Fastighetsbyrån Grästorp

Fastighetsbyrån Grästorp

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Grästorp och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 136 kunder tycker om Fastighetsbyrån Grästorp 2

2021-06-12
    Bra bemötande snabba svar över förväntan
    2021-06-11
    Kunnig, trevlig och lyhörd, tar sig tid och snabb på att återkoppla.
    2021-06-11
    Proffsigt och vänligt bemött av Anna, där hon lyssnade på våra behov och bemötte dem mycket bra!
    Vid frågor fick vi alltid snabb återkoppling.Det kändes tryggt.
    Vi är väldigt nöjda. Tack Anna!
    2021-05-10
    Jag har sålt mitt hus, en permanentbostad. Jag tycker Anna har varit toppen och hon har alltid varit lätt att få tag på när man har haft frågor eller så.
    2021-05-07
    Positiv inställning med trevligt bemötande och erfarenhet som gör att kunden känner sig trygg.
    • Grästorps Tätort
    2021-04-04
    Villa
    Utmärkt bemötande och väl genomförd affär.
  • Ulla-maija J
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-02-14
    Jag har anlitat Anna till försäljning av mitt hus i Grästorp.
    Anna är kunnig i sin roll som mäklare.
    Jag blev bra bemött och fick en bra känsla direkt.
    Min förväntan va att få igång en budgivningen och få sålt huset ganska omgående.
    Nu när man ändå bestämt sig.
    De lyckades Anna med.
    Så min upplevelse i detta är bara positivt.
    Kan varmt rekommendera Anna.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Grästorps Tätort
    2021-01-20
    Sålt en bostadsrätt, blev bra bemött och kändes tryggt under hela försäljningen, lätt och smidigt!
    • Lidköping Väster - Landsbygd
    2021-01-08
    Jag har såld en villa på landsbygden.
    Anna Lindberg var trevlig o engagerad med bra bemötande.
    2020-12-14
    Bra och trevligt bemötande! Aktiv och drivande. Snabbt avslut.
    2020-12-01
    Vi har köpt en villa genom Anna Lindberg. Allt har löpt på bra och vi är jätte nöjda med den hjälp vi har fått. Det har varit en bra resa hela vägen och kan varmt rekommendera Anna Lindberg och fastighetsbyrån i Lidköping.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Skara Tätort
    2020-11-28
    Trevligt bemötande alla gånger. Vår affär gick snabbt och lätt.
    2020-10-04
    Sålt en fastighet. Har haft en fin och informativt kontakt och samtal med Mäklaren.
    Att få sålt mitt hus vilket jag fick på
    Ett utmärkt sätt.
    • Lidköping Väster - Landsbygd
    2020-09-12
    Trevligt och bra bemötande, kan rekommenderas.
    2020-09-04
    Jag köpte ett litet hus nyligen. Bemötandet har från början till slut varit vänligt och professionellt. Anna har hela tiden varit beredd att svara på frågor.
    2020-09-03
    En mycket trevlig mäklare! Lätt att kontakta, tar sig tid, inga frågor är för dumma :)
    2020-07-14
    En engagerad mäklare som är lyhörd.
    Hon kämpar för sina kunder åt båda håll.
    2020-06-24
    Sålt villa för huvudmans räkning. Anna skött mäkleriet på ett utmärkt sätt. Snabb trevlig. Ställt upp när vi frågat.
    2020-06-22
    Sålt villa, snabbt agerande då det gällde, att komma till försäljning.
    Ordnade snabbt fram besiktningsman till dolda fel försäkringen och fotograf till bilder till försäljningsunderlaget.
    Fastigheten kom sedan omedelbart ut på Hemnet. Skickligfotograf
    När det blev klart med köparen genomfördes kontraktsskrivning omgående.
    Därefter kom övrig information löpande.
    • Grästorp Landsbygd
    2020-06-10
    Vi har sålt vårt föräldrahem Särestad 1 Grästorp.
    Anna har varit med oss i processen försäljning redan då våra föräldrar levde. Hennes bemötande var väldigt proffsigt och ödmjukt.
    Anna har på ett mycket positivt och energisk sätt genomfört denna försäljning. Hon har varit lätt att kommunicera med och enkel att komma i kontakt med vid frågor.
    Med andra ord skulle vi gärna anlita henne igen om det blir aktuellt.
    Mvh Petra och Suzanne Karlberg
    2020-06-03
    Anna är en väldigt trevlig och kompetent mäklare. Hon hjälpte till med försäljning av ett litet hus på landsbydgen.
    2020-05-25
    I det stora hela bra. Alltid glad och trevlig men lite rörig ibland men det har kanske varit mycket att göra.
    Sålt en villa på landet
    2020-05-25
    Proffsig och väl utförd försäljning, lyhörd för säljarens önskemål.
    2020-05-25
    Lägenhet, bostadsrätt på markplan.
    Trevlig, tillmötesgående och flexibel.
    Bra upplevelse med stöd i försäljningen och information kring det som vi ej hade koll på själva. Smidig gällande både visning och försäljning/skriva papper.
    2020-05-21
    Anna har förmedlat tre bostadsrätter till mig på ett alldeles utmärkt sätt. Två har jag köpt med hennes hjälp och en har jag sålt.
    Kan varmt rekommendera Anna till de som ska köpa eller sälja sin bostad.
    • Grästorp Landsbygd
    2020-05-12
    Vi har sålt en gammal fastighet på landet, torp. Kontakten med mäklaren fungerade bra. vi hade inga större förväntningar på försäljningen. Allt fungerade bra vid försäljningen, bra beskrivningar och bra bilder.

Väl sköt försäljning av Anna.
    2020-05-02
    Uppfyllde de förväntningar jag hade av en professionell mäklare.
    2020-04-29
    Levde upp till alla förväntningar.
    Trygg och lätt att kommunicera med.
    Lyhörd för våra önskemål och kom med bra tips och idéer som gjort vår försäljning av huset mycket smidig.
    Bara positiv upplevelse!
    • Filsbäck
    2020-04-18
    Jag köpte en villa. Mäklaren är hjälpsam, vänlig och hon förklarar allt perfekt.
    • Nya Staden
    2020-03-03
    Jag har köpt en tvåa i Lidköping. När jag först kom på visningen så blev jag bemött proffsigt och fick svaren på de frågor jag hade om lägenheten. Aldrig köpt en bostad innan men har uppfattat allt som snabbt och smidigt. Anna svarade snabbt på sms och telefonsamtal och var engagerad på många sätt. Väldigt nöjd och skulle rekommendera till vänner
    • Källby
    2020-02-24
    Jag har anlitat Anna vid en tidigare försäljning och var mycket nöjd så därför valde jag Anna denna gången också självklart. Hon hjälpte oss att sälja vårt radhus denna gången och vi upplever Anna som proffsig, lyhörd, noga och hon har ett mycket vänligt och gott bemötande. Försäljningen gick mycket smidigt och jag är mycket nöjd!
    2020-02-16
    Jag har sålt min bostad med hjälp av Anna
    Vi blev hjärtligt bemötta av en mycket trevlig mäklare
    Hon levde upp till alla våra förväntningar, och vi vill varmt rekommendera henne till andra. 💐
    • Källby
    2019-11-17
    Vi har köpt en villa. Mäklaren var väldigt trevlig och hade svar på alla frågor som vi hade. Hon var professionell och väldigt bra.
    2019-11-04
    Sålt småhus.
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Effektivt arbetssätt.
    Resultatet blev över förväntan.
    Mycket nöjda med denna affär!
    2019-10-08
    Från den dagen jag träffade Anna och jag beslutade att hon skulle få försäljningsuppdraget av mitt hus så har Anna jobbat på effektivt med allt runt omkring och alltid varit tillgänglig om jag har haft några funderingar. Jag kan starkt rekommendera henne.
    • Grästorp tätort
    2019-09-18
    Bra information, lätt tillgänglig, rekommenderas. s
    2019-09-04
    Köpt en liten villa, bra bemötande och även att ha kontakt med.
    2019-08-11
    Bostadsrätt
    Bra och proffsigt
    Uppfyllde mina förväntningar
    • Tun
    2019-07-20
    Solgt fritidsbolig. Anna var et hyggelig bekjentskap. Hun opptrer professionellt, jobber raskt, meget god oppfølging under veis. Boligen ble solgt langt raskere enn jeg hadde forventet. Den ble solgt i løpet av en uke. Anna er en megler du kan stole på og jeg gir henne de beste anbefalinger.
    • Grästorp tätort
    2019-07-18
    Jag och min flickvän letade flitigt efter vår första villa i Grästorp och hade ingen aning om hur vi skulle gå till väga tills vi bokade vår första visning. Där stod hon och tog i mot oss, visa oss runt och förklarade noggrant allt vi ska tänka på och hur vi skulle gå till väga. Och nu sitter vi i huset på lutmansgatan 4 efter 5 visningar på olika villor. Anna var mäklare på samtliga och kände alltid igen oss. Svarade alltid i telefon när man undrade nått. En jävla stjärna rent ut sagt !

Mvh Daniel o Michaela
    • Råda
    2019-07-05
    Villa
    Var väldigt hjälpsam i att ordna förhandsvisning och förmedla bud. Mycket snabb affär vilket passade oss bra. Tydlig vägledning genom köpprocessen med alla steg som vi genomförde.
    2019-07-05
    Anna är en mycket trevlig, saklig, kunnig mäklare som jag gärna anlitar för säljuppdrag och köper hus av.
    2019-06-20
    Så himla mysig! Proffsig och hade gott tålamod med mig som inte köpt hus förr!
    2019-05-13
    Hej. Vi har sålt vårat hus. Det är ett stort hus på landet. Mellan Skara-Lidköping. Anna har bemött oss trevligt och hjälpt oss med det vi behövde ha hjälp med. Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar. Men allt gick hur snabbt som helst. Hade en visning den 4/5och en den 8/5. Den 9/5 var huset sålt . Vi flyttar den 17/6. Det måste vara snudd på rekord. Vi är nöjda. Mvh Tina och Georg
    • Råda
    2019-05-09
    Anna hjälpte mig att sälja mitt hus på ett föredömligt sätt. Det känns som hon är tillgänglig dygnet runt alla dagar i veckan. Svarar snabbt när man ringer , hon är väldigt serviceminded . Hon uppfyllde mina förväntningar med "råge"
    2019-04-28
    Radhuslägenhet 4 rum och kök med natur och stadsnära läge

Stort beröm till Anna som tagit hänsyn till oss anhöriga efter vår mammas bortgång och den efterföljande försäljningen av hennes bostad som dödsbo ( hennes insatser har varit hanterbara och behagliga )

Mäklaren har uppfyllt våra önskemål över förväntan kring fastighetsförsäljningen.

Totalt sett en stor rekommendation för både mäklare och Anna personligen.
    2019-04-17
    Anna Lindberg har skött försäljningen av min fastighet i Grästorp. Blev mycket väl bemött av mäklaren på alla sätt. Hade redan hört positiva omdömen om mäklaren och hon levde absolut upp till dessa.
    Trevlig och kunnig. Hörde ofta av sig under försäljningen med uppdateringar.
  • Christina R
    • Djurgårdsäng
    2019-03-25
    Jag har sålt min 3 rumslägenhet.
    Jag blev mycket trevligt bemött av Anna. Visste inte vad jag hade för förväntningar men fick mycket hjälp och goda förklaringar på mina frågor.
    Rekommenderar Anna för framtida säljare/ köpare
    • Eggby-Öglunda
    2019-02-23
    Vi sålde vårt sommarhus Öglunda.
    Anna Lindberg gav ett utomordentligt trevligt bemötande. Hon var väldigt professionell och mötte alla våra förväntningar.
    2019-02-22
    Köpt hus.
    Bra kommunikation och tydlig.