Fastighetsbyrån Gnesta

Fastighetsbyrån Gnesta

• BadgeEightYears
1 045
Ring 0158-216 50 Dela

Välkommen till Fastighetsbyråns glada mäklarlag i Gnesta! Drömmer du om att flytta bort från storstadens stressiga vardag, men behålla närheten till jobb och festligheter? Många som väljer att flytta hit till Gnesta har just den tanken för ögonen. Härifrån tar du dig in till Stockholm city på under timmen samtidigt som du har...

1045 omdömen om Fastighetsbyrån Gnesta

Sedan starten hos Reco 2013

Thanaa A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Karlhov

Han är bra på att kommunicera och svara snabbt på alla våra frågor och håller oss uppdaterade genom hela processen, för både köparen och säljaren. Han har en stor förståelse av hur marknaden fungerar och vad som efterfrågas.

Irene A
Sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Enhörna

En otroligt trevlig och hjälpsam mäklare. Finns alltid där för frågor och funderingar. Mycket professionell och engagerad. Helt enkelt grym!

Nancy Y
Ritorp

Så duktig och hjälpsam. Vi var så nöjda med Danny som mäklare.

Isabelle S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Jätte smidig och bra affär som Tobias skötte! Riktigt bra mäklare! Som ställde upp på sin semester!

Nanette D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Rosenlund

Danny är väldigt trevlig och tillmötesgående.

Robert P
Rosenlund

Jag och min fru upplevde Danny som hjälpsam i vår process. Han fick oss att känna oss trygga och lugna inför försäljning och sökandet efter en ny bostad.

Randi U

Tobias är lugn, han har ett gott och fast handtryck, han är närvarande, han lyssnar och ger ögonkontakt, han är inte stressad, han Inger förtroende! Han får mej att känna mej trygg i situationen! Han uppfyllde därmed mina förväntningar! Jag rekommenderar starkt mäklarTobias!!

Carl K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Bra & väldigt enkel att prata med och kom med tydliga svar på mina frågor. Allt gick väldigt smidigt till, 5 plus var enkelt att sätta.

Annika D
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Engagerad, proffsig och mycket tillmötesgående mäklare. Snabb och tydlig kommunikation. Kan varmt rekommendera William.

Klara B
Gnesta/centralt

FILIP B

Mycket trevlig och bra mäklare! Oerhört nöjd med Tobias. 10/10

Riad C
Järna

Bra och snabbt. Bra information och förklaring på allt som gäller fastigheter.

Lennart S
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Nästa gång blir det William igen! Engagerad, kunnig, effektiv. Trevlig. Pålitligheten själv!

Staffan B
Köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Järna

Mycket trevlig, bra bemötande och alltid tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera William.

Jennifer A
Brunnsäng

Väldigt proffsig och härlig person som verkligen får än att känna sig trygg i processen. Bra vägledning som ledde till en bra affär. Danny är en kanon bra mäklare skulle varmt rekommendera honom!

Souheil G
Järna

Bästa mäklaren som lägger mycket tid för båda säljaren och spekulanten Rekommendera starkt.

Walid A
Järna

Utmärkt Väldigt hjälpsam . Vi kommer rekommendera William till alla våra nära och kära

Anders Erik A
Sålde sitt hus med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Proffesionell, mycket trevlig och kunnig!

JONAS M
Gnesta

Vi valde Tobias av en slump. En lyckad slump visade det sig. Tobias är mäklaren som ser sin kund, men som också bryr sig om köparna. Det är viktigt. Jag vill ju sälja till en nöjd köpare. Samarbetet med en mäklare är nyckeln till en lyckad försäljning. Efter att ha gått på många visningar har jag stött på mäklare som jag helst inte vill köpa en lägenhet av och ännu mindre önskat anlita vid en försäljning. Mäklare som fokuserar mer på sin egen affär än på att lyssna och se mig som köpare eller kund. Tobias var tvärt om,...

David G
Köpte sitt hus med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Tobias är väldigt enkel att ha med att göra. Han såg oss genom hela processen där vi ständigt fick återkoppling på våra frågor. Väldigt ödmjuk och trevlig vilket är egenskaper som uppskattas hos en mäklare.

Maria G
Köpte sitt hus med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Vi har varit på flera visningar med Tobias som mäklare. Alltid ett trevligt bemötande. Denna gång köpte vi av Tobias som har varit väldigt tillmötesgående och ständigt uppdaterade oss under processen. Utöver det är han en väldigt ödmjuk mäklare med fötterna på jorden.

Farid A
Centrala Södertälje

William hjälpte oss sälja vår lägenhet på 2 månader efter att tidigare mäklare & över 20 visningar på 1år inte lyckades få in ett enda bud. Snabbt, smidigt och enkelt ☺️

Luxin L
Centrala Södertälje

William is a nice guy and we have a smooth purchase under his arrangement. All good!

Suhaila I
Fornhöjden

Vi fick en trevlig bemötande. Tydliga förklaringar, tankar och råd.

Danial M
Fornhöjden

Jätte trevligt perosn och hjälpsam

Pehr Anders W
Sålde sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Trevlig Mäklare som skötte försäljningen på ett smidigt sätt och lätt att nå.

Andrea A
Köpte sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Han har varit tillmötesgående och insatt i vårt köp. Svarade enkelt på våra frågor och var allmänt trevlig och ödmjuk. Kommer definitivt att anlita honom vid framtida köp eller försäljningar.

Vivi-Anne E
Rosenlund

Vi är mycket nöjda med denna mäklare! Vänligt och korrekt bemötande, hjälpasam etc. Vi har absolut inget att klaga på, och kan varmt rekommendera honom!

Kevin D
Mörkö

Lösningsorienterad, flexibel och tillgänglig. William är snabb på att återkoppla ,svarar alltid snabbt på meddelanden/telefon och han är korrekt . Han är proffsig och är väldigt empatisk. Rekommenderar William starkt!

Sinisa V
Rosenlund

Bra kultur, tydlig, mycket bra tips och svarar direkt på alla frågor. Jag hoppas att vi kommer att samarbeta i framtiden.

Saimir O
Lina Hage

Tobias är riktigt professional,hjälpsam och vet eksakt hur man gör jobbet! En riktigt produktiv mäklare skulle jag säga!

ANNA H
Gnesta

Mycket nöjda köpare. Enkel att få tag på och fick uppfattningen om att han var mån om både köpare och säljares upplevelse.

May Liss L
Centrala Södertälje

Danny är mycket trevlig kommer i tid och är alltid påläst. Mina förväntningar var högre än Dannys, nu blev slutpriset en kompromiss av våra förväntningar. Danny har tidigare sålt ett fritidshus åt mig och jag känner mig nöjd med vårat samarbete.

Abraham Ö
Brunnsäng

Strålande, väldigt tydlig och alltid behjälplig.

Maja E
Sålde en tomt med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Otroligt bra service. Lätt att få kontakt, tydlig och bra hjälp genom hela köp och säljprocessen.

Johan Filip K
Viksberg

Bra bemötande rakt igenom hela processen. Hanterade budgivning proffsigt.

Ana Maria A
Björnlunda

Vi är nöjda med William och hur säljprocessen gick under de förhållanden då det inte är en bra tid att sälja. Tack William!

Maja E
Björnlunda

God service. Rak och tydlig kommunikation. Tillmötesgående. Lätt att komma i kontakt med William, han finns tillgänglig att svara på frågor från både köpare och säljare. Vi fick hjälp att sälja ett objekt och köpa ett annat. Allt har gått väldigt smidigt.

Stylianos V
Viksberg

Jag är jättenöjd med hela processen av köpet,Danny hjälpte mig med allt och blev bemötande på bästa sätt.Jag är väldigt tacksam

Tanya W
Hölö

William är verkligen toppen! Han är så tillmötesgående och trevlig. Från första mötet till försäljningen, så kände vi oss trygga. William är proffsig och lyhörd, med en varm och vänlig framtoning. Toppenmäklare!

Emelie F
Hölö

Han är en väldigt bra mäklare som håller det han lovar!

Madhusmita S
Östertälje

William is very professional. Your clear and timely communication helped us feel confident and well-supported. Your friendly and approachable nature made us feel comfortable throughout the process.

Elisabeth L
Fornhöjden

Jag tycker att William var bra, men tycker att han gick ut med för lågt utgångspris. Roland

Elvira M
Centrala Södertälje

Fantastiskt service hela vägen, rekommenderar starkt William som mäklare! Tack för all hjälp med försäljningen.

Ammar M
Bårsta

Mycket nöjd med Williams arbete. Han har varit mycket tillänglig och hjälpsam under hela processen samt besvarat alla mina frågor på ett mycket profficionellt sätt. Kommer rekomendera William till andra.

Åsa F
Viksberg

Jag blev proffessionellt bemött. Jag förväntade mig att mäklaren var tillgänglig, kommunicerade bra och tog hänsyn till både säljarens o köparens behov.

Elie D
Bårsta

Alltid tillgänglig och är med från start till slut . Tryggt hela vägen .

Kerstin T
Mörkö

Bra, trevligt och lättsamt bemötande helt utifrån våra behov som helt oerfarna på området. Till slut en bra upplevelse av något för oss ganska jobbigt. Kerstin Terreborn Örsta 1.

Vikash T
Östertälje

Hi, I must say thank you for William to make the deal very smooth and for the exceptional service provided. He made it really quick and helped explaining complete annexure. Appreciate his patience. Regards, Vikash T

Jakob W
Viksberg

Toppen kille, rekommenderar starkt!