Moa Ek

Moa Ek

Moa Ek är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Moa Ek har varit registrerad mäklare sedan 2022-07. Moa Ek har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.7. Moa Ek har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

36 omdömen om Moa Ek

Sebastian L
Väster

Moa har visat stort tålamod, trägenhet, och integritet i en marknad som tycks sätta dugligheten i många fastighetsmäklare på sin spets.

Anton P
Värpinge

Vi är mycket nöjda med Moa. Hon har varit väldigt förtroendeingivande och vi kände oss trygga med hela processen.

Carl-Olof T
Värpinge

Mycket trevlig men dåligt påläst vad gällde fastigheten. Samt vi blev lovade en förhandsbesiktning av objektet enl samtal, när vi kom dit var det fem familjer till där på 65 m". Vilket gjorde det svårt att ta mått och gå runt i lugn o ro .Hade vi inte varit så intresserade av området hade vi nog tackat nej. Men objektet gjorde att vi tackade ja. Vår ärliga mening Fam, Carl-olof Thoor.

Ulrik S
Centrum

Genuint positivt bemötande Hade fått Moa via positiva rekommendationer som hon verkligen sedan överträffade Hon är proaktiv, enkel att ha att göra med och bara löser eventuella frågor som kommer upp längs vägen. Hade dessutom en bra strategi hur vi skulle gå ut med lägenheten.

Sally F
Möllevången/sofiaparken

Trevlig, tillmötesgående och mycket duktig.

Ann-Kristin M
Möllevången/sofiaparken

Moa har varit proffsig, tillgänglig och mycket smidig i affären som gällde vår sons lägenhet. Vi är exceptionellt nöjda.

Maria L
Centrum

Flexibel och serviceinriktad! Tack för snabb och smidig affär!

Almadin C
Gunnesbo

En mycket bra och trevlig mäklare, som verkligen engagerad i sitt yrke. Proffsigt och trevligt bemötande. Gör sitt yttersta för att få till en så bra affär som möjligt.

Evelin S
Linero

Alltid piggt och trevligt bemötande.

Blerina B
Linero

Bemötandet var jättebra, hjälpte mig att hitta rätt i sökandet. Hon levde upp till mina förväntningar, hon hjälpte mig speciellt med språket, förklarade extra noga med tanke på att mitt första språket inte är svenska. Hon är professionell och en riktigt duktig mäklare.