Emma Passchier

Emma Passchier

Emma Passchier är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Emma Passchier har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Emma Passchier har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 5.0. Emma Passchier har haft 20 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 22 Läs vad Emma Passchier

• sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Västermalm
    2022-08-30 Verifierad kund
    Emma gav från första mötet ett mycket trevligt, seriöst och framåt bemötande. I och med rådande bostadssituation hade jag inga då jättehöga förväntningar, ändå såg Emma rimliga mål och med bra arbetsstrategi, flexibilitet och is i magen blev slutresultatet ändå över förväntan!
    Jag är mycket nöjd med Emma och hennes arbete under försäljningen och skulle varmt rekommendera henne.
    • Värsås
    2022-07-10 Verifierad kund
    Emma var mycket trevlig och tillmötesgående .Eftersom vi aldrig hade sålt något hus tidigare tyckte vi att hon ledde oss igenom affären på ett bra sätt och hon lyssnade på våra synpunkter.
    Försäljningen gick smidigt och vi är mycket nöjda.
    Arne och Berit Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Norrmalm
    2022-06-13 Verifierad kund
    Bra och professionell mäklare!
    • Varola
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevlig tjej profsigt uppträdande väldigt nöjda
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Varola
    2022-06-09 Verifierad kund
    Jättebra bemött på alla sätt och finns inga synpunkter att komma med på den fronten

Hade inga egentliga förväntningar förutom att vi skulle få hjälp och svar på de frågor som kunde besvaras och att kommunikationen skulle vara smidigt. Vi har fått bra hjälp och Emma har varit väldigt tillgänglig!

Sammanfattningsvis har upplevelsen av hela affären varit mycket bra!
    • Havstena
    2022-05-25 Verifierad kund
    Jag blev bemött av Emma jättebra! Visade mig runt i lägenheten och svarade på alla frågorna jag hade, och även nu när jag snart fått nycklarna så är hon alltid aktiv och svarar fortfarande på frågorna!

Allt från första konversationerna om lägenheten så fick man alltid snabba och tydliga svar! När vi väl va på fastighetsbyrån i Skövde så gick hon igenom papperna jätte noga så vi alla skulle förstå vad det handlar om!

Jag rekommenderar Emma till alla som ska sälja eller köpa!
    • Hentorp
    2022-05-16 Verifierad kund
    Jätte mysig och duktig mäklare! Har varit lätt att få kontakt med och information av. Stöttande och jätte trevlig!
    • Skultorp
    2022-04-11 Verifierad kund
    Vi är nöjda med att ha haft Emma som mäklare vid försäljning av vår bostad trots en skakig bostadsmarknad.
    Vi är nöjda med både bemötande från henne och att vi fått rimliga förväntningar. Hon har varit positiv och tillgänglig och stöttande. Kan rekommendera henne vidare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Skultorp
    2022-04-09 Verifierad kund
    Emma var bra påläst om bostaden inför visningen och har varit lätt att ha kontakt med under alla steg i processen såhär långt.
    • Havstena
    2022-04-01 Verifierad kund
    Bra bemötande, svarar snabbt på frågor och alltid tillgänglig.