Fastighetsbyrån Kil

Fastighetsbyrån Kil

• BadgeTenYears
Ring 0554-161 01 Dela

Strax norr om Karlstad, mitt i Värmland, ligger Kil och Forshaga bland sjöar och grönskande natur. Här finns trevliga bostadsområden för barnfamiljer, aktiv landsbygd och många möjligheter till rekreation ute i naturen. Kommunikationerna till Karlstad och resten av landet är smidiga och bra. Vi på Fastighetsbyrån vill att...

353 omdömen om Fastighetsbyrån Kil

Sedan starten hos Reco 2013

Millie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Haug en del av Fastighetsbyrån Forshaga
Stenåsen

Proffsigt bemötande. Serviceinriktad och hjälpsam. Kam verkligen rekommendera Jonathan.

Linda S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Haug en del av Fastighetsbyrån Forshaga
Stenåsen

En mycket charmig mäklare som är öppen sinnad och har bra förståelse av både köpare och säljare. Humorn var på topp och kominucerarde flitigt. 👌👌👌

Jonas W

Köpt bostad via Jonathan och allt var tydligt och trevligt.

Mats H
Sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Haug en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Bemötande mycket bra. Som vi hoppades och lite till Positiv och kunnig samt lyssnande.

Ingrid N
Sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Haug en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Alltid väldigt trevligt bemötande från Jonathan. Förväntningarna vi hade var att sälja huset inom rimlig tid, detta gick inte först men hade med världsläget att göra bl.a. När vi startade ett nytt försök var Jonathan igång med visning. Hittills har allt löpt på bra vid försäljningen.

Christopher A
Säbytorp

Vi har blivit väldigt väl bemötta och fått all önskvärd hjälp och vägledning kring vårt köp.

Charlotte O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
Stenåsen

Madelene var trevlig och tillmötesgående ⭐️

Harald J
Köpte en tomt med hjälp av Jonathan Haug en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Jonathan er meget hyggelig og imøtekommende. Rask med tilbakemeldinger. Møte gikk grei alt var klart da jeg kom. En rask enkel og grei handel

Helena B
Forshaga - Grossbol

Har mycket gott bemötande på den högsta nivån för att känna sig trygg med sin affär

Rose-marie A

Madeleine är alltid trevligt och vänlig, glad och positiv. Hon är kunnig och tvekar inte att rätta till okunniga kommentarer. Madeleine har sålt vårt hus tidigare och därför valde vi att Madeleine skulle hjälpa oss med dessa handlingar vid köpet. Hon är trygg och kunnig i sin yrkesroll.

Hans Peter K

HEJ Trevligt med bra vägledning

Johan Stefan S
Forshaga-grossbol

Jättebra och trevlig mäklare. Tog uppdraget professionellt på alla sätt. Var också bekant med orten där hon sålde min bostad så hon kunde ledsaga intressenter som inte var därifrån vart det finns skolor, förskolor, kvällsöppna butiker osv. Hon gjorde ett jättebra jobb.

Sandra Reimondsdotter S
Forshaga-grossbol

Trygg och kunnig. Jag fick en jättebra känsla vid första mötet och hon är väldigt professionell. Hon la verkligen ner sig och var tillgänglig. Lätt att prata med och förstå. Jag skulle definitivt rekommendera henne till alla som på ett eller annat sätt ska in i bostadsmarknaden. Hon vet och kan kommunen och är helt igenom genuin.

Emma A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
Centralt

Madelene är otroligt bra,super trevlig. Man kan känna sig trygg med henne som mäklare,hon är noga,tydlig,vet vad hon gör och duktig på att förklara och finns alltid där vid funderingar och frågor och råd. En super bra och otroligt duktig och trevlig mäklare, jag kunde inte haft en bättre mäklare som hjälpte mig att sälja min bostad, och det gick otroligt fort,enkelt och smidigt.

Mattias L
Forshaga - Dyvelsten

Madeleine har vi haft kontakt med vid flera tillfällen och hon är alltid mycket trevlig och serviceinriktad. Madeleine har under försäljningen av vårt hus alltid svarat snabbt och säkerställt en bra affär som har känts trygg hela vägen. Jag kan varmt rekommendera Madeleine! Med vänlig hälsning, Mattias Ljungdahl

Khalid J
Västra Lersätter

Madelene är en väldigt trevlig person samt är hon professionell, lyhörd och hade svar på alla frågor som vi hade ställt. Rekommenderar stark henne som en pålitlig mäklare.

Sanar A
Västra Lersätter

Väldig trevlig, snäll och tydlig med information. Tack för ett bra bemötande!

Lasse Ingemar K
Deje - Östra Dejefors

Mycket hjälpsam och trevlig glad jämt

Fredrik W
Köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga

duktig, tydlig, trevlig, hjälpsam, alla väldigt bra egenskaper i en mäklare. smidigt och bra bemötande

Hans M
Sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Hagalund

Första mötet blev så bra, fick ett stort förtroende för henne. Vi hade innan disk om vi skulle ta den mäklarfirman vi köpte huset av men det gjorde vi inte efter mötet med henne. Det är alltid lite oro o funderingar när man tar beslutet att sälja men det avtog i kontakten med henne o hon bemötte oss o förstod hur vi tänkte o gav oss jättebra info. Hon är en jättefin person, trevlig, lugn o kunnig. All kontakt har varit enastående. Jättenöjd med träffen då vi skulle skriva kontrakt på försäljningen, priset för huset o hennes...

Svar från Kristin Bryntesson

Vad glad jag blir att läsa era fina ord! Det har varit så roligt att vara en del av er försäljningsprocess och få visa ert mysiga hus för framtida ägare. Jag hoppas ni också kommer stortrivas i er nya bostad. Ha en riktigt go vecka!

Arne Morten O
Sålde sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Påläst, duktig, klar och tydlig.

Sanna B
Götetorp/Gunnarskär

Otroligt proffsig och omtänksam genom hela säljprocessen! Hon förstod vår situation, anpassade sitt säljande och bemötte oss på ett sätt som gjorde en stressig säljprocess till en härlig upplevelse! Rekommenderar starkt Kristin!

Svar från Kristin Bryntesson

Stort tack för dina fina ord Sanna! Det har varit så roligt att få jobba med er och ni har gjort ett fantastiskt arbete med förberedelser som gjorde det så smidigt. Ha en härlig dag!

Isak G
Götetorp/Gunnarskär

Kristin har varit superproffsig genom hela processen & verkligen levererat! Vi fick verkligen bra hjälp hela vägen igenom, och allt flöt på väldigt bra i den snabba processen vi hade!

Svar från Kristin Bryntesson

Vad roligt att höra att ni är nöjda med vår tjänst! Ni har också gjort en kanoninsats på väldigt kort tid som gjort det smidigt och extra roligt att jobba med er. Vi ses snart igen!

Borgny O
Sålde sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Tydlig och bra information. Trevlig och glad.

Josefin B
Köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Trevlig och tydlig känns tryggt att ha henne som mäklare i vårt första husköp.

Ulla G
Hagalund

Kristin Bryntesson är en lugn och trygg mäklare. Hade hört så gott om henne och fick tips av en kollega att vända mig till henne. Vårt samarbete har varit toppen och hon har alltid tagit sig tid och varit anträffbar vid frågor och funderingar. Vår försäljning av bostaden gick snabbt och smidigt på alla sätt. Så Kristine får toppbetyg.

Svar från Kristin Bryntesson

Stort, varmt tack! Vad glad jag blir att läsa att ni känt er trygga och nöjda med vår service! Har varit en fröjd att få samarbeta med er och jag ser fram emot att ta er hela vägen i mål med de sista detaljerna också. Ha en fin dag!

Carl E
Köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Granhult

Allt gick smidigt och bemötandet var proffsigt från mäklaren. Bra att vi kunde få en extra visning på huset. Allt var positivt.

Svar från Kristin Bryntesson

Blir så glad av att läsa att du känner dig nöjd med processen. Hoppas ni kommer stortrivas i ett nya hus!

Granhult

Alltid trevligt och proffsigt bemötande. Snabb på att svara på frågor och återkoppla.

Svar från Kristin Bryntesson

Vad härligt att du är nöjd med servicen! Och stort tack för att du tagit dig tid och skriva ett omdöme!

Göran H

Personlig och hjälpsam. Bra information och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.

Svar från Kristin Bryntesson

Vad roligt att läsa att du haft en bra upplevelse av min tjänst! Tack för att du tagit dig tid att dela med dig. Önskar dig en fin midsommarhelg! Vänligen Kristin

Monica Margareta A

Mycket trevligt bemötande och kunnig!

Thomas K
Centralt

Hon är glad, positiv och hjälpsam. Har ett trevligt och bra bemötande. Är påläst och kunnig på det hon gör.

Centralt

Alltid glad och hjälper till med allt man ber om,.Lätt att prata med vi är väldigt nöjda med Madelene.

Ove B
Centralt

Mycket kunnig.Bra feedback. Trevligt bemötande.

Mats Ingemar S
Skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Nu har "vårt" hus som K sålde 2019 helt plötsligt av en annan mäklare, på samma byrå, bedömt ökat med 3 rum. Från 3 till 6. Mycket märkligt. Det hade 6 rum då vi sålde. Begärt pris har därmed ökat med en halv miljon kronor. Jag tyckte väl att vi fick alldeles för LITE betalt . Inte seriös. (mer finns)

Svar från Kristin Bryntesson

Hej, Tråkigt att höra att du är besviken men jag uppskattar att du hör av dig så vi kan ha en dialog. Det är många faktorer som avgör slutpris på ett hus och även om samma hus säljs med 4-5 års mellanrum kan priset ändras beroende på marknadsutvecklingen, om det har gjorts renoveringar och vilka köpare som letar hus för tillfället och deras behov och förutsättningar. För att kunna diskutera mer detaljer kring just er försäljning är du välkommen att ringa mig på 072 453 22 90 eller om du hellre vill prata med min chef, når du Jonas Björk på 070-651 08 91. Med vänlig hälsning Kristin

Thomas K
Sålde sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Hon har ett trevligt och bra bemötande. Hon är proffsig på sitt jobb.

Sålde sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Tycker att hon proffsig på sitt jobb.

Sebastian P
Köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Väldigt bra. Tydlig och trevlig. Hade svar på allt och kollade upp de få grejer hon inte kände till. Förklarade svårare termer för den som är ny till bostadsköp.Gav flera bra tips.

Caroline W
Hammarö

Vi är verkligen jättenöjda med Kristin. Så trevlig, kunnig och proffsig - kan varmt rekommendera Kristin till alla!

Svar från Kristin Bryntesson

Stort tack Caroline! Det har varit ett rent nöje att få jobba med er och ert vackra hem. Vi ses snart igen :)

Patrik L
Centralt

Madelene var proffsig och korrekt genom hela processen. Hon hjälpte oss på ett bra sätt trots ett svårt marknadsläge.

Märta Å
Köpte sitt hus med hjälp av
Lindome | Långås

Jag ger Annakarin högsta betyg för att hon har bemött oss på bästa sätt samt förklarat alla delar och informerat oss på ett tydligt och bra sätt genom hela processen.

Tom E
Sålde sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Mycket trevligt och professionellt bemötande genom hela försäljningen. Bra på att förklara och berätta hur och vad som ska göras samt hur allt kommer gå till genom hela processen. Precis vad vi förväntat oss av en mäklare. Kan starkt rekommendera Madelene som mäklare så får man en bra och smidig försäljning.

Maritha L

På ett trevligt och tryggt bemötande. Och att få den hjälpen jag behövde för att sälja min bostad och den hjälpen uppfylldes med ett tryggt och fint förtrående från Madelene som är en duktig erfaren mäklare. och hon gör ett jätte fint och mycket bra jobb när hon hjälper mig att sälja min lägenhet.

Anita R
Sålde sitt hus med hjälp av
Lindome | Centralt

Jag upplevde Annakarin lugn, trygg och förtroendeingivande. Mycket tydlig i sin information och lyhörd för mina frågor. Vi är nöjda med hennes insats vid försäljningen.

Olov M
Köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Väldigt duktig på sitt jobb och en trevlig person 🌹

Ola H
Högboda

Lättsamt, trevligt bemötande. Helt avgörande för att låta byrån ta hand om försäljning av både hus och lägenhet.

Anna B
Centralt

Vi är mycket nöjda med Madeleine som vår mäklare i både köpet av nytt hus och försäljningen av vårt hus. Hon har agerat professionellt och varit lugn, metodisk och tydlig i alla olika skeden. Vi kan varmt rekommendera henne till andra som är o behov av mäklare.

Kristin B
Centralt

Väldigt professionell men också väldigt hjälpsam och förstående. Tog sig tid att förklara allt noggrant för oss som förstagångsköpare. Känner oss väldigt trygga i vårt husköp med Madelene som mäklare!

Catarina G
Norrstrand

Professionell, tydlig och effektiv. Trevligt bemötande på alla sätt!

Svar från Kristin Bryntesson

Vad roligt att höra att ni är nöjda Catarina, det värmer! Ser fram emot att ses igen nästa år. God jul till dig och familjen!

Anna B
Centralt

Vårt intryck av Madeleine är mycket positivt. Hon har ett vänligt bemötande och känns påläst på det som behövs att veta om fastigheten. Hon är tydlig och inger förtroende och håller sig lagom neutral till objektet vid visningen. Samma sak gäller för när vi var på kontoret och skrev köpekontraktet. M v h//Anna

Johanna P
Forshaga - Åsmyren

Inga konstigheter med Madelene. Trevlig med ett proffsigt och kunnigt bemötande.