Fastighetsbyrån Gnesta

Fastighetsbyrån Gnesta

Välkommen till Fastighetsbyråns glada mäklarlag i Gnesta!

Drömmer du om att flytta bort från storstadens stressiga vardag, men behålla närheten till jobb och festligheter? Många som väljer att flytta hit till Gnesta har just den tanken för ögonen. Härifrån tar du dig in till Stockholm city på under timmen samtidigt som du har närhet till naturen och småstadskänsla där du bor.

Vi har varit verksamma här sedan 70-talet, med ett fysiskt kontor i runt 10 år, och vi har alltid åtminstone en fastighetsmäklare på plats för att kunna hjälpa dig hitta rätt på bostadsmarknaden i området. Främst förmedlar vi olika typer av villor och fritidshus, men vi har även förmedlat jordbruksfastigheter och kommersiella fastigheter av olika slag genom åren.

Har du frågor eller funderingar om fastigheter i Gnesta-området? Tveka då inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån, vi svarar gärna på dina frågor!

Läs vad 338 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gnesta 2

• skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    2021-07-07
    Skulle aldrig köpa ett objekt av den här byrån efter två väldigt tveksamma och oetiska erfarenheter av samma mäklare.
    2021-06-21
    Mycket positivt bemött av Rebecka
    Våra förväntningar infriades med råge
    Mäklaren använde sin rutin på ett effektivt sätt
    Enda missen var en videofilm med vidvinkelobjektiv som gav märkliga intryck i negativt avseende. Videon kanske är en anpassning till coronaläget, men som köpare av era tjänster anser vi en film kräver en helt annan professionalitet om avsikten är att visa verkligheten på ett positivt sätt. Ungefär som när ni låter proffs fotografera försäljningsobjekten. Nu tror vi inte att det påverkade utgången av vår affär.
    2021-06-15
    Snabb och smidig affär, allt från visning till kontraktsskrivning har varit toppen, vi är jättenöjda!
  • köpte en tomt med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Trosa Långnäs
    2021-06-15
    Trevlig, ordning och reda, bra på att förklara process och innehåll i avtal.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-06-14
    Super bra bemötande, trevligt, kunnig och har massa tålamod. Är så nöjd med henne
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-06-14
    Trevlig, lätt att ha att göra med, återkopplade snabbt på våra frågor och funderingar.
    2021-06-11
    Proffsig och trevligt bemötande. Fanns till hjälp vid frågor och funderingar. Väldigt nöjda med vår upplevelse.
    2021-06-11
    Målmedveten, kunnig och envis att avsluta sucesivt en svår försäljning
    2021-06-11
    Trevlig och proffsig! Har bara gott att säga om Rebecka!
    2021-06-09
    Köpt nyproduktion. Jättenöjd med allt! Smidigt att skriva kontrakt digitalt osv.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2021-06-04
    Vi fick bra bemötande under hela processen 👍👍
    2021-06-02
    Jag har både sålt och köpt genom Rebecka.
    Rebecka är professionell, noggrann och kunnig. Jag har känt mig trygg, delaktig och välinformerad från början till slut och kan varmt rekommendera Rebecka.
    2021-05-26
    Jenny was very helpful and very efficient.
    2021-05-25
    I would say it is because of Jenny I bought the apartment. She was explaining me the process in a simple way and she was available when I needed. I called her just to ask about the visiting the apartment and but on that day itself I reserved the apartment.
    I personally she is open and trustworthy. She is a real asset for your company.
    2021-05-11
    Super engagerad både för säljaren och köparen. Mån om kunden och snabba svar. Vi blev super nöjda
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Gnesta
    2021-04-04
    Är jättenöjd med Christin genom hela processen! Hade inga förväntningar då det var mitt första lägenhetsköp, men allt gick väldigt bra tack vare Christin som var tydlig & ”lättillgänglig”. Inget att klaga på!
    2021-03-26
    Rebecka förstod att jag ville att försäljningen skulle gå så smärtfritt som möjligt, helst utan styling eller många stora visningar.
    Så blev det också. Hon hittade rätt köpare utan att huset ens varit ute på Hemnet.
  • Victoria R
    köpte en tomt med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-03-24
    Köpt en tomt genom Jenny. Gick väldigt bra och smidigt att genomföra affären trots lite strul på grund av covid 19.
    2021-03-15
    Jag har sålt ett hus.

Rebecka är lyhörd och lättsam. Bra på att kommunicera är tydlig och lätt att förstå. Känner att man blir omhändertagen av Rebecka. Litar på henne. Trevlig person.
    2021-03-06
    Hjälpte mig genom hela försäljningen av min bostadsrätt. Stöttade mig och väglede mig. Jag är jättenöjd med Rebecka och kommer att rekommendera henne till kära och bekanta
    2021-03-03
    Lättillgänglig, kunnig och proffsig. Bra jobbat!
    2021-02-26
    Rebecka hjälpte oss att sälja vår villa. Vi hade just ingen kunskap om hur man går tillväga men hon gav oss kontinueligen stöttning och vägledning. Rebecka är proffsig och smidig att ha kontakt med både via telefon, sms och mejl - återkopplar alltid.
    Eva
    2021-02-21
    Bra, förståelig, ser och förstår sin kund. Trovärdig mäklare!
  • skrev om Fastighetsbyrån Gnesta
    2021-02-16
    Mäklare framförde aldrig till säljaren att det fanns fler intressenter - och presumtiva budgivare.
    Vetskapen om detta kom fram till säljare och mig via gemensam bekant efter att kontrakt skrivits.
    Inte seriöst eller schysst mot vare sig säljare eller eller oss intressenter.
    2021-02-14
    Proffsigt och engagerat bemötande och en mäklare som gör det lilla extra!
    2021-02-14
    Hej!

jag har sålt bostad, mäklaren har varit my bra, har tålamod, har smidig och diplomatisk metod . jag är mycket nöjd av mäklaren.
    2021-02-05
    Köpt tomt
    bra bemött
    förväntningar bra
    allt bra
    2021-01-26
    Vi fick hjälp att sälja våran bostadsrätt i Gnesta. Proffsig och lyssnade på oss och var anpassningsbar. Rekommenderar starkt om ni vill göra en stark bostadsaffär!
    2021-01-25
    Köpt nyproduktion av Jenny. Snabb på att svara och återkoppla, positiv och glad. Vi är mycket nöjda!
    2021-01-21
    Kan varmt rekommendera Rebecka som kämpade på med försäljningen av vår bostadsrätt som var väldigt trög och svår då vi försökte att sälja redan 2019. Bra återkoppling, pedagogisk och proffsig kontraktsgenomgång samt väldigt trevlig och enkel att ha att göra med. Tack för hjälpen :)
    2021-01-15
    Rebecka hjälpte oss att sälja vår lägenhet och hon bemötte oss mycket väl. Det här var vår första försäljning och hon fanns alltid där när vi behövde ställa frågor. Supertrevlig mäklare som verkligen kan sitt jobb. Är jättenöjd med Rebecka och jag kan verkligen rekommenderar henne som mäklare!
    2021-01-09
    Hej,
    Vi köpte ett nyproducerat radhus nyligen. Vi har fått det bästa bemötandet! Jenny var hjälpsam, ärlig, tillgänglig och väldigt trevlig. Vi rekommenderar starkt henne.
    2020-12-28
    Vi köpte friköp vila, hennes bemötande var utmärkt, hon gick genom all infon och förklarar
    2020-12-28
    Jenny är proffsig, driven och pålitlig mäklare.
    Super nöjda och allt har gått väldigt smidigt.
    Bra. Tack
    Der är redan andra gången jag får frågor..........
  • Jolanta G
    2020-12-27
    Vi har köpt en lägenhet i Mölbno.
    Utrolig bra och hjärtlig service.
    2020-12-27
    Jag har köpt en ny producerad tvåa i Mölnbo. Processen gick enkelt och smidigt. Rekommenderas.
    2020-12-26
    Vi har köpt en nyproduktionsvilla på glasbergaslänten. Jenny har varit väldigt professionell och vänlig i kontakten. Jenny har varit behjälplig med alla papper som ska fyllas i och allt har gått väldigt smidigt.
    2020-12-26
    Jag har köpt nyproduktion i Mölnbo. Är mycket nöjd med min lägenhet. Violeta Rusu
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2020-12-11
    Köpt lägenhet. Allt fungerade klockrent. Ett bra och proffsigt bemötande.
    2020-12-08
    Rebecka är en pålitlig och kunnig mäklare. Hennes ärliga sätt gör att man kan göra en affär utan att känna sig osäker eller lurad.
    Rekommenderar henne varmt.
    2020-11-25
    Vi köpte nyligen Granvägen 2 i björnlunda. Har alltid fått ett trevligt och professionellt bemötande dels i denna affär men även på tidigare visningar och värdering utav bostad.
    I det stora hela, supernöjd!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Gnesta
    2020-11-19
    Som köpare av min nya villa är jag mycket nöjd av Fastighetsbyrån Gnesta. Mäklaren var mycket professionell och trevlig. Jag upplevde att alla steg i processen genomfördes pa ett transparent och korrekt sätt. Komminikationen var utmärkt, jag behövde aldrig oroas av att inte nå mäklaren eller att inte få nödvändig information i tid. Jag upplevde mäklaren som ärlig, professionell och ärlig . En mäklare som jag kunde lita på. När det blir dags att sälja min nya villa, vet jag vilken mäklare jag ska vända mig till.
    2020-11-04
    Sålt min 2:a och var jättenöjd med både slutpriset och allt som Rebecka gjort! Hon har varit enkel att nå och alltid återkopplat så fort det dykt upp nu info så jag har aldrig behövt ”jaga” henne först. Kändes tryggt med henne, alltihop.
    2020-10-12
    Glad trevlig hjälpsam
    Köpt en lägenhet
    2020-10-12
    Sålt hus. Trevlig, hjälpsam och proffsig.
  • sålde en tomt med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2020-10-11
    Sålt fritidshus i Gnesta kommun. Rebecka är väldigt kompetent, proffsig och bra på att löpande hålla dig som säljare uppdaterad kring vad som händer i processen. Vi kan varmt rekommendera hemma som mäklare!
    2020-09-25
    • Jag har sålt mitt sommarställe "Stjärnhov 3:5" och fått ut ett pris
    över förväntan.
    • Jag har blivit bemött av mäklaren på ett proffsigt och korrekt sätt.
    • Jag och min hustru har blivit bemötta av mäklaren över förväntan.
    • Vi har haft detta sommarställe sedan mars 1996 och känner oss
    väldigt nöjda med avslutet på denna affär. Köparna gav ett väldigt seriöst intryck. Det känns som om stället har hamnat i rätta händer.
    2020-09-25
    Har både sålt och köpt hus via Rebecka och det har känts tryggt från start till mål varje gång.
    2020-09-24
    Det blev en långdragen lägenhrtsförsäljning men Rebecka var med oss hela vägen.