Dogan Duman

Dogan Duman

Dogan Duman är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Dogan Duman har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Dogan Duman har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Dogan Duman har haft 10 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

6 omdömen om Dogan Duman

Valbona M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Dogan Duman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Biskopsgården

Han var jätte snäll och hjälpsam, han förklarade utförligt för oss vad processen var , vad skulle vi behöva göra och han var också patient. Vår övergripande upplevelse var riktigt trevlig och vi är mycket tacksamma!

Ismet B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Dogan Duman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Biskopsgården

Dogan var mycket duktig, hjälpsam och ansvarsfull. Han var lätt att kontakta. Gjorde sitt jobb på bästa möjliga sätt. Jag rekommenderar honom starkt!

Hannan N
Biskopsgården

Väldigt nöjd med Dogan som har gjort sitt yttersta för att möte mina krav på försäljningen. Ställer alltid upp och anpassar sig till mig som säljare. En stjärna är du! Tack /Hannan

Milan Stefanov M
Biskopsgården

Jag gillade min mäklaren för att han hjälpte mycket om kontakta husägare. Han också hjälpte mycket om andra saker.

Mahmudul H
Biskopsgården

He is really nice person. He helped me a lot

Esme C
Biskopsgården

Hej Det är första gången jag träffade Dogan Duman Hans bemötande var perfekt, förklaringen om reglerna var tydlig och förstående, jag är glad att träffade han, rekommenderar till mina nära, ner dem vill prata med någon mäklare, Dogan Duman dem ska vända sig till Han är bäst. Tackar till Han för all hjälpen som han hjälpte till 🙏🙏🙏🙏