Läs vad 202 Läs vad Nicklas Winestedt

• 2020-12-05
    köpt radhus på agavägen 20. av Nicklas.vi har blivit fint bemött en jättego kille.allt har gått efter förväntningarna . allt var bra och mycket trevligt. tack Nicklas du är bäst. vill önska dej en GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR:
    Birgit E
    • 75.0 m²
    • Seestaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-10-14
    Jag köpte en bostadsrätt som Nicklas var mäklare för, allt gick snabbt och smidigt, lätt att prata med, svarade alltid i telefonen om ev frågor, solklar om allt som skulle hända.
    Adam P
    • 41.5 m²
  • 2020-10-06
    Sålt radhus och köpt en lägenhet.
    Radhuset var med på budgivning, helt ok.
    Lägenheten tog jag själv kontakt med säljaren. Själva försäljningen gick sedan genom Nicklas. Han har varit mycket trevlig och engagerad i affären.
    Yvonne S
    • 75.0 m²
    • Seestaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-09-20
    Jag köpte ett hus i Storvik, och Nicklas var min mäklare som hjälpte till att jag klarar mig o hantera processen och gav mig några tips om hur man gör.

Han var snäll och ärlig.
    Rimoun S
    • 106.0 m²
    • Storvik
    köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-07-07
    Vi sålde våran lägenhet och är väldigt nöjda med Nicklas. Vi kände oss trygga med nicklas som mäklare genom hela processen. Han var lättsam, trevlig, tydlig och humoristisk. Vi fick det vi betalade för. 😊
    Johanna J
    • 64.2 m²
  • 2020-07-07
    Sålt lägenhet.

Rikligt med humor.

Av det jag betalade för tjänsten har han gjort det som förväntas.

Upplevelsen var bra.
    Rickard L
    • 64.2 m²
  • 2020-06-11
    Jag har sålt vår lägenhet som Nicklas värderat kanske kunde jag fått mera pengarom inte coronan påverkat försäljningen! Nicklas har varit bra att ha kontakt med! Peter fick överta försäljningen då Nicklas har varit pappa ledig vilket jag gratulerar till!
    Lena J
    • 65.0 m²
  • 2020-05-29
    Sålt
    Väldigt bra bemötande, trevlig, kunnig och hjälpsam vid mina frågor.
    Att mäklaren skulle svara på min frågor då detta var min första försäljning och det gjorde Nicklas.
    Väldigt bra
    Viktor N
    • 50.0 m²
  • 2020-05-20
    Sålt bostad Norrlandsgatan 10 i Järbo. Vi har blivit väl bemötta under hela försäljningen av våra mäklare Nicklas och Peter. Vi är toppennöjda, allt har sköts mycket bra. Kommer varmt att rekommendera Fastighetsbyrån i Sandviken.
    Vänligen Anna-Lena & Kjell
    Anna-helena B
    • 148.0 m²
    • Järbo
    sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-05-19
    Han var saklig i samtal och väldikt
    Mötesgående. Fast det var frågan av en
    Snabb affär och mina bristande kunskaper inom fastighets affärer
    Var han saklig informativ och trygg.
    Sven-erik M
    • 59.0 m²
    • Centrum

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte