Nicklas Winestedt
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 187 Läs vad Nicklas Winestedt

• Anna-karin E köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-04-07

Köp av lägenhet.

Nicklas har varit lätt att nå vid frågor.
    Känt stort förtroende allt har funkat mycket smidigt.
    Väldigt trevligt bemötande och bra service.

Min upplevelse är mycket positiv. Läs mer
  • Lena R sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-25

Seestaden
    Nicklas hjälpte mig sälja min lägenhet på Vikingavägen. Toppen bra kille att ha och göra med, skönt att ha en mäklare som man känner sig trygg med. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Kennet W sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-24

Seestaden
    Sålt bostadsrätt med Nicklas hjälp.
    Dock inte haft så mkt personlig kontakt pga influensatider, men han har löst affären, på ett för mig då ypperligt sätt.
    Mest haft kontakt via sms/telefon, vilket funkat helt ok. Läs mer
  • Debra L köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-16

Centrum
    Vi köpte en lägenhet. Hans bemöttande var mycket bra. Man kände sig trygg. Han var lugn, noggrann och pedagogiskt med oss som aldrig köpt ett bostad förut. Vi visste inte vad vi kunde förvänta oss så det har varit en positivt upplevelse. Läs mer
  • Joakim I sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-16

Seestaden
    Vi hade hjälp av Nicklas för att sälja radhuset. Affären gick snabbt och allting var smidigt och enkelt. Nicklas är alltid enkel att nå och man får bra svar på sina frågor. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Elisabet B sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-06

Hantverkarbacken
    Sålt en 3:a hantverkarbacken. Niklas är förtroendeingivande, lyhörd ,kunnig och professionell. Har på ett bra sätt förklarat processen. Mäklaren har mer än förväntat levt upp till uppdraget. Känt mig trygg och guidad i försäljningen,kunnat få svar på frågor och känt tillit . Mycket positiv upplevelse och skulle välja fastighetsbyrån igen. Även rekommendera till andra. Läs mer
  • Jasminka H sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-01

Örta
    Vi har sålt våran villa. Bemöttande med mäklaren var helt korekt. Mäklaren var kunnig och jätte trevlig persson. Meklarän levde upp till våra förväntningar som vi hade. Gemmensam komunikation och sammarbete gick helt utmärkt.
    Vi är helt näjda med mäklaren och affär
    🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • Hans-olov F köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-01

Centrum
    Köpte bostadsrätt. Fantastiskt bemötande av mäklaren. Över förväntan med smidighet och tydlighet. En trevlig upplevelse med bra kommunikation. Läs mer
  • Ella S
    Ella S köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-12-24

Centrum
    Jag har köpt en lägenhet i Sandviken. Jag har sedan första kontakten fram till sista mötet blivit mycket väl bemött av Nicklas. Vi har haft en god kontakt och trots att affären gick väldigt snabbt och smidigt så hann jag få ett varmt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-12-20

Centrum
    Jättebra mäklare med en smidig och professionellt genomförd affärsuppgörelse. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg