Fastighetsbyrån Gnesta

Snittbetyg
4.7
Ring 0158-216 50 Dela

Om företaget

Välkommen till Fastighetsbyråns glada mäklarlag i Gnesta! Drömmer du om att flytta bort från storstadens stressiga vardag, men behålla närheten till jobb och festligheter? Många som väljer att flytta hit till Gnesta har just den tanken för ögonen. Härifrån tar du dig in till Stockholm city på under timmen samtidigt som du har...

953 omdömen om Fastighetsbyrån Gnesta

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 953 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Lars Rickard B
Skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Jag och min fru ville sälja vårat hus Men det är just nu väldigt tuffa tider att försöka sälja ! Jag visste att vi behöver den bästa mäklaren man kan få i Södertälje om vi överhuvudtaget ska kunna sälja vårat hus.Jag googla runt såg alla recensioner och tänkte vi bjuder in honom och hör vad han har och säga!! Allt stämde en riktig säljare som brinner för sitt jobb och lätt att få tag i när man behöver. Social och trevlig och kompetent. Finns många mäklare i Södertälje men tror det räcker med den bästa som i dom svåraste...

William B gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anna Maria B
Sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Järna

Informativ, alltid tillgänglig och service inriktad

Humam R
Köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Järna

Bra bemötande, kändes tryggt med William. Enkel att kommunicera med. Väldigt nöjd med köp och med William som mäklare. Försänar mer än 5 stjärnor

Mina S
Järna

William Bemarre med stort engagemang och effektivitet utfört de arbetsuppgifter som ingätt hans tjänst. Vi vill skicka våra varmaste rekommendationer och önskar William all lycka med sitt framtida arbetsliv.

Patric L
Gnesta

Han var Vänlig, informativ, tydlig och proffesionell, jag fick ett gott förtroende för honom.

Kerttu Annikki J
Sålde en tomt med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Hölö

William överträffade alla mina förväntningar. Han fick mig att känna mig trygg och lugn i min försäljning och han vad lyhörd och hjälpsam i alla steg av processen. Rekommenderar varmt William!

Dejan M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Tobias är en väldigt trevlig mäklare. Tar reda på saker om man har funderingar och stöttar en som köpare under hela processen.

Peter Tapio N
Enhörna

Mäklaren William Bemarre hade ett trevligt och professionellt bemötande i samtliga kontakter. Han gav användbara råd till mig som säljare och jag ger honom mina varmaste rekommendationer.

Johanna Anneli N
Enhörna

Mäklaren William Bermarre var trevlig och lättillgänglig och svarade snabbt på våra frågeställningar. Han var lyhörd för våra önskemål och gav oss användbara råd kring försäljningen.

Hanna G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Oerhört engagerad, förtroendeingivande och tillmötesgående. Hela processen har fungerat mycket smidigt och jag känner mig väl bemött längst vägen. Jag har fått svar på alla frågor jag haft och det känns tryggt att ha lämnat försäljningen i Tobias händer. Många tack!

Claudia D
Glasberga Sjöstad

Vi blev rekommenderade utav våra vänner att anlita William som mäklare och det är vi väldigt tacksamma för vi är mycket nöjda och kan rekommendera honom starkt.

Robert L
Glasberga Sjöstad

Vi är glada att vi har träffat William och fått honom som våran mäklare. Han är väldigt professionell och vi kan rekommendera honom starkt.

Johannes S
Glasberga Sjöstad

Proffisionel mäklare, vill köparen och säljaren det bästa, enkelt och smidigt med William

Lina A
Enhörna

En mycket duktig, trevlig och proffsig mäklare.

Daniel E
Östertälje

Väldigt trevlig och tillmötesgående. Förstod vårt behov och avslutade en affär snabbt. Rekommenderas varmt.

Mattias Q
Järna

William arbetade fram en affär mellan mig och säljaren trots att vi började långt ifrån varandra prismässigt. Upplevde ett genomgående professionellt bemötande och en vilja att få till en accept.

Margareta G
Gnesta

Bra bemötta, allt fungerade utan krångel.

Benny P
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Brunnsäng

trevlig att möta hjälpsam på läst men inga förslag på andra lägenheter om jag inte visade vilka som fans

Fredrik N
Enhörna

Danny, var kunnig, trevlig och hade mkt hög servicenivå. Vi rekommenderar honom !

Aldiyar V
Lina Hage

Han var otroligt hjälpsam , snäll , trevlig och kunnig. Vi förväntade oss att allt skulle ta längre tid . Men han levererade väldigt snabbt. Hans pris uppfattning stämmde . Ha låg förväntning Men sikta högre . 👍👍👍👍👍

Wanda Lucja L
Västergård

Väldigt proffesionellt bemötande ! Var tålmodig och bestämd när det behövdes. Kände mig trygg genom hela affären. REKOMMENDERAS !

Linnea G
Enhörna

Trevligt proffsigt bemötande med fokus på både säljare och köpare. Rekommenderar Danny Ishakvarmt.

Caroline Elisabeth Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Enhörna

Otroligt professionell, trevlig och stöttande från början till slut.

Haidar A
Bårsta

Utmärkt mäklare Tack Tobias och lycka till!

Dimitri G
Bårsta

Väldigt kompetent och professionell som mäklare.

Faddi F
Lina Hage

Kunnig, trevlig och professionell mäklare som höll mig uppdaterad hela vägen. Kände mig trygg genom hela processen. Lättillgänglig, svarade snabbt på samtal och SMS. Mycket nöjd, rekommenderas varmt

Gabriel R
Centrala Södertälje

Fantastiskt bemötande och engagemang! Uppfyllde alla förväntningar och mer därtill. Gör verkligen allt för att man ska känna sig lugn och trygg med sin bostadsförsäljning.

Sarah N
Skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Köpt hus med hjälp av William, bästa mäklare som finns Det gick så fort och så smidig, väldigt bra bemötande.

William B gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Rouba V
Ronna

William är en skicklig och hjälpsam och ställer upp även om det är sent på kvällen . William har bra bemötande och återkommer med svar så fort han kan .

Aldiyar V
Ronna

Han var trevlig och hjälpsam Det kändes att man var välkommen. Han var trevlig trots att man ringde lite sent och svarade på frågor . Skulle återkomma med svar på de han inte kände till och det gjorde han. Vi trdde att hus köpet Skulle ta lång tid . Men det gick mycket snabbt . fick mycket hjälp och vi är väldigt nöjda . Tack så jättemycket.

Rose Marie W
Fornhöjden

Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Har skött visning och försäljning utan anmärkning. Kan rekomendera honom till andra.

Julia B
Bergvik

Duktig på att bemötta människor, engagerad, allltid tillgänglig, trevlig

Botvid A
Järna

Vi köpte hus genom William. Intrycket var att han på ett genuint sätt månar om både köpare och säljare. Han är en bra kommunikationskanal mellan köpare och säljare, svarade beredvilligt på frågor, är alltid lätt att nå och hade en bra plan för säljprocessen. Kan rekommendera William till både köpare och säljare om man är mån om ett bostadsköp med bra bemötande som går schysst till.

Jakob L
Centrala Södertälje

Trevlig och bra tillgänglighet!

Charlotta Olovsdotter H
Järna

Danny Ishak har på ett personligt men professionellt och förtroendeingivande sätt hjälpt oss igenom en nagelbitande budgivning och kontraktskrivning. Vi är mycket tacksamma för den hjälp vi fått som förstagångsköpare av Stall Solbacken 1 i en rätt så snårig och bitvis svår bostadsaffär. 63

Eva Maria L

Trevligt bemötande, professionell.

Hobbe N
Södertälje Södra

Mycket behjälplig på kort varsel

Janne H
Hölö

Riktigt bra mäklare, har både köpt och sålt via William. Tydligthet från kontakt till affär och han tar inte Säljarens eller köparens parti under hela upodraget.

Marina J
Gnesta

Trevlig och ärlig. Duktig i sitt arbete.

Michelle F
Mölnbo

Vill allas bästa vid köp av hus. Tydlig och han gör sig väldigt förstådd om saker och ting

Elvira M
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Brunnsäng

William är en lyhörd och lättsam mäklare som ser till att dina försäljningsdrömmar går i uppfyllelse! Hade aldrig kunnat välja en bättre och lojalare mäklare!

Djurdja T
Mariekäll

Jag fick ett trevligt bemötande från första gången och Tobias var väldigt serviceminded och förklarade allt mycket bra och tydligt. Toppbetyg!!

Malin E
Järna

Trevlig, ärlig, kunnig. Han är lätt att få tag på.

Batool I
Hagaberg

Rekommenderar starkt till alla som vill köpa eller sälja sin bostad👍👍👍

SAIF B
Mariekäll

Tobias, Vi är supernöjda, han har under hela processen uppträtt mycket trevligt, korrekt och professionellt med snabba återkopplingar. Vid vårt avtalsmöte med köparen gick han noga igenom alla punkter på kontraktet och övriga handlingar. Allt gick som att så smidigt som att dansa på rosor. Han var lättillgänglig , snabb och väldigt erfaren och trevlig. Tobias är underbar mäklare vi rekommenderar varmt. Hade vi kunna ge 10 stjärnor, skulle han lätt få det. Tack Tobias!

Maryam F
Mariekäll

Vi är supernöjda William har under hela processen uppträtt mycket trevligt, korrekt och professionellt med snabba återkopplingar på alla våra frågor. Vid vårt avtalsmöte med säljarna gick han noga igenom alla punkter på kontraktet och övriga handlingar så våra funderingar fick svar. En bostadsaffär är en stor affär och då vill man känna att man har ett stort förtroende för mäklaren vilket vi haft genom hela affären. William är underbar mäklare och super trevlig på alla sätt och erfarenheten uppskattas. Rekommenderar William Bemarre varmt. Hade vi kunnat ge 10 stjärnor skulle han lätt få det!

Marcel K
Enhörna

Proffsig Mäklare, svarade på alla frågor!

Caroline B
Brunnsäng

Bästa mäklaren! Alltid bra bemötande och svarar på alla frågor och får dig som köpare att känna dig trygg.

Josef S
Centrala Södertälje

En lugn o ärlig samt proffesionell mäklare. Kan verkligen sin sak. Grym e du William 👌👌👌

Afram G
Brunnsäng

Bra mäklare som finns alltid när vi ställer upp frågor, han gör allt han kan så att alla blir nöjda, rekommenderar såklart

Filtrera omdömen