Nicklas Winestedt

Nicklas Winestedt

Nicklas Winestedt är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Nicklas Winestedt har varit registrerad mäklare sedan 2010-07. Nicklas Winestedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 266 omdömen med ett betyg på 4.7. Nicklas Winestedt har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

266 omdömen om Nicklas Winestedt

Sedan starten hos Reco 2014
Britt A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Hantverkarbacken

Erfaren, noggrann, förnuftig, tydlig & trevlig!

Kjell E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Hantverkarbacken

Nicklas är väldigt professionell och förtroendeingivande under hela processen. Har även visat på stor flexibilitet och tillgänglighet.

Britt-Marie W
Centralt

Niklas har varit min mäklare tidigare vid en husförsäljning. Jag blev väldigt nöjd med Niklas proffesionella sätt att utföra försäljningen. Därför kändes det tryggt att anlita honom även för försäljningen av lägenheten. Jag har full tillit till Niklas som mäklare.

Wajih Jamil S
Hantverkarbacken

Jag tycker att det är mycket bra

Rune I

Kunnig, trevlig, tillmötesgående.

Kerstin G
Järbo

Han är kunnig på sitt arbete.

Ingela G
Centralt

Proffsigt bemötande och vänlig atmosfär, allt kändes bra.

Holger G
Centralt

Jag tycker Nicklas är seriös och trevlig mäklare Bra på att återkoppla när jag haft kontakt med honom

Joakim S
Centralt

Nicklas är oerhört proffsig i sin roll, han återkopplar, har stor insikt i marknadsläget och hur man ska agera utefter detta. Jag blev i dessa tider av med min lägenhet på 3 veckor när snittiden ligger närmare 3 månader. Rekommenderar honom varmt!

Eric J
Centralt

Bemötandet av Nicklas var verkligen bra och jag kände direkt att jag skulle få det stöd jag ville ha. Jag kan varmt rekommendera Nicklas då han alltid ser till båda parternas bästa!