Fastighetsbyrån Mora

Fastighetsbyrån har funnits i norra Dalarna sedan 1970-talet och tack vare vår långa erfarenhet i området har en stark lokal förankring och ett stadigt nätverk utvecklats här i Mora, Älvdalens kommuner och Orsa.

Vi jobbar alltid med marknadsföring på våra och Swedbanks kontor i närområdet samt i flera andra kanaler för att varje objekt ska få så stor spridning och exponering som möjligt. Våra mäklare är målinriktade och engagerade och genom stark lokalkännedom, mycket kunskap och vårt samarbete med Swedbank kan vi garantera en trygg bostadsaffär för dig.

Kontakta oss gärna med dina frågor och funderingar kring bostadsbyte eller be om en fri värdering. Välkommen!

Läs vad 347 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mora 2

2022-08-16 Verifierad kund
    Wir wurden sehr zuvorkommend und aufrichtig behandelt.
    Unsere Erwartungen voll erfüllt
    2022-08-16 Verifierad kund
    Jag blev bemött väldigt bra av mina mäklarare.Mina förväntningar blev uppfyllda bra.Mina mäklare gjorde ett bra jobb,jag är så nöjd med dom.Tack från mig.🤗
    • Tomtebo
    2022-08-04 Verifierad kund
    En svært trevlig set.
    Jeg hadde store forventninger til at megleren kunne presentere leiligheten for salg, og han innfridde til de grader.
    Tilbakemeldingene fra megler mottok jeg jevnlig, noe som jeg satte stor pris på.
    Tack så hjärtligt, vad fint att höra att du är så nöjd, det värmer! Hoppas du får en fortsatt fin sommar! Fastighetsbyrån Mora
    • Nusnäs
    2022-08-04 Verifierad kund
    Madelene är den bästa mäklaren i området tycker vi!
    Har både sålt och köpt flera objekt med henne.
    Stort tack för det fina omdömet, vad roligt att höra att ni är nöjda! Ni är varmt välkomna åter i framtiden! Fastighetsbyrån Mora
    • Kättbo
    2022-08-02 Verifierad kund
    En så länge en bra upplevelse.
    Vad bra, tack Per! Trevlig helg! Fastighetsbyrån Mora
    2022-07-28 Verifierad kund
    Otroligt engagerad och trevlig mäklare, väldigt lätt att ha att göra med.
    Så roligt att höra, tack så mycket och välkommen åter i framtiden. Trevlig helg på dig! Fastighetsbyrån Mora
    2022-07-27 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Fick bra information och hjälp!
    Tack så mycket Isabell, ha en fortsatt fin sommar! Fastighetsbyrån Mora
    2022-07-27 Verifierad kund
    Försäljningen gick bra, Trevlig och hjälpsam mäklare.
    Vad kul att höra, tack så mycket! Fastighetsbyrån Mora
    2022-07-18 Verifierad kund
    Allt var kanonbra och mäklaren gjorde sitt yttersta för att vi skulle bli nöjda
    Vad roligt att höra, tack så mycket! Fastighetsbyrån Mora
    2022-07-12 Verifierad kund
    Vi blev mycket nöjda med försäljningen av vår stuga. Mäklaren gjorde ett väldigt bra jobb.
    Så härligt att höra, varmt välkomna åter i framtiden och trevlig sommar på er! Fastighetsbyrån Mora
    2022-07-09 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Våra förväntningar uppfylldes med råge.
    Tack så mycket för fin respons, jättekul att höra. Ha det gott! Fastighetsbyrån Mora
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vänligt bemött hela tiden. Kunde inte ha varit proffsigare. Helt perfekt.
    Men vad kul att du är nöjd, stort tack och välkommen åter i framtiden! Fastighetsbyrån Mora
    • Slättberg
    2022-07-07 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande under hela processen, från första mötet till kontraktsskrivning.
    Fick ett stort förtroende för mäklarens snabba svar på våra frågor.
    Tack för de fina orden, vad roligt att höra.
    Trevlig sommar och varmt välkomna tillbaka i framtiden!
    2022-07-07 Verifierad kund
    Bra bemötande och sammantaget bra. Sämre på banksidan.
    Tack så mycket för bra feedback och för att du tog dig tiden att svara. Hoppas du får en fin sommar! Fastighetsbyrån Mora
    • Gesunda
    2022-07-04 Verifierad kund
    Allt har fungerat bra.
    Kommunikation mellan oss har varit bra.
    Tack så mycket för det, vad roligt att höra!
    Vi önskar dig en fortsatt härlig sommar,
    • Bjus
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi har haft en helt bra upplevelse inom köpeprocessen
    Stort tack - vad roligt att höra att ni är nöjda, vi önskar er varmt välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Önskar er en fin sommar! Fastighetsbyrån Mora
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mäklaren är kanonbra, levde upp till våran förväntan.
    Allt gick supersmidigt och vi är nöjda med försäljningen
    Stort tack för ert fina omdöme. Kul att höra att ni är nöjda, hör av er om vi kan göra något för er i framtiden. Allt gott! Fastighetsbyrån Mora
    • Vika
    2022-06-20 Verifierad kund
    Motsvarat dom förväntningar vi hade.
    Stort tack - kul att höra att ni är nöjda, varmt välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Önskar er en fin sommar! Fastighetsbyrån Mora
    • Bonäs
    2022-06-09 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och information av Mäklarn.
    Stort tack - vad roligt att höra att du är nöjd, vi önskar dig varmt välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Önskar er en fin sommar! Fastighetsbyrån Mora
    2022-05-30 Verifierad kund
    Ordning och reda. Känns tryggt. Gått igenom allt noggrant och väl. Professionellt! Mycket fint och trevligt bemötande. Uppskattad värdering av arvode. Rekommenderas vidare!
    Vilket fint omdöme - vad glada vi blir! Varmt välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Ha en fortsatt härlig sommar! Fastighetsbyrån Mora
    2022-05-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig och seriös mäklare med högt kundfokus 👍
    Tack så mycket för det, vad roligt att höra - det värmer.
    Vi önskar dig en fortsatt härlig sommar!
    2022-05-28 Verifierad kund
    Allt till belåtenhet.Mycket bra o trevlig mäklare.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Emma var väldigt bra förberedd och informerade bra. Vänlig.

Förväntningarna var att få svar på frågorna vi hade och förhoppningen var att det skulle gå snabbt med fotografering och annons. Emma bemötte allt detta.

Vi har haft en jättebra upplevelse. Bra kontakt och en snabb och bra försäljning
    Stort tack - fantastiskt roligt att höra att ni är nöjda, varmt välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Önskar er en fin sommar! Fastighetsbyrån Mora
    2022-05-14 Verifierad kund
    Fått otroligt bra och mycket informationen ifrån mäklaren och blivit bemött med öppna armar.
    Stort tack - Superroligt att höra att ni är nöjda, varmt välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Önskar er en fin sommar! Fastighetsbyrån Mora
    • Tomtebo
    2022-05-09 Verifierad kund
    Det varit lite trög försäljning, mycket kanske beronde på bostadsmarknads situationen, men det som var inte så bra att skriva på överlåtelsen, för 3 månader sen så gjorde vi ett köp hos fastighetsbyrå och vi fick en bra genomgång överlåtelsen med förklaring till olika uppgifter och vad ska göras och när, på den försäljning så fick vi ingenting, även köparen har inte fått mycket info på de viktiga uppgifter. Jag hade inge problem att inte läsa det eftersom jag har gjort det förut, men köparens första gången skulle ha varit värt det.
    Hej Bashar
    Tack för din feedback som vi naturligtvis tar till oss. Det stämmer att det ibland kan ta lite längre tid att hitta rätt kund. Köparna är väldigt nöjda att få köpa Er fina lägenhet och eftersom jag redan vid visningen gick igenom köpprocessen och att de fick ta del av överlåtelseavtal dagen innan vi undertecknade avtalet, så kände de sig nöjda med genomgången vid kontraktstecknandet.
    Allt gott!
    • Morkarlby
    2022-05-05 Verifierad kund
    Professionell, tillgänglig, kunnig. Nöjd rakt igenom.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Allt var bra. Allt var bra. Allt var bra. Allt var bra.
    Tack så mycket för det :)
    Vi önskar dig en fortsatt fin vår.
    • Grönklitt
    2022-04-08 Verifierad kund
    Hon var smidig. Informerade bra hjälpsam o juste.
    Varmt tack för det, välkommen åter om vi kan göra något för dig framöver - må så gott! Fastighetsbyrån Mora
    • Kråkberg
    2022-03-23 Verifierad kund
    Jag blev först positivt överraskad då mäklaren tog sig tid att ringa upp inför visningen. Sen blev jag besviken direkt efter visningen eftersom jag ville lägga ett bud då direkt. Men då gick det inte att nå mäklaren. Kanske är så det brukar vara? Men jag blev lite förvånad. Mäklaren var trevlig och behjälplig i samband med budgivningen och kontraktskrivningen.
    Hej Lina, tack för din feedback.
    Vi återkopplar alltid så fort vi får möjlighet och är inte alltid tillgängliga kvällstid.
    Hoppas ni kommer att trivas i erat nya hus! 😊
    2022-03-07 Verifierad kund
    Professionell och effektiv hjälp vid försäljning av vår lägenhet
    • Noret
    2022-03-07 Verifierad kund
    med ett enda ord SUVERÄNT
    en trygg hand lotsade oss genom försäljningen
    Vilket fint omdöme - vad glada vi blir! Välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Må så gott! Fastighetsbyrån Mora
    • Hånåkni
    2022-03-05 Verifierad kund
    Allt var fint med feedback och transparant, inga konstigheter alls.
    Stort tack för ert fina omdöme. Kul att höra att ni är nöjda, välkommen åter om vi kan göra något för er i framtiden. Allt gott! Fastighetsbyrån Mora
    • Hånåkni
    2022-03-02 Verifierad kund
    Har fått ett bra bemötande av mäklaren på fastighetsbyrån. Mäklaren har gett mig bra feedback kring försäljningen. Varit inlyssnande och varit ett stöd i mina tankar kring försäljningen av fastigheten.
    Vilket fint omdöme, varmt tack för det - vad glada vi blir! Välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Må så gott! Fastighetsbyrån Mora
    • Noret
    2022-02-24 Verifierad kund
    Det var bra bemötande och jag rekommenderar till andra.
    2022-02-16 Verifierad kund
    Positivt, ärligt, seröst, bra information,
    Hej & tack, superkul att höra att ni är nöjda - vilken fin feedback. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Ha en fortsatt fin vinter! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Mora
    • Skogsbacken - Hånåkni
    2022-02-11 Verifierad kund
    Supernöjd med mäklaren, så proffsig och engagerad, lättillgänglig, flexibel. Ett stort plus var att mäklaren var väl insatt i bostadsrättsföreningen och området, vilket underlättade hela processen för oss som säljare. Finns inget att anmärka på. 5/5 stjärnor :-)
    2022-02-10 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med bemötandet av mäklaren.
    Tycker att vi har fått mycket bra hjälp genom hela processen.
    Har inget att klaga på.

Tack så mycket från en nöjd kund!
    MVH
    Monica Winnberg
    Varmt tack för så fina ord, välkommen åter om vi kan göra något för dig framöver - må så gott! Fastighetsbyrån Mora
    2022-02-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Vi hade förväntningar, som blev bättre än väntat.
    Trevlig, pålitlig, artig mot både oss som säljare och även mot köparen.

Birgitta
    Stort tack för så fina ord, varmt välkommen åter. Ha en fortsatt fin vinter! Fastighetsbyrån Mora
    2022-02-07 Verifierad kund
    Trevlig mäklare och bra bemötande av all personal på byrån.
    • Grönklitt
    2022-02-03 Verifierad kund
    -Bra
    -Svar på våra frågor - vilket vi fick.
    -Korrekt och bra bemötande. Lämnar inget mer att önska med
    tanke på begränsad tid.
    Stort tack för era fina ord. Önskar er all lycka i ert nya fritidsboende! Fastighetsbyrån Mora
    2022-01-28 Verifierad kund
    Kanonbra service, snabba svar och duktig på att förklara allt. Väldigt hjälpsam!
    Hej & tack, kul att höra att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Ha en fortsatt fin vinter! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Mora
    2022-01-28 Verifierad kund
    Fick en bra känsla och de ordnade med visning på ett snabbt och lätt sätt trots kort varsel
    Förklarar bra
    Hej & tack, kul att höra att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Allt gott! Fastighetsbyrån Mora
    2022-01-27 Verifierad kund
    Det viktigaste är att mäklaren är seriös, vilket hen var under hela processen.
    Lyssnade på oss och förstod hur vi tänkte och hur vi kände inför att sälja.
    Stort engagemang.
    Stort tack för ert fina omdöme! Gott att höra, tack för bra samarbete. Fastighetsbyrån Mora
    • Nusnäs
    2022-01-23 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig, tålmodig och kunnig om det lokala området.
    Vi ville att mäklaren skulle hjälpa oss förstå den kutymen kring bostads affärer och det gjorde hon bra. Köpet tog längre tid än vi var vana vid, men det hela gick smidigt.
    Tack så mycket, vad glada vi blir! Varmt välkommen åter. Ha en fortsatt fin vinter. /Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Mora
    2022-01-19 Verifierad kund
    hon var alltid vänlig och ringde för att fråga om allt var OK.
    Varmt tack för fina ord, varmt välkommen åter & vi önskar er en fortsatt fin vinter! Fastighetsbyrån Mora
    2021-12-27 Verifierad kund
    Väl bemött värderingen av huset blev för högt enligt min åsikt.
    Men kontakten med mäklaren har varit jättebra.
    Jag rekommenderar henne gärna till vänner och bekanta.
    Stort tack för ditt fina omdöme! Gott att höra, varmt välkommen åter om vi kan göra något för dig i framtiden. Ha det så bra, vi ses! Fastighetsbyrån Mora
    • Kättbo
    2021-12-27 Verifierad kund
    Mäklaren tog kontakt på ett vänligt sätt och vi bestämde ett möte för att se fastigheten. Under visningen kunde han ge oss all viktig information om fastigheten. Telefonkontakten var alltid mycket vänlig och hjälpsam. Hela köpprocessen var okomplicerad och snabb. Tack så mycket.
    Jag är mycket nöjd med fastighetsbyrån och rekommenderar den gärna till andra.
    Tack så mycket, vad glada vi blir - vilka fina ord! Varmt välkommen åter. Ha en fortsatt fin vinter. /Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Mora
    2021-12-26 Verifierad kund
    Jag tycker att mäklaren gjort ett bra jobb.
    Vi har blivit bemötta på ett bra och trevligt sätt.
    Snabb kontaktskrivning efter avslutad budgivning
    Stort tack för fina ord, varmt välkommen åter & må så gott! Fastighetsbyrån Mora
    • Hindriksheden
    2021-12-13 Verifierad kund
    Bra och svarar snabbt vid frågor
    Tack för ert fina omdöme. Gott att höra! Önskar er lycka till med ert nya boende, välkomna åter om vi kan göra något för er framöver. Ha en fortsatt fin vinterl! Fastighetsbyrån Mora
    • Färnäs
    2021-12-07 Verifierad kund
    Jag tycker mäklaren gjorde ett bra, snabbt och proffsigt arbete vid denna bostads affär. Mycket nöjd med detta.
    Hej & stort tack! Väldigt roligt att höra att ni är nöjda. Vi hoppas ni ska trivas bra i huset & ni är varmt välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Ha en fortsatt fin vinter! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Mora