Majken Lundh

Majken Lundh

Majken Lundh är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Majken Lundh har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Majken Lundh har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 196 omdömen med ett betyg på 4.8. Majken Lundh har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

196 omdömen om Majken Lundh

Sedan starten hos Reco 2020
Martin N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
Folkets Park

Fantastiskt bemötande, skötte allt smidigt och bra. Bra med information! Väldigt trevlig mäklare, rekommenderar varmt!

Anna-Lena Birgitta N
Centralt

Vår upplevelse av Majken är att hon har ett trevligt bemötande och att hon flexibel, snabb och kunnig

Anne Inger H
Ljungsbro

Fantastisk duktig tjej . Bemöter en mycket trevligt . Känner av hur man mår . Väldigt hjälpsam. Mycket kunnig

Svar från Majken Lundh

Tack snälla Anne för ditt fina omdöme! Väldigt roligt att få vara med i din köpprocess. Kram Majken

Katarina A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ljungsbro

Blev väldigt väl bemött. Trevlig och lugn så man kände sig trygg i affären. Tillmötesgående och bra återkoppling. Rekommenderar gärna henne till mina vänner.

Svar från Majken Lundh

Varmt tack Kattis för ditt fina omdöme! Det värmer att läsa. Kram Majken

Olivia H
Malmslätt

Snabb, professionell och inlyssnande till mig som säljare. Det känns tryggt att ha henne som mäklare.

Johanna E
Ekholmen

Majken är en superduktig och trevlig mäklare. Hon har gjort mycket för att hjälpa mig med försäljningen av min lägenhet. Hade gärna gett full pott men slutsumman drar ner betyget lite. Men i det hela supernöjd med allt, bara det lilla som fattas för fullt betyg.

Gabriella K
Valla/Gottfridsberg

Majken har varit jättebra. Lätt att få tag på, ordnade extra visningar med kort varsel, jordnära och behaglig

Lena I
T1/Valla

Trevligt bemötande med glimten i ögat. Bra kommunikation

Jonathan S
Lambohov/Mjärdevi

Blev väl bemött och hon svarade väl på frågorna eller tog reda på dem som hade funderingar på.

Sajad M
Berga

Trevligt tjej, lätt att prata med henne och hjälpsam.