Emma Passchier

Emma Passchier

Emma Passchier är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Emma Passchier har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Emma Passchier har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Passchier har haft 26 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

61 omdömen om Emma Passchier

Sedan starten hos Reco 2021
Viktor K
Häggetorp

Trevligt och varmt bemötande! Gav ett seriöst intryck och ansträngde sig extra för att få sålt vår bostad i tuffa tider.

Svar från Emma Passchier

Tack för fina ord och för ett gott samarbete i en tuffare marknad. Hoppas ni ska trivas i nya huset.

Catharina Q
Häggetorp

Proffsigt och kan sitt jobb och gör allt för att köpare/säljare ska vara nöjda. Lätt att nå och ger snabbt svar på dina frågor. En utmärkt mäklare!

Svar från Emma Passchier

Tack snälla för fina ord. Det var en ära att hjälpa dig hitta ditt nya boende.

Louise Ester J
Hörnebo

Duktig mäklare som är driven och otroligt hjälpsam. Lätt att kontakta och har hon inte svaret på frågan så tar hon reda på det. Jag är väldigt nöjd med mina erfarenheter av Emma

Svar från Emma Passchier

Tack för fina ord och för ett fint samarbete i samband med försäljningen av ditt hus.

Edvin O
Hörnebo

Trevlig, professionell och trygg.

Max S
Bråbacka / Örlen

Blev bemött bra o allt gick bra👍

Pauline H
Gäre

En positiv och trevlig mäklare som funnits till hands vid både frågor och hjälp med att hitta det perfekta framtida boendet. Skött allting proffesionellt och fått oss att känna sig trygg med henne.Vid första anblick av detta huset så visste hon att det skulle passa oss och så RÄTT hon hade , vi är glada och tacksamma för tipset vi fick och ordnat med visning samt signering att kontakt!

Svar från Emma Passchier

Tack snälla, vilka fina ord! Jag hoppas hela familjen ska trivas i det nya huset. Tack för ett fint samarbete både gällande försäljning av er lägenhet och köpet av huset.

Annette F
Gäre

Vi är väldigt nöjda med Emma. En trygg person.

Svar från Emma Passchier

Tack så mycket för ett fint samarbete! Glad att jag fick hjälpa er att sälja huset.

Sten-Gunnar P
Katrineberg

Trevligt, serviceinriktad och förtroendeingivande!

Svar från Emma Passchier

Tack snälla för de fina orden!

Enja K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
Havstena

Emma har genomgående haft ett väldigt bra bemötande och jag är mycket nöjd med henne som min mäklare. Hon har varit väldigt tillgänglig, svarat på alla mina frågor och guidat mig genom min första bostadsrättsförsäljning. Kan varmt rekommendera henne!

Svar från Emma Passchier

Tack så mycket för ett fint samarbete & för så fina ord. Lycka till med framtida bostadsplaner.

Oscar L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
Havstena

Bra bemötande. Bra svar på de frågor vi ställde. Under visning av bostaden gick det som förväntat. Bra.

Svar från Emma Passchier

Tack för ett fint omdöme! Hoppas du ska trivas bra i nya bostaden.