Mäklare Gävleborg Sandviken Fastighetsbyrån Sandviken Nicklas Winestedt
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 138 kunder tycker om Nicklas Winestedt

• Lennart G sålde sin bostad med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt villa. Bemötandet bra. Inga speciella förväntningar annat än att villan skulle bli såld. Läs mer
  • Gert L sålde sin bostad med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Har sålt villa för köp av bostadsrätt
    Niclas var lugn och trevlig sålde vår villa med rekordfart vi trodde det skulle dra ut på tiden
    Vi är nöjda med memötandet från alla på fastighetsbyrån👍 Läs mer
  • Bo C sålde sin bostad med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt en villa!

Blev mycket bra bemött av mäklaren.

Vi ville att det skulle gå snabbt med försäljningen
    och så upplevde vi det. Läs mer
  • Anita H sålde sin bostad med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Nicklas var trevlig och bra, levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Gunilla G sålde sin bostad med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Niklas har hjälpt oss att sälja vårt radhus i Vallhov. Han har varit trevlig, tillmötesgående och hjälpsam på alla sätt. Vi har erfarenhet av att sälja hus sedan tidigare, så vi visste ungefär vad vi hade att förvänta oss. Niklas motsvarade på alla sätt våra förväntningar. Läs mer
  • Lennart P sålde sin bostad med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har sålt vår fastighet Sörby 4:96 vid Stosjön.Niklas har ett trevligt sätt att umgås med sina kunder,vi har fått snabba svar och återkoppling.Alla frågor och förväntningar som vi hade levde han upp till.Vi kan varmt rekommendera Niklas

MVH

Lennart Persson Läs mer
  • Gunilla E köpte sin bostad med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt en liten villa. Bra hjälp med det ekonomiska. Bra hjälp med problem som uppstod under köpets gång. Mycket bra bemötande. Läs mer
  • Ninni A sålde sin bostad med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Kunnig, god lokalkännedom, trovärdig. Läs mer
  • Cecilia D skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Nicklas hjälpte oss att sälja våran villa. bra bemötande från början till slut och vi hade/har fullt förtroende för Nicklas. Läs mer
  • Christer Q sålde sin bostad med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har sålt ett kedjehus! Mycket trevlig och bra kille,som vi varmt rekommenderar! Han levde verkligen upp till våra förväntningar! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg