Fastighetsbyrån Grästorp

Fastighetsbyrån Grästorp

• BadgeFiveYears
Ring 0514-587 19 Dela

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Grästorp och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

192 omdömen om Fastighetsbyrån Grästorp

Sedan starten hos Reco 2013

Pontus R
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Anna är serviceinriktad och införlivade svar på våra frågor, vilket ledde till en affär. Mvh Pontus o Camilla

Svend P
Grästorps Tätort

Hon är jätte duktigt och bra mäklare.Hon är bra på sitt job.

Johanna H
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Rekommenderar alla som ska sälja sin fastighet att ta hjälp av Anna. Hon har stor kunskap, är hjälpsam , tillgänglig och ett proffs på det hon gör.

Peter B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Grästorps Tätort

Lugn och förtroende ingivande.

Alf L
Nya Staden

Mycket bra och proffsig. Fick vad lägenheten skulle vara värd.

Per H
Vinninga

Mycket bra och proffessionellt agerande och väldigt trevlig.

Thomas T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Grästorps Tätort

Trevligt och lugnt bemötande. Kändes tryckt och med god kännedom om fastighetsaffärer .

Amina A
Gamla Staden

Emelie har varit otroligt hjälpsam med försäljningen av min bostad! Mycket bra vägledning och uppdatering genom hela försäljningen. Kan varmt rekommendera Emelie som mäklare och kommer givetvis själv att anlita henne vid framtida försäljningar. Mycket kompetent och trevlig mäklare.

Carl H
Lidköping Väster - Landsbygd

Allt gick smidigt och vi fick svar på de frågor vi hade

Rickard J
Lidköping Väster - Landsbygd

Supernöjda med Emelie. Högsta betyg 👌🏼

Johanna B
Kålland - Kållandsö

Trevligt och professionellt bemötande

Ulrika B
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Lätt, trevligt och smidigt husköp.

Jessica R
Gamla Staden

Är väldigt nöjd med Emelie! Hon är en kompetent mäklare med koll på läget, dessutom får man alltid ett bra bemötande. Tycker speciellt om att hon håller mig som säljare uppdaterad på vad som händer via mail, sms och telefonsamtal.

Linnea E
Nya Staden

Professionell, grundlig, trevligt bemötande och bra kommunikation. Rekommenderas!

Terese H
Grästorps Tätort

Emelie var professionell och tillmötesgående. Hon var lätt att få tag på och hade ett trevligt bemötande.

Ulrika M
Grästorps Tätort

Helt okej, ordnade en extra visning med kort varsel!

Jan R
Lidköping Norr

Jättetrevlig och tillmötesgående

Susanna R
Lidköping Norr

Vi var väldigt nöjda med henne, positiv , hjälpsam, och tillmötesgående .

Martin A
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Upplevde Anna som väldigt trevlig proffsig, kunnig, hjälpsam. Är helnöjd .

Susanne L
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Anna har ett trevligt sätt och har stor kunskap inom branschen. Hon är ärlig, rak och tillåter sig inte att bli hunsad med. Vi är jättenöjda med det arbete hon har gjort!

Håkan O
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Trevligt bemötande, stor kunskap och snabba beslut.

Martina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Grästorps Tätort

Anna är varm och driven. Saker händer snabbt och utan problem vilket jag uppskattade då jag hade ett datum till ny flytt. Även om jag gick med förlust är känslan positiv.

Tore L

Bra återkoppling och mycket hjälpsam

Felix H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Fungerat jättebra! Blev bra bemött och gillar när det är snabba tag.

Jens S
Vinninga

Väldigt trevlig och väldigt säker när man ställer frågor och vet vad hon pratar om. Min upplevelse av Emelie är bara positivt

Jörgen G
Vinninga

Emelie är trevlig och jätte engagerad. Lätt att hålla kontakten med. Får alltid snabbt svar om man skickar ett meddelande. Jag blev positivt överraskad. Hon levde upp till förväntningarna med råge. //Jörgen Gustafsson

Fredrik A
Majåker

Mycket trevlig och proffsig Mycket bra jobbat

Annika Wahll B
Nya Staden

Vi fick ett trevligt bemötande och ett bra intryck av Emelie. Hon verkade kunnig och ambitiös. Hon höll oss underrättade hela tiden vilket vi uppskattade. .

Annika K
Grästorps Tätort

Proffsigt glatt bemötande. Bra på att förklara hela processen. En mäklare man känner sig trygg med.

Thomas O
Grästorps Tätort

Anna är väldigt proffsig i sitt yrke som mäklare. Hennes bemötande mot oss som kunder är väldigt bra. Rekommenderar henne framöver som en bra mäklare.

Kerstin P
Gamla Staden

Trevlig, lyhörd, vill göra det bästa. Är väldigt nöjd med Emelie, hon är en pärla som gör ett fantastiskt jobb. Kunden är alltid i fokus.

Bengt T

Duktig och korekt.Har ett trevligt bemötande.

Tony E
Grästorps Tätort

Anna har ett oerhört driv i alla avseenden. Från att vi bestämde oss att även köpa en fastighet där även Anna var mäklare så var allt klart på 3 veckor. Helt otroligt!!

Eva B
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Hon skötte det proffsigt och jag är nöjd.

Karl-Lennart S
Gamla Staden

Vänligt och professionellt bemötande, lyssnade på oss vad vi ville och gav utifrån det bra råd och tips. Lugn och behärskad vid alla våra kontakter under säljprocessen. Gjorde sedan ett mycket gott intryck vid själva kontaktskrivandet.

Jane A
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Hade inga särskilda förväntningar och har ingen erfarenhet husköp, men Anna uppträdde trevligt och påläst. Hon hade svar på de frågor jag hade. Jag vet inte vad jag mer kunnat förvänta mig och har inte något negativt att framföra.

Martina N
Grästorps Tätort

Anna hjälpte mig väldigt snabbt, smidigt och lätt. Jag hade aldrig kunnat gissa att man kunde köpa bostad så ”smärtfritt”. Tack!

Sara S
Grästorps Tätort

Anna har varit lyhörd, bra på att återkoppla och enkel att hålla kontakten med. Hon har varit trevlig, förstående och hjälpsam mot oss som förstahandsköpare och som länge letat hus i Grästorp. Mvh Jesper & Sara

Barbro R
Grästorps Tätort

Det kontakter vi har haft har varit bra. Snabba svar på frågor.

Janette O
Grästorps Tätort

Positivt och tydligt. Snabb återkoppling. Vänligt och tillmötesgående, hjälp vid frågor och funderingar

Per A
Grästorps Tätort

Ej erfaren av mäklare..å allt ä ju inte klart än...men så långt ja förstår behöver hon ha en rejäl klapp på axeln å ev löneökning om hon inte redan ligger högt.....

Joel A

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Martin E
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Tycker Anna är rutinerad, erfaren, trevlig och lugn och skötte försäljningen föredömligt.

Lee S
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Anna is extremlely helpful with everything. She has taken a lot of time to assist me, and she is very approachable and professional. Thank you

Barbro W
Järpås Med Omnejd

En toppenmäklare som alltid är som ett solsken. Fixade också snabb och bra affär vid försäljningen av mitt 🏠

Regina K

Trevlig, serviceminded, förtroende, Superbra

Tobias G
Gamla Staden

Väldigt bra mäklare. Lätt att ha med att göra

Ann-britt A

Mycket trevlig och gav bra information. Det blev en snabb affär och vi var nöjda med bemötandet.

Carl P
Nya Staden

Allt har fungerat väldigt bra. Trevligt bemötande, snabb kontakt möjlighet och accepterande av yttre störningar

Brita I
Råda

Hon har varit jättebra och duktig vill rekommendera henne hon har varit till god hjälp för mig 🤗 kram till henne 💕