Srdjan Vejnovic

Srdjan Vejnovic

Srdjan Vejnovic är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Srdjan Vejnovic har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Srdjan Vejnovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 357 omdömen med ett betyg på 4.9. Srdjan Vejnovic har haft 70 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

357 omdömen om Srdjan Vejnovic

Sedan starten hos Reco 2019
Sara S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Övre Vasastaden

Srdjan har varit kunnig, trevlig och mån om att vi fått den service/information vi efterfrågat. Han har varit effektiv och det har känts tryggt att veta att allt fungerar.

Per B
ÅBYLUND

Effektiv. Kommunicerar tydligt. Slutförde affären bra.

Tilde N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Centralt

Väldigt tillmötesgående och gav super informativa och ärliga svar på frågor och funderingar vi hade

Karin K
ÅBYLUND

Trevlig och enkel att ha att göra med. Förklarade allt som ska göras vid ett lägenhetsköp på mycket bra sätt.

Cecilia H
Vidingsjö

Hej! Jag tycker det är konstigt att svara på denna frågan nu. Det finns fortsatt delar kvar av köpet. Hur skall jag vet nu vad jag tycker när det är klart?

Anna N
Centralt

Är lyhörd och har ett trevligt bemötande som känns ärligt.

Di Y
Ljungsbro

Snabb och effektiv, med stor erfarenhet.

Sabina L
Vidingsjö

Jag är väldigt nöjd med Srdjan som mäklare. Han har levt upp till förväntningarna och varit professionell och trevlig. Han gav bra råd som gjorde att försäljningen gick snabbt, smidigt och såldes till önskat pris.

Anna-Lena N
Johannelund

Ärlig tydlig och hjälpsam mot mig som köpare. Det var lätt att ställa alla frågor och inte känna sig dum. Lätt att få kontakt/ nåbar på telefon och mäklaren beskrev hela tiden nästa steg tydligt.

Frans J
Centrum/t1

Väldigt sakkunnig och behjälplig vid ett väldigt snabbt köp. Särskilt plus till att snabbt fixat kontakt med banken (Swedbank) då det uppstod strul med lånelöfte hos annan bank.