Alla kategorier Mäklare Dalarna Mora Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mora

Fastighetsbyrån Mora

Köpmannagatan 16, 792 30 Mora — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i norra Dalarna sedan 1970-talet och tack vare vår långa erfarenhet i området har en stark lokal förankring och ett stadigt nätverk utvecklats här i Mora, Älvdalens kommuner och Orsa.

Vi jobbar alltid med marknadsföring på våra och Swedbanks kontor i närområdet samt i flera andra kanaler för att varje objekt ska få så stor spridning och exponering som möjligt. Våra mäklare är målinriktade och engagerade och genom stark lokalkännedom, mycket kunskap och vårt samarbete med Swedbank kan vi garantera en trygg bostadsaffär för dig.

Kontakta oss gärna med dina frågor och funderingar kring bostadsbyte eller be om en fri värdering. Välkommen!

Läs vad 80 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mora

• Bjarne O skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Bra och snabb service . Bra bemötande Läs mer
  • Inga-Lill G skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Vi har sålt fritidshus
    Bemötandet — jättebra
    Mäklaren levde mer än väl upp till förväntningarna, försäljningen gick snabbt vilket naturligtvis är ” toppen” vi själva hängde kanske inte med riktigt men att hon visste vad hon gjorde förstår vi efteråt. Läs mer
  • Ronja D skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Nyligen köpt gårdsfastighet. Trevlig och seriös mäklare. Läs mer
  • Kristina M skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Vi var mycket nöjda med det bemötande vi fick av fastighetsbyrån anställda. Läs mer
  • Magdalena B skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Proffsigt och snabbt bemötande. Kunnig, förtroendeingivande, glad, peppande. Anlitade Emma för att sälja en fastighet. Läs mer
  • Karl-Olof J skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Hade först två mäklare sedan en. Och helt plötsligt en till. Läs mer
  • Agneta B skrev om Fastighetsbyrån Mora
    trevlig personal ringde mig om information ringde mig och fråga före ändringar Läs mer
    2018-11-09 Representant för Fastighetsbyrån svarar Agneta B
    Tack så mycket Agneta!
    Ha det så bra & önskar dig en riktigt trevlig helg!
  • Annette Birgitta R skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Sålt en sommarstuga.bemött av mäklaren på ett fantastiskt bra sätt, hörde av sig efter varje visningstillfälle för att berätta om hur stort intresset var . Förväntningarna vi hade inför försäljningen uppfylldes helt, då priset blev otroligt bra, tack vare bra marknadsföring och en mycket kunnig mäklare. Rekommenderar henne gärna Läs mer
    2018-11-09 Representant för Fastighetsbyrån svarar Annette Birgitta R
    Tack så mycket Annette & vad roligt att du är nöjd med vår tjänst!
    Ha det så bra & önskar dig en riktigt trevlig helg!
  • Anna Madeleine J
    Anna Madeleine J skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag sålde min villa i Holen, mäklaren Emma var professionell, trevlig och hade koll på läget, supertrevlig. Mina förväntningar av försäljningen var att det skulle gå snabbt och smidigt och det kan man ju säga att det blev det med. Fått mycket löpande bra information under resans lopp för försäljning och det kunde inte bli bättre. Rekommenderas varmt.. Läs mer
    2018-11-05 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anna Madeleine J
    Tack så mycket Madeleine & vad roligt att du är nöjd med vår tjänst!
    Ha det så bra, vi ses!
  • Helena M skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag har köpt en sommarbostad, och blev jätte bra bemött. Det enda negativa var att mäklaren ringde o sa grattis när jag vann budgivningen. O jag helt överlycklig meddelar alla ,O sen efter en timme ringer mäklaren o säger att budet höjts o jag måste ytterligare lägga ett högre bud om jag ör intresserad. Efter allt var avslutades . Helt sjukt hadde inte en aning om detta..... Läs mer
  • Isabella S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag sålde min bostad. Jag blev bemött väldigt bra.

Hon informerade mig hur försäljningen gick till samt när det var dax för bjudgivningen. Jag tyckte hon var bra! Läs mer
  • Ann-Lill Birgitta S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Fastighetsbyrån i Mora sålde min bostadsrätt i Orsa. Det gick snabbt och bra. Mäklaren var trevlig på ett professionellt sätt, men tyvärr gick hon på semester veckan efter första mötet, så jag hade kontakt med hennes kollegor senare. När försäljningen var klart och kontraktet slutfördes var hon tillbaka. Läs mer
  • Mikael D skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Har köpt en tomt men väntar fortfarande på besked från Länsstyrelsen om vi får bygga p.g.a strandskydd, sen går köpet igenom Läs mer
  • Johan E skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Köpt villa. Bra bemötande. Hade inga speciella förväntningar. Mäklaren gjorde sitt jobb. Läs mer
  • Ann-Christin L skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Sålt mitt hus.
    Hade ett jätte trevlig mäklare, som hjälpte mig med allt. Omtänksam och tillmötesgående på alla sätt. Läs mer
  • Erik W skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Sålde ett hus. Fick mycket bra bemötande och blev väl omhändertagen med bra service. Läs mer
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Har för min mammas räkning sålt en villa via Fastighetsbyrån i Mora.
    Trevligt bemötande. Professionella. Snabba kontakter. Enkla att ha att göra med. Allt man kunde önska sig. Toppenbetyg,@ Läs mer
  • Sture S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Sålt tomt. Bra bemötande. Tog lite lång tid men det var inte hans fel. Läs mer
  • Åsa Ö skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Snabb och kunnig mäklare med bra service Läs mer
  • Karin Gerd Agneta H skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Lätt att prata med. Ringde även efteråt och kollade om allt var bra. Läs mer
  • Lars Anders H skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Det fungerade jätte bra med fastighetsbyrån. Dom skötte affären väldigt bra. Läs mer
  • Anna H skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Mkt proffsigt från Mäklare köpt en lgh och sålde en fick mkt bra info hela tiden av mäklare Läs mer
  • Ulla Ö
    Ulla Ö skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Vi har sålt ett fritidshus på Sollerön, Mora.
    Mötet med mäklaren var utmärkt från första mötet till fastigheten var såld! Trevligt bemötande, bra information genom hela försäljningen! Vi kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Mora! Läs mer
  • Anna G skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Otroligt trevliga och informativa mäklare! Alltid ett glatt leende när man ses och man känner sig väl omhändertagen! Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Snabb och fantastisk service och ett trevligt och proffsigt bemötande. Mäklarna var lyhörda för våra önskemål. Snabb och smidig affär! Läs mer
  • Lars G skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Treligt och enkelt att ha att göra med Mats på mora kontoret Läs mer
  • Adam J skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Bra och serviceinriktat bemötande. Läs mer
  • Carin H skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Sålde en fritids/året runt fastighet. Första mötet med mäklare kändes så där, var mera mäklarens syn och åsikter som speglades. Skulle få se prospektet innan publicering med bilder, men så blev det inte.
    Jag klargjorde mitt missnöje till ägaren som lyssnade och fick då annan kontakt på byrån.
    Huset nu sålt.
    Med facit i hand:
    Känns inte kemin med mäklare rätt, märker man att mäklare inte lyssnar på säljarens åsikter/funderingar.
    Be om ny mäklare direkt.
    Så till slut blev det bra. Läs mer
  • Torbjörn I skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Väldigt bra o trevlig hantering av oss som kund och vänligt bra upplägg med affären när det var lågt intresse och bad oss vänta o ta nya tag senare efter första försöket med besök o utebliven budgivning.
    Jättebra o lätt att ha med att göra när vi tvekade och han bad oss att vara lugna för det löser sig. Läs mer
  • Anna B skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Trevligt bemötande, Allt kostar (det spelar ingen roll vad det är) Läs mer
  • Conny P skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Otrevlig mäklare. Tyvärr, nöjd annars. Läs mer
  • Martijn H skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Feel lucky Emma Albinsson was the one selling the house I wanted, she solved the 'typekode 120 problem' the same day it occurred, professional communication and speed is what I remember from this deal. Läs mer
  • Therese M skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Köpt semesterhus
    Tydlig information
    Bra service
    Bra kommunikation mellan köpare och säljare Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Vi har sålt en villa, vår mäklare har varit saklig, kunnig och tillmötesgående. Jag tycker att våra förväntningar har uppfyllts. Affären har skötts på ett bra sätt, mäklaren har varit flexibel och sett till försäljningens bästa. Läs mer
  • Karin H skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Kommunikativ, mkt vänligt bemötande. Gav ett tryggt och kompetent intryck. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Eva W skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Köpt bostadsrätt centralt.
    Blev trevligt bemött av mäklaren. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Representant för Fastighetsbyrån, Maria O gillar detta
  • Tina H skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Vi fick ett proffsigt bemötande och kände oss trygga genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Agneta P skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Fastighetsbyrån i Mora rekommenderas i högsta grad. Läs mer
    2018-03-02 Representant för Fastighetsbyrån svarar Agneta P
    Tack så mycket Agneta och ha en fortsatt fin vinter!
    /Fastighetsbyrån Mora
  • Eva B skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Kan gott och väl tänkas rekommendera Fastighetsbyrån Mora. Läs mer
  • Håkan F skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Trevligt bemötande och professionell service Läs mer
  • Max N skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Undrar fortfarande om mäklaren jobbade åt oss eller säljaren. Läs mer
  • Ola N skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Ble veldig godt mottatt og de var profesjonelle i sitt fag. Läs mer
  • Roine A skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag är nöjd med den hjälp och stöttning vi fick när vi köpte vår stuga. dom frågor jag hade dom fick vi snabbt svar på.

Mvh R Läs mer
  • Rakel G skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Väldigt trevlig och seriös mäklare. Lätt att få tag på. Läs mer
  • Göran E skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag upplever Kristin som mycket kunnig och trevlig samt tar sig tid att diskutera dom problem som uppkommer vid ett
    husköp på distans .
    Jag kan säga till mina vänner att anlita henne
    MVH Göran Ederg Läs mer
  • Marjaliisa C skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag ville gärna anbefalla fastighetsbyrån i Mora, men är ikke bosat i Mora Läs mer
  • Eigil H skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Treveligt mottaganig hela vägen fram Läs mer
  • Marie E skrev om Fastighetsbyrån Mora
    fastighetsbyrån i Mora hjälpte till med försäljningen av lägenheten på ett smidigt sätt. Läs mer
  • Lena L skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Snabbt och smidigt! Bra bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • Svante F skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Mycket bra! Fem procent av totala summan blir ju ganska mycket pengar för en stor affär, men det är ju också en stor hjälp man får! Säger därför ingenting om priset! Läs mer

Köpmannagatan 16, 792 30 Mora