Alexander Elezov

Alexander Elezov

Alexander Elezov är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Alexander Elezov har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Alexander Elezov har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Elezov har haft 42 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

78 omdömen om Alexander Elezov

Sedan starten hos Reco 2023
Jonas J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Elezov en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Vi är otroligt nöjda med Alexander. Vi fick stort förtroende för honom redan från första mötet. Han jobbar väldigt hårt, kommunicerar på ett tydligt sätt och vill alltid kundens bästa. Ett riktigt proffs helt enkelt!

Chao Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Elezov en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Strand

Hjälpsam och tydlig med alla frågor smidigt och snabbt affär så väldigt nöjd

Tobias Fingal L
Hässelby Gård

Vänlig, lyhörd och guidande! Den trevligaste upplevelsen med en mäklare jag haft som verkligen jobbade för att se till att jag hade koll på allt jag behövde veta.

Nahdha K
Vällingby Centrum

Kära Alexander är så artig, snäll och hjälpsam. Han är alltid tillgänglig för att hjälpa och följde upp hela tiden i flera månader för att hjälpa oss. Lika välkomnade och professionell varje gång. Stort tack!

RAFEL R
Vällingby Centrum

Vilken fin människa! Alexander hjälpte mina föräldrar att hitta deras drömlägenhet, vi har varit på hans visningar i nästan ett halvt år, lika varm, välkomnande och professionell varje gång vi träffade honom. Hur man behandlar äldre människor talar verkligen för ens karaktär och båda jag och mina föräldrar är oerhört nöjda. Tack verkligen.

Fei V
Hässelby Gård

Tålamod, ärlighet, ansvarstagande, utmärkta förhandlingstekniker och en kundcentrerad serviceattityd. Bra jobbat och tack.

Niko L
Spånga - Solhem

Alexander var korrekt och professionell. Jag hade många frågor, eftersom jag inte köpt fastighet tidigare och han svarade på alla frågor lugnt och logiskt när vi gick igenom kontrakt och avtal. Hög kunskapsnivå juridiskt och närvarande i våra möten. Alexander såg till att affären gick smidigt i alla steg. Tack!

Jeanette W
Spånga - Solhem

Väldigt trevligt bemötande och snabb återkoppling, flexibel och trygg.

Angelica L
Spånga - Solhem

Till skillnad mot tidigare mäklare så visade Alexander ett stort engagemang inför och under försäljningen av vår bostadsrätt, där han verkligen gav 110%. Han är mycket framåtsträvande i sitt arbete och kom snabbt i kontakt med flera potentiella köpare. Ständigt tillgänglig med att svara på frågor som vi hade genom hela försäljningsprocessen. Vi sålde efter första visningen. Vi är väldigt nöjda med Alexanders arbete. Rekommenderas starkt!!

Fabian F
Hässelby - Lövsta Allé

Alexander har varit oerhört hjälpsam och tålmodig med mig som köper bostad för första gången, och har alltid varit tillgänglig för att svara på frågor. Han har varit väldigt professionell på de möten vi haft och hjälpt mig genom hela processen.