My Lind

My Lind

My Lind är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

My Lind har varit registrerad mäklare sedan 1994-11. My Lind har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.8. My Lind har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

109 omdömen om My Lind

Sedan starten hos Reco 2017
Eva E
Sålde sitt hus med hjälp av My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Kimstad

My Lind har varit fantastisk och haft en förståelse över min situation i livet och jag är så tacksam att få träffa My och att det blev just My som hjälpt mig med min försäljning. Jag tackar henne för allt stöd och att hon har haft en förståelse i mitt "förvirrade" liv. TACK MY - DU ÄR BÄST!

Marcus H
Vilbergen

Väldigt professionell och kunnig. Är väldigt servise inriktad och hjälpte oss köpare med flera frågor.

Jonny H
Vilbergen

Trevligt och ett bra bemötande samt kunnande hur man I olika steg lägger upp försäljningen.

Mattias A
Köpte sitt hus med hjälp av My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Simonstorp

Väldigt bra och personlig kontakt Engagerad och bryr sig om alla parters affär

Catrin L
Norr - Vid Folkparken

My visade stor respekt och flexibilitet för alla frågor som uppkommer, och vi sålde lägenheten snabbt till ett pris som vi var nöjda med.

Ylva H
Svärtinge

Alltid trevlig vd kontakt. Hjälper båda sidorna vid en affär på ett professionellt sätt.

Marie K
Skärblacka

Positiv och proffsig, varm och medmänsklig, en toppenmäklare 😊

Bo K
Skärblacka

Jag fick fullt förtroende av My redan från första stund. Höll alltid kontakt med uppgraderingar. Gick att nå henne när som helst.

Maj-Liz L
Skärblacka

My är en väldigt bra mäklare som vi varmt rekommendera. Hon är väldigt bra på att uppdatera oss om allt som händer och sker under försäljningen . Och är lyhörd för våra önskemål kring försäljningen . Hon är jättetrevlig och alltid glad . Allt var bara positivt .

Anuj G
Köpte sin lägenhet med hjälp av My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Very spontaneous in the response and gave detailed answers for everything.