Alexander Elezov

Alexander Elezov

Alexander Elezov är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Alexander Elezov har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Alexander Elezov har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Elezov har haft 32 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

58 omdömen om Alexander Elezov

Erik L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Elezov en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby

Han har kämpat och alltid gjort man kan förvänta sig, kan inte vara mera nöjd !

Jan V
Spånga - Solhem

Alex är ung och entusiastisk mäklare med ljus framtid i branschen och är lätt att kommunicera med om allt möjligt om försäljning av objekt och lyhörd av vad man vill om sin försäljning av det. Jag lyck önskar och tackar för ett bra samarbete. Mvh: Janne.

Nima A
Hässelby

Alexander är en briljant mäklaren som gör allt och lite till till sina kunder för att få sin drömbostad . Han är anträffbar när man ringer eller ringer tillbaks omgående. Han är lyhörd för det man önskar. Kan rekommendera varmt Alexander som mäkl

Barbro Elisabet P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Elezov en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Spånga - Solhem

Trevligt bemötande. Bra visning av lägenheten. Efter cirka en vecka var affären i hamn. Jag är nöjd. Bra jobbat.

Ida S
Hässelby Strand

Alexander är en serviceinriktad och ihärdig mäklare som alltid lägger det extra jobbet. Han ger inte upp förrän affären går i lås. Snabb återkoppling och raka puckar. Jag rekommenderar honom varmt!

Carin E
Vällingby Centrum

Min kontakt med Alexander har varit bra. Alexander har återkopplat snabbt och informativt i alla mina frågor vilket känns tryggt, samt slutfört affären på ett säkert sätt. Jag kan rekommendera Alexander Elezov.

Tommy L
Spånga - Solhem

Alexander är en lugn och behaglig mäklare som gjort sitt bästa för att sälja vår lägenhet under svåra förutsättningar. Rekommenderas!

Kristina F
Spånga - Solhem

Det kändes som att Alexander genuint ville att vi skulle bli nöjda. Han var villig att springa den extra milen utan att vi kände oss till besvär och var envis (på ett positivt sätt). Han fungerade som ett bra bollplank samt var förtroendeingivande och tillgänglig.

Pierre D
Vällingby Centrum

Alexander var strålande! Riktigt bra på att kommunicera och väldigt noggrann med att hålla mig uppdaterad under hela processen vilket jag specifikt hade bett om. Han lyssnade på mina behov och vi satte en gemensam plan som ledde till en bra affär snabbare än vad jag ens vågat hoppas på. Den smidigaste försäljningen jag har haft. Stort tack Alex!

Selamawit A
Spånga - Bromsten

En toppklass mäklare som verkligen lyssnar och gör allt i sin makt för att hjälpa till🤩🌟❤️