Fastighetsbyrån Oskarshamn

Fastighetsbyrån Oskarshamn

• BadgeSevenYears
Ligue 0491-810 65 Compartilhar

About company

Välkommen till Oskarshamn - en riktig ostkustspärla! I Oskarshamn är närheten till hav och natur kännbar var du än befinner dig. Kobbar, öar och skär längs kusten bidrar till vackra vyer och inåt landet är byarna omgivna av de småländska skogarna. Härifrån går färjor till både Öland och Gotland och ortens industrier skapar...

388 omdömen om Fastighetsbyrån Oskarshamn

Sedan starten hos Reco 2013

Matilda L
Comprou a sua casa com a ajuda de Michaela Brock uma parte de Fastighetsbyrån Oskarshamn
Rotvik/Ekebo

Trevlig, kunnig, tillmötesgående och snabb på att återkoppla vid frågor och funderingar!

Maryan Ali A
Vendeu a sua casa com a ajuda de David Rosander uma parte de Fastighetsbyrån Oskarshamn
Stångehamn

Hej jag ville säga att han är jätteduktig kille jättetrevlig snäll och förklara det är bra så jag tycker det här är jättefin kille duktig

Stefan L
Rotvik/Ekebo

Vi är mycket nöjda med Michaela! Hon var mycket bra i kontakten, kunnig och ingav stor trygghet.

Karolina S
Vendeu a sua casa com a ajuda de Michaela Brock uma parte de Fastighetsbyrån Oskarshamn
Rotvik/Ekebo

Michaela har varit ett professionellt och gott stöd i försäljningsprocessen. Hon kan sin sak, har varit lyhörd och tryggt lotsat. Bemötandet har varit gott och hon har uppfyllt våra förväntningar.

Malin L
Kristdala

Michaela hade gott bemötande, väldigt serviceinriktad och vänligt inställd. Kände att hon var lätt att prata med. Jag hade inga förväntningar då det är min första bostadsaffär. Men uppskattade att Michaela gick genom hela avtalet och förklarade varje paragraf minutiöst så jag som köpare hela tiden förstod vad som stod skrivet. Om jag såg frågvis ut så hjälpte hon snabbt till utan att jag behövde be om det. Så hon var väldigt uppmärksam. Sammanfattningsvis så var min upplevelse av Michaela mycket bra och återkommer gärna till Michaela om jag vill göra en bostadsaffär igen.

Helen N
Bockara

Trevligt bemötande, kunnig och tillgänglig!

Mohammad K
Bockara

Michaela Brock is an exceptional broker. Always with the highest professional standard, she was meeting all our expectations regarding buying a propriety. We would recommend her and the agency for the professionalism ,attitude and help what they can give to a buyer .

Elisabeta O
Bockara

Michaela Brock is an exceptional and outstanding broker. Always with the highest professional standard, easy to communicate with and accommodating us with all enquiries regarding buying this propriety on Stora vagen 31B. We are very happy and grateful to Michaela Brock for the exceptional professionalism, help and attitude in this process of buying our home. We would highly recommend Michaela Brock and her agency for the outstanding work and help what they can give to a buyer.

Anders S
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de David Rosander uma parte de Fastighetsbyrån Oskarshamn
Centralt

Bara positivt när det gäller allt.

Michael L
Kristineberg

Mycket bra bemötande och professionellt agerande

Louise K
Comprou a sua casa com a ajuda de David Rosander uma parte de Fastighetsbyrån Oskarshamn
Kristineberg

Känns trygg och kunnig. Trevligt bemötande. Ringer alltid tillbaka! Mycket nöjd!

Nadia W
Påskallavik

En glad trevlig ung kille som verkar gillar sitt jobb. Han var mycket professionell i sitt uppdrag att sälja min bostad.

Johanna H
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Annie Ivarsson uma parte de Fastighetsbyrån Oskarshamn
Åsa

Kunnig, hjälpsam och positiv. Bra stöd i säljprocessen.

Mia W
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Annie Ivarsson uma parte de Fastighetsbyrån Oskarshamn
Åsa

Hjälpsam, svarar snabbt på frågor som vi sms:at eller mailade, trevlig, positiv, glad.

Gerd A
Södertorn

Fick ett proffsigt och korrekt bemötande från min mäklare. Jag blev hela tiden uppdaterad om vad som hände med försäljningen och kände mig delaktig samtidigt som han ju var den som vägledde. Jag kommer varmt att rekommendera honom om någon frågar efter en bra mäklare.

Annika K
Södertorn

En väldigt trevlig och lätt person att ha att göra med. Ger trygghet i sin roll med goda råd och kunnande. Man vågar verkligen dela med sej av att alla saker kanske inte är så självklara och lätta att reda ut själv. Han får 5 hustak. :-) annika

Zekria S
Comprou o seu apartamento com a ajuda de David Rosander uma parte de Fastighetsbyrån Oskarshamn
Södertorn

Han väldigt bra, han försökte svara på frågor under visningen och vara snäll mot människor. Han försöker hjälpa.

Maria P
Kristineberg

Jag blev bemött på ett personligt och bra sätt och det har oftast varit lätt att få tag i henne. Jag har kunnat vara fri att fråga vad som helst och hon har gjort sitt bästa att bemöta mina frågor och funderingar. Nackdel kan vara att de inte satte upp någon skylt vid huset så att folk visste att det var till salu. Jag sa det efter ett tag men då sa hon att de inte brukar sätta upp skylt för inbrottsrisk men de borde ha frågat mig. Jag tycker att hon levde upp till förväntningarna förutom de jag skrev ovan om skylten....

Svar från Michaela Brock

Hej Maria, vad roligt att du i det stora hela är nöjd! Det gläder mig! Tack för ditt konstruktiva omdöme! Min uppfattning är att inbrottsrisken med skylt är kundernas farhåga varför det så sällan efterfrågas att ha skylt, där av glöms det lätt bort. När du uttryckte att du önskade en skylt, ordnade vi det :) Jag tar med mig detta till framtida försäljningar!

Tina N
Svalliden/Marieholm

Trevligt bemötande, informativ och allmänt en bra upplevelse. Skulle starkt rekommendera Michaela. Bara positivt!

Hafizullah R
Kristineberg

Hon är social och Bra informerat. Det gick helt ok med mig.

Racha S
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Michaela Brock uma parte de Fastighetsbyrån Oskarshamn
Centralt

Jättetrevligt , proffsigt och hjälpsam. Jättenöjd med mäklare och köpet precis som man förväntar sig och även bättre!

Albin L
Södertorn

Hon var mycket trevlig och affären gick snabbt o smidigt

Gunilla Linnéa V
Århult

Tydlig. Klara besked. Svarade i telefon när vi sökte henne vilket uppskattades. Kunnig. Glad och pigg.

Barbara B
Århult

Michaela har bemött oss hela vägen med mycket positiv energi, kunskap och erfarenhet! Hon svarade på alla våra frågor ganska så omgående, hjälpte oss att reda ut alla frågetecken vi hade och var alltid glad och positiv i hela processen! Vi känner oss väldigt trygga med henne i en sådan process som kan vara väldigt nervöst för en köpare. Det märktes att hon har stor kunskap kring dessa frågor som man själv inte är så insatt i samt att hon hade stenkoll på själva huset. Kan verkligen varmt rekommendera Michaela som verkligen...

Carl D
Comprou a sua casa com a ajuda de Annie Ivarsson uma parte de Fastighetsbyrån Oskarshamn
Kolberga

Bra och trevligt bemötande. Proffsig och ”på hugget”. Snabb på att svara och återkoppla.

Thomas O

Mycket bra bemötande på alla sätt. Vi är mycket nöjda. Kunnig och noggrann och hög servicenivå

Kurt Inge Roger G
Svalliden/Marieholm

Är en trevlig och engagerad fastighetsmäklare !! Bara ++ från mig .

Peter W
Centralt

Trevlig, kunnig och engagerad.

Eva I
Sporrek

Proffsig och trevlig mäklare som skötte försäljningen av vårt hus på ett förträffligt sätt.

Thomas K
Sporrek

Proffsigt sätt att jobba på. Lyhörd och väldigt lätt att samarbeta med.

Sara L
Centralt

Förtroendeingivande, proffsig, snabb på att återkoppla.

Pia-Marie J
Bockara

Jättetrevligt bemötande, proffsig, svarar alltid på frågor via sms alt tfn. Haft mycket hjälp av henne och känt mig trygg i mitt första bostadsköp!

Eva B
Vendeu a sua casa com a ajuda de Annie Ivarsson uma parte de Fastighetsbyrån Oskarshamn
Bockara

Lite lång försäljningstid! Men det beror säkert på spekulanterna och att det finns flera objekt att välja emellan. I övrigt är jag nöjd. 🙂

Patrik H
Påskallavik

Väl bemött. Svarade bra på alla frågor jag hade. Försökte inte förklara bort brister utan svarade ärligt vilket jag är väldigt nöd med. Väldigt lätt att ha kontakt med efter visningen. När/om jag ska sälja i framtiden och han fortfarande jobbar så är chansen stor att jag vill använda honom som mäklare.

Henrik K
Kristineberg

Fick en väldigt snabb och smidig affär. Snabba svar och bra bemötande.

James P
Kristineberg

She is very good in her Job and explain everything so easy way.

Karin T
Gröndal

Vi fick ett mycket gott bemötande av Michaela. Vi har inget att klaga på. Allt rullade på mycket bra.

Åke L
Kristineberg

Otroligt vänlig, trevlig ,professionell och mycket kunnig om huset

Urban T
Gröndal

Trevlig, lugn och duktig, kändes tryggt under hela resan.

Erika Å

Annie har alltid haft ett leende på läpparna som sprular igenom telefonen. Annie är lättsam att pratat med och man får känslan att vi har känt varandra i flera år. Annie har stor kunskap i området och huset. Hon svarar gärna på alla knäppa frågor som kommer från mig, hon svarar på ett sätt som jag förstår då detta är mitt första husköp. Skulle varmt rekommendera Annie.

Ghena A
Orrängen

David var jätte snäll, duktig och han hjälpsamt .

‪fadi S
Orrängen

David är en hjälpsam person och trevlig duktig på sitt jobb!

Elin S

Superengagerad och trevlig. Supernöjd 👌🏼

Fredrich Emanuel Mattias R
Orrängen

Mycket snabbt och smidigt. Affären genomfördes utan problem.

Bo E
Kristdala

Bra komunikation trevlig person

Anna L
Misterhults Skärgård

Strukturerad och kunnig. Effektiv.

Björn Ö

Vid vårt första möte med Annie sensommaren -22 fick vi ett väldigt gott intryck av henne. Så valet var självklart när vi under våren -23 skulle starta en försäljning var valet enkelt

Henrik B
Stångehamn

Positivt och trevligt bemötande. Gjorde ett bra jobb.

Gicuta O
Södertorn

Väldigt proffsig mäklare, som hade kontakt med mig hur det går med budgivningen.

Sanna S
Stångehamn

Alla rekommendationer till Michaela som gör ett toppenjobb!