Emma Irenheim

Emma Irenheim

Emma Irenheim är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Emma Irenheim har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Emma Irenheim har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.7. Emma Irenheim har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

39 omdömen om Emma Irenheim

Carl F
Södra Skogen

Emma var mycket engagerad och hjälpsam. Hon var stöttande vid uppkomna problem och alltid snabb på att svara. På det stora hela är vi mycket nöjda med köpupplevelsen.

Alva K
Dälderna

Trevlig! Informativ! Passar tider! Intresserad av kunderna och deras önskemål!

Svar från Emma Irenheim

Tack för ert fina omdöme Alva!

Oskar N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Bra bemötande, hjälpsam och tydlig. Fått mycket bra input och hjälp med försäljningen, rekommenderar starkt.

Svar från Emma Irenheim

Tack för fina ord och för ett fint samarbete med er!

Lisa N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Vi är mycket nöjda med Emma som mäklare! Hon har varit mycket trevlig och enkel att ha kontakt med. Hon svarar alltid snabbt på samtal och sms. Vi har alltid fått ärliga svar på våra frågor. Så i stort är vi väldigt nöjda!

Svar från Emma Irenheim

Tack för fina ord och för ett fint samarbete med er!

Esef D
Lunden

Jättefint bemötande och väldigt bra på att svara på de frågor som kom upp. Allt gick smidigt till så det var inte mycket man behövde tänka på att göra själv! Emma löste allt superbra! Rekommenderas starkt, kommer ju definitivt söka efter Emma i framtiden om jag skulle behöva en mäklare!

Svar från Emma Irenheim

Tack för din fina rekommendation! Tror lägenheten passar dig perfekt, vi ses på tillträdet!

Haris D
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Ryd

Trevlig och lyhörd mäklare som är snabb i kommunikationen. Allt gick bra, Rekommenderas starkt 😊

Svar från Emma Irenheim

Tack för era fina ord! :) tror huset blir perfekt för er!

Örjan P
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde

Påläst, duktig och trevlig mäklare !! Mvh Örjan

Svar från Emma Irenheim

Tack Örjan för fina ord! Vi ses på tillträdet!

Anita V
Vaberget

Jag har inte haft så mycket med henne att göra eftersom vi var 9 delägare och utsåg en person som skulle representera oos. Men de få gånger jag talat med henne har fungerat bra. Hade jag varit ensam säljare av huset hade jag nog fått mer fortlöpande information än vad vi fick genom vår representant och det har jag saknat.

Kjell P
Vaberget

Har inte träffat peronligen men haft utbyte via olika länkar och sms och det har fungerat väldigt bra!

Sven-Åke J
Vaberget

Har träffat Emma tre gånger och varje gång fått ett positivt och förtroende intryck