Fastighetsbyrån Östra Göinge

Fastighetsbyrån Östra Göinge

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeSixYears
Ring 0451-143 83 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Broby och Östra Götinge! Du hittar vårt kontor på Esplanadgatan 3. Här hittar du mäklare som med stort engagemang hjälper dig att komma tillrätta med dit bostadsbyte. Är du ute efter en villa, en lägenhet eller kanske en sommarstuga? Vi har koll på alla boendemöjligheter häromkring och vet var...

162 omdömen om Fastighetsbyrån Östra Göinge

Sedan starten hos Reco 2013

Arne P
Broby

Mycket gott mottagande, snabba kontakter, fort till avslut,

Linda T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Östra Göinge
Knislinge

Ett mycket trevligt bemötande med personal som verkligen bryr sig om sina kunder.

Mikael G
Broby

Mäklaren i Broby har bemött oss vänligt och kompetent och har svarat på alla frågor vi hade.

Julia R
Broby

Vi hade mäklare Viktor och är jätte nöjda med allt! Speciellt att han är väldigt engagerad och är alltid anträffbar 👍🏽

Ingrid S
Broby

Jättebra på alla tänkvärda sett. Bra information direkt , trevligt bemötande. Det bästa

Frida O
Immeln

Väldigt personlig och fin kontakt

Marie L
Sibbhult

Allt har varit smidigt från första kontakten med mäklaren.

Malin J
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Östra Göinge

Positivt och proffsigt bemötande.

Ylva O
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Östra Göinge

Har bara gott att säga om dom❤️❤️

Nina M
Knislinge

Ett trevligt kontor med lika trevliga och tillmötesgående mäklare! Vår mäklare Jennie Wemlert är en varm positiv lyssnande person oerhört proffesionell! Prospektet på vårt hus som hon gjorde var fantastiskt fint! Både med text och bilder! Stylingen var perfekt! Vi har hela tiden haft en väldigt fin dialog där hon hela tiden har hållit oss ajour om vad som händer! Vi hade inte kunnat få en bättre mäklare!

Ingemo W
Glimåkra

Mycket bra bemött. Han gjorde det jättebra mycket bra mäklare. Han förklara allt jättebra. Hälsningar Ingemo

Åke W
Glimåkra

Allt funkade perfekt. Hörde av sig hela tiden om det hände något.

Johanna R
Immeln

Jennie Wemlert - en väldigt bra mäklare som är noga med att både köpare & säljare ska bli nöjda.

Claes-Göran N
Knislinge

Mycket trevlig och kunnig mäklare med gediget kunnande. Naturligtvis önskade jag mer betalt för fastigheten, men om jag tittar med mer realistiska ögon 👀 på det, visst är jag nöjd. Jag har upplevt Jennie som en mycket bra och engagerad mäklare, rekommenderas varmt.

Henrik M
Glimåkra

Bra och tydligt kontakt i alla steg och hel nöjd med min upplevelse

Susanne J
Broby

Otroligt trevlig och hjälpsam mäklare (Viktor) .Bra bemötande, kunnig, hjälpsam, trevlig. Kommer absolut ta hjälp av honom om det behövs en mäklare i framtiden. Mvh Susanne

Jarl M
Broby

Mycket hjälpsam o trevlig mäklare. Förväntningarna var att få så mycket hjälp som möjligt - och det tycker vi att vi fick Fick väldigt bra information om allt som rörde försäljningen av fastigeten mm mm.

Ingemar H
Sibbhult

Än så länge har det fungerat utmärkt. Absolut ingenting att klaga på.

Birger P
Knislinge

Mäklaren var mycket lugn och balanserad. Skötte allt med noggrannhet och sakkunskap. Vi fick från början stort förtroende för honom , och våra förväntningar uppfylldes väl . I samförstånd med honom gick köpet bra . Vi är mycket tacksamma för de jobb han utfört .

Annika B
Knislinge

Mycket gott bemötande och bra stöd. Snabba svar på frågor från mäklaren. Köpet har varit smidigt och hanterats på ett sätt som lever upp till förväntningarna.

Ruth A
Broby

Blev professionellt och trovärdigt bemött. Fick hjälp med att få svar på de frågor vi hade.

Aleksandra M
Broby

Jag har varit i kontakt med många mäklare medan jag sökte bostad och ärligt talat är Jennie och Viktor definitivt de bästa. Super trevliga, jätte hjälpsamma och tillgängliga. Det är första gången jag köper bostad i Sverige och Viktor var där för alla mina frågor och funderingar. Den enda jag kan säga är: jag är imponerad. Bra jobbat, fortsätt så 👏👏👏

Bo Sven-Erik Kenneth H
Broby

Mycket bra och till mötes gående

Kurt Inge O
Broby

Trevliga ,mycket underbara hjälpsamma, Allting gick snapp och smidigt.

Camilla N
Broby

Professionell och tillmötesgående mäklare - god service och information vid försäljningen - jag kan rekommendera Fastighetsbyrån Östra Göinge

Jessica M
Broby

Har fått bra bemötande och förståelse för vad jag sökte.

Ana-Maria O
Knislinge

Vi har haft en otroligt bra upplevelse av Fastighetsbyrån Östra Göinge. Viktor är väldigt trevlig, tydlig och alltid tillgänglig för att svara på frågor. Vi kunde inte ha haft en bättre upplevelse !

Willy I
Knislinge

Mycket kunnig o informativ ! Förklarade så att säljaren förstod hur det går till. Våra förväntningar uppfylldes. Mäklaren var väl förberedd och hade en positiv inställning.

Göran P
Hanaskog

Inga problem alls trevliga hjälpsamma

Eve A
Knislinge

upplevelsen var att allting flöt på smidigt

Gina G
Glimåkra

Alla på Fastighetsbyrån är proffs.

Jonny N
Sibbhult

Kompetent personal som inte ger upp i första taget när det gäller att sälja ditt hus. Hanterar allt kring försäljningen och assisterar med allt du som säljare behöver bidraga med själv.

Maria S
Knislinge

Alltid glad och trevlig i sitt bemötande med oss. Jag tror inte att någon annan mäklare hade kunnat göra ett bättre jobb, så hon levde upp till förväntningarna. Slutpriset blev ju inte riktigt efter förväntningarna, men det skyller jag inte på mäklaren utan på att huspriser var på nedgång pga lånesituation och räntor och osäkerhet överlag att våga investera. MVH Maria Svensson

Marie P
Boalt

Trevligt bemötande och bra rådgivning och hjälp.

Hanna M
Knislinge

Mäklaren har gett oss en väldigt trygg och bra upplevelse. Super nöjda

Per T
Knislinge

Det gick bättre än vad jag kunde förvänta mig och mäklaren var mycket hjälpsam med husförsäljningen.

Ia P
Knislinge

Proffsigt bemötande och trevlig mäklare, utan fastighetsbyrån hade jag inte stått med en fastighet idag, så Tack!

Leo K
Glimåkra

Victor Sjunnesson är en ärlig och rak mäklare. Jag uppfattar honom som mycket tillgänglig, trevlig och tillmötesgående. Han arbetar strukturerat och målmedvetet så att vi kunde slutligen gå i mål med affären.

Björn G
Glimåkra

Har bara positiva saker som duktiga snälla förstående

Ola W
Broby

Bra, ärligt, smidigt och professionell hantering.

Emelie W
Hanaskog

Löpande information. Förståelse för att de var vårt första husköp, information anpassades till det. Bra bemötande och trevlig. Snabb att svara på telefon, sms och mail.

Sabina P
Hanaskog

Mäklaren har skött försäljningen och det runt omkring väldigt proffsigt. Svarat på frågor och fundering samt informerat när de varit något.

Jan A
Köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Östra Göinge
Glimåkra

Mycket bra. Vänligt bemötande. Enkelt och smidigt. Trevlig atmosfär.

Alaa T
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Östra Göinge

Bästa service bästa kundtjänst

Lennie K
Glimåkra

Mäklaren var väldigt professionell och bra med informationen. Var väldigt noga med att vi inte skulle stressa in i något och allmänt hjälpsam och trevlig. Är väldigt nöjd .

Jonny N
Sibbhult

Mäklaren var insatt, kunnig och informerad. Alla diskussioner var öppna och ärliga.

Mats C
Knislinge

Hittills har det funkat perfekt, han har skött uppgiften jättebra.

Alket G
Sibbhult

Ni är bäst. Fortsätt så här. Grattis.

Liselott N
Glimåkra

Jag blev väldigt trevligt bemött .Försäljningen gick jättebra och snabbt.Har inget som helst att klaga på och mäklaren var super duktig MVH Lise-Lotte Nilsson

Inga P
Knislinge

Jag ger högsta betyg till mäklaren på alla punkter. Mvh Inga petsson