Emma Passchier

Emma Passchier

Emma Passchier är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Emma Passchier har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Emma Passchier har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Passchier har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

66 omdömen om Emma Passchier

Sedan starten hos Reco 2021
Thomas H
Skultorp

Jag blev bemött med på ett mycket bra sätt och med ett stort engagemang Jag hade inga jätte förväntningar tyckte huset såg svår sålt ut. Men mäklaren levde upp över förväntan till dem. En mycket professionell mäklare som var hårt engagerad och väldigt kunnig. Hon var dessutom väldigt bra med info och service till Mig. Hon var dessutom väldigt positiv och glad.

Svar från Emma Passchier

Tack så mycket för ett fint omdöme! Det var en ära att hjälpa dig sälja din bostad.

Björn O
Skultorp

Väldigt professionell i sin roll som mäklare och väldigt snabb och informativ handläggning. En enbart positiv upplevelse.

Svar från Emma Passchier

Tack snälla! Hoppas du ska trivas i ditt nya boende.

Sirpa Anita L
Trädgårdsstaden

proffsigt bemötande. Har kunnat svara på alla frågor.

Filippa J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
Centrum

Mycket bra och nöjda med allt.

Viktoria J
Östermalm

Vi är väldigt nöjda, med både att hon va snabb på svara och lyssnade på våra önskan. Gav bra information och sålde vårt hus snabbt till ett pris vi blev nöjda med.

Viktor K
Häggetorp

Trevligt och varmt bemötande! Gav ett seriöst intryck och ansträngde sig extra för att få sålt vår bostad i tuffa tider.

Svar från Emma Passchier

Tack för fina ord och för ett gott samarbete i en tuffare marknad. Hoppas ni ska trivas i nya huset.

Catharina Q
Häggetorp

Proffsigt och kan sitt jobb och gör allt för att köpare/säljare ska vara nöjda. Lätt att nå och ger snabbt svar på dina frågor. En utmärkt mäklare!

Svar från Emma Passchier

Tack snälla för fina ord. Det var en ära att hjälpa dig hitta ditt nya boende.

Louise Ester J
Hörnebo

Duktig mäklare som är driven och otroligt hjälpsam. Lätt att kontakta och har hon inte svaret på frågan så tar hon reda på det. Jag är väldigt nöjd med mina erfarenheter av Emma

Svar från Emma Passchier

Tack för fina ord och för ett fint samarbete i samband med försäljningen av ditt hus.

Edvin O
Hörnebo

Trevlig, professionell och trygg.

Max S
Bråbacka / Örlen

Blev bemött bra o allt gick bra👍