Nicklas Winestedt

Nicklas Winestedt

Nicklas Winestedt är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Nicklas Winestedt har varit registrerad mäklare sedan 2010-07. Nicklas Winestedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 204 omdömen med ett betyg på 4.7. Nicklas Winestedt har haft 34 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 204 Läs vad Nicklas Winestedt

• köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Järbo
    2021-07-05
    Trevlig.hjälpsam helt fantastiskt
  • Mortaza A
    2021-01-31
    Jag har varit på visningen flera gånger, inklusive Nicklas, som var två gånger ansvarig för visning. Han är snäll och behandlar deltagarna mycket bra. Jag önskar er alla mer framgång.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Seestaden
    2020-12-05
    köpt radhus på agavägen 20. av Nicklas.vi har blivit fint bemött en jättego kille.allt har gått efter förväntningarna . allt var bra och mycket trevligt. tack Nicklas du är bäst. vill önska dej en GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR:
    2020-10-14
    Jag köpte en bostadsrätt som Nicklas var mäklare för, allt gick snabbt och smidigt, lätt att prata med, svarade alltid i telefonen om ev frågor, solklar om allt som skulle hända.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Seestaden
    2020-10-06
    Sålt radhus och köpt en lägenhet.
    Radhuset var med på budgivning, helt ok.
    Lägenheten tog jag själv kontakt med säljaren. Själva försäljningen gick sedan genom Nicklas. Han har varit mycket trevlig och engagerad i affären.
    • Storvik
    2020-09-20
    Jag köpte ett hus i Storvik, och Nicklas var min mäklare som hjälpte till att jag klarar mig o hantera processen och gav mig några tips om hur man gör.

Han var snäll och ärlig.
    2020-07-07
    Vi sålde våran lägenhet och är väldigt nöjda med Nicklas. Vi kände oss trygga med nicklas som mäklare genom hela processen. Han var lättsam, trevlig, tydlig och humoristisk. Vi fick det vi betalade för. 😊
    2020-07-07
    Sålt lägenhet.

Rikligt med humor.

Av det jag betalade för tjänsten har han gjort det som förväntas.

Upplevelsen var bra.
    2020-06-11
    Jag har sålt vår lägenhet som Nicklas värderat kanske kunde jag fått mera pengarom inte coronan påverkat försäljningen! Nicklas har varit bra att ha kontakt med! Peter fick överta försäljningen då Nicklas har varit pappa ledig vilket jag gratulerar till!
    2020-05-29
    Sålt
    Väldigt bra bemötande, trevlig, kunnig och hjälpsam vid mina frågor.
    Att mäklaren skulle svara på min frågor då detta var min första försäljning och det gjorde Nicklas.
    Väldigt bra