Köpmannagatan 16, 792 30 Mora — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i norra Dalarna sedan 1970-talet och tack vare vår långa erfarenhet i området har en stark lokal förankring och ett stadigt nätverk utvecklats här i Mora, Älvdalens kommuner och Orsa.

Vi jobbar alltid med marknadsföring på våra och Swedbanks kontor i närområdet samt i flera andra kanaler för att varje objekt ska få så stor spridning och exponering som möjligt. Våra mäklare är målinriktade och engagerade och genom stark lokalkännedom, mycket kunskap och vårt samarbete med Swedbank kan vi garantera en trygg bostadsaffär för dig.

Kontakta oss gärna med dina frågor och funderingar kring bostadsbyte eller be om en fri värdering. Välkommen!

Läs vad 198 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mora

• 2020-06-02

Linda B skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Vi har sålt en stuga via Fastighetsbyrån Mora och mäklaren har skött detta på distans. Detta har fungerat utmärkt och vi har fått bra information under hela processens gång.

Vi har haft att göra med två mäklare som båda varit professionella och snabba med svar när vi haft frågor.

Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2020-06-04 Representant för Fastighetsbyrån svarar Linda B
    Hej och stort tack för den fina rekommendationen, jättekul att höra att ni är nöjda med vårt arbete gällande er bostadsförsäljning.
  • Tomas E

2020-06-01

Tomas E skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Mats var en väldigt lugn, övertygande och trovärdig mäklare som jag varmt kommer rekommendera när någon skall sälja sin fastighet Läs mer
    2020-06-04 Representant för Fastighetsbyrån svarar Tomas E
    Hej & tack! Roligt att höra att du är nöjd.
    Du är varmt välkommen åter om vi kan göra något för dig i framtiden.
    /Mats, Fastighetsbyrån Norra Dalarna
  • 2020-05-26

Åke Vilhelm Johansson Db C skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Sålt fritidshus. Proffsigt, vänligt och seriöst bemötande. Förväntning var full goda. Läs mer
    2020-06-04 Representant för Fastighetsbyrån svarar Åke Vilhelm Johansson Db C
    Hej och stort tack för den fina rekommendationen, jättekul att höra att du är nöjd med vårt arbete gällande din bostadsförsäljning.
  • 2020-05-18

Paul L skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Köpte en liten stuga. Affären gick som den borde: smidigt och utan strul. Mäklaren och de jag kom i kontakt med på mäklarbyrån var vänliga och tillmötesgående. Läs mer
    2020-05-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Paul L
    Hej & tack för det! Kul att höra att du är nöjd.
    Vi hoppas att du ska trivas bra i din nya stuga & du är varmt välkommen åter om vi kan göra något för dig i framtiden.
  • 2020-05-13

Filip B skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag sålde mitt hus genom Fastighetsbyrån och jag är nöjd med försäljningen.
    Mäklaren gav mig information kontinuerligt, gällande bostadsaffären. Läs mer
    2020-05-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Filip B
  • 2020-05-12

Anna S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Har köpt ett fritidshus. Upplevde mäklaren som trevlig och hjälpsam. Fick den information som krävdes.
    Mycket nöjd! Läs mer
    2020-05-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anna S
    Hej & tack! Superroligt att höra att du är nöjd.
    Vi hoppas att du ska trivas bra i ditt nya fritidshus & du är varmt välkommen åter om vi kan göra något för dig i framtiden.
  • 2020-05-08

Inga W skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Inköp av bostadsrätt 2 rok. Mäklaren var engagerad i visningen. Fick svar på frågor. Hon fick arbeta mycket och ligga på, för bostadsrättsföreningen drog ut på det hela och gav inte godkännande förrän dagen före tillträdet. På det hela en bra upplevelse. Läs mer
    2020-05-11 Representant för Fastighetsbyrån svarar Inga W
    Hej & tack! Superroligt att höra att du är nöjd.
    Vi hoppas att du ska trivas bra i din nya bostad & du är varmt välkommen åter om vi kan göra något för dig i framtiden.
  • 2020-04-30

Olle H skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Sålt brf, nöjd med fastighetsbyrån jobb från start till mål. Läs mer
    2020-05-11 Representant för Fastighetsbyrån svarar Olle H
    Hej och tack för den fina responsen på vårt arbete. Det har verkligen vart ett nöje att för hjälpa er och så kul att höra att ni är nöjda.
    Må så gott och hör av er till oss om vi kan hjälpa till med något i framtiden.
  • MARY K

2020-04-25

MARY K skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Mycket trevligt bemötande med tydlig/klar info under hela processen.
    Trots coronan som kom i början av affären gick allt oerhört snabbt från annons till klart köp med slutpris enligt förväntan. Läs mer
    2020-05-12 Representant för Fastighetsbyrån svarar MARY K
    Hej Mary och tack för rekommendationen. Alltid lika kul med nöjda kunder.
    Att lyckas bra även i svårare tider är alltid en utmaning som ni gärna tar oss an.
    Önskar er allt gott framåt.
    // Fastighetsbyrån Mora – Madelene Hassa
  • 2020-04-22

Kenneth S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Sålt 1 och 1/2 plans äldre hus.
    Slutpriset blev enligt förväntan.
    Klar och tydlig info från mäklaren Läs mer
    2020-04-23 Representant för Fastighetsbyrån svarar Kenneth S
  • 2020-04-14

Drita G skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Trevlig bemötande, flexibilitet och god tillgänglighet. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrå Mora och mäklare som arbetar där. Läs mer
    2020-04-14 Representant för Fastighetsbyrån svarar Drita G
    Må så gott och hör av er till oss om vi kan hjälpa till med något i framtiden.
  • Hans S

2020-04-12

Hans S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Central 2:a i Mora.
    Rakt igenom gott bemötande.
    Följde med i processen utan direkta förväntningar annat än att det skulle fungera.
    Det blev spännande med egen visning, men det var nog en god strategi Läs mer
    2020-04-14 Representant för Fastighetsbyrån svarar Hans S
  • 2020-04-11

Lars Gunnar N skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Fritidshus köpt
    Professionellt Läs mer
    2020-04-14 Representant för Fastighetsbyrån svarar Lars Gunnar N
    Stort tack!
    Du är alltid välkommen att höra av dig till oss om det är någonting vi kan göra för dig i framtiden.
    Vi hoppas att ni ska trivas bra i ert nya, fina fritidshus.
    /Fastighetsbyrån Mora
  • 2020-04-01

Robert A skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Gav ett seriöst intryck och löste problem längs vägen vid vårt köp av bostadsrätt. Läs mer
    2020-04-03 Representant för Fastighetsbyrån svarar Robert A
    Hej & tack för så fin respons, det värmer!
    Vi är glada att kunna lösa problem som uppstår längs vägen.
    Du är varmt välkommen åter om vi kan göra någonting för dig i framtiden.
    Vi hoppas du ska trivas bra i bostadsrätten.
    Vi ses!
  • 2020-03-23

Magnus S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag sålde en bostadsrätt med hjälp av en jätteduktig och glad mäklare. Då jag är lite lika som person passade hon mig perfekt. Hon gick igenom allt så att jag fick en klar och tydlig bild vad hon/fastighetsbyrån komma att göra och vilka bitar jag skulle sköta. Mina förväntningar var att få bostaden såld och det fick jag. Väldigt snabbt och jag är väldigt nöjd med priset. Sammanfattningen har ni i betyget. 5 av 5. Supernöjd! Läs mer
    2020-03-26 Representant för Fastighetsbyrån svarar Magnus S
    Hej Magnus och stort tack för den fina rekommendationen, jättekul att höra att du är nöjd med mitt och hela kontorets arbete gällande din bostadsförsäljning. Att hitta en mäklare som passar ens personlighet är viktigt för en bra, lyckad affär och inte minst för helhetsupplevelsen. Vi önskar dig stort lycka till framöver. // Madelene – Fastighetsbyrån Mora
  • 2020-03-23

Jessica B skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Har köpt ett fritidshus, var i kontakt med både mäklare och mäklarassistenter under denna tid, mycket serviceminded personal. Supernöjd. Läs mer
    2020-03-26 Representant för Fastighetsbyrån svarar Jessica B
    Hej & tack så mycket för de fina orden, det glädjer oss verkligen!
    Du är varmt välkommen åter om vi kan göra någonting för dig i framtiden.
    Vi hoppas du ska trivas bra i fritidshuset.
    Vi ses!
  • 2020-03-20

Eva Carina B skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Har sålt en villa och köpt en bostadsrätt. Blev mycket nöjd med båda mäklarna som hade hand om båda bostäderna. Upplevelserna var mycket goda och bättre mäklare kunde vi inte ha. Läs mer
    2020-03-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Eva Carina B
    Hej och stort tack för de fina rekommendationerna till oss, jättekul att höra att ni är nöjda med vårt arbete gällande era bostadsaffärer. Vi önskar er lycka till framöver och vi hoppas ni ska trivas bra i er nya bostadsrätt. Trevlig helg till er, vi ses! /Fastighetsbyrån Mora
  • 2020-03-16

Helena W skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Sålt och köpt hus av mäklaren. Mycket proffsigt bemött av heja kontoret i Mora. Kunniga och ger otroligt bra service. Läs mer
    2020-03-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Helena W
    Stort lycka till med ert nya boende och hör av er till oss om vi kan hjälpa till med något.
    /Gänget på Fastighetsbyrån Mora
  • Lars B

2020-03-14

Lars B skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Försäljningen av mitt fritidshus Särnavägen 57 i Älvdalen sköttes i början både snabbt och korrekt. Sedan var jag kanske dåligt insatt i hur hanteringen av rutiner och regler hos Fastighetsbyrån fungerade, så jag upplevde att det tog alldeles för lång tid med hanteringen.
    Informationen från byrån kunde kanske varit tydligare, men mitt omdöme var inte riktigt rättvist. Det ber jag om ursäkt för.
    I efterhand så har jag fått allt förklarat för mig och accepterar skälen till att hanteringen tagit tid.
    Jag rekommenderar givetvis Fastighetsbyrån som Mäklare. Läs mer
    2020-03-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Lars B
    Hej,
    Tack så mycket för din feedback, som vi naturligtvis tar med oss för framtiden. Hör gärna av er om vi kan göra någonting för er.
    Fastighetsbyrån
  • 2020-03-14

Georg Ö skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Sålt fritidshus

Mäklaren var värdigt trevlig och professionell

Han levde upp till alla våra förväntningar

Mycket bra och kompetent mäklare Läs mer
    2020-03-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Georg Ö
    Hej & tack så mycket för de fina orden, det glädjer mig verkligen!
    Micke & gänget på Fastighetsbyrån Mora
  • 2020-03-04

Eva Iréne A skrev om Fastighetsbyrån Mora
    En bostadsrätt, jag har blivit fantastiskt bra bemött av min mäklare och hon har svarat upp till alla förväntningar.
    Jag kommer till 100% att anlita henne igen!!! Läs mer
    2020-03-04 Representant för Fastighetsbyrån svarar Eva Iréne A
    Hej & tack så mycket för de fina orden, det värmer verkligen!
    Du är välkommen åter om vi kan göra någonting för dig i framtiden.
  • 2020-03-02

Andreas I skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Träffade aldrig mäklaren eller hans assistent.
    Köpehandlingarna var inte ens påbörjade när kontraktet skulle skrivas. Kom inte i tid till visning.
    De tar inte sitt uppdrag på riktigt och uppfyller inte löften! Läs mer
    2020-03-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Andreas I
    Hej,
    Det var en affär med önskan om väldigt snabb kontraktsskrivning samt tillträde med kort varsel från er sida, och tyvärr kan kvalitén då bli lite lidande, när allting skulle gå väldigt snabbt. Men vi försökte göra det vi kunde för att uppfylla er önskan om snabbt avslut av affären.
    Men tack så mycket för er feedback, som vi naturligtvis tar med oss för framtiden.
    Hör gärna av er om vi kan göra någonting för er.
    Fastighetsbyrån
  • 2020-02-27

Helena F skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Vi har sålt vår bostadsrätt. Vi hade försökt sälja tidigare men inte lyckats. Nu bytte vi mäklare och fick vår bostad snabbt såld. Vi fick ett professionellt bemötande och kände oss trygga med mäklaren och försäljningen. Vi var tacksamma för tips och råd när det gällde prissättning, styling och allmäna råd. Läs mer
    2020-03-11 Representant för Fastighetsbyrån svarar Helena F
    Hej och tack Helena för den fina responsen på mitt och vårt arbete. Det har verkligen vart ett nöje att för hjälpa er och så kul att höra att ni är nöjda.
    // Madelene - Fastighetsbyrån Mora
  • 2020-02-23

Emelie Frick M skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Snabb på att svara och lätt att få kontakt med
    Trevlig ovh social Läs mer
    2020-03-02 Representant för Fastighetsbyrån svarar Emelie Frick M
    Hej och tack så mycket för det! Det gläder oss att ni är nöjda och vi hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. Vi önskar er varmt välkomna åter om det är någonting vi kan göra för er framöver.
    Ha det bra,
  • 2020-02-21

Elisabet P skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Kunnig, snabbt, mycket bra, kan varmt rekommendera byrån Läs mer
    2020-02-21 Representant för Fastighetsbyrån svarar Elisabet P
    Hej,
    Stort tack för så fina ord, det gläder oss verkligen att ni är nöjda!
    Må så gott/Fastighetsbyrån Mora-Idre
  • 2020-02-15

Rut Elen L skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag hittade bostadrätten på hemnet. Mäklaren levde upp till våra önske mål. Läs mer
    2020-02-21 Representant för Fastighetsbyrån svarar Rut Elen L
    Tack så mycket! Vi hoppas ni ska trivas bra i er nya bostad. Hör gärna av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Allt gott/Fastighetsbyrån Mora-Idre
  • 2020-02-13

Leif P skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Vi är mycket nöjda med bemötande och service, rekommenderar gärna till andra. Bostadsrätt. Läs mer
    2020-02-21 Representant för Fastighetsbyrån svarar Leif P
    Varmt tack för omdömet!
  • Μορταζα Ρ

2020-01-26

Μορταζα Ρ skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Mäklaren tog för mycket pengar måste finnas viss prosenter Läs mer
    2020-02-21 Representant för Fastighetsbyrån svarar Μορταζα Ρ
    Hej & tack för din feedback. Det glädjer oss att du ändå är nöjd i helhet.
    Du är varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några funderingar.
    Allt gott, Fastighetsbyrån
  • 2020-01-23

Marianne Gunilla Elisabet S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Sålde ett renoveringsobjekt.
    Trevligt och engagerat bemötande av mäklaren.
    Mina förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2020-02-21 Representant för Fastighetsbyrån svarar Marianne Gunilla Elisabet S
    Varmt tack för det!
  • 2020-01-15

Tore E skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Köpt en bostadsrätt en 1a
    Blev mycket bra bemött av mäklaren.
    Mina förväntningar var att vi skulle få en bra information
    om köpet och det infriades.
    Mäklaren gjorde ett proffsigt intryck. Läs mer
    2020-01-21 Representant för Fastighetsbyrån svarar Tore E
    Varmt tack för så fina ord, det gläder oss verkligen! Vi hoppas ni ska trivas bra i er nya bostad. Hör gärna av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Allt gott/Fastighetsbyrån Mora-Idre
  • 2020-01-13

Irene E skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Har köp bostadsrätt. Allt fungerade utan problem. Läs mer
    2020-01-21 Representant för Fastighetsbyrån svarar Irene E
    Varmt tack! Vi hoppas ni ska trivas bra i er nya bostad. Hör gärna av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Allt gott/Fastighetsbyrån Mora-Idre
  • 2020-01-03

Madelena S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag sålde en 1rok lägenhet. Mycket bra bemötande, enkel att kommunicera med, mycket tydlig och flexibel. Uppfyllde alla mina förväntningar på vad en mäklare ska vara. Såg till att det blev en snabb och smidig affär där både köpare och säljare kände sig mycket nöjda. Läs mer
    2020-01-21 Representant för Fastighetsbyrån svarar Madelena S
    Hej,
    Stort tack för så fina ord, det gläder oss verkligen att ni är nöjda! Hör gärna av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Må så gott/Fastighetsbyrån Mora-Idre
  • 2019-12-14

Anna Tynell S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Vi har köpt en villa och är mycket nöjd med all service från början till slut i processen. Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anna Tynell S
    Tack så mycket för så fina ord, det värmer! Vi hoppas ni ska trivas bra i er villa & varmt välkomna till Mora. Gänget på Fastighetsbyrån önskar er en riktigt god jul & ett gott nytt år!
  • 2019-12-12

Anna H skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Bra och tät kontakt. Bra dialog och inlyssnande mäklare som anpassade efter våra önskemål och behov. Trevliga möten på mäklarkontoret, fick känslan av att mäklaren har koll på alla papper och har situationen under kontroll. Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anna H
    Varmt tack för det, det gläder oss att höra! Vi önskar er en riktigt god jul & ett gott nytt år! /Fastighetsbyrån Mora-Idre
  • 2019-12-10

Marica T skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Köpt en bostad i centrala Mora. Oerhört nöjd med vår mäklare som har varit kunnig, serviceinriktad och tillmötesgående.
    Ställt upp och ordnat möte med kort varsel och smidig i sitt arbetssätt mot både oss och säljarna. Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Marica T
    Varmt tack för så fina ord, det gläder oss verkligen! Vi hoppas ni ska trivas bra i er nya bostad & varmt välkomna till Mora. Hör gärna av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Vi önskar er en riktigt god jul & ett gott nytt år! /Fastighetsbyrån Mora-Idre
  • 2019-12-07

Torbjörn N skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Köpt en fjällstuga i OrsaGrönklitt. Blev mycket bra bemött. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Allt gick som "smort" Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Torbjörn N
    Tack så mycket för så fina ord, det värmer! Vi hoppas ni ska trivas bra i ert fritidshus & att ni får en fin vinter i Grönklitt! Fastighetsbyrån Mora önskar er en riktigt god jul & ett gott nytt år!
  • 2019-12-05

Karin L skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Toppenbra mäklare som är trevliga Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Karin L
    Varmt tack, vad roligt att höra! Gänget på Fastighetsbyrån önskar er en riktigt god jul & ett gott nytt år!
  • 2019-12-04

Nils W skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Kunnig och påläst.
    Artigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Nils W
    Stort tack, det värmer! Vi önskar er en riktigt god jul & ett gott nytt år! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna
  • 2019-11-27

Ove T skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Ämne Gladvägen 2
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån
    Och Mats Jonsson samt övriga medarbetare, allt har varit proffsigt utfört.
    Vi är säljare Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Ove T
    Tack så mycket för så fina ord, det gläder oss! Mats & gänget på Fastighetsbyrån önskar er en riktigt god jul & ett gott nytt år!
  • 2019-11-25

Maria M skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag har nyss köp en villafastighet. Vårt anbudsprocess upplevde vi väldigt stökigt då en anbudgivararn väldigt sent efter anbudstidens slut kom med ett högre bud som var drygt 5 % högre. Tycker dock att mäklaren skötte det på ett bra sätt.
    Min helhetsbedömning är postivt och jag rekommenderar Fastighetsbyrån i Mora. Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Maria M
    Tack så mycket för ditt omdöme & vi hoppas att du ska trivas bra i villan. Hör gärna av dig till oss om det är någonting vi kan göra för dig i framtiden. God jul & gott nytt år önskar Fastighetsbyrån Mora-Idre
  • 2019-11-20

Katja S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    We bought a small house and the broker was very nice and competent everything was very friendly and efficient. Many thanks! Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Katja S
    Thank you so much for the kind words! We wish you a merry christmas & a happy new year!
  • 2019-11-06

Caroline A skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Fantastiskt service hos Fastighetsbyrån Mora från både mäklare och mäklarassistent vid köp av fritidshus. Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Caroline A
    Tack så mycket för det, vad glada vi blir! Vi hoppas ni ska trivas riktigt bra i fritidshuset & varmt välkomna åter i framtiden om vi kan göra någonting för er. God jul & gott nytt år önskar vi på Fastighetsbyrån Norra Dalarna
  • 2019-10-29

Olav C skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Duktiga, kunniga och lättsamma personer att ha att göra med :-)
    Smidiga affärer även om den senaste tog lite längre tid än förväntat...
    Generellt, mycket BRA. Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Olav C
    Hej!
    Tack så mycket, superkul att höra att du är nöjd.
    God jul & gott nytt år!
  • 2019-10-23

Anders O skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Enkelt, snabbt å smidigt.
    Affären skötte sej själv Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anders O
    Tack så mycket för det!
    Gänget på Fastighetsbyrån önskar er en riktigt god jul & ett gott nytt år!
  • 2019-10-23

Karin S skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag har sålt ett hus. Jag har fått ett väldigt professionellt och samtidigt personligt bemötande. Mycket bra! Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Karin S
    Hej,
    Varmt tack för det, det gläder oss verkligen att höra!
    Vi önskar er en riktigt god jul & ett gott nytt år!
  • 2019-10-17

Andrea O skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Sålt mitt lilla hus.
    Jag har blivit väldigt bra bemött av både mäklare och assisterna med uppföljning efter visningar. Läs mer
    2019-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Andrea O
    Tack så mycket för det!
    Gänget på Fastighetsbyrån önskar er en riktigt god jul & ett gott nytt år!
  • 2019-10-15

Henrik H skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Jag tyckte att jag fick långsa och rätt ointresserad respons på mina frågor till en början. När det sean änd blev affär så förbättrades kommunikationen. Läs mer
    2019-10-16 Representant för Fastighetsbyrån svarar Henrik H
    Hej & tack för ditt omdöme.
    Vi tar naturligtvis med oss din feedback för framtiden.
    Vi hoppas att ni ska trivas bra med er fastighet.
    Fastighetsbyrån Norra Dalarna
  • 2019-10-10

Helena W skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Bra och kunniga, serviceminded. Lätta att få tag på. Läs mer
    2019-10-15 Representant för Fastighetsbyrån svarar Helena W
    Hej!
    Tack så mycket, superkul att höra att du är nöjd.
    Hör gärna av er om det är någonting vi kan göra för er i framtiden.
    Ha en fortsatt bra höst, vi ses!
  • 2019-10-09

Sven V skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Sålt ett fritidshus
    Mäklarna har gett en utmärkt service från
    första kontakt till avslut.
    Hade förväntningar på ngt högre pris men marknaden bestämmer naturligtvis detta. Läs mer
    2019-10-15 Representant för Fastighetsbyrån svarar Sven V
    Hej!
    Tack, superroligt att höra att du är nöjd!
    Hör gärna av er om det är någonting vi kan göra för er i framtiden.
    Ha en fortsatt bra höst.
  • 2019-10-09

Markus W skrev om Fastighetsbyrån Mora
    Vi har sålt våran villa, mäklaren var otroligt bra och proffsig i försäljningen. Vi visste inte riktigt hur marknaden var just nu men fick en bra försäljning till bra pris, såldes innan visning. Läs mer
    2019-10-15 Representant för Fastighetsbyrån svarar Markus W
    Hej!
    Varmt tack, riktigt roligt att höra att du är nöjd.
    Hör naturligtvis gärna av er om det är någonting vi kan göra för er i framtiden.
    Ha de så gott, vi ses!

Köpmannagatan 16, 792 30 Mora