Johan Näsberg

Johan Näsberg

Johan Näsberg är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Johan Näsberg har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Johan Näsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.1. Johan Näsberg har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

49 omdömen om Johan Näsberg

Sedan starten hos Reco 2015
Amanda E
Sturefors

Trevligt och lättsamt bemötande. Svar på frågor direkt vi önskat utan att behöva vänta.

Nermin A
Sturefors

Har köpt ett nytt hus🙂 Johan är otroligt proffsigt,och kan verkligen sitt jobb👍 Om jag ska sälja huset så väljer jag Johan definitivt!

Elise F
STUREFORS

Nyproduktion, villa i Sturefors. Vi har blivit väl bemötta och mäklaren nådde absolut upp till våra förväntningar.

Niklas D
STUREFORS

Köpt nyproduktion i Sturefors. Lugn, pushade inte, lät oss fundera i lugn o ro. Kunnig och proffesionell. Positiv upplevelse!

Emil J
STUREFORS

Allt har fungerat bra i samband med vårt husköp! Vi är supernöjda!

Emma E
STUREFORS

Köpt nyproduktionhus via Johan. Väldigt svår att få tag på när vi ville få första kontakt och så fortsatte det tills vi köpte huset. Vi upplevde att vi fick ringa och tjata för att få köpa ett hus. Vi kändes oss lite halvtrygga i hela affären just för att han var så frånvarande. MEN när vi väl fick tag på honom upplevdes han kunnig och kom med bra input.

Jesper F
STUREFORS

Bra professionell mäklare som vet vad han pysslar med.

Johan L
Skrev om Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping

nybygge friliggande villa kort och gott väldigt bra upplevelse och hjälp hela vägen för ett par som köper hus för första gången.

Martin M
STUREFORS

Johan har hjälpt oss med vårt nya hus. Mannes Trädgård. Johan är en toppen kille med gott engagemang och proffsigt uppträdande.

Anna W
STUREFORS

Snabb och effektiv. Något tankspridd.