hus köp. Läs mer
  • Brita L

2020-09-23

Brita L skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Rebecka har sålt vår lägenhet på Granbackavägen 86, och vi fick över förväntan galet mycket betalt. Hon har hela tiden svarat på frågor som ibland varit lite krångliga. Att hon sedan tar hand om kontakten med skattemyndigheten senare är ytterligare ett plus. Jag kommer definitivt att rekommendera henne om frågan kommer upp från någon. Så tack Rebecka, jag är mycket nöjd. 👍 Läs mer

Linus K skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Professionell, tillgänglig och serviceinriktad. Inger förtroende och skötte fastighetsaffären smidigt. Läs mer

Linda F skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Rebecka tog sig an att sälja min bostadsrätt. Hela tiden var hon tillgänglig och tydlig med både processen och vad som väntade till nästa steg. Allting kändes så bra hela tiden och en trygg affär kunde genomföras för både köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-06-23

Maria E skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Trevlig , kompetent och intresserad av kund. Läs mer
  • 2020-06-18

Pernilla C skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Mycket trevlig och god lyssnare. Kunde svara på alla frågor om huset vi köpte. Var bemötande och ärlig både mot oss som köpare och mot säljaren.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-05-29

Shkelzen J skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Köpte en villa i Gnesta, tycker närvaron som mäklaren hade under processen har varit väldigt bra. Proffsigt och gjort det enkelt att vara i vår sits att våga investera 3.5 miljoner kr. Utöver detta så är jag mest imponerad utav att lugnet alltid fanns där från mäklarens sida samt kunnandet. Läs mer
  • 2020-05-27

Urs G skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Snabba, kunniga och korrekta svar, vänligt bemötande. Läs mer
  • Viola J

2020-05-20

Viola J skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Har sålt villa. Med vinst lite vinst men ändå. Bra kontakt snabba svar. Läs mer
  • 2020-05-11

Yvonne Anita P skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Mycket nöjd med hur uppdraget utfördes med försäljningen av vårt sommarhus Långlid 7 Gnesta Läs mer
  • 2020-04-12

Karl Fredrik J skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Med Rebeckas hjälp gick hela processen av vår försäljning så smidigt det kan tänkas vara möjligt. Hon guidade oss med tydlighet i vad vi själva behövde ordna med för att göra huset redo för försäljning och var hela vägen en pålitlig rådgivare i våra beslut, både inför försäljning och under visnings-period och budgivning och kontraktskrivning. Vi har nu både varit köpare och säljare med Rebecka som mäklare och har vid båda tillfällen känt oss mycket trygga med hennes expertis. Läs mer
  • 2020-03-06

Moa J skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Vår erfarenhet av Rebecka Jänkälä har varit väldigt bra.

Vi har köpt en villa och sålt vår lägenhet med hjälp av Rebecka. Vi har varit väldigt nöjda och glada över att hon har varit vår mäklare.

Rebecka har varit lätt att få tag i när vi har behövt, hon är väldigt trevlig och lätt att prata med. Vi har fått tydliga svar på våra frågor. Vi upplever henne närvarande och hjälpsam.

Jag skulle inte vilja ha någon annan mäklare än Rebecka om jag ska sälja eller köpa igen. Läs mer
  • 2020-02-25

Magdalena Agnieszka O skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-02-21

Helen B skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Sålt hus. Bra bemötande, proffsig, snabb återkoppling. Läs mer
  • 2020-02-04

Agneta B skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Jag har sålt min lägenhet.
    Rebecka har ett trevligt bemötande och är tydlig när hon förklarar vad som gäller.
    Hon är lugn, vilket gör att man känner sig trygg och vet vad som kommer att hända inför försäljningen. Läs mer
  • 2019-12-07

Thomas U skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Väldigt trevligt bemötande och enkelt vid hus köpet, ett stort plus för den ärlighet som hon gav oss. Super nöjd 👍 Läs mer
  • 2019-11-15

Karin R skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Har såkt en bostadsrättslägenhet. Flyttar samtidigt till norra Sverige så jag har haft fullt upp. Kände mig rätt så vilsen och stressad i men från allra första mötet kändes det som att det här fixar vi tillsammans, helt underbart! Och så blev det. Alltid snabb, alltid korrekt. Är supersuper nöjd med servicen! Läs mer
  • 2019-10-30

mattias r skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Vi köpte vår villa i Björnlunda tack vare Rebecka. Hon är proffsig, saklig, kunnig, betryggande.
    Levde upp till våra förväntningar.
    Genomförde en mycket smidig och trevlig affär med hjälp av Rebecka. Läs mer
  • 2019-10-29

Carol D skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Köpte ett småhus. Rebecka var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Det hon inte kunde svara på tog hon reda på.
    Hon var noggrann med att vi förstod hela processen och inga frågor var för dumma.
    En mycket bra mäklare som jag gärna skulle rekommendera till andra. Läs mer
  • 2019-10-19

Jörgen J skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Sålde Sommarstuga
    Bra bemött, bra uppdaterad hela tiden.Mäklaren levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Karl P

2019-10-11

Karl P skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Snabbt, lyhört och korrekt. Kände mig väl omhändertagen hela vägen. Läs mer
  • 2019-10-09

Kim G skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Smidig mäklare som är snabb och enkel att ha att göra med och som ser till ditt bästa . Rebecka kan man lita i alla Väder. Läs mer
  • 2019-10-07

Jean d skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Hon är duktig och professionell . Jag uppskattade her tjänster Läs mer
  • 2019-10-06

Teuvo M skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Jag har köpt och sålt bostat jag är jätte nöjt . Läs mer
  • 2019-10-03

Julia Margareta Elly-Anne S skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Mycket bra och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-10-02

Lena B skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Fastighetsbyrån i Gnesta sålde mitt fritidshus i Malmsjöstugan, Gnesta. Jag blev trevligt bemött av mäklaren, Rebecka Jänkälä, som var både professionell, engagerad och positiv. Mina förväntningar blev absolut uppfyllda och jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-09-27

Jörgen K skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Jag träffade knappt Adam så jag har svårt att uttala mig men med den korta kontakt vi hade så var det bra. Läs mer
  • 2019-09-19

Bengt F skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Sålt Brf i Gnesta. Rebecka har varit snabb, lyhörd, engagerad.
    Rebecka har överträffat förväntningarna jag hade och varit rakt igenom professionell Läs mer
  • 2019-09-19

Britt Agneta L skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Har bara positiva erfarenheter av Rebecka Jänkälä, har skött min försäljning till min fulla belåtenhet. Vänlig ,positiv och kunnig.Ser fram emot fortsatt samarbete när det gäller min bostad. Läs mer
  • 2019-09-17

Kerstin H skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Vi köpte ett lantligt hus av Rebecka.
    Hon var lätt att kommunicera med och svarade tålmodigt på alla frågor.
    Hade inga särskilde förväntningar, men tycker att allt fungerade bra och uppfattar Rebecka som proffsig. Läs mer
  • Anna G

2019-09-12

Anna G skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Vi är jättenöjda. Trevlig mäklare som fick vårt hus sålt:) Läs mer
  • 2019-09-10

Nina E skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Bra kommunikation och hjälpsam på alla sätt. Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2019-08-28

Edita N skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Vi har köpt villa. Vi blev bemött mycket trevligt och professionellt. Läs mer
  • 2019-08-28

Marie B skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Jag har köpt ett fritidshus. Mäklaren var saklig, trevlig och gav ett seriöst intryck. Hon gav ett professionellt bemötande och hanterade affären på ett, för oss bra sätt. Läs mer
  • 2019-08-27

Ann L skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Försäljning av lägenhet. Initialt hade mäklaren en positiv attityd men varefter tiden gick utan resultat var det inte lika muntert. Till sist ordnade jag en köpare själv. Läs mer
  • 2019-08-20

Nicklas B skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Hon var grym. Lätttilgänlig och serviceinriktad. Läs mer
  • 2019-08-15

Peter Dan Ö skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Fantastisk mäklare! Gott bemötande och stor kunskap. Otroligt service minded. Läs mer
  • 2019-08-09

Marcin S skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Jag köpte ett villa. Rebecka var alltid snäll och professionellt. Jag kan rekommendera henne som utmärkt mäklare Läs mer
  • 2019-08-07

Safietou sane S skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Jag köpte villa, mäklaren var toppen på alla sätt. Läs mer
  • 2019-08-05

Grete H skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Mycket nöjd med Rebecka! Tillgänglig, hjälpsam och kunnig genom hela processen. Vi köpte en liten gård utanför Gnesta, en dröm som gick i uppfyllelse och allt har gått väldigt enkelt då både mäklare och säljare var bra och samarbetade väl. Läs mer
  • 2019-07-29

Ann-Kristin M skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Eftersom jag inte har någon annan mäklare att jämföra med så blir svaret att det fungerade väl. Läs mer
    Rebecka J gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte