Fastighetsbyrån Grästorp

Torggatan 14, 467 23 Grästorp — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Grästorp och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 120 kunder tycker om Fastighetsbyrån Grästorp

• 2020-07-14

Anna-carin G skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    En engagerad mäklare som är lyhörd.
    Hon kämpar för sina kunder åt båda håll. Läs mer
  • 2020-06-24

Gösta S skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt villa för huvudmans räkning. Anna skött mäkleriet på ett utmärkt sätt. Snabb trevlig. Ställt upp när vi frågat. Läs mer
  • 2020-06-22

Ralph K skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt villa, snabbt agerande då det gällde, att komma till försäljning.
    Ordnade snabbt fram besiktningsman till dolda fel försäkringen och fotograf till bilder till försäljningsunderlaget.
    Fastigheten kom sedan omedelbart ut på Hemnet. Skickligfotograf
    När det blev klart med köparen genomfördes kontraktsskrivning omgående.
    Därefter kom övrig information löpande. Läs mer
  • 2020-06-10

Lennart K skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har sålt vårt föräldrahem Särestad 1 Grästorp.
    Anna har varit med oss i processen försäljning redan då våra föräldrar levde. Hennes bemötande var väldigt proffsigt och ödmjukt.
    Anna har på ett mycket positivt och energisk sätt genomfört denna försäljning. Hon har varit lätt att kommunicera med och enkel att komma i kontakt med vid frågor.
    Med andra ord skulle vi gärna anlita henne igen om det blir aktuellt.
    Mvh Petra och Suzanne Karlberg Läs mer
  • 2020-06-03

Laila P skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna är en väldigt trevlig och kompetent mäklare. Hon hjälpte till med försäljning av ett litet hus på landsbydgen. Läs mer

Karl-erik D skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    I det stora hela bra. Alltid glad och trevlig men lite rörig ibland men det har kanske varit mycket att göra.
    Sålt en villa på landet Läs mer

Tobias H skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Proffsig och väl utförd försäljning, lyhörd för säljarens önskemål. Läs mer

Sara J skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lägenhet, bostadsrätt på markplan.
    Trevlig, tillmötesgående och flexibel.
    Bra upplevelse med stöd i försäljningen och information kring det som vi ej hade koll på själva. Smidig gällande både visning och försäljning/skriva papper. Läs mer
  • 2020-05-21

Per M skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna har förmedlat tre bostadsrätter till mig på ett alldeles utmärkt sätt. Två har jag köpt med hennes hjälp och en har jag sålt.
    Kan varmt rekommendera Anna till de som ska köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-05-12

Elsie P skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har sålt en gammal fastighet på landet, torp. Kontakten med mäklaren fungerade bra. vi hade inga större förväntningar på försäljningen. Allt fungerade bra vid försäljningen, bra beskrivningar och bra bilder.

Väl sköt försäljning av Anna. Läs mer
  • 2020-05-02

Lars K skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Uppfyllde de förväntningar jag hade av en professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-04-29

Emma R skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Levde upp till alla förväntningar.
    Trygg och lätt att kommunicera med.
    Lyhörd för våra önskemål och kom med bra tips och idéer som gjort vår försäljning av huset mycket smidig.
    Bara positiv upplevelse! Läs mer
  • 2020-04-18

Miroslavs M skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag köpte en villa. Mäklaren är hjälpsam, vänlig och hon förklarar allt perfekt. Läs mer
  • 2020-03-03

Jonatan Å skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har köpt en tvåa i Lidköping. När jag först kom på visningen så blev jag bemött proffsigt och fick svaren på de frågor jag hade om lägenheten. Aldrig köpt en bostad innan men har uppfattat allt som snabbt och smidigt. Anna svarade snabbt på sms och telefonsamtal och var engagerad på många sätt. Väldigt nöjd och skulle rekommendera till vänner Läs mer
  • 2020-02-24

Sigrid F skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har anlitat Anna vid en tidigare försäljning och var mycket nöjd så därför valde jag Anna denna gången också självklart. Hon hjälpte oss att sälja vårt radhus denna gången och vi upplever Anna som proffsig, lyhörd, noga och hon har ett mycket vänligt och gott bemötande. Försäljningen gick mycket smidigt och jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-02-16

Annika J skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har sålt min bostad med hjälp av Anna
    Vi blev hjärtligt bemötta av en mycket trevlig mäklare
    Hon levde upp till alla våra förväntningar, och vi vill varmt rekommendera henne till andra. 💐 Läs mer
  • 2019-11-17

Anna-Carin B skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har köpt en villa. Mäklaren var väldigt trevlig och hade svar på alla frågor som vi hade. Hon var professionell och väldigt bra. Läs mer
  • 2019-11-04

Maria B skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt småhus.
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Effektivt arbetssätt.
    Resultatet blev över förväntan.
    Mycket nöjda med denna affär! Läs mer
  • 2019-10-08

Peter J skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Från den dagen jag träffade Anna och jag beslutade att hon skulle få försäljningsuppdraget av mitt hus så har Anna jobbat på effektivt med allt runt omkring och alltid varit tillgänglig om jag har haft några funderingar. Jag kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-09-18

Robert R skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra information, lätt tillgänglig, rekommenderas. s Läs mer
  • 2019-09-04

Barbro P skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt en liten villa, bra bemötande och även att ha kontakt med. Läs mer
  • 2019-08-11

Carina W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bostadsrätt
    Bra och proffsigt
    Uppfyllde mina förväntningar Läs mer
  • 2019-07-20

Johnny T skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Solgt fritidsbolig. Anna var et hyggelig bekjentskap. Hun opptrer professionellt, jobber raskt, meget god oppfølging under veis. Boligen ble solgt langt raskere enn jeg hadde forventet. Den ble solgt i løpet av en uke. Anna er en megler du kan stole på og jeg gir henne de beste anbefalinger. Läs mer
  • 2019-07-18

Daniel P skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag och min flickvän letade flitigt efter vår första villa i Grästorp och hade ingen aning om hur vi skulle gå till väga tills vi bokade vår första visning. Där stod hon och tog i mot oss, visa oss runt och förklarade noggrant allt vi ska tänka på och hur vi skulle gå till väga. Och nu sitter vi i huset på lutmansgatan 4 efter 5 visningar på olika villor. Anna var mäklare på samtliga och kände alltid igen oss. Svarade alltid i telefon när man undrade nått. En jävla stjärna rent ut sagt !

Mvh Daniel o Michaela Läs mer
  • 2019-07-05

Richard J skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Villa
    Var väldigt hjälpsam i att ordna förhandsvisning och förmedla bud. Mycket snabb affär vilket passade oss bra. Tydlig vägledning genom köpprocessen med alla steg som vi genomförde. Läs mer
  • 2019-07-05

Sven-Erik P skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna är en mycket trevlig, saklig, kunnig mäklare som jag gärna anlitar för säljuppdrag och köper hus av. Läs mer
  • 2019-06-20

Charlotta J skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Så himla mysig! Proffsig och hade gott tålamod med mig som inte köpt hus förr! Läs mer
  • 2019-05-13

Ann-Christin B skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hej. Vi har sålt vårat hus. Det är ett stort hus på landet. Mellan Skara-Lidköping. Anna har bemött oss trevligt och hjälpt oss med det vi behövde ha hjälp med. Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar. Men allt gick hur snabbt som helst. Hade en visning den 4/5och en den 8/5. Den 9/5 var huset sålt . Vi flyttar den 17/6. Det måste vara snudd på rekord. Vi är nöjda. Mvh Tina och Georg Läs mer
  • 2019-05-09

Niklas W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna hjälpte mig att sälja mitt hus på ett föredömligt sätt. Det känns som hon är tillgänglig dygnet runt alla dagar i veckan. Svarar snabbt när man ringer , hon är väldigt serviceminded . Hon uppfyllde mina förväntningar med "råge" Läs mer
  • 2019-04-28

Elisabet N skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Radhuslägenhet 4 rum och kök med natur och stadsnära läge

Stort beröm till Anna som tagit hänsyn till oss anhöriga efter vår mammas bortgång och den efterföljande försäljningen av hennes bostad som dödsbo ( hennes insatser har varit hanterbara och behagliga )

Mäklaren har uppfyllt våra önskemål över förväntan kring fastighetsförsäljningen.

Totalt sett en stor rekommendation för både mäklare och Anna personligen. Läs mer
  • 2019-04-17

Asta L skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna Lindberg har skött försäljningen av min fastighet i Grästorp. Blev mycket väl bemött av mäklaren på alla sätt. Hade redan hört positiva omdömen om mäklaren och hon levde absolut upp till dessa.
    Trevlig och kunnig. Hörde ofta av sig under försäljningen med uppdateringar. Läs mer
  • Christina R

2019-03-25

Christina R skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har sålt min 3 rumslägenhet.
    Jag blev mycket trevligt bemött av Anna. Visste inte vad jag hade för förväntningar men fick mycket hjälp och goda förklaringar på mina frågor.
    Rekommenderar Anna för framtida säljare/ köpare Läs mer
  • 2019-02-23

Ulf W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi sålde vårt sommarhus Öglunda.
    Anna Lindberg gav ett utomordentligt trevligt bemötande. Hon var väldigt professionell och mötte alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-22

Ida B skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt hus.
    Bra kommunikation och tydlig. Läs mer
  • 2019-02-14

Gun W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna var toppenbra! Snabb, smidig och kunnig. Vi sålde en bostadsrätt och vi fick nyss påminnelse och hjälp med beräkning av vinstskatten. Så jättebra service!

Vi hade tänkt vänta till efter sommaren med försäljning, det tyckte inte Anna, hon hade rätt, vi sålde nästan direkt. Läs mer
  • 2019-02-14

Per F skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Gjorde ett bra uppdrag på ett radhus utanför Linköping. Hade väl förväntat oss lite mer aktivitet och uppföljning av intressenter efter visningar. Slutade med ett blygsamt försäljningspris. Läs mer
  • 2019-01-06

Tim H skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna hjälpte mig med att köpa en lägenhet, alltid ett snabbt och trevligt bemötande utan krångel! Läs mer
  • Christina E

2018-12-13

Christina E skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt bostad och har fått ett bra bemötande och Anna var aktiv i sin profession. Läs mer
  • 2018-11-24

Ann-Christine H skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har sålt min bostad i riktigt goda händer. Proffsigt, förtroendefullt och smidigt. Med ett varmt och vänligt bemötande blir det högsta betyg. Läs mer
  • 2018-11-17

Haneen A skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har både köpt och sålt bostad via Anna, detta handlade då om ett torp på landet som sedan såldes som en tomt.

Anna är trevlig, proffesionell och tar sig alltid tid. Hon har ett gott bemötande och är tillmötesgående. Inget är några problem, skulle det uppstå något hjälper hon alltid till.
    Anna är lätt att jobba med, känns mer som en vän än mäklare. :) Läs mer
  • 2018-11-10

Joel L skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Riktigt bra en bra mäklare som ser till allas bästa samt ger bra information Läs mer
  • 2018-11-10

Tiina K skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har fått ett professionellt bemötande och all adekvat information för att vårat husköp skulle kännas tryggt och säkert. Läs mer
  • 2018-11-09

Susanne S skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har i omgångar över flera år letat hus och träffat Anna ett flertal gånger. Hon är alltid lika glad och hjälpsam. Tar reda på och återkopplar snabbt på frågor. Läs mer
  • Anna K

2016-12-15

Anna K skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Professionel, mycket tillgänglig, trevlig, väldigt flexibel, Läs mer
  • Aksel L

2016-12-15

Aksel L skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Alltid mycket vänligt bemötande! Läs mer
  • 2016-12-15

Altin Q skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi tyckte hon var väldigt trevlig och välkommnade. Läs mer
  • 2016-12-14

Thomas J skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag är mycket nöjd med Annas bemötande och hon skötte allt med bravur. Läs mer
  • Hans H

2016-12-13

Hans H skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vänligt, tillgänglig och kunnig. Läs mer
  • Linda M

2016-12-13

Linda M skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Är väldigt duktig i sin yrkesroll, svarade på frågorna och kunde hon inte så tog hon reda på svaret snabbt och smidigt. Jättenöjd med henne. Läs mer
  • Roger D

2016-10-04

Roger D skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Blid og hyggelig med inntrykk av god erfaring på området Läs mer

Torggatan 14, 467 23 Grästorp