Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lund Alexandra Ernberg

en del av Fastighetsbyrån Lund

Mårtenstorget 8, 223 51 Lund — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 25 rekommendationer

Läs vad 25 användare tycker om Alexandra Ernberg

• Anders V
    Anders V skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Alexandra är en duktig, trevlig och ambitiös mäklare. Hon har tagit sig tid med att svara på våra frågor och hon har svarat väldigt snabbt.
    Om hon inte själv kunnat svara, så har hon frågat eller tagit reda på svaret.
    Det har varit lätt att nå henne, toppen.
    Hon har även kontaktat oss efteråt och frågat om hur det går o s v
    Det som dragit ut på köpet har varit sena pappersutskick/ kontrakt m.m
    Där kan förbättringar ske, annars helt okej. / Anders och Anne-Maj Videnord
    2016-10-18 Alexandra E svarar Anders V
    Hej Anders och Anne-Maj! Stort tack för ert fina omdöme! Byggherren vet om att de varit ute i sista minuten med sina avtal men jag ska framföra ert önskemål till dem ytterligare en gång. Jag hoppas vi ses längre fram igen. Mvh Alexandra Ernberg
  • Luisa M
    Luisa M skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    I was totally satisfied with the work of the real estate agent. I have no complaints. I got always a quick response on emails and also always satisfying answers. The whole proces went without any complications from their side. I would recommend the agency.
    2016-10-14 Alexandra E svarar Luisa M
    Hey Luisa! I'm pleased that you were so happy. Although everything was done on a mix of Swedish and English. Tell me if there's anything more I can do for you. Sincerely Alexandra
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag fick intrycket att Alexandra verkade till att vara en rutinerad mäklare. Arbetade professionellt och med med hjärta.
    2016-10-14 Alexandra E svarar Kerstin N
    Hej Kerstin! Stort tack för dina fina ord!!! //Med vänlig hälsning Alexandra
  • Anna B
    Anna B skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi tycker att Alexandra Ernberg är en fantastiskt bra mäklare, den bästa vi haft med att göra - någonsin.
    2016-10-14 Alexandra E svarar Anna B
    Hej Anna! Jag blir rörd, stort tack för orden du skriver! //Med varma hälsningar Alexandra
  • Sven R
    Sven R skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Alexandra hjälpte mig med att sälja en bostadsrättslägenhet i Lund. Mycket strukturerad, engagerad och affärsmässigt driven mäklare som jag verkligen kan rekommendera å det varmaste om ni vill få en optimal försäljning till stånd av er bostadsrättslägenhet både prismässigt och hanteringsmässigt.
    2016-10-14 Alexandra E svarar Sven R
    Hej Sven! Jag är jätteglad över att ni är nöjda, och otroligt tacksam för de fina orden! //Med vänlig hälsning Alexandra
  • Ola B
    Ola B skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi fick ett mkt trevligt och professionellt bemötande av mäklaren. Vi valde mellan 4 mäklare och gick på magkänsla och den stämde till 100%
    2016-10-14 Alexandra E svarar Ola B
    Hej Ola! Jag är så tacksam för förtroendet att hjälpa er, och jag är otroligt glad över att ni blev så nöjda. Stort tack! /Med vänlig hälsning Alexandra
  • Bostadsrättsföreningen N
    Bostadsrättsföreningen N skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Notera:
    Samtliga svar i denna undersökning utför jag utifrån att jag är beställare av uppdraget till Alexandr. Jag är ordförande i föreningens interimsstyrelse, inte boende och har mött Alexandra utifrån mitt egna bostadsköp.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Min erfarenhet av Alexandra Ernberg är att jag har fått ett alltigenom gott bemötande och att resultatet av hennes arbete har vida överstigit mina förväntningar.

Tack för att ni frågade mig.
    Jonas
    2016-10-13 Alexandra E svarar Jonas H
    Stort tack för att du tog dig tid att svara. Dina ord värmer! /Mvh Alexandra Ernberg
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Alexandra har varit ett stort stöd både före och efter mitt lägenhetsköp.
    Hon har hela tiden haft tid för frågor, stort som smått och det har känts jättebra att ha någon att vända sig till som verkligen gör sitt bästa för att svara på allt.
    Hon har dessutom följt upp efter inflyttning hur allting fungerar och om det är något hon skulle kunna hjälpa till med.
    Jag skulle inte tveka att anlita Alexandra vid en ev kommande försäljning av min bostad.
    2016-10-13 Alexandra E svarar Susanne K
    Hej Susanne! Vilka fina ord. Det var ett sant nöje att få hjälpa dig, hitta hem! Hoppas vi ses snart igen! /Mvh Alexandra Ernberg
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hon svarade snabbt på de frågor jag hade via mail och var väldigt hjälpsam. Tyckte däremot inte om att man fick gå in i visningslägenhet utan skoskydd. Har inte varit med om det förr och det är ju mäklaren som borde se till att det inte görs.
    2016-10-13 Alexandra E svarar Kerstin S
    Hej Kerstin! Jag är glad att du trivs med din nya bostad och det är bara att du hör av dig om det är något du undrar över längre fram. Gällande skoskydden så agerade jag på uppdrag av säljarna som bett mig göra så. Men det är uppskattat att du som visningsdeltagare vill att man ska ta av sig skorna, det brukar vara tvärt om. Jag tar det till mig. //Mvh Alexandra Ernberg
  • Anders B
    Anders B skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Duktig engagerade mäklare. Hjälpsam i alla situationer under pågående affär. Rekommenderar henne varmt!
    2016-10-12 Alexandra E svarar Anders B
    Hej Anders! STORT tack för din fina rekommendation! Den värmer i höstmörkret! Säg bara till om jag kan hjälpa till med något i framtiden, det är bara att säga till! //Mvh Alexandra Ernberg
  • Sebastian G
    Sebastian G skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevlig, seriös och tillmötesgående.
    2016-10-12 Alexandra E svarar Sebastian G
    Stort tack för det fina omdömet! Säg bara till om ni behöver hjälpa med något i framtiden. Jag hjälper mer än gärna till! //Mvh Alexandra Ernberg
  • Joacim P
    Joacim P skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket professionell, affärsmässig, trevlig och kundorienterad.
    2016-10-12 Alexandra E svarar Joacim P
    Hej Joacim! Du missade att skriva att jag har världens bästa kunder också :) Stort tack för ditt visade förtroende! Mvh Alexandra Ernberg
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket nöjd med Alexandra. Hon är positiv, vänlig, kunnig och service minded.
    Tack Fredrik
    2016-10-11 Alexandra E svarar Fredrik L
    Tack snälla Fredrik för de fina orden. De värmer nu när de är så ruggigt ute :) Det är bara att du hör av dig om jag kan hjälpa dig med något. Jag hjälper gärna till! // Med varma hälsningar Alexandra
  • Krzysztof
    Krzysztof skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Very professional, fast-responding to questions and requests. Well prepared and providing with in-depth information and advices not only from pure technical point of view but also aesthetic side of apartments and real-estate she is in charge of. Recommended!
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi har varit mycket nöjda med Alexandra och fått ett bra bemötande, mycket hjälp vid försäljning av vår t hus.
  • Anette B
    Anette B skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Engagerad, personlig och driven.
  • Maria L
    Maria L skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    En snabb och smidig process tack vare utmärkt kunnande och känsla för både oss som säljare och köparen, vilket gjorde samtliga nöjda med affären.
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Utmärkt mäklare, trevligt och personligt bemötande. Gjorde ett mycket gott förarbete inför försäljningen. Som säljare är vi mycket nöjda med hennes insats.
    Kommer att rekommendera henne om det skulle bli aktuellt.
  • Lars L
    Lars L skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Alexandra är en mycket professionell mäklare! Kunnig, påläst och engagerad. Hon har ett bra driv men alltid med omtanke och hjärta. Oftast besvarade hon mina frågor innan jag ställt dem och alla åtaganden hanterades enligt avtal och i rätt tid. Jag är mycket, mycket nöjd med samarbetet med en mäklare i världsklass!
  • Nils-joakim L
    Nils-joakim L skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hon gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av vår lägenhet på Baravägen. Det hela sköttes mycket professionellt och skulle gärna rekommendera henne till andra.
  • Freyja Å
    Freyja Å skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag har bara positivt att säga om Alexandra. Hon är kunnig, trevlig och pålitlig. Lät mig känna som jag var viktigaste kunden hon hade. Lätt att få kontakt med, svarade snabbt på mina frågor både via telefon sms och mail. Har varit i kontakt med henne en bra tid efter försäljningen och fick samma fina service. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Vill ocksål passa på att tacka för att ni skänker pengar til Barncancerfonden det ligger mig varmt om hjärtat.
  • Maria R
    Maria R skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag är otroligt nöjd med Alexandras arbete med min lägenhetn.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket bra bemötande. Alexandra är ambitiös, kreativ och flexibel och drev försäljningsprocessen precis på det sätt som vi önskade. Vi fick också bra råd genom processen för att denna skulle löpa på smidigt och hon höll vad hon lovade rakt igenom.
  • Vesna S
    Vesna S skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Otroligt engagerad mäklare (Alexandra E.) proffsig, ser lösningar, positiv, duktig och kunnig.
Rickard Saltin
Johanna Nyström