Alla kategorier Mäklare Södermanland Gnesta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Gnesta

Fastighetsbyrån Gnesta

Västra Storgatan 3, 646 31 Gnesta — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyråns glada mäklarlag i Gnesta!

Drömmer du om att flytta bort från storstadens stressiga vardag, men behålla närheten till jobb och festligheter? Många som väljer att flytta hit till Gnesta har just den tanken för ögonen. Härifrån tar du dig in till Stockholm city på under timmen samtidigt som du har närhet till naturen och småstadskänsla där du bor.

Vi har varit verksamma här sedan 70-talet, med ett fysiskt kontor i runt 10 år, och vi har alltid åtminstone en fastighetsmäklare på plats för att kunna hjälpa dig hitta rätt på bostadsmarknaden i området. Främst förmedlar vi olika typer av villor och fritidshus, men vi har även förmedlat jordbruksfastigheter och kommersiella fastigheter av olika slag genom åren.

Har du frågor eller funderingar om fastigheter i Gnesta-området? Tveka då inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån, vi svarar gärna på dina frågor!

Läs vad 8 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gnesta

• Hedda L
    Hedda L skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Adam Klingblom återkom snabbt när vi kontaktade honom - precis innan sommaren och hans semester.
    Mycket kompetent och trevlig genom hela processen. Det fanns aldrig några oklarheter eller tvivel och vi fick kontinuerlig information kring vad som hände även fast han var på semester. Finns ingenting som kunde varit bättre!
    Innan man visste ordet av så var huset plåtad, annonserad och sålt. Smidigt!
  • Seth Kåre K
    Seth Kåre K skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Proffsigt agerande med tydlig information under hela försäljningen, alltid tillgängliga för frågor. Man känner sig trygg och omhändertagen, lyhörd för önskemål. Vi är väldigt nöjda som säljare.
  • Heléne T
    Heléne T skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Hela affären fungerade klockrent. Snabb återkoppling om man har några funderingar. Mäklaren förstod mina behov och ingav förtroende. Jag är supernöjd!
  • Margret D
    Margret D skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Affären var ganska enkel för mäklaren eftersom vi hittade en köpare snappt,och som vi tyckte skulle få fastigheten.
  • Britt H
    Britt H skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Vi kan rekommendera Fastighetsbyrån Gnesta på det varmaste.
    Betyget blir det högsta.
  • Louise Persson W
    Louise Persson W skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    kunnig, engagerad och allmänt bra att ha göra med
  • Marko K
    Marko K skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    Klart man vill berömma en mäklare som har bidragit till en lyckad affär! Men mäklaren var exceptionell. Lyhörd och ödmjuk, kunnig och aktiv. Mycket nöjd!
  • Birgitta Maria N
    Birgitta Maria N skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    bemötandet har varit väldigt bra samt en god service

Västra Storgatan 3, 646 31 Gnesta