Lina Erlandsson

Lina Erlandsson

Lina Erlandsson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Lina Erlandsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-09. Lina Erlandsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-12 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.9. Lina Erlandsson har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

56 omdömen om Lina Erlandsson

Ann-Christin F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Erlandsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Allt har fungerat snabbt och smidigt som vi hoppades på

Jimmy M
Hisings Backa

En otroligt hjälpsam och tillmötesgående person. Under hela resans gång så fanns hon alltid där, hon gav aldrig upp! Trots dessa tunga och tuffa månader som vi hade. Kan starkt rekommendera Lina!

Jan-Erik T
Hisings Backa

Positivt bemötande. Vi förväntade oss en smidig o snabb försäljning och så blev det. Sammanfattning: Effektiv, aktiv snabb, lyhörd, enkelt att ta o hålla kontakt

Svar från Lina Erlandsson

Tack så mycket för att ni delar era erfarenheter! Det är fantastiskt att höra att ni upplevde försäljningsprocessen som smidig och snabb. Att vara effektiv, aktiv och lyhörd är viktiga delar av mitt arbete, och jag är glad att jag kunde uppfylla era förväntningar. Tack för ert förtroende, och tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp i framtiden!

Nita H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Erlandsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Vi är väldigt nöjd med Lina Erlandsson, den utmärkta service och återkoppling som hon tillhandahåller som mäklare. Hennes professionalism och noggrannhet har verkligen gjort hela processen smidig och problemfri för oss. Rekommenderar starkt för de som söker en pålitlig och kunnig mäklare.

Svar från Lina Erlandsson

Tack så jättemycket Nita! Det gläder mig att höra att ni är nöjda och att jag kunde göra hela processen smidig och problemfri för er. Er rekommendation betyder mycket! Tveka inte att kontakta mig om ni behöver ytterligare hjälp i framtiden. Lycka till i nya boendet!

Mohammad D
Hisings Backa

Hon är jätte duktig och kunnig i sitt yrke.Hon är trevlig och mycket vänlig och har tålamod .

Svar från Lina Erlandsson

Tack så mycket för ditt fina omdöme Mohammad! Tveka inte på att kontakta mig ifall du behöver min hjälp i framtiden.

Adam E
Hisings Backa

Ger ett omhändertagande intryck och flexibel! Mycket bra bemötande och gjorde en enkel affär med tydliga instruktioner vad jag som köpare behöver göra inför köpet.

Svar från Lina Erlandsson

Tack för ditt fina omdöme Adam! Jag är glad att du kände dig omhändertagen och att du uppskattade min flexibilitet. Om du behöver ytterligare hjälp i framtiden är du alltid välkommen att kontakta mig. Tack igen för ditt förtroende och för att ni valde att göra affär med mig.

Szilvia J

Lina är en erfaren mäklare som har gett trygghet för oss i hela processen.Linas trevliga bemötande , lätt tillgänglighet möjliggjort att säljprocessen har blivit lyckad. Hon lyssnade oss på riktigt och har gett konkreta råd och stöd i processen. Vi är tacksam för att vi fick träffa henne.

Svar från Lina Erlandsson

Tack så mycket för ert värdefulla omdöme! Att höra att ni upplevde trygghet och stöd under försäljningsprocessen gör mig otroligt glad. Er tillit och era vänliga ord betyder mycket för mig. Att få vara en del av er resa och kunna erbjuda mitt stöd har varit en ära. Jag är tacksam för förtroendet ni visade mig och för den fantastiska möjligheten att få arbeta tillsammans med er. Jag önskar er all lycka framöver och hoppas att våra vägar korsas igen i framtiden. Tack än en gång för ert förtroende och för den fina erfarenheten vi delade tillsammans!

André S

Jag blev väldigt bra bemött av Lina. En driven och duktig mäklare som vet vad som krävs för att jag som köpare ska bli nöjd och inte känna några tvivel. Mina förväntningar var att min mäklare kan svara på mina frågor, samt hjälpa mig till ett säkert bostadsköp. Det tyckte jag att Lina uppfyller utan problem. Oavsett om det gäller korta frågor, förslag eller inte minst tillgängligheten. Det märks att Lina tycker om att arbeta med det hon gör, och slutligen så skulle jag rekommendera Lina till framtida säljare eller köpare.

Svar från Lina Erlandsson

Tack så jättemycket för din rekommendation André! Det värmer att höra att du kände dig väl omhändertagen och trygg under processen. Jag är otroligt tacksam för förtroendet du har visat mig och att du skulle rekommendera mig till andra. Det är en ära att få vara en del av din bostadsresa, och jag är här för att fortsätta stödja dig och andra på bästa sätt jag kan. Tack igen och lycka till med ditt nya boende!

Enkhsaikhan M

Bra 555555555555555555555555555555y5555555555555555tttt55555555555

Svar från Lina Erlandsson

5/5, tack för ditt omdöme Enkhsaikhan!

Oscar A
Hisings Backa

Vi vill absolut rekommendera Lina för hennes enastående arbete med försäljningen av vår lägenhet. Hon lyckades hitta en köpare och få lägenheten såld utan att behöva lägga ut den. Hon har guidat oss genom hela processen på ett väldigt bra sätt. Vi uppskattar speciellt hennes enorma engagemang och tillgänglighet, hon fanns alltid där för att besvara frågor och bolla tankar. Tack vare hennes insats fick vi lägenheten såld till ett rimligt pris med tanke på marknadssituationen och det gick dessutom snabbt.

Svar från Lina Erlandsson

Tusen tack för er rekommendation Oscar och Nathalie! Superkul att höra att ni precis som jag är nöjda med försäljningen av er lägenhet. Att hitta en köpare utan att behöva lägga ut den är fantastiskt skönt på en marknad som denna. Jag uppskattar er feedback om mitt engagemang och tillgänglighet. Tack för ert förtroende. Tveka inte att kontakta mig igen om ni behöver hjälp i framtiden!