Carl Boman

Carl Boman

Carl Boman är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Carl Boman har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Carl Boman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.8. Carl Boman har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

76 omdömen om Carl Boman

Sedan starten hos Reco 2021
Eva O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Boman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Eriksberg

Har bara gott att säga omCarl Boman.

Annette P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Boman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Eriksberg

Carl Boman är en mycket trevlig mäklare. Arbetar snabbt, svarar på frågor utan dröjsmål och han håller det han lovat. Jag är mycket nöjd och kan med lätthet varmt rekommendera Carl.

Kent O
Eriksberg

Snabb och inlyssnande. Inget att klaga på!

Jonatan P
Centrala Hisingen

Jag bemöttes trevligt och inbjudande av Carl Boman. Det märktes att han var påläst och kunnig om fastigheten. Samtidigt tyckte jag att han pratade lite för mycket. Hade uppskattat lite tysta stunder för att kunna diskutera bostaden med familjen. I allmänhet en bra och duktig mäklare!

Linda P
Centrala Hisingen

Carl var mycket uppmärksam och lyhörd för vad vi sökte. Han var aktiv och kom med förslag som passade vart efter att vi blev mer säkra på vilken slags lägenhet vi ville ha. Toppen!

Tron L
Centrala Hisingen

Supertrevlig och extremt duktig, bästa mäklaren helt enkelt!

Kristian O
Jättesten

Mycket bra och ärlig kille.

Jonas P
Slättadamm- C Hisingen

Kommunikativ. Arbetade aktivt med båda parter för att få affären i hamn.

Meetoo S
Hisings Backa

Highly recommend. And professional. He explained very well and is helping on every step.

Manish S
Hisings Backa

Dear Carl, I wanted to express my heartfelt gratitude for your exceptional assistance in helping me secure my new home. Your professionalism, dedication, and expertise made the entire process seamless and stress-free. I truly appreciate your commitment to finding the perfect property for me. Thank you for going above and beyond!