Milan Aliyar

Milan Aliyar

Milan Aliyar är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Milan Aliyar har varit registrerad mäklare sedan 2017-09. Milan Aliyar har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.5. Milan Aliyar har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Med en imponerande start som fastighetsmäklare år 2017, har Milan Aliyar etablerat sig som en tongivande och högt ansedd aktör inom Göteborgs dynamiska fastighetsmarknad. Hans främsta expertis ligger i förmågan att skickligt förena affärer, vilket resulterar i en professionell och sömlös övergång för både säljare och köpare.

Milans breda erfarenhet och förmåga att framgångsrikt navigera genom olika kundsegment, oavsett om de är på väg in på fastighetsmarknaden eller i behov av att ta nya steg i sina liv, har konsekvent genererat imponerande försäljningsframgångar.

I egenskap av både ansedd fastighetsmäklare och hängiven försäljningschef, har Milan tagit på sig ansvaret att driva tillväxt och upprätthålla den kvalitet som våra säljare och köpare förväntar sig av vårt framstående team.

Under perioden 2021-2022 valde Milan att bege sig in i föräldraledighetens betydelsefulla värld. Med samma övertygande precision hanterade han under denna tid både personliga och professionella åtaganden på ett föredömligt sätt.

Funderar du på att sälja din fastighet och söker efter kompetent rådgivning? Milan är den självklara kontaktpersonen. Tveka inte att ringa Milan eller besöka oss på Gustaf Dahlensgatan 1 för en avslappnad diskussion om dina framtida försäljningsplaner – kanske över en kopp välsmakande ☕️.

32 omdömen om Milan Aliyar

Sedan starten hos Reco 2020
Thord M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

mycket bra har inga klagomål han levererade utmärkt

Kocak D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Milan är väldigt professionell och kan sin grej! Tydlig och kunnig i sitt arbete. Rekommenderas verkligen!

Magnus M
Köpte sitt hus med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Gerrebacka - Hisings Kärra

Milan har varit gjort ett fantastiskt arbete med köpet av vår nästa bostad. Han har varit flitig och visat stort engagemang under hela processen, från visning till köp. Stort tack.

Elie A
Hisings Kärra

Bemött med proffessionalitet och värme. Milan levde upp till våra förväntningar som bostadsköpare och gick alla våra behov till mötes med iver. Köpet gick väldigt smidigt och vi fick all hjälp vi behövde och mer.

Hidaya E
Hisings Kärra

Professionell, snabb och informativ.

Rasmus L
Hisings Kärra

Artig, kompetent, mån om mig som kund och fokuserar på mina behov. Världsklass rakt igenom!

Maria C
Hisings Kärra

Professionell, trevlig och transparent. Han lyssnade och mötte mina förväntningar. Kommer att anlita honom igen. Kan varmt rekommendera!

Magnus R
Centrala Hisingen

Proffsigt bemötande , trevlig samt intresserad.

Maud A
Hisings Kärra

Milan bemötte oss öppet och positivt , jag upplevde honom kunnig , ärlig och rak . Han också varit hjälpsam och lösningsorienterad och allt var väldigt lätt för honom och inga problem med något som jag frågade honom om . Toppen allting

Jens L
Hisings Backa

Milan har gjort precis vad jag väntat mig av en mäklare. Han har också varit bra på att ta på sig arbete och hjälpa till med att t.ex. hitta städfirma.