Fastighetsbyrån Gnesta

Fastighetsbyrån Gnesta

Välkommen till Fastighetsbyråns glada mäklarlag i Gnesta!

Drömmer du om att flytta bort från storstadens stressiga vardag, men behålla närheten till jobb och festligheter? Många som väljer att flytta hit till Gnesta har just den tanken för ögonen. Härifrån tar du dig in till Stockholm city på under timmen samtidigt som du har närhet till naturen och småstadskänsla där du bor.

Vi har varit verksamma här sedan 70-talet, med ett fysiskt kontor i runt 10 år, och vi har alltid åtminstone en fastighetsmäklare på plats för att kunna hjälpa dig hitta rätt på bostadsmarknaden i området. Främst förmedlar vi olika typer av villor och fritidshus, men vi har även förmedlat jordbruksfastigheter och kommersiella fastigheter av olika slag genom åren.

Har du frågor eller funderingar om fastigheter i Gnesta-området? Tveka då inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån, vi svarar gärna på dina frågor!

Läs vad 392 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gnesta 2

2022-07-23 Verifierad kund
    Isabelle har gett oss ett mycket bra, trevligt och proffsigt stöd i vår försäljning av vårt hus. Vi bara bockar och tackar för att vi fick Isabelle!
    • Sågen, Kvarnsjön
    2022-07-21 Verifierad kund
    Vi har ju inte sålt ännu..,,men hittills är vi nöjda 😊
    2022-07-15 Verifierad kund
    Tillgänglig
    Positiv
    Tydlig
    Noggrann
    2022-07-11 Verifierad kund
    Vi fick bra kontakt från allra första början.
    Isabelle har varit tillgänglig å hjälpsam på alla sätt vid alla frågor vi haft, högt som lågt. Kunnig och professionell.
    Vi är nöjda kunder 🤩
    Hälsningar
    Tina å Bengt
    Tack Tina & Bengt <3 Det glädjer mig att höra! :) Isabelle Aikio
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Aikio en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare, skönt att ha ett bollplank hela vägen från dag ett till försäljning.
    Kul att höra! Tack! Lycka till med framtida boendet nu :) /Isabelle Isabelle Aikio
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Isabelle Aikio en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2022-06-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam.
    Ett sort plus är att hon var lätt att få tag på.
    Stort tack Fredrik - det uppskattas! Isabelle Aikio
    • Frönäs
    2022-06-21 Verifierad kund
    Lyhörd, positiv, tydlig, tillgänglig o närvarande.
    Tack snälla! Och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende :) Isabelle Aikio
    2022-06-16 Verifierad kund
    Väldigt noggrann och tydligt bemötande. Vi kände oss trygga med vårat bostadsköp och fick den hjälp vi behövde.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Rebecka har varit rak, tydlig och proffsig. Hon utgick från vad som är bäst för oss. Vi kände oss trygg hos henne.
    2022-05-29 Verifierad kund
    Trevlig. Snabba mailsvar. Kunnig
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vet vad hon pratar om och förstår det jag säger utan att prata en massa runt om.
    Enkelt. Rakt. Ärligt.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande och Isabelle visade en stor proffsighet och ansträngde sig verkligen för att få affären i hamn.
    Tack Monica för fint samarbete! Väldigt glad för din skull! Vi ses i sommar! :) Isabelle Aikio
  • köpte sitt hus med hjälp av Isabelle Aikio en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2022-05-02 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande av Isabelle! Hela tiden en öppen dialog och var lätt att komma i kontakt med. Vi är supernöjda och kände att Isabelle håller en väldigt fin balans mellan att vara professionell men också personlig.
    Tack Evelina! Vilka fina ord! <3 Ser fram emot att besöka er i huset längre fram. /Isabelle Isabelle Aikio
    2022-04-24 Verifierad kund
    Bemötande: Gott bemötande i alla kontakter.

Förväntningar: Mina förväntningar är väl uppfyllda.

Sammanfattning: Isabelle är en mycket trevlig mäklare som verkar måna om både köparens och säljarens intressen.
    Tack Helene :) Väldigt glad för din skull med lägenheten! Isabelle Aikio
    • Hållsta
    2022-04-22 Verifierad kund
    Mycket lättsam och saklig Mälare. Ger ett förtroende och lugn genom hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • Frönäs
    2022-04-22 Verifierad kund
    På ett trevligt och bra sätt. Tydligt och bra med säljcoachen samt telefonsamtal hur allting gick. Mäklaren fick ut mer av bostaden än förväntat. Bra stylat i lgh dessutom sen gick allting väldigt fort oxå. Helnöjd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2022-03-30 Verifierad kund
    Livet blir enklare med en bra mäklare
    2022-02-25 Verifierad kund
    Isabelle Aiko är toppen ,vi hade flera mäklare hemma innan vi bestämde oss ,valet blev enkelt när man träffade Isabelle ,rekommenderar starkt:)
    Tack snälla! :) Uppskattar det verkligen! Njut av det nya huset nu! Isabelle Aikio
    2022-02-14 Verifierad kund
    Rebecka har varit jätte duktig! Hon är lätt att få tag på och kommer alltid med uppdateringar om hur det går.
    Vi köpte från henne och hon har även sålt och det var jätte smidigt.

Bästa mäklaren 😍👍
    2022-02-13 Verifierad kund
    She was good by all standard 👌👍.
    2022-02-11 Verifierad kund
    Jag bemött Rebecka på visningen och hon var trevligt och jag var nöjq med hennes förklaringen under visningen,
    Rebecka var redo att svara alla frågor vi hade och under handlingen av bostad hon var tydligt i sin förklaringen och jätte snäll under köpkontrakt skrivning.
  • Mia Marie Louise S
    2022-01-27 Verifierad kund
    Allt har varit toppen! Rebecka gör ett utmärkt jobb. Vi är så nöjda.
    2022-01-25 Verifierad kund
    Bra tänk men kanske inte väl tajmat för för försäljning vid rätt tillfälle.
    2022-01-25 Verifierad kund
    Riktigt bra mäklare, finns alltid tillgänglig och hjälpte oss med allt när vi både köpte och sålde bostad!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Gnesta
    2022-01-06 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Tog sig tid för visning och kontraktskrivning med kort varsel.
    Vi hade förväntningar om att det skulle gå smidigt och det gjorde det.
    2021-12-26 Verifierad kund
    Bra bemötande och en trevlig och kunnig mäklare.
    2021-12-25 Verifierad kund
    Vi är nöjda över att ha haft Rebecka som mäklare. Snabb återkoppling och bra service genom både försäljning och köp av bostad.
    2021-12-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och gjorde så att vårat husköp gick som på en dans
    2021-12-18 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Bra beskrivning av fastigheten
    2021-11-09 Verifierad kund
    Bra och snabb service. Snabb återkoppling vid frågor.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig!
    Effektiv. Levde upp till våra förväntningar till 100%!
    2021-10-31 Verifierad kund
    Rebecka är mycket trevlig och tillmötesgående samt påläst och korrekt. Och lätt att nå och få kontakt med.
  • köpte en tomt med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2021-10-27 Verifierad kund
    Allt gick så fort och smidigt, jätte bra bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2021-10-26 Verifierad kund
    Engagerad, serviceminded och ger ett förtroligt intryck.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Saklig
    Kompetent
    Lätt att göra med
    Trevlig och bemötande
  • JONAS M
    skrev om Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2021-10-21 Spontant omdöme
    Har varit i kontakt med Rebecka i flera olika sammanhang och varit mycket nöjd. Hon är kunnig, noggrann, intresserad och serviceinriktad. Jag har alltid känt mig trygg med den hjälp jag fått. Dessutom är hon mycket tillgänglig, vilket är mycket värdefullt när man ska sälja eller köpa bostad.
    2021-10-17 Verifierad kund
    Trevlig,rak,tydlig,enkel,kunnig,
  • köpte en tomt med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2021-10-13 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig. Bra genomgång av avtal för oss som inte är så insatta i sådana process.
  • Ulla E
    köpte en tomt med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2021-10-11 Verifierad kund
    Tydlig, noggrann och jättetrevlig vid själva kontraktsskrivningen när vi köpte tomt i Nykvarn. Kanske lite svår att få tag på, men när vi fick det så var det absolut inga problem att få svar på alla frågor.
    2021-10-06 Verifierad kund
    Rebecka har gjort det jag förväntar mig som köpare, varken mer eller mindre. Hon har varit väldigt bra på att vara kontaktbar.
    2021-10-06 Verifierad kund
    På ett positivt och trevligt sätt

Var osäker på möjligheten att sälja snabbt, men mäklaren uttalade att det såg positivt ut.

Totala bilden av försäljningen av fastigheten är mycket positivt och trevligt tillmötesgående.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2021-10-04 Verifierad kund
    Proffsig och lyhörd. Hon guidade oss tryggt igenom vårt bostadsköp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2021-09-17 Verifierad kund
    Bra bemötande på ett avslappnat sätt
    Frågor och tankar togs på fullt ansvar så inga oklarheter uppstod
    Tiden pressades inte utan allt gicks genom
    Mötet var öppet och trevligt
    Vi gick därifrån ned fullständig klarhet
    Nu ser vi fram mot inflyttningen 2022
    2021-09-17 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig, kompetent. Snabb att återkoppla när vi ställer frågor.
    2021-09-17 Verifierad kund
    Grym mäklare! Mycket kunnig och snäll, hon har hjälp mig hela vägen utan att tröttna! Jag rekommenderar henne stark till alla som villl köpa el sälja sin bostad!
    2021-09-16 Verifierad kund
    - Rak, saklig och hjälpsam
    - Hjälp, bollplank och aktiv
    - Mycket energi och gav sig inte. Bra genomfört arbete!!
    2021-09-13 Verifierad kund
    Hon har visat kunskap och är tydlig med informationen hon förmedlat.
    Vi blev bemötta på ett trevlig och professionellt sätt.
    2021-09-11 Verifierad kund
    Hon är en mycket trevlig och proffesionellt person.
    2021-08-31 Verifierad kund
    Jag har inte haft så mycket kontakt-Det hat varit min fru
    2021-08-29 Verifierad kund
    Snabb på att svara och återkoppla vilket är superviktigt för mig.