Alla kategorier Mäklare Dalarna Älvdalen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Idre

Fastighetsbyrån Idre

Byvägen 29, 790 91 Idre — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Idre och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 5 kunder tycker om Fastighetsbyrån Idre

• Staffan H
    Staffan H skrev om Fastighetsbyrån Idre
    Tycker de är orimligt dyrt att sälja bostäder.
    Har haft tidigare kontakter m fastighetsbyrån m negativt resultat.
  • P? S
    P? S skrev om Fastighetsbyrån Idre
    Smidig affär god hjälp vid frågeställningar.
  • Roger L
    Roger L skrev om Fastighetsbyrån Idre
    Kunnig mäklare som gjorde en, som vi tror, korrekt värdering av fastigheten. Han var inte så inblandad i kontakten med den slutliga köparen och i visningarna, men OK, vi hade inget emot att visa huset och träffa presumptiva köpare. Dessutom hade väl semestertider något att göra med den allmänna bilden av mäklarinsatsen.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Fastighetsbyrån Idre
    när det börjar hända saker har det varit bra.det har kunnat varit bättre.
  • Ann Sofie W
    Ann Sofie W skrev om Fastighetsbyrån Idre
    Den aktuella " mäklaren " dåliga kunskaper om försäljning -svårt att fatta beslut- kontoret obemannat flera dagar under veckorna. Dålig information till ev. kunder eftersom fastigheten ligger i ett turistområde borde det finnas prospekt till varje fastighet så spekulanter kan ta med sig ,för att senare kunna kontakta f-byrån. Kontoret i Idre är under all kritik.

Byvägen 29, 790 91 Idre