Nicklas Winestedt
Registrerad mäklare sedan 2010-07-08
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 198 Läs vad Nicklas Winestedt

• Johanna J sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-07-07

Centralt
    Vi sålde våran lägenhet och är väldigt nöjda med Nicklas. Vi kände oss trygga med nicklas som mäklare genom hela processen. Han var lättsam, trevlig, tydlig och humoristisk. Vi fick det vi betalade för. 😊 Läs mer
  • Rickard L sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-07-07

Centralt
    Sålt lägenhet.

Rikligt med humor.

Av det jag betalade för tjänsten har han gjort det som förväntas.

Upplevelsen var bra. Läs mer
  • Lena J sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-11

Centrum
    Jag har sålt vår lägenhet som Nicklas värderat kanske kunde jag fått mera pengarom inte coronan påverkat försäljningen! Nicklas har varit bra att ha kontakt med! Peter fick överta försäljningen då Nicklas har varit pappa ledig vilket jag gratulerar till! Läs mer
  • Viktor N sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-29

2:a
    Sålt
    Väldigt bra bemötande, trevlig, kunnig och hjälpsam vid mina frågor.
    Att mäklaren skulle svara på min frågor då detta var min första försäljning och det gjorde Nicklas.
    Väldigt bra Läs mer
  • Anna-helena B sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-20

Järbo
    Sålt bostad Norrlandsgatan 10 i Järbo. Vi har blivit väl bemötta under hela försäljningen av våra mäklare Nicklas och Peter. Vi är toppennöjda, allt har sköts mycket bra. Kommer varmt att rekommendera Fastighetsbyrån i Sandviken.
    Vänligen Anna-Lena & Kjell Läs mer
  • Sven-erik M sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-19

2:a
    Centrum
    Han var saklig i samtal och väldikt
    Mötesgående. Fast det var frågan av en
    Snabb affär och mina bristande kunskaper inom fastighets affärer
    Var han saklig informativ och trygg. Läs mer
  • Naeem D
    Naeem D köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-10

Örta
    Vi är supernöjda med Nicklas. Kunnig, extremt kompetent på alla nivåer och kan starkt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Katarina H köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-08

Storvik
    Jag köpte en 1:a i Storvik och tyckte att Nicklas var väldigt trevlig och tillmötesgående. Det enda jag har att säga är att jag tycker jag borde fått info om tidigare att han inte skulle kunna slutföra affären själv och att tillträdet skulle ske av annan mäklare. Annars var det toppen! Läs mer
  • Anne-sofie K sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-04-26

Hantverkarbacken
    Sålt lägenhet. Niklas är kunnig, tydlig, snabb återkoppling. Mycket nöjd. Läs mer
  • Annica S sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-04-19

Norrsätra
    Jag har både sålt och köpt genom Fastighetsbyrån.
    Jag har fått ett fantastiskt professionellt, ärligt och kunnigt bemötande av min mäklare i min försäljning och samtidigt kändes det verkligen personligt utan att vara alltför privat. Jag har känt mig trygg från första sekund. Alla förväntningar levde mäklaren upp till. Jag är imponerad och kommer varmt att rekommendera min mäklare till andra som behöver hjälp.
    Jag är fantastiskt nöjd och önskar en lång och lyckosam framtid inom mäklarbranschen - ett fantastiskt föredöme. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg