Edita Uzunovic är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Edita Uzunovic har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Edita Uzunovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Edita Uzunovic har haft 0 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 7 Läs vad Edita Uzunovic

• 2020-05-12
    Min syster och jag fick hjälp av Edita att sälja ett hus i Dalby. Vi var väldigt nöjda med ett fint bemötande, snabb respons och tydliga besked Jag skulle varmt rekommendera Edita som mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Edita Uzunovic en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Linero
    2020-03-25
    Vi köpte ett hus i Lund och vi kände oss väldigt trygga med Edita som fastighetsmäklare. Genom hela processen -- från visning till husöverlåtelse -- fick vi mycket information och vi höll kontakten löpande. När vi hade frågor fick vi alltid snabba, tydliga svar.

När det någon gång blir aktuellt för oss att sälja kommer vi utan tvekan anlita Edita som fastighetsmäklare. Kombinationen av kompetens och engagemang gör att hon sticker ut bland alla mäklare vi träffat genom åren.
    Tack snälla Anders för dessa fina ord!
    Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus. :)

Vänligen Edita
    • Vipelyckan
    2020-01-09
    Vi har köpt en lägenhet via Edita.Hon var rakt igenom proffsig, kunnig, lyhörd och oerhört service minded, med andra ord en perfekt samarbetspartner att ha vid en sådan stor affär som lägenhetsköp är.
  • Ylva Charlotta M
    sålde sitt hus med hjälp av Edita Uzunovic en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Linero
    2019-11-22
    Vi valde Edita som mäklare för att sälja vårt kedjehus i Lund redan när vi var i färd med att leta nytt hus, innan vi lagt ut vårt eget till försäljning. Vi valde henne för att hon hade en äkta och positiv utstrålning och ingav förtroende från första stund. Edita hjälpte oss sedan med lyhördhet och gedigna kunskaper genom hela processen, från ett tidigt stadium när vi ännu inte visste när försäljning skulle påbörjas, till färdig försäljning.
    2019-11-19
    We we buying the apartment in Lund. Edita was very pleasant and calm from the beginning. She was very helpful and professional. We are extremely satisfied with both the agency, agent and the purchase
    Thank you very much Veronika! I appreciate your kind words. Really hope you will enjoy staying in your new apartment :) Edita Uzunovic
    2019-11-18
    Har köpt en lägenhet i Lund. Edita har varit lätt att prata med och allmänt trevlig. Hade inga större förväntningar men hon har sett till att man hela tiden har varit med på noterna!
    Tack så mycket Hampus! Hoppas ni trivs! :) Edita Uzunovic
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Edita Uzunovic en del av Fastighetsbyrån Lund
    2019-10-28
    Verkligen proffsig, trygg och lyhörd genom hela säljprocessen av vår lägenhet. Trots lite ”bumbs in the road” kände vi oss aldrig osäkra utan Editas positivitet smittade av sig och man hade alltid ett leende på läpparna efter man varit i kontakt med henne. Vi rekommenderar starkt Edita till alla som går i säljtankar, tror hon kommer överträffa även era förväntningar. Bästa Edita!
    Tack Frida, jätteglad att allt blev så bra och att ni är nöjda! :) Edita Uzunovic