Fastighetsbyrån Grästorp

Fastighetsbyrån Grästorp

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Grästorp och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 168 kunder tycker om Fastighetsbyrån Grästorp 2

• köpte sitt hus med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Vinninga
    2022-11-25 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och väldigt säker när man ställer frågor och vet vad hon pratar om. Min upplevelse av Emelie är bara positivt
    • Vinninga
    2022-11-25 Verifierad kund
    Emelie är trevlig och jätte engagerad.
    Lätt att hålla kontakten med.
    Får alltid snabbt svar om man skickar ett meddelande.
    Jag blev positivt överraskad.
    Hon levde upp till förväntningarna med råge.

//Jörgen Gustafsson
    • Majåker
    Mycket trevlig och proffsig
    Mycket bra jobbat
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-11-20 Verifierad kund
    Vi fick ett trevligt bemötande och ett bra intryck av Emelie.
    Hon verkade kunnig och ambitiös.
    Hon höll oss underrättade hela tiden vilket vi uppskattade.

2022-11-16 Verifierad kund
    Proffsigt glatt bemötande.
    Bra på att förklara hela processen.
    En mäklare man känner sig trygg med.
    2022-11-16 Verifierad kund
    Anna är väldigt proffsig i sitt yrke som mäklare. Hennes bemötande mot oss som kunder är väldigt bra. Rekommenderar henne framöver som en bra mäklare.
    2022-11-04 Verifierad kund
    Trevlig, lyhörd, vill göra det bästa. Är väldigt nöjd med Emelie, hon är en pärla som gör ett fantastiskt jobb. Kunden är alltid i fokus.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-11-02 Verifierad kund
    Duktig och korekt.Har ett trevligt bemötande.
    2022-09-18 Verifierad kund
    Anna har ett oerhört driv i alla avseenden.
    Från att vi bestämde oss att även köpa en fastighet där även Anna var mäklare så var allt klart på 3 veckor.

Helt otroligt!!
    2022-09-15 Verifierad kund
    Hon skötte det proffsigt och jag är nöjd.
  • Karl-Lennart S
    sålde sitt hus med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-08-19 Verifierad kund
    Vänligt och professionellt bemötande, lyssnade på oss vad vi ville och gav utifrån det bra råd och tips. Lugn och behärskad vid alla våra kontakter under säljprocessen.
    Gjorde sedan ett mycket gott intryck vid själva kontaktskrivandet.
    2022-08-03 Verifierad kund
    Hade inga särskilda förväntningar och har ingen erfarenhet husköp, men Anna uppträdde trevligt och påläst. Hon hade svar på de frågor jag hade. Jag vet inte vad jag mer kunnat förvänta mig och har inte något negativt att framföra.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Anna hjälpte mig väldigt snabbt, smidigt och lätt. Jag hade aldrig kunnat gissa att man kunde köpa bostad så ”smärtfritt”. Tack!
    2022-07-09 Verifierad kund
    Anna har varit lyhörd, bra på att återkoppla och enkel att hålla kontakten med. Hon har varit trevlig, förstående och hjälpsam
    mot oss som förstahandsköpare och som länge letat hus i Grästorp.

Mvh Jesper & Sara
    2022-06-30 Verifierad kund
    Det kontakter vi har haft har varit bra. Snabba svar på frågor.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Positivt och tydligt. Snabb återkoppling. Vänligt och tillmötesgående, hjälp vid frågor och funderingar
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-06-20 Verifierad kund
    Ej erfaren av mäklare..å allt ä ju inte klart än...men så långt ja förstår behöver hon ha en rejäl klapp på axeln å ev löneökning om hon inte redan ligger högt.....
    2022-06-19 Verifierad kund
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    2022-06-10 Verifierad kund
    Tycker Anna är rutinerad, erfaren, trevlig och lugn och skötte försäljningen föredömligt.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Anna is extremlely helpful with everything. She has taken a lot of time to assist me, and she is very approachable and professional. Thank you
    • Järpås Med Omnejd
    2022-05-09 Verifierad kund
    En toppenmäklare som alltid är som ett solsken. Fixade också snabb och bra affär vid försäljningen av mitt 🏠
    2022-04-20 Verifierad kund
    Trevlig, serviceminded, förtroende,
    Superbra
    2022-03-18 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare. Lätt att ha med att göra
    2021-11-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig och gav bra information. Det blev en snabb affär och vi var nöjda med bemötandet.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Allt har fungerat väldigt bra. Trevligt bemötande, snabb kontakt möjlighet och accepterande av yttre störningar
    • Råda
    2021-11-20 Verifierad kund
    Hon har varit jättebra och duktig vill rekommendera henne hon har varit till god hjälp för mig 🤗 kram till henne 💕
    2021-11-17 Verifierad kund
    En fantastisk mäklare! Vi är så glada och nöjda !
    • Råda
    2021-11-15 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande. Bra kommunikation. Allt flöt på bra och Emelie levde upp till förväntningarna.
  • sålde en tomt med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-10-27 Verifierad kund
    Alltid trevlig, glad och lättsam.
    Bra återkoppling under försäljningens gång.
    Enkelt och bra!
    2021-10-26 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt på alla sett o vis ! Och vi hade väldigt bra kontakt hela vägen i mål. Vad vi förväntade oss va en engagerad mäklare som tar detta på allvar och är engagerad med sina kunder. Vilket vi verkligen kände med Emelie ! Och ett stort plus är också att Emelie vill även hjälpa till med allt efter försäljningen är gjord. Som att räkna ut skatten, avdrag, med mera.

Sammanfattningsvis vi är helt klart nöjda med Emelie och kan absolut tänka oss att använda henne igen om det skulle behövas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-10-08 Verifierad kund
    Blev mött mycket bra och allt gick som förväntat
    2021-06-21 Verifierad kund
    Positivt bemötande. Informativ.
    2021-06-12 Verifierad kund
    Bra bemötande snabba svar över förväntan
    2021-06-11 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och lyhörd, tar sig tid och snabb på att återkoppla.
    2021-06-11 Verifierad kund
    Proffsigt och vänligt bemött av Anna, där hon lyssnade på våra behov och bemötte dem mycket bra!
    Vid frågor fick vi alltid snabb återkoppling.Det kändes tryggt.
    Vi är väldigt nöjda. Tack Anna!
    2021-05-10 Verifierad kund
    Jag har sålt mitt hus, en permanentbostad. Jag tycker Anna har varit toppen och hon har alltid varit lätt att få tag på när man har haft frågor eller så.
    2021-05-07 Verifierad kund
    Positiv inställning med trevligt bemötande och erfarenhet som gör att kunden känner sig trygg.
    2021-04-04 Verifierad kund
    Villa
    Utmärkt bemötande och väl genomförd affär.
  • Ulla-maija J
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-02-14 Verifierad kund
    Jag har anlitat Anna till försäljning av mitt hus i Grästorp.
    Anna är kunnig i sin roll som mäklare.
    Jag blev bra bemött och fick en bra känsla direkt.
    Min förväntan va att få igång en budgivningen och få sålt huset ganska omgående.
    Nu när man ändå bestämt sig.
    De lyckades Anna med.
    Så min upplevelse i detta är bara positivt.
    Kan varmt rekommendera Anna.
    2021-01-20 Verifierad kund
    Sålt en bostadsrätt, blev bra bemött och kändes tryggt under hela försäljningen, lätt och smidigt!
    • Lidköping Väster - Landsbygd
    2021-01-08 Verifierad kund
    Jag har såld en villa på landsbygden.
    Anna Lindberg var trevlig o engagerad med bra bemötande.
    2020-12-14 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande! Aktiv och drivande. Snabbt avslut.
    2020-12-01 Verifierad kund
    Vi har köpt en villa genom Anna Lindberg. Allt har löpt på bra och vi är jätte nöjda med den hjälp vi har fått. Det har varit en bra resa hela vägen och kan varmt rekommendera Anna Lindberg och fastighetsbyrån i Lidköping.
    • Skara Tätort
    2020-11-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande alla gånger. Vår affär gick snabbt och lätt.
    • Grästorp Tätort
    2020-10-04 Verifierad kund
    Sålt en fastighet. Har haft en fin och informativt kontakt och samtal med Mäklaren.
    Att få sålt mitt hus vilket jag fick på
    Ett utmärkt sätt.
    • Lidköping Väster - Landsbygd
    2020-09-12 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande, kan rekommenderas.
    2020-09-04 Verifierad kund
    Jag köpte ett litet hus nyligen. Bemötandet har från början till slut varit vänligt och professionellt. Anna har hela tiden varit beredd att svara på frågor.
    2020-09-03 Verifierad kund
    En mycket trevlig mäklare! Lätt att kontakta, tar sig tid, inga frågor är för dumma :)
    2020-07-14 Verifierad kund
    En engagerad mäklare som är lyhörd.
    Hon kämpar för sina kunder åt båda håll.
    2020-06-24 Verifierad kund
    Sålt villa för huvudmans räkning. Anna skött mäkleriet på ett utmärkt sätt. Snabb trevlig. Ställt upp när vi frågat.