Alla kategorier Mäklare Dalarna Mora Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mora
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Mora

Fastighetsbyrån Mora

Köpmannagatan 16, 792 30 Mora — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Mora och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 28 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mora

• Annika W
    Annika W skrev om Fastighetsbyrån Mora
    bemötandet kunde väl inte vara bättre skulle jag tro...kände mig trygg med mäklaren...jämförelsevis med Trelleborg ligger ni högt..men ändå helt ok för mig...med tanke på att "affären" gick i lås.
  • Marita  R
    Marita R skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Rekommenderar varmt Fastighetsbyrån. Kompetens, lyhördhet, ansvar och tydlighet genomsyrade vår kontakt med Fastighetsbyrån.
  • Lillemor S
    Lillemor S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Mycket hjälpsamma med alla problem som uppstod .
  • Per-�ke H
    Per-�ke H skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Här är det låg nivå! Kunde varken räkna eller sälja. Skulle bara ha sin egen del av arvodet.
    2016-05-03 Representant för Fastighetsbyrån svarar Per-�ke H
    Tack för din feedback!
    Återkom gärna till oss på 0250-178 80 så får vi reda ut vad du menar och vilka förbättringar vi kan tänka på inför framtiden.
    Med vänlig hälsning,
    Fastighetsbyrån Norra Dalarna
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag kan rekommendera Fastighetsbyrån till mina vänner som går i försäljningstankar. Proffsigt trevligt bemötande.
  • Andr� K
    Andr� K skrev om Fastighetsbyrån Mora
    nice and friendly people ,very competent . As I said ,the communication should be better because many things got lost because of the translation ( swedish ,english ,swedish ) . It´s better to write emails only in english in my point of view
  • Preben F
    Preben F skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Tillmötesgående och kunnig personal, snabb och omsorgsfull försäljning. En trygg affär.
  • Aina Lindros d
    Aina Lindros d skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Vi kom överens om ett utgångspris vilket hölls och under tidigt skede ville en köpare slutföra affären innan slutdatum gällde vilket jag inte godkännde. Annars ok
  • Vanja L
    Vanja L skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Personlig och kunnig personal. Bryr sig om sin kund!
  • Wolfgang K
    Wolfgang K skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag har inte rekommendera. Det är allet o.k. med huset and tomte
  • Andr� V
    Andr� V skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Positiv och kunnig mäklare, allt gick smidigt.
  • Elisabet N
    Elisabet N skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag fick en upplevelse att Fastighetsbyrån gjorde allt för att det skulle bli en snabb och trevlig "affär". Bra upplägg på anbudstiden som vi verkligen uppskattar
  • Lars H
    Lars H skrev om Fastighetsbyrån Mora
    3 av 5 möjliga--------------------------------------------------------------------
  • Inger N
    Inger N skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Trevligt bemötande. - Mäklaravgiften kan tyckas väl hög!
  • Mara M
    Mara M skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Mäklare Mikael Olson i Mora Fastighetsbyrån skötte försäljningen av vårt hus med stor professionalitet. Det vänliga bemötandet och den täta informationen under försäljningsprocessen var andra positiva aspekter som vi uppskattade hos Mikael!Tack för en fantastisk professionell arbete Mikael!
  • Veikko Rainer A
    Veikko Rainer A skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Kunnigt och bra återkoppling. Hade dock önskat en mer konkret återkoppling betr. utlandsannonseringen.
  • Torbj? S
    Torbj? S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Engagemang och lokal förankring i genomförandet av uppdraget. Jag rekommenderar Fastighetsbyrån till vänner och bekanta. Uppdraget genomfördes til full belåtenhet både personligt och proffessionellt.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Rakt igenom mycket proffsiga! Engagerade och noga med att få fram vad som är viktigt för både säljare och köpare,
  • Ingegerd A
    Ingegerd A skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Fastighetsbyrån i Mora gav mig en personlig , proffesionell hjälp med mycket bra återkoppling.
  • Gerd O
    Gerd O skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Fastighetsbyrån skötte försäljningen av vår lägenhet med stor professionalitet. Det vänliga och trevliga bemötandet och den täta informationen under försäljningsprocessen var andra positiva aspekter som vi uppskattade. Tillsammans gjorde de att vi upplevde oss vara i mycket goda händer.
  • Maria G
    Maria G skrev om Fastighetsbyrån Mora
    HÖG KOMPETENS I KOMBINTION MED HÖG TRIVSELFAKTOR FÖR
    MIG SOM KUND GJORDE AFFÄREN OPTIMAL
  • Per S
    Per S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Mycket bra och proffsigt bemötande, dock ligger arvodet i överkant.
  • ?sa Arvidssons d
    ?sa Arvidssons d skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Fastighetsbyrån sålde min lägenhet på ett ärligt, kunnigt och smidigt sätt!
  • Ane B
    Ane B skrev om Fastighetsbyrån Mora
    enbart positivt. glada, trevliga , tålmodiga, professionella.
  • Gulli S
    Gulli S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Mäklaren var kunnig, trevlig och påläst!
  • Anita T
    Anita T skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Har inte erfarenhet av någon de senaste 8 åren
  • Trond J
    Trond J skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jeg er MEGET fornøyd. Annbefaller å bruke Fastighetsbyran i Mora. Alt jeg gjorde før salget var kun en telefon fra Norge:)
  • Anna-Carin A
    Anna-Carin A skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Proffsigt bemötande. Kunnig personal och snabbt genomförande!

Köpmannagatan 16, 792 30 Mora