Srdjan Vejnovic

Srdjan Vejnovic

Srdjan Vejnovic är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Srdjan Vejnovic har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Srdjan Vejnovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 332 omdömen med ett betyg på 4.9. Srdjan Vejnovic har haft 75 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

332 omdömen om Srdjan Vejnovic

Sedan starten hos Reco 2019
Kent K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Kvinneby

Trevlig att ha göra med alla förväntningar m.m stämde bra överens kan varmt rekommendera srdjan som mäklare absolut nöjd...

Agnes K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Centralt

Trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Inget alls att klaga på väldigt duktig på sitt jobb.

Per W
Övre Vasastaden

Väldigt proffsig och ärlig. Han jobbade hårt för att få till försäljningen vilket krävde en del i dessa lite sämre tider. Gav bra råd och guidade när det behövdes!

Ove M
Skäggetorp

Srdjan är mycket kunnig och trevlig och hanterar sina uppdrag och kunder på ett professionellt sätt. Jag kan verkligen rekommendera honom. Ove

Josua S
Köpte sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ljungsbro

Srdjan har varit bemötande och trevlig under hela processen. Han har har varit positivt och tillmötesgående samt lämnat snabba svar via sms eller telefon. Under visningen har Srdjan tagit sig tiden för att ingående beskriva bostaden, omgivningen och föreningen. Allt var väldigt professionellt.

Cosette M
Hagaberg

Närvarande, professionell och kunnig!

Evelina R
Köpte sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Bankekind

Srdjan har varit trevlig, effektiv och hjälpsam genom hela processen vilket verkligen har uppskattats av oss som förstagångsköpare.

Gunilla H
Ekholmen

Proffsig mäklare som var till stor hjälp på alla sätt. Vi kan varmt rekommendera Srdjan. Vi är väldigt nöjda från början till slut.

Åsa L
Vimanshäll

Oerhört proffsig, effektiv och dessutom behaglig att ha att göra med. Srdjan överträffade mina förväntningar på alla punkter.

Christofer A
Vimanshäll

Mkt trevlig och tillmötesgående. Vi är helnöjda.