Alla kategorier Mäklare Södermanland Gnesta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Gnesta

Fastighetsbyrån Gnesta

Västra Storgatan 3, 646 31 Gnesta — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyråns glada mäklarlag i Gnesta!

Drömmer du om att flytta bort från storstadens stressiga vardag, men behålla närheten till jobb och festligheter? Många som väljer att flytta hit till Gnesta har just den tanken för ögonen. Härifrån tar du dig in till Stockholm city på under timmen samtidigt som du har närhet till naturen och småstadskänsla där du bor.

Vi har varit verksamma här sedan 70-talet, med ett fysiskt kontor i runt 10 år, och vi har alltid åtminstone en fastighetsmäklare på plats för att kunna hjälpa dig hitta rätt på bostadsmarknaden i området. Främst förmedlar vi olika typer av villor och fritidshus, men vi har även förmedlat jordbruksfastigheter och kommersiella fastigheter av olika slag genom åren.

Har du frågor eller funderingar om fastigheter i Gnesta-området? Tveka då inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån, vi svarar gärna på dina frågor!

Läs vad 212 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gnesta

• Robin S skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    - sålt en lägenhet på 65 kvm och köpt nybyggt

- jätte positivt!

- Att få den hjälp men behövde och kunna ställa frågor när man inte hänger med var förväntningarna och de levde han upp till genom att hela tiden under processen finnas till hands.

- Vi hörs igen när vi ska sälja nästa bostad! Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    ................................................................................................... Läs mer
  • Sven Göran F skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Utmärkt bemötande och ett professionellt hanterande av affärsuppgörelser med både säljare och köpare i samband med vårat fastighetsbyte Läs mer
  • Astrid Barbro Elisabeth B skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Vi sålde vår villa med hjälp av Rebecka i september. Bemötandet var helt ok. Även om det inte gick att nå henne på telefonen när vi ringde så återkom hon alltid med någon typ av kontakt samma dag. Vi uppfattar också att hon var lyhörd för våra krav och förväntningar som vi hade som säljare och att hon förmedlade det på ett, som vi uppfattar, bra sätt.
    Om vi ska ha något förbättringsförslag så skulle det vara att beskrivningen av huset och tomten skulle ha kunnat vara lite mer genomarbetad från Rebeckas sida. Fick en känsla av det var lite för ont om tid och bl.a. förekom upprepningar och årtalsangivelser saknades som vi tidigare meddelat. Vi lade ner ganska mycket tid på att ge justerande kommentarer i säljcoachen innan försäljningen lades ut på Hemnet. Jag har även påpekat att säljcoachen inte fungerade optimalt - blev utloggad ett flertal gånger trots att jag var inne och skrev i den.
    Helhetsintrycket så här långt är att Rebecka gjorde ett bra jobb och kan rekommenderas till andra som ska sälja sitt hus. Läs mer
  • Kurt Peter W skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Villa såld, trevligt bemötande av mäklare, lyssnade på våra krav typ,mäklaren levde upp till våra saker, bra bilder, Läs mer
  • Therese L skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Sålt bostadsrätt, bra bemötande, kunnighet och bra kontakt. Läs mer
  • Pia Karlsson R
    Pia Karlsson R skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Vi rekommenderar Rebecka Jänkälä å det varmaste! Då vi sålde vår lägenhet i Gnesta nyligen valde vi medvetet att vända oss till Rebecka. Hon hade tidigare sålt lägenheten till oss och uppvisade stor kunnighet, trygghet och professionalism. Hon var väldigt lyhörd för våra behov, önskemål och anspråk, då hon vägledde oss genom hela processen.
    Lägenheten såldes till ett belopp, som låg över vår förväntan, och hela affären har gått smidigt men fr.a har vi känt oss väldigt trygga - tack vare Rebecka! Vi är supernöjda! Läs mer
  • Glim W
    Glim W skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Hade generellt väldigt dålig koll och efter att gett felaktig information inför köpet var det säljaren som beskylldes. Vid senare upptäckta problem och förfrågningar undvek Rebecka att återkomma och hänvisade till klagomålcentret utan att försöka hjälpa till själv. Pass upp! Läs mer
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Adam Klingblom mäklade en villa till oss hösten 2017. Adam skötte mäklaruppdraget på ett objektivt sätt. Han var påläst, tillgänglig och tycktes noggrant följa riktlinjer för gott mäkleri. Läs mer
  • Sten Rune K skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Sålt fastighet Ehrendalskvarn 40 , Välkomnande , Hon har levt upp till allt .
    Vi har upplevt trygghet med försäljningen. Läs mer
  • Pia Karlsson R
    Pia Karlsson R skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Vi rekommenderar vår mäklare, Rebecka Jänkälä, på det varmaste. Vi valde henne medvetet, när vi skulle sälja, samma lägenhet som hon sålde till oss några år tidigare. Rebecka har hanterat hela processen med stor professionalitet, kunnighet och god service: mot oss som säljare. Samtidigt som hon erbjöd det där lilla extra både mot oss - men även mot de potentiella köparna. Hon har ett stort lugn som blir ett värdefullt stöd i en sån här stor händelse. Läs mer
  • Lars Ö skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Hela affären fortskred utan problem. Adam visar stor noggrannhet i sitt arbete! Läs mer
  • Anette H skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Boklok Bäcken i Gnesta. Mäklare tog emot alla mina frågor bra. Kunde det jag frågade. Mycket trevlig och tillmötesgående med plats och tid vid möte. Läs mer
    2018-10-10 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anette H
    Kul att höra Anette! Tack för din rekommendation.
  • Olle A skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Svår att få tag på. Hade inte koll på fastigheterna runt om. Sa att hon inte kände röklukt, när det stank massor. Läs mer
  • Claes Jesper Sven Lennart H skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Lovade för mycket och lyckades inte med uppdraget. Läs mer
  • Jan D skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Adam sålt en villa åt oss. Hans bemötande är mycket trevligt på alla sätt. Läs mer
  • Lisbeth Christina L skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Sålt en villa. Rebecca uppfyllde alla de krav vi har på en mäklare. Noggrann, lätt att samarbeta med. Bra idéer och bra upplägg. Läs mer
  • Elin G skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Jag och min sambo har köpt ett hus i Björnlunda. Vi upplevde Rebecka som proffsig, självsäker och trevlig. Hon upplevde våra förväntningar med att svara på alla våra frågor och var tillmötesgående. Läs mer
  • Hans Lennart S skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Rebecka var mycket proffsigt i sitt sätt att handha vår försäljning .
    Vi hade hört mycket gott om Fastighetsbyrån och Rebecka levde mycket väl upp till våra förväntningar.
    Hon bemötte oss på mycket trevligt och behagligt sätt.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Tim L skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Helt ok bemött vid visningen och även efterföljande kontakt. Däremot mindre nöjd med hanteringen av budgivningen.

Dels kom vi överens om en avtalad telefontid som inte hölls, dels att budgivningen pausades över helgen istället för att avsluta den på fredag kväll vilket Rebecka tidigare hade gett oss som besked. Detta gjorde att vårt förtroende minskade starkt.

I övrigt hanterades kontraktskrivningen och överlämningen på ett för oss acceptabelt sätt. Läs mer
  • Linn K
    Linn K skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Rebecka sålde vår bostad på Uppåkravägen i våras. Det vi gillade hos Rebecka var att hon var lyhörd och återkopplade alltid så vi hade alltid en kontakt. Det var viktigt för oss att få bli uppdaterade om vår bostadsaffär, så det kändes tryggt.
    Rebecka gjorde ett toppenbra jobb och dessutom är hon väldigt trevlig och glad. Vi kommer absolut att kontakta Rebecka igen när de är dags för framtida försäljningar av vår bostad i Gnesta.
    Rebecka får av mig och min sambo högsta betyg :-) Läs mer
  • Hans Lennart S skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Mycket bra bemötande och en bra återkoppling .
    När mäklaren var borta på semester så fanns det alltid någon att prata med. Läs mer
    2018-08-16 Representant för Fastighetsbyrån svarar Hans Lennart S
    Hej! Vad kul att höra! Tack för din rekommendation!
  • Bo E
    Bo E skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Köpte bostadsrätt, Adam var lyhörd och ordnade det vi önskade (Det var snabba ryck) Läs mer
  • Sujeewa J
    Sujeewa J skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Vi köpte Fritidshus av henne! Rebecka var proffsigt , trevligt och hjälpsam! Allt gick smärtfritt! Vi rekommenderar Rebecka som mäklare strakt! Läs mer
  • Gunilla B skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Bra bemötande och kunniga medarbetare. Läs mer
    2018-04-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Gunilla B
    Kul att höra :) Tack för rekommendationen! Trevlig helg!
  • Adam J skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Dålig kommunikation och service. Otydligt och stundtals okontaktbar Läs mer
  • Kjell A skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Bemötandet upplevde jag som bra ! Läs mer
  • Monica K skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Gott bemötande. Lever upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Anders W skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Sålde ett radhus i Gnesta med hjälp av Rebecka på Fastighetsbyrån. Hon skötte affären perfekt och det gick snabbt och smidigt med mycket bra återkoppling vilket jag tycker är viktigt. Läs mer
  • Börje A skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Köpt villa
    Adam var påläst,korrekt och inte alls "gåpåig" vilket uppskattades mycket från vår sida Läs mer
  • Maija K skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Adam tog väl hand om våran försäljning. Han hörde av sig med jä,man mellanrum och var anträffbar när man behövde nå honom. Läs mer
  • Tuija I skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Rebecka var ett stort stöd för mig i försäljningen av fritidshuset. Professionell och lyhörd. Vi hade många kontakter via mail och telefon och hon lyssnade och gjorde verkligen allt för att det skulle bli så bra som möjligt för mig som kund. Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Professionell, kunnig och serviceinriktad med fokus att göra det bästa för både köpare och säljare. Läs mer
  • Bengt L skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Sålt ett fritidshus.Rebecka är väldigt kunnig och ger bra råd.
    Alla förväntningar uppfylldes.Allt flöt på så bra.Vi kommer att
    rekommendera Rebecka och Sparbankens Fastighetsbyrå med
    glädje. Läs mer
  • Björn S skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Proffs påläst,lugn saklig vi fick största förtroende från första början.Mycket information under hela resan . Läs mer
  • Conny P skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Sålde bostadsrätt, trevligt och professionellt bemött av en engagerad mäklare som lotsade os smidigt igenom hela processen. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Jesper S skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Köpt en bostadsrättslägenhet. Proffesionellt och bra bemötande. Förväntade mig en bra och tydlig affär vilket hon uppfyllde.
    Sammanfattningsvis upplevdes affären smidigt och tydligt genomförd. Läs mer
  • Sara K
    Sara K skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Allt perfekt! Tillgänglig & kunnig, rekommenderas varmt! :) Läs mer
  • Berit Elisabet F skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Bra bemötande. Svårt att bedöma värdet av det vii betalade. Antar att det är normalkostnad . Läs mer
  • Hans K skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Alla byråer har ett högt arvode, med tanke på nedlagd tid. Läs mer
  • Jan-olof L skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • Anna L skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Tycker inte att Fastighetsbyrån höll måttet. Engagerade men låg trovärdighet Läs mer
  • Tuula L
    Tuula L skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Adam Klingblom är en trevlig och pålitlig mäklare, Läs mer
  • Heidi T skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Adam Klingblom var mcket proffessionell och trevlig i sitt bemötande. Upplevdes som pålitlig och kunnig och var mycket pedagogisk under processen. Läs mer
  • Mark A skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Adam är en trevlig person att ha att göra med samtigt som han också har en bra koll på läget.
    Han gjorde sitt uppdrag väl då han sålde vårt radhus åt oss. Läs mer
  • Berit C skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Mycket trevligt bemötande från första stund.Lugn,positiv och lätt att få tag i när man hade frågor.Vi är mycket nöjda med Rebecka.
    MVH Berit o Bernt Läs mer
  • Rana S skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Mycket hjälpsam, kunnig och professionell. Läs mer
  • Ninne Ö skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Tillmötesgående, målinriktad, effektiv och kunnig. Läs mer
  • Emma S skrev om Adam Klingblom en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Jag tycker att han var otroligt proffsig och tillmötesgående. Dessutom bra på att förklara vad allting i ett sälj-/köpsammanhang betyder och innebär då det var första gången jag köpte en bostad. Läs mer
  • Annika B skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    Lugn stabil och tålamodig. Jäktade inte på mej men fans där ändå. Lätt att få tag i. Bra bemötande och tog reda på svare om jag hade en fråga. Läs mer

Västra Storgatan 3, 646 31 Gnesta