Alexandra Ernberg är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Alexandra Ernberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 26 omdömen sedan 2015-04-17. Alexandra Ernberg har haft 2 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är att jag verkligen brinner för mitt arbete och för att driva processerna framåt. Försäljning är så otroligt kul!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en mycket engagerad mäklare. Jag ger alltid 110% i alla uppdrag jag åtar mig så att mina kunder ska bli helt nöjda.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är ett modernt hus i betong. Huset får gärna gå i färgskalan grå, grått och grått.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 26 Läs vad Alexandra Ernberg

• Vi har sålt två bostäder och köpt fyra genom åren och Alexandra Ernberg från Fastighetsbyrån är helt klart den bästa vi har mäklaren av dem alla. *Professionell *Tillmötesgående *Informativ & rådgivande *Snabb på återkoppling *Nytänkande *Fick ett fint bemötande från hela kontoret men speciellt från mäklaren själv. Grymt trevlig och det känns genuint dessutom. *Alla våra förväntningar uppfyllda. Kommer att rekommendera byrån för andra.
    Sarah S köpte en tomt med hjälp av Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-02-20
    • 6:a
    2020-02-20
    Hej Sarah! Stort tack för de fina orden! Jag önskar er stort lycka till med ert nya hus och tveka inte att höra av dig vid minsta fråga i framtiden. Du vet att jag gärna hjälper till! //Alexandra

Visa svar
  • Alexandra är en duktig, trevlig och ambitiös mäklare. Hon har tagit sig tid med att svara på våra frågor och hon har svarat väldigt snabbt. Om hon inte själv kunnat svara, så har hon frågat eller tagit reda på svaret. Det har varit lätt att nå henne, toppen. Hon har även kontaktat oss efteråt och frågat om hur det går o s v Det som dragit ut på köpet har varit sena pappersutskick/ kontrakt m.m Där kan förbättringar ske, annars helt okej. / Anders och Anne-Maj Videnord
    Anders V skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    2016-10-17
    2016-10-17
    Hej Anders och Anne-Maj! Stort tack för ert fina omdöme! Byggherren vet om att de varit ute i sista minuten med sina avtal men jag ska framföra ert önskemål till dem ytterligare en gång. Jag hoppas vi ses längre fram igen. Mvh Alexandra Ernberg

Visa svar
  • I was totally satisfied with the work of the real estate agent. I have no complaints. I got always a quick response on emails and also always satisfying answers. The whole proces went without any complications from their side. I would recommend the agency.
    Luisa M skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    2016-10-13
    Hey Luisa! I'm pleased that you were so happy. Although everything was done on a mix of Swedish and English. Tell me if there's anything more I can do for you. Sincerely Alexandra

Visa svar
  • Jag fick intrycket att Alexandra verkade till att vara en rutinerad mäklare. Arbetade professionellt och med med hjärta.
    Kerstin N skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hej Kerstin! Stort tack för dina fina ord!!! //Med vänlig hälsning Alexandra

Visa svar
  • Vi tycker att Alexandra Ernberg är en fantastiskt bra mäklare, den bästa vi haft med att göra - någonsin.
    Anna B skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    2016-10-13
    Hej Anna! Jag blir rörd, stort tack för orden du skriver! //Med varma hälsningar Alexandra

Visa svar
  • Alexandra hjälpte mig med att sälja en bostadsrättslägenhet i Lund. Mycket strukturerad, engagerad och affärsmässigt driven mäklare som jag verkligen kan rekommendera å det varmaste om ni vill få en optimal försäljning till stånd av er bostadsrättslägenhet både prismässigt och hanteringsmässigt.
    Sven R skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    2016-10-13
    Hej Sven! Jag är jätteglad över att ni är nöjda, och otroligt tacksam för de fina orden! //Med vänlig hälsning Alexandra

Visa svar
  • Vi fick ett mkt trevligt och professionellt bemötande av mäklaren. Vi valde mellan 4 mäklare och gick på magkänsla och den stämde till 100%
    Ola B skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    2016-10-13
    Hej Ola! Jag är så tacksam för förtroendet att hjälpa er, och jag är otroligt glad över att ni blev så nöjda. Stort tack! /Med vänlig hälsning Alexandra

Visa svar
  • Notera: Samtliga svar i denna undersökning utför jag utifrån att jag är beställare av uppdraget till Alexandr. Jag är ordförande i föreningens interimsstyrelse, inte boende och har mött Alexandra utifrån mitt egna bostadsköp.
    Bostadsrättsföreningen N
    Bostadsrättsföreningen N skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    2016-10-13
  • Min erfarenhet av Alexandra Ernberg är att jag har fått ett alltigenom gott bemötande och att resultatet av hennes arbete har vida överstigit mina förväntningar. Tack för att ni frågade mig. Jonas
    Jonas H skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    2016-10-13
    Stort tack för att du tog dig tid att svara. Dina ord värmer! /Mvh Alexandra Ernberg

Visa svar
  • Alexandra har varit ett stort stöd både före och efter mitt lägenhetsköp. Hon har hela tiden haft tid för frågor, stort som smått och det har känts jättebra att ha någon att vända sig till som verkligen gör sitt bästa för att svara på allt. Hon har dessutom följt upp efter inflyttning hur allting fungerar och om det är något hon skulle kunna hjälpa till med. Jag skulle inte tveka att anlita Alexandra vid en ev kommande försäljning av min bostad.
    Susanne K skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    2016-10-12
    2016-10-12
    Hej Susanne! Vilka fina ord. Det var ett sant nöje att få hjälpa dig, hitta hem! Hoppas vi ses snart igen! /Mvh Alexandra Ernberg