Srdjan Vejnovic

Srdjan Vejnovic

Srdjan Vejnovic är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Srdjan Vejnovic har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Srdjan Vejnovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 335 omdömen med ett betyg på 4.9. Srdjan Vejnovic har haft 72 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

335 omdömen om Srdjan Vejnovic

Sedan starten hos Reco 2019
Robert C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ekkällan/Garnisonen/södra Ekkällan/hagaberg

Bra inledande samtal med Srdjan på första visningen med mycket information, kunde svara på alla vpra frågor. Srdjan levde upp till och överträffade våra förväntningar. Väldigt tillmötesgående och flexibel, bra tips och råd, bra koll på detaljer samt informerar om dessa. Mycket tydlig genomgång av det viktiga vid kontraktskrivandet. Kanonbra, helt enkelt!

Karin O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Vasastaden

Fantastisk service och professionalism! Srdjan har en imponerande förståelse och kunskap om marknaden och han var både tillgänglig och lyhörd för mina önskemål. Trots det utmanande läget i fastighetsbranschen så lyckades vi genomföra en mycket lyckad försäljning, och jag är övertygad om att både jag och köparna är mycket nöjda. Jag kan starkt rekommendera Srdjan.

Simon Å
Folkets Park

Professionell bemötande, snabba kontakter. Tydlig och klar genom hela processen.

Kent K
Kvinneby

Trevlig att ha göra med alla förväntningar m.m stämde bra överens kan varmt rekommendera srdjan som mäklare absolut nöjd...

Agnes K
Centralt

Trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Inget alls att klaga på väldigt duktig på sitt jobb.

Per W
Övre Vasastaden

Väldigt proffsig och ärlig. Han jobbade hårt för att få till försäljningen vilket krävde en del i dessa lite sämre tider. Gav bra råd och guidade när det behövdes!

Ove M
Skäggetorp

Srdjan är mycket kunnig och trevlig och hanterar sina uppdrag och kunder på ett professionellt sätt. Jag kan verkligen rekommendera honom. Ove

Josua S
Köpte sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ljungsbro

Srdjan har varit bemötande och trevlig under hela processen. Han har har varit positivt och tillmötesgående samt lämnat snabba svar via sms eller telefon. Under visningen har Srdjan tagit sig tiden för att ingående beskriva bostaden, omgivningen och föreningen. Allt var väldigt professionellt.

Cosette M
Hagaberg

Närvarande, professionell och kunnig!

Evelina R
Köpte sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Bankekind

Srdjan har varit trevlig, effektiv och hjälpsam genom hela processen vilket verkligen har uppskattats av oss som förstagångsköpare.