Edita Uzunovic

Edita Uzunovic

Edita Uzunovic är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Edita Uzunovic har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Edita Uzunovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 5.0. Edita Uzunovic har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

19 omdömen om Edita Uzunovic

Sedan starten hos Reco 2019
Balazs Akos S
Tuna

Hon har varit hjälpsam och stöttat med att sälja vår lägenhet. Också agerade som ett ljud av förnuft under denna period av ovanligt höga räntor.

Kaltrina L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Edita Uzunovic en del av Fastighetsbyrån Lund
Östra Torn

Trevligt bemötande av Edita. Hade svar på alla våra frågor. Tydlig och professionell!

Svar från Edita Uzunovic

Tack för ditt fina omdöme Kaltrina. Så roligt att höra att ni är nöjda! Vi ses snart.

David T
Östra Torn

Vi kontaktade Edita på torsdagskvällen och hon kom redan på fredagskvällen för ett första möte. Hon var lugn, trevlig, kunnig och professionell. Hon hade en klar strategi redan vid första mötet. Vi behövde en snabb försäljning och Edita lyckades leverera. Vi rekommenderar henne som mäklare. Sex av fem stjärnor om möjligt.

Svar från Edita Uzunovic

Tack snälla David för de sex stjärnorna! :) Jag är väldigt glad att ni är nöjda! Vi ses på tillträdet.

Anna E
Östra Torn

Edita var otroligt hjälpsam vid försäljningen av vår lägenhet. Hon anpassade försäljningen och marknadsföringen efter vårt behov att snabbt komma ut på marknaden eftersom vi redan köpt vårt nästa boende.

Svar från Edita Uzunovic

Tack snälla för det fina omdömet och att ni är nöjda med mitt arbete. Vi ses snart igen! :)

Måns M
Brunnshög

Edita är väldigt trevlig och tillmötesgående! Vi fick sålt vår bostad efter enbart förhandsvisning, då Edita lyckats hitta två intressenter som budade mot varandra.

Maj S
Brunnshög

Vi har erfarenhet av Edita både som köpare och säljare. Hon utstrålar genuin medmänsklighet och är noga med att både köpare och säljare blir nöjda. Hon var duktig på att matcha ihop oss med spekulanter där bostaden och övriga omständigheter passade perfekt så på förhandsvisningen blev det budgivning och vi fick sålt vår bostad snabbt till ett bra pris, trots att det i övrigt går trögt på bostadsmarknaden just nu.

Louise C
Östra Torn

Edita är en jättetrevlig och duktig mäklare! Hon vill sina kunder deras bästa och är mån om att det ska bli bra för alla inblandade. Edita är tydlig och noggrann och det är väldigt skönt när man gör stora affärer som husförsäljning/köp. Jag kände mig väldigt trygg med Edita som mäklare och att hon hela tiden höll mig up to date med vad som hände! Jag skulle rekommendera Edita som mäklare till andra som ska sälja hus/lägenhet! Edita har allt som jag önskar hos en mäklare och hennes trevliga och lättsamma personlighet är...

Svar från Edita Uzunovic

Tack snälla Louise för att du tog dig tid att skriva dessa fina ord. De värmer! :) Jag är superglad att allt löst sig så bra och ser fram emot ett samarbete även i framtiden. Men först ses vi på tillträdet. :)

Niklas A
Östra Torn

Edita hjälpte oss sälja vårt radhus. Edita är väldigt trevlig, tydlig och lyhörd och ger ett väldigt professionellt intryck. Hon levde helt upp till våra förväntningar med bra kommunikation och vi är väldigt nöjda. Vi kan varmt rekommendera Edita.

Svar från Edita Uzunovic

Tack för dina fina ord och rekommendation Niklas! :)

Emelie J
Linero

Edita är en fantastisk mäklare. Skicklig på samtliga delar av mäklaruppdraget, snabb och rak i sin kommunikation, samtidigt som hon är varm och rar. Hon tog över efter en annan mäklare - och WOW, skillnaden! Edita levererar från första sekund och jag kände mig trygg genom hela processen. En otroligt positiv upplevelse.

Svar från Edita Uzunovic

Tack snälla för dessa fina ord Emelie, de värmer! :) Så skönt att kunna leverera en sådan bra upplevelse. Vi ses på tillträdet! :)

Joanna J
Linero

Edita tog över vår försäljning i ett knepigt läge och gjorde ett utmärkt jobb med att vända skutan och ro vår försäljning i hamn! Alltid tillgänglig för frågor med tydlig och bra kommunikation och ett lösningsorientarat förhållningssätt. Jag uppskattade särskilt att Edita alltid lyssnade in våra behov och önskemål samtidigt som hon på ett tydligt och empatiskt sätt bidrog med sin erfarenhetsbaserade åsikt och tog egna initiativ på ett sätt som skapade lugn och tillit. Jag rekommenderar varmt Edita!

Svar från Edita Uzunovic

Stort tack Joanna för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation! Jag blir väldigt glad av att läsa dina fina ord, verkligen! Det är en fantastiskt känsla att lyckas vända skutan och få er så pass nöjda! Vi hörs snart igen :) Önskar dig en fin helg! 🌸