Alla kategorier Mäklare Dalarna Älvdalen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Idre

Fastighetsbyrån Idre

Byvägen 29, 790 91 Idre — Visa karta

Vi är engagerade och målinriktade mäklare som arbetar i hela Norra Älvdalens kommun där bl.a. Idre Fjäll, Fjätervålen, Grövelsjöfjällen och Särna ingår. Fastighetsbyrån har funnits i området sedan 1970-talet och vi har under åren som gått byggt upp ett starkt kontaktnät och mycket kunskap om våra områden.

Låter du oss ta hand om marknadsföringen vid din försäljning sker den i flera kanaler och på bästa skyltläge. Du som vill köpa får tillgång till ett brett utbud genom oss och vi kan hjälpa dig finna drömhuset i Idre! Oavsett om du vill köpa, sälja eller båda svarar vi gärna på frågor och bidrar med vår kunskap.

Kom förbi kontoret och berätta vad du funderar på kring boende i Idre!

Läs vad 7 kunder tycker om Fastighetsbyrån Idre

• Göran W
    Göran W skrev om Fastighetsbyrån Idre
    Mycket nöjd och trevligt bemötande
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Wolfgang J
    Wolfgang J skrev om Fastighetsbyrån Idre
    Vänlig, affärsmässig, pålitlig och väldigt smidig affär - speciell bra att vi fick förklaringar på Tyska.
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Fastighetsbyrån Idre
    Tycker de är orimligt dyrt att sälja bostäder.
    Har haft tidigare kontakter m fastighetsbyrån m negativt resultat.
  • P? S
    P? S skrev om Fastighetsbyrån Idre
    Smidig affär god hjälp vid frågeställningar.
  • Roger L
    Roger L skrev om Fastighetsbyrån Idre
    Kunnig mäklare som gjorde en, som vi tror, korrekt värdering av fastigheten. Han var inte så inblandad i kontakten med den slutliga köparen och i visningarna, men OK, vi hade inget emot att visa huset och träffa presumptiva köpare. Dessutom hade väl semestertider något att göra med den allmänna bilden av mäklarinsatsen.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Fastighetsbyrån Idre
    när det börjar hända saker har det varit bra.det har kunnat varit bättre.
  • Ann Sofie W
    Ann Sofie W skrev om Fastighetsbyrån Idre
    Den aktuella " mäklaren " dåliga kunskaper om försäljning -svårt att fatta beslut- kontoret obemannat flera dagar under veckorna. Dålig information till ev. kunder eftersom fastigheten ligger i ett turistområde borde det finnas prospekt till varje fastighet så spekulanter kan ta med sig ,för att senare kunna kontakta f-byrån. Kontoret i Idre är under all kritik.

Byvägen 29, 790 91 Idre